Ik vermaak me dan wel met de beelden hoor komt goedquote:Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
gewoon komen,dat is gezelliger dan in je eentje achter de stream te zitten en een lege COS te hebben.
slaap lekkerquote:
En als er geen stream meer is? Zou je dan wel komen?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:43 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik vermaak me dan wel met de beelden hoor komt goed
Goeie vraagquote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En als er geen stream meer is? Zou je dan wel komen?
ik gok die fotograaf die rondliep die avond (en die op de aftiteling staat)quote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef tonja het volgende:
Mooie foto, dat beetje bewegingsonscherpte in hand en fles. En haar gezichtsuitdrukking.
Wie heeft die gemaakt?
Licht niet aan wel of geen streams hoor.Als ik kon kwam ik gewoon maar hellaas is die mogenlijkheid er nietquote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En als er geen stream meer is? Zou je dan wel komen?
Rob Schreuderquote:Op zondag 24 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik gok die fotograaf die rondliep die avond (en die op de aftiteling staat)
Oh ja dan houdt het op... Jammer. Maar dan hebben we iig iemand die alles op kan nemen en cappen en verslaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Licht niet aan wel of geen streams hoor.Als ik kon kwam ik gewoon maar hellaas is die mogenlijkheid er niet
buona nottequote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga ook maar naar bed. slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ja dan houdt het op... Jammer. Maar dan hebben we iig iemand die alles op kan nemen en cappen en verslaan.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
trusten meisquote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
Zappen op fokquote:Op maandag 25 mei 2009 00:07 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben er nog, en ook weer niet![]()
Ik kijk overal even rond wat ik allemaal volg
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef Danny het volgende:
hier gaat ook het licht uit mensen
was weer een vruchtbaar dagje.
Later!
Dacht ik al.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef Danny het volgende:
hier gaat ook het licht uit mensen
was weer een vruchtbaar dagje.
Later!
thanks.. hij is net als ik enorm aan het bij proberen te slapen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij, trouwens een scheet van een hond, heb zelf ook een hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |