slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor, moet morgen toch echt weer aan het werk.
Ik hoop dat ik jullie van de week nog kan vinden op het forum.
Dat weet ik niet moet ik even opzoeken bij ov9292quote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik moet ook met het openbaar vervoer komen, weet niet hoe de verbinding is van Den Haag naar Eindhoven.
Dat is leuk voor Marielin, plus het genereert ook nog publiciteit voor TBO2!!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
heb het idee net aan iteejer voorgelegd om met Bram te overleggen
overigens morgen marielin in het AD als het goed is en later deze week bij DWDD bij de Jakhalzen.
Truste Bambyquote:Op zondag 24 mei 2009 23:23 schreef bamby het volgende:
Doe het even zo trusten voor de gene die gaan slapen
Haha dat zou echt mega zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
hangt trouwens niet alleen van bram af denk ik. Vlemmix zal er ook wel iets over te zeggen hebben. Maar 't is eigenlijk de enige goeie locatie. En als de streams nog werken kan het nog op de streams worden uitgezonden ook
Ik ga niet slapen hoorquote:
Oh dat is dan wel een leuke stream avond, misschien blijf ik dan toch wel thuis op te streamenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
hangt trouwens niet alleen van bram af denk ik. Vlemmix zal er ook wel iets over te zeggen hebben. Maar 't is eigenlijk de enige goeie locatie. En als de streams nog werken kan het nog op de streams worden uitgezonden ook
Ja dat krijg je dan wel misschien, dat mensen thuisblijven om te kijken of omdat ze niet in beeld willenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een leuke stream avond, misschien blijf ik dan toch wel thuis op te streamen![]()
nee geintje
Erg hoor, zo'n fijne jeugd gehad. Het strand, de zee....heb daar genoten..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat stuk van Den Haag moet je niet meer komen, die buurt vermijd ik![]()
Ik hou ook van het strand, zee en de duinen daar zou ik wel graag willen wonen
Ik heb ook gedeeltelijk familie daar.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef mamakarina het volgende:
[..]
'k Heb een broer in A'dam wonen... telt dat ook?!
Truste en tot snelquote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor, moet morgen toch echt weer aan het werk.
Ik hoop dat ik jullie van de week nog kan vinden op het forum.
Ga ik lekker naar jullie allemaal zitten kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een leuke stream avond, misschien blijf ik dan toch wel thuis op te streamen![]()
nee geintje
Trouwens, Vlemmix zou het alleen maar leuk vinden denk ikquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, en begin nu wel weer nieuwsgierig te raken naar de Palinggatequote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen hoor.Ben net pas weer bij gelezen gaat zo hard hier.Ren me de benen uit mijn lijf
Nu welquote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wel vreemd, geen amsterdammer hier te bekennen.
Misschien kan HiDiHo wel de hele avond voor ons opnemen zodat we de volgende dag de avond nog is haar fijn doornemenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan wel misschien, dat mensen thuisblijven om te kijken of omdat ze niet in beeld willen![]()
Maar zonder stream is net zo gezellig, gewoon een beetje filmpjes en foto's maken en in een soort van COS plaatsen, zelfde effect
gewoon komen,quote:Op zondag 24 mei 2009 23:37 schreef bamby het volgende:
[..]
Ga ik lekker naar jullie allemaal zitten kijken![]()
Ja dat is heerlijk even lekker uitwaaien en alles vergetenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Erg hoor, zo'n fijne jeugd gehad. Het strand, de zee....heb daar genoten..
Nee jij gaat dan ook gewoon komen tochquote:Op zondag 24 mei 2009 23:37 schreef bamby het volgende:
[..]
Ga ik lekker naar jullie allemaal zitten kijken![]()
Ja dat heb ik ook een beetje gelezen.Wat een toestandquote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, en begin nu wel weer nieuwsgierig te raken naar de Palinggate
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een beetje gelezen.Wat een toestand![]()
Ik vermaak me dan wel met de beelden hoor komt goedquote:Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
gewoon komen,dat is gezelliger dan in je eentje achter de stream te zitten en een lege COS te hebben.
slaap lekkerquote:
En als er geen stream meer is? Zou je dan wel komen?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:43 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik vermaak me dan wel met de beelden hoor komt goed
Goeie vraagquote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En als er geen stream meer is? Zou je dan wel komen?
ik gok die fotograaf die rondliep die avond (en die op de aftiteling staat)quote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef tonja het volgende:
Mooie foto, dat beetje bewegingsonscherpte in hand en fles. En haar gezichtsuitdrukking.
Wie heeft die gemaakt?
Licht niet aan wel of geen streams hoor.Als ik kon kwam ik gewoon maar hellaas is die mogenlijkheid er nietquote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En als er geen stream meer is? Zou je dan wel komen?
Rob Schreuderquote:Op zondag 24 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik gok die fotograaf die rondliep die avond (en die op de aftiteling staat)
Oh ja dan houdt het op... Jammer. Maar dan hebben we iig iemand die alles op kan nemen en cappen en verslaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Licht niet aan wel of geen streams hoor.Als ik kon kwam ik gewoon maar hellaas is die mogenlijkheid er niet
buona nottequote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga ook maar naar bed. slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ja dan houdt het op... Jammer. Maar dan hebben we iig iemand die alles op kan nemen en cappen en verslaan.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
trusten meisquote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
Zappen op fokquote:Op maandag 25 mei 2009 00:07 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben er nog, en ook weer niet![]()
Ik kijk overal even rond wat ik allemaal volg
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef Danny het volgende:
hier gaat ook het licht uit mensen
was weer een vruchtbaar dagje.
Later!
Dacht ik al.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef Danny het volgende:
hier gaat ook het licht uit mensen
was weer een vruchtbaar dagje.
Later!
thanks.. hij is net als ik enorm aan het bij proberen te slapen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij, trouwens een scheet van een hond, heb zelf ook een hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |