heb het idee net aan iteejer voorgelegd om met Bram te overleggenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soestdijk II lijkt mij de perfecte lokatieMaar geen idee of dat haalbaar is, kan wel even polsen...
Doe jij maar even checken dan hoor ik het vanzelf welquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soestdijk II lijkt mij de perfecte lokatieMaar geen idee of dat haalbaar is, kan wel even polsen...
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wel vreemd, geen Amsterdammer hier te bekennen.
Tja weet niet wat ik er van denken moetquote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jah, ik deed ook al een stapje achteruit.
Ik ben er een aantal jaren geleden geweest, wat is het veranderd daar, niet te geloven. Ik moet zeggen dat ik nooit heimwee heb gehad. En toen i het later terugzag helemaal niet meer. Ben er natuurliik al een tijd weg.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een heel verschil met Den Haag, ik geloof dat ik nu ook wel zou kunnen verhuizen naar een andere plaats, waar ik vroeger nooit aan wilde denken.
Ik woon nu in het centrum en dat is best druk
Leuk is het hier hèquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ja... het zweet staat op mijn hoofd met deze FOK!ontgroening! Ik heb het hartstikke druk...
ik moet ook met het openbaar vervoer komen, weet niet hoe de verbinding is van Den Haag naar Eindhoven.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is zo, ligt eraan welke plaats dat moet gaan gebeuren, aangezien ik reis met het openbaar vervoer. Dus als het gunstig ligt ben ik van de partij
Tot morgen ik spoor je nog wel ergens opquote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
Lieve leuke mensen, ik zie het in mijn glazen bolletje, reportage op SBS begint zo dus allemaal vast slaap lekker straks en tot morgen.![]()
Tof!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
heb het idee net aan iteejer voorgelegd om met Bram te overleggen
bobby is ook vaak langs geweest, dus het loopt aardigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik moet ook met het openbaar vervoer komen, weet niet hoe de verbinding is van Den Haag naar Eindhoven.
TOPquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens morgen marielin in het AD als het goed is en later deze week bij DWDD bij de Jakhalzen.
Oh leuk ik ga zeker kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens morgen marielin in het AD als het goed is en later deze week bij DWDD bij de Jakhalzen.
Dat lijk me sterk, gewoon harder roepen of er iemand reageertquote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wel vreemd, geen amsterdammer hier te bekennen.
Johan is de kwaadste niet hoor, dat komt heus wel goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:23 schreef sunny16947 het volgende:
Gaan we nu busreisjes organiseren voor een rondleiding in de bunker? Zal Johan wel leuk vinden. Gaat hij natuurlijk entree heffen om de huur voor Bram bij elkaar te brengen.
hangt trouwens niet alleen van bram af denk ik. Vlemmix zal er ook wel iets over te zeggen hebben. Maar 't is eigenlijk de enige goeie locatie. En als de streams nog werken kan het nog op de streams worden uitgezonden ookquote:
'k Heb een broer in A'dam wonen... telt dat ook?!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat lijk me sterk, gewoon harder roepen of er iemand reageert
Tuurllijkquote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef mamakarina het volgende:
[..]
'k Heb een broer in A'dam wonen... telt dat ook?!
Ja dat stuk van Den Haag moet je niet meer komen, die buurt vermijd ikquote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben er een aantal jaren geleden geweest, wat is het veranderd daar, niet te geloven. Ik moet zeggen dat ik nooit heimwee heb gehad. En toen i het later terugzag helemaal niet meer. Ben er natuurliik al een tijd weg.
Heb in de Langnekstraat gewoond, zijstraat van de Herman Costerstraat naast de markt. Zwager van mij had een zaak in de Wesselsstraat.
Hoop het ook weltrustequote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor, moet morgen toch echt weer aan het werk.
Ik hoop dat ik jullie van de week nog kan vinden op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |