Dat zijn er niet echt veel hoor maar alles valt te proberen.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. RLSmeets zijn al vaak geprobeerd te organiseren, met weinig succes
. Misschien gaat 't nu beter aangezien een aantal elkaar al gezien heeft
.
Had al eerder gepost, vind het goeie muziek past er precies bij , en vroeg gisteravond hier of het gedraaid kon worden hahah en ja hoor 5 minuten later, maar hij staat op repeat he, de dj was het beste van de Bunkerquote:Op zondag 24 mei 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets, iets bunkerachtigs, niet vervelend.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn MeraViglioSa hyves is idd in het leven geroepen om Peter te promoten tijdens TBO1![]()
Deze zal met TBO2 gebruikt worden ter promotie van The Bunker in het algemeen.
Ik heb ook nog een persoonlijke hyvesMaar een meet is veel leuker toch?
Niet durven???..Ik vond het ook wel eng om naar de Bunker te gaan, viel reuze mee. Maar dat is peanuts bij vergeleken elkaar echt allemaal ontmoeten.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gewoon doen, maak je haar los en maak ons gek
nou nee, toch maar nietquote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, nou, nou![]()
[RLS SC #209] De vorige was Vol, Vol met sproeten
dat vind ik dan weer niet engquote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet durven???..Ik vond het ook wel eng om naar de Bunker te gaan, viel reuze mee. Maar dat is peanuts bij vergeleken elkaar echt allemaal ontmoeten.
Yep ik woon al mijn hele leven hierquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaaaa al woon ik er al 31 jaar niet meer, het blijft je achtervolgen![]()
Woon jij er?
Dan heb je nog heel wat te gaanquote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja he! Ik zit nu bij FOK the musical
Bij Eindhoven in de buurt. Heb al in Groningen, Utrecht gewoond. Hier zit ik goed, het Brabantse land is keigaaf.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep ik woon al mijn hele leven hier![]()
Waar woon je nu dan?
Oow die heb ik nog niet gezien, er valt zo te zien en te lezen hierbij FOK!.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja he! Ik zit nu bij FOK the musical
Doeiquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
mensen......ik ga naar mn bed...moet morgen vroeg op...slaap lekkerssssss![]()
Welterustenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
flatsenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook goed zolang het hier nog open is
Dat is zo, ligt eraan welke plaats dat moet gaan gebeuren, aangezien ik reis met het openbaar vervoer. Dus als het gunstig ligt ben ik van de partijquote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet durven???..Ik vond het ook wel eng om naar de Bunker te gaan, viel reuze mee. Maar dat is peanuts bij vergeleken elkaar echt allemaal ontmoeten.
Wacht even hoor... even mezelf opdweilen na het A-teamquote:
We mogen niet meer zwaaien, en doe het toch stiekemquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
dan worden er vast wel genoeg foto's gemaaktquote:
Ich bin dabeiquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien leuk idee als het subforum sluit om een TBO meet te houden, hoeft er ook niemand meer te zeuren om foto's![]()
Soestdijk II lijkt mij de perfecte lokatiequote:Op zondag 24 mei 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is zo, ligt eraan welke plaats dat moet gaan gebeuren, aangezien ik reis met het openbaar vervoer. Dus als het gunstig ligt ben ik van de partij
Ja... het zweet staat op mijn hoofd met deze FOK!ontgroening! Ik heb het hartstikke druk...quote:Op zondag 24 mei 2009 23:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow die heb ik nog niet gezien, er valt zo te zien en te lezen hierbij FOK!.
Ik voor nu ook de Palinggate dat is ook geweldig, maar ja de COS trekt net iets meer
De mijne ookquote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Altijd, mijn zus is getrouwd met een Amsterdammer
Dat lijkt mij een heel verschil met Den Haag, ik geloof dat ik nu ook wel zou kunnen verhuizen naar een andere plaats, waar ik vroeger nooit aan wilde denken.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij Eindhoven in de buurt. Heb al in Groningen, Utrecht gewoond. Hier zit ik goed, het Brabantse land is keigaaf.
Maar blijf altijd een Haagse, tja
Voor mij ook, geen probleem.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soestdijk II lijkt mij de perfecte lokatieMaar geen idee of dat haalbaar is, kan wel even polsen...
Maak je maar niet druk hoor Karina, iedereen hier is echt aardigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ja... het zweet staat op mijn hoofd met deze FOK!ontgroening! Ik heb het hartstikke druk...
lijkt mij ook wel tof om te komenquote:
truste!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
Lieve leuke mensen, ik zie het in mijn glazen bolletje, reportage op SBS begint zo dus allemaal vast slaap lekker straks en tot morgen.![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
Lieve leuke mensen, ik zie het in mijn glazen bolletje, reportage op SBS begint zo dus allemaal vast slaap lekker straks en tot morgen.![]()
Zou mij niks verbazen als jij dat ook nog voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soestdijk II lijkt mij de perfecte lokatieMaar geen idee of dat haalbaar is, kan wel even polsen...
heb het idee net aan iteejer voorgelegd om met Bram te overleggenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe jij maar even checken dan hoor ik het vanzelf welquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wel vreemd, geen Amsterdammer hier te bekennen.
Tja weet niet wat ik er van denken moetquote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jah, ik deed ook al een stapje achteruit.
Ik ben er een aantal jaren geleden geweest, wat is het veranderd daar, niet te geloven. Ik moet zeggen dat ik nooit heimwee heb gehad. En toen i het later terugzag helemaal niet meer. Ben er natuurliik al een tijd weg.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een heel verschil met Den Haag, ik geloof dat ik nu ook wel zou kunnen verhuizen naar een andere plaats, waar ik vroeger nooit aan wilde denken.
Ik woon nu in het centrum en dat is best druk
Leuk is het hier hèquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ja... het zweet staat op mijn hoofd met deze FOK!ontgroening! Ik heb het hartstikke druk...
ik moet ook met het openbaar vervoer komen, weet niet hoe de verbinding is van Den Haag naar Eindhoven.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is zo, ligt eraan welke plaats dat moet gaan gebeuren, aangezien ik reis met het openbaar vervoer. Dus als het gunstig ligt ben ik van de partij
Tot morgen ik spoor je nog wel ergens opquote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
Tof!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
heb het idee net aan iteejer voorgelegd om met Bram te overleggen
bobby is ook vaak langs geweest, dus het loopt aardigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik moet ook met het openbaar vervoer komen, weet niet hoe de verbinding is van Den Haag naar Eindhoven.
TOPquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
heb het idee net aan iteejer voorgelegd om met Bram te overleggen
overigens morgen marielin in het AD als het goed is en later deze week bij DWDD bij de Jakhalzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |