I love positieve lichaamstaal.....quote:
een man van weinig woordenquote:
Volgens mij heeft hij duidelijk in de brief laten blijken dat hij de verbintenis heeft verbroken, ik hoop dat ik het mis heb hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef earthling39 het volgende:er verandert niets kan toch betekenen dat het gewoon verdergaat zoals het afgesproken was toch?
ook al was dat laatste dan vooral omdat wij de pan uit roelenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
Wel zullen er gewoon duidelijke afspraken worden gemaakt en ben ik overtuigd van een nog betere Bunker 2, met minder manipulaties, minder adhoc, meer duidelijkheid enzo. Heb wel gezegd het niet TE perfect te maken, want zonder een paar goeie rellen is er geen aarsch aan. Heb vaak gezanikt, in mijn ogen vaak terecht, maar uiteindelijk was the Bunker gewoon top natuurlijk.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
zolang er geen officiële mededeling is ben ik dat nog steeds hoor!
wie doet er mee, handjes omhoog![]()
![]()
![]()
Dat had ik al in mn glazen bol gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
Wel zullen er gewoon duidelijke afspraken worden gemaakt en ben ik overtuigd van een nog betere Bunker 2, met minder manipulaties, minder adhoc, meer duidelijkheid enzo. Heb wel gezegd het niet TE perfect te maken, want zonder een paar goeie rellen is er geen aarsch aan. Heb vaak gezanikt, in mijn ogen vaak terecht, maar uiteindelijk was the Bunker gewoon top natuurlijk.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
Nou ja zeg. Top.quote:
geen idee. niet naar gevraagd.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Stefan het volgende:
Waar was Bart, opgesloten in de isoleercel gekleed in een legerpakje?
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Stefan het volgende:
Waar was Bart, opgesloten in de isoleercel gekleed in een legerpakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |