quote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zitten voornamelijk mensen die niet naar The Bunker hebben gekeken. Een reeks voor de streamers lijkt me leuker.
Ohhh je bent ook een Haagsequote:Op zondag 24 mei 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waarom niet, heb als Haagse lekker door Volkel lopen banjeren
Als dit subforum dicht gaat gaat die natuurlijk ook dichtquote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze is er ook nog
[TBO SC #39] nogwat
Wat nu
Gaat het niet vervelen, tis mooie muziek, maar toch....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
En Toverheks geniet nog steeds van de mooie muziek
Daar was je dan ook zo mee klaarquote:Op zondag 24 mei 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waarom niet, heb als Haagse lekker door Volkel lopen banjeren
Okee, GC danquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als dit subforum dicht gaat gaat die natuurlijk ook dicht
Môgge!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
sow ik ben echt net wakker.... maar nog steeds slaperig....
las echt effe
DOT wordt strippen voor jou....
en ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohhh je bent ook een Haagsedat wist ik niet
oke maar hou je in de gatenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, ik was er al bang voor![]()
Maar toch gaat er niets boven Rotjeknor hoor
Nee hoor, zit helemaal in mijn hoofd, lag vannacht in bed en nog klonk het na, af en toe zet ik het ff aan en dan weer uit hahaha tot ik er echt de balen van heb.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gaat het niet vervelen, tis mooie muziek, maar toch....
Jaaaaa al woon ik er al 31 jaar niet meer, het blijft je achtervolgenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohhh je bent ook een Haagsedat wist ik niet
kijk das nou een goed planquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien leuk idee als het subforum sluit om een TBO meet te houden, hoeft er ook niemand meer te zeuren om foto's![]()
ja, vanacht kon ik toch niet slapen.. miste het gesnurk enzo.. en verkeerd ritme nogquote:
Het heeft ook wel iets, iets bunkerachtigs, niet vervelend.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor, zit helemaal in mijn hoofd, lag vannacht in bed en nog klonk het na, af en toe zet ik het ff aan en dan weer uit hahaha tot ik er echt de balen van heb.
Ik zie de foto's wel verschijnenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien leuk idee als het subforum sluit om een TBO meet te houden, hoeft er ook niemand meer te zeuren om foto's![]()
Jezelf quotenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
want jij hebt alleen maar fotoos van peter op je hyves
Gelijk heeft hij, trouwens een scheet van een hond, heb zelf ook een hondquote:Op zondag 24 mei 2009 22:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, vanacht kon ik toch niet slapen.. miste het gesnurk enzo.. en verkeerd ritme nog![]()
enorm hard gewerkt met schilderen... en om half acht ben ik effe gaan tukken. Schrok net wakker van Kai..
"Hallo ik ben der ook nog."
Ik hou je niet tegenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
kan ik samen met pietje reizenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. RLSmeets zijn al vaak geprobeerd te organiseren, met weinig succes
. Misschien gaat 't nu beter aangezien een aantal elkaar al gezien heeft
.
Mijn MeraViglioSa hyves is idd in het leven geroepen om Peter te promoten tijdens TBO1quote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
want jij hebt alleen maar fotoos van peter op je hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |