Whut?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:32 schreef Aventura het volgende:
Moeder Richarda C.v.K. in betere tijden, voor de villa
[ afbeelding ]
wist je dat nog nietquote:
Ja sjezus, alsof ik die hele kneuzenkermis volgquote:
Ja!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, alsof ik die hele kneuzenkermis volg
WHut, jij oud volendams?quote:
dabbedoellikquote:
Bij dat einde, over die rits, dien je nog even "vernamen wij van onze correspondente vanuit het oorlogsgebied, Anniebab" te vermelden. Ere wie ere toekomt enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:42 schreef versabommie het volgende:
Op is aangepast ... zijn er nog aanvullingen ?
Is ze lesbies geworden na die 10 meiden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik kende haar ook niet maar mijn vriend wel. Het is een vriendin van de tante van zijn ex
ik bespeurde nog een annelies?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat einde, over die rits, dien je nog even "vernamen wij van onze correspondente vanuit het oorlogsgebied, Anniebab" te vermelden. Ere wie ere toekomt enzo
Verder uitstékend, die OP, uiteraard
Ik heb het aangepast in de OP alsmede een foto van Jim Wave erbij en alle andere fotomateriaal...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat einde, over die rits, dien je nog even "vernamen wij van onze correspondente vanuit het oorlogsgebied, Anniebab" te vermelden. Ere wie ere toekomt enzo
Verder uitstékend, die OP, uiteraard
Ik denk niemand... Ik proef echt dat er meer aan de hand is!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
maar effe serieus; wie van jullie heeft als 2e account annelies30 aangemaakt?
geen idee waarom ik hierop klikte, maar na het zien van deze kansloze, humorloze "grap" snap ik het niveau van de posters weerquote:Yolanthe van Kont en Kaasbergen
Ge hebt gelijk, hij was flauw en aangepastquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee waarom ik hierop klikte, maar na het zien van deze kansloze, humorloze "grap" snap ik het niveau van de posters weer.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ge hebt gelijk, hij was flauw en aangepast
Zeur niet, hij was leukquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee waarom ik hierop klikte, maar na het zien van deze kansloze, humorloze "grap" snap ik het niveau van de posters weer.
Neuh, een palingquote:
Eeeeehmmm, nee Seth gaaikema, dat was ie nietquote:
quote:
Dorp van palingsound én palingsoapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:32 schreef Aventura het volgende:
Moeder Richarda C.v.K. in betere tijden, voor de villa
[ afbeelding ]
Je snapt wel dat als dit onschuldig wicht morgen in de Telegraaf staat als medeplichtige, wij dan allemaal naar jou wijzen he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, een paling.
Maar ik zou me kunnen voorstellen dat die pic ergens in Volendam is gemaakt.
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt wel dat als dit onschuldig wicht morgen in de Telegraaf staat als medeplichtige, wij dan allemaal naar jou wijzen he?
Het is zaterdag! Die zit nu in Café het eh... het eh.... wat zei ze nou? Te wachten op Jim Wave!quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef annelies30 het volgende:
ANNIEBAB JIM WAVE IS EEN ECHTE MAN. TENMINSTE NIET VAN DIE VOLENDAMSE LACHEBEKJES WAAR JE ONDERBUIK VAN ZEGT DAT ZE HOMO ZIJN> JIM WAVE IS HET ENIGE ECHTE UIT VOLENDAM. EN ANNIEBAB, LAAT 'ns een foto van jezelf zien. Ook soms zo'n gayface als de meeste Hollanders? JIMMY JIMMY JIMMY WAVE YOU"RE GONNA BE A BIG STAR SOON!! JIM IK HOOP JE SNEL TE ONTMOETEN, KUSJES ANNELIES. IK zit in bar 't Gat van Nederland elke zaterdag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De foto's van de pieperrace staan online!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef yvonne het volgende:
http://www.gatvannederland.com/
Dolle pret!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef yvonne het volgende:
Dolle pret!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef yvonne het volgende:
Dolle pret!
Gezellige tent! Lekker meppenquote:Beste bezoekers van “T Gat van Nederland,
Naar aanleiding van de gebeurtenissen van de afgelopen tijd in het Gat Boven zijn wij genoodzaakt om vanaf heden alleen uit plastic glazen te schenkenin het Gat Boven.
Door de aanhoudende agressie in het Gat Boven ontstaan er vaak opstootjes onder de bezoekers. Over het algemeen zijn deze opstootjes het resultaat van overmatig alcoholgebruik en vaak weten degene die er bij betrokken zijn niet eens waarom zij zelf zo uit de band springen. De stomste excuses worden gemaakt om de acties goed te praten maar wanneer er gevochten wordt zijn er geen excuses die dat goed kunnen maken. Het bewust slaan van iemand om hem te verwonden wordt gezien als mishandeling. Mishandeling wordt door de wet gezien als strafbaar feit en kan gevangenisstraf ten gevolge hebben. Hou dit in je achterhoofd wanneer je uitgaat!!
Doordat de agressiviteit in het Gat Boven de laatste tijd elke week te hoog oploopt zien wij als Gat van Nederland geen andere mogelijkheid om nog strenger te controleren aan de deur en in de bar zelf. Er zal meer controle worden uitgevoerd op gebruik van drugs en alcohol en wanneer blijkt dat iemand bewust opstootjes aan het uitlokken is wordt hij/zij direct verwijderd uit het pand en zal een algeheel horecaverbod worden aangevraagd zodat degene niet meer uit kan gaan in Volendam en Edam.
Hopelijk begrijpen jullie allemaal dat het Gat er is om jullie een plaats te geven om gezellig uit te gaan en samen met je vrienden of vriendinnen wat te drinken. Het personeel van het Gat wil jullie graag een leuke avond bezorgen en hebben geen zin in vechtpartijen, drugsgebruik, roken ed. Door het gedrag van een aantal bezoekers van het Gat Boven zijn jullie nu allemaal de dupe van het feit dat er nu uit plastic moet worden geschonken. Neem dus zelf ook de verantwoordelijkheid wanneer je ziet als er wat dreigt te gebeuren. Spreek iemand aan van het personeel zodat de situatie opgelost kan worden voordat het escaleert. Hierdoor kunnen vechtpartijen worden voorkomen en op deze manier is het voor iedereen gezelliger.
De aangescherpte regels zijn er om de veiligheid van onze bezoekers en vooral ook het personeel te kunnen garanderen. Wanneer blijkt dat de situatie niet veranderd zullen wij moeten overgaan tot verdere acties wat misschien tot gevolg heeft dat we de hele boven verdieping moeten sluiten. Hier is niemand bij gebaat dus hou het gezellig!!!
Met vriendelijke groet,
Het gehele team van het Gat van Nederland
Nou!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef yvonne het volgende:
Dolle pret!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:54 schreef versabommie het volgende:
Ik heb de OP even aangepast met een titel:
[ afbeelding ]
Beetje hobby-en op de zaterdagavond EN ik heb nu eindelijk het godfather font op mijn pcquote:
Laura... een hele lieve meid.......quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zag net Jan op tv!!!!11!111!1!! En hij zong over ene Laura! Is die al genoemd?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:54 schreef versabommie het volgende:
Ik heb de OP even aangepast met een titel:
[ afbeelding ]
Ja dahaaaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laura... een hele lieve meid.......
Nee die mag je er niet in betrekken... een beetje privacy moeten we wel in ere houden natuurlijk he.
Jamaar, jamaar, hij is er zo open overquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laura... een hele lieve meid.......
Nee die mag je er niet in betrekken... een beetje privacy moeten we wel in ere houden natuurlijk he.
Anniebab en haar emmer Pis?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef yvonne het volgende:
De views voor SHO zijn de afgelopen dagen verdubbeld
Dank aan J en Y
En A en P niet te vergeten
quote:
Oh god, die zou je toch bijjjjjjjjna vergeten!quote:
Vlak die Paling Maffia niet uit hoor!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:33 schreef beverzz het volgende:
Beste allen,
Normaliter volg ik dergelijk niews niet echt, laat staan er over gaan discussieren. Echter, mij viel in deze hele soap iets op waat mij nogal verbaast, hopelijk kan iemand mij uitleg verschaffen.
Op verschillende plekke lees en hoor ik over het feit dat Yolanthe een spreekverbod opgelegd zou hebben gekregen. Wat houdt dit in? Waarom mag Yolanthe zichzelf niet fatsoenlijk verdedigen tegen alle verhalen in de media? Maar belangrijker nog: Hoe kan je iemand in een vrij land als Nederland verbieden in het openbaar te spreken over een persoonlijke kwestie? Hoe kan de een meer macht hebben dan de ander? Ronduit bizar toch? Ik zou haast gaan strooien met woorden als 'Oostblokpraktijken' en 'maffia'
Iemand die hier meer over weet?
Beverzz
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, die zou je toch bijjjjjjjjna vergeten!
Ik heb nog zitten speuren of die halfzachte scene, tha one you wanted to forget, op Youtube staat. Maar helaas. Misschien maar beter ook....
Begrepen: de emmer pis moet een nieuwe rits, ik herhaal: de emmer pis MOET EEN NIEUWE RITS!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat er wel verdacht veel Fok-virgins in De Reeks opduiken...
Zou Volendam infiltreren?
Zullen we vanaf nu in codetaal verder gaan?
De paling ligt op het dak.
Ik herhaal.
De paling ligt
OP
HET
DAK
Volendam staat op dit moment onder strikt regime van Don Piet Veerman, zijn Consigliere Jan Keizer en de Volendamse P8 (Piet, Piet, Piet, Piet, Piet, een Pondje Paling en een emmer Pis). Het is crisistijd in Volendam en ze laten hun consortium niet uit elkaar blazen door een Yolanthe. Onderschat de palingmafia idd niet!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:33 schreef beverzz het volgende:
Beste allen,
Normaliter volg ik dergelijk niews niet echt, laat staan er over gaan discussieren. Echter, mij viel in deze hele soap iets op waat mij nogal verbaast, hopelijk kan iemand mij uitleg verschaffen.
Op verschillende plekke lees en hoor ik over het feit dat Yolanthe een spreekverbod opgelegd zou hebben gekregen. Wat houdt dit in? Waarom mag Yolanthe zichzelf niet fatsoenlijk verdedigen tegen alle verhalen in de media? Maar belangrijker nog: Hoe kan je iemand in een vrij land als Nederland verbieden in het openbaar te spreken over een persoonlijke kwestie? Hoe kan de een meer macht hebben dan de ander? Ronduit bizar toch? Ik zou haast gaan strooien met woorden als 'Oostblokpraktijken' en 'maffia'
Iemand die hier meer over weet?
Beverzz
De geit Jan is gemolken. Ik herhaal: de geit Jan is gemolken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat er wel verdacht veel Fok-virgins in De Reeks opduiken...
Zou Volendam infiltreren?
Zullen we vanaf nu in codetaal verder gaan?
De paling ligt op het dak.
Ik herhaal.
De paling ligt
OP
HET
DAK
Ik zou vast op een emmer gaan zitten!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Heer Greys snapt niet waarom ik hier zit te gillen van het lachen.
Ik verdenk hem van Volendamse connecties.
in nog geen 2,5 uur 1213 views is niet slecht he ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef yvonne het volgende:
De views voor SHO zijn de afgelopen dagen verdubbeld
Dank aan J en Y
En A en P niet te vergeten
Is dat de badkamermuur?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef versabommie het volgende:
even een momentje stilstaan ...
[ afbeelding ]
Niet slecht in dat gevalquote:
tijd voor een parlementaire enquete commissiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:43 schreef versabommie het volgende:
Overigens legt beverzz wel de vinger op de zere plek, ze proberen Yolanthe landelijk als hoer te betitelen, kopen een taxichaufeur om, en Yolanthe blijft in hetzelfde huis wonen terwijl jan elke avond de plaatselijke urinoirs roeleerd, en elke ochtend komt ze huilend dat huis is en ze zwijgt als het graf. Volgens mij moeten diverse instanties nu toch wel een keer ingrijpen?
Overigens wil ik ook een onderzoek naar Jim Wave!!!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik lig helemaal dubbel om die foto's op die site van 't Gat van Nederland. Tering, wat een sjappies zitten daar tussen![]()
Kus is eventueel ook te vervangen door 'pijpbeurt'.quote:Een kus
Avond aan avond, het spookt door m'n hoofd,
De kus van een ander heeft mij verdooft.
Hoe moet ik nu verder de waarheid doet pijn,
Sinds jij hier niet meer kan zijn.
Want een kus en alles ging verloren,
Een kus en jij was weg bij mij.
Die eenzame nachten zo kil en koud,
Lig wakker denk aan jou.
Een kus en alles was voorbij.
En zo zonder woorden ging je weg,
en liet je mij alleen.
Leek heel onschuldig was niet zo bedoeld,
Toch heb jij het later anders gevoeld.
Ik wil voor je vechten weet dat het me spijt,
Lief ik wil je niet meer kwijt.
Lig wakker denk aan jou.
en liet je mij alleen.
Laat mij je vertellen dat ik om je geef,
Dat je alles voor me bent.
En dat heel mijn leven alleen draait om jou,
Sinds de dag dat ik je ken.
Lig wakker denk aan jou.
en liet je mij alleen.
Ja zo zonder woorden ging je weg,
En liet je mij alleen...
Kus moet je lezen als KUS, da's code voor Fleur.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voorspellende gaven heeft Jantje
[..]
Kus is eventueel ook te vervangen door 'pijpbeurt'.
Versa!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volendam staat op dit moment onder strikt regime van Don Piet Veerman, zijn Consigliere Jan Keizer en de Volendamse P8 (Piet, Piet, Piet, Piet, Piet, een Pondje Paling en een emmer Pis). Het is crisistijd in Volendam en ze laten hun consortium niet uit elkaar blazen door een Yolanthe. Onderschat de palingmafia idd niet!
(zie ook openingsposting!)
ik tel 8 keer de pquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Versa!
Er mist een Piet bij de P8!
Is er eentje uitgeschakeld door A en haar EmP?
een goed idee. Nu nog uitvoerenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef Cyan het volgende:
Zijn er al speciale t-shirts te koop met:
Team Jan of Team Yo?
Of t-shirts voor de vrouwelijke fans met : "Ik heb Jan op de plee gepijpt en alles wat ik eraan overhield was dit stomme t-shirt!" ?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef Cyan het volgende:
Zijn er al speciale t-shirts te koop met:
Team Jan of Team Yo?
Ik zat in de kroeg en ik was ook bang dat ik iets gemist zou hebben.quote:
Ik ben het daar op zich wel mee eens.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef annelies30 het volgende:
JIM WAVE DE IN DE DOOFPOT GESTOPTE MUZIKANT UIT VOLENDAM, VOLENDAMS ONONDEKTE GEHEIME WAPEN, IS HET HELEMAAL, MET SEX EN MUIZIEK. 1 GROTE INSPIRATIE. ANNELIES.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef annelies30 het volgende:
JIM WAVE DE IN DE DOOFPOT GESTOPTE MUZIKANT UIT VOLENDAM, VOLENDAMS ONONDEKTE GEHEIME WAPEN, IS HET HELEMAAL, MET SEX EN MUIZIEK. 1 GROTE INSPIRATIE. ANNELIES.
Me too! Jim FTW!!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben het daar op zich wel mee eens.
Ja maar van de ezel weten we niet of het een Hij of een Zij isquote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef Duderella het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch Team Jan blijf - ondanks de laatste revelaties - omdat ik anders wat lullig uitkom overal. Ik heb namelijk al vier keer een team dames (Kim, Belin, Angela, Patries) en maar twee keer een team heren (team Klusjesman en nu dus team Jan).
En nog een keer team ezel, maar daar denk ik nog even over na, qua indeling.
Ik heb een vermoedenquote:Op zondag 24 mei 2009 03:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Hartelijk goedemorgen, even inlezen.
Is Annelies het achterlijke zusje van Anniebab?
Volgens mij is het allebei Sunchaser, maar dat terzijde.quote:Op zondag 24 mei 2009 04:21 schreef Ole het volgende:
Ik heb een vermoeden
In de Hazenstraat, mijn vaste Turkse Italiaan..quote:Op zondag 24 mei 2009 04:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij is het allebei Sunchaser, maar dat terzijde.
Waar heb je trouwens gegeten?
jank nietquote:Op zondag 24 mei 2009 09:59 schreef Anniebab het volgende:
Haal mijn naam uit dat stuk bommie, kom op zeg correspondent.Ik wil alles over mij eruit hebben
leukquote:Op zondag 24 mei 2009 03:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Hartelijk goedemorgen, even inlezen.
Is Annelies het achterlijke zusje van Anniebab?
Welkom op FOK!, neem er een korreltje zout bij en maak je er niet zo druk over, het was niet bashing bedoeldquote:Op zondag 24 mei 2009 09:59 schreef Anniebab het volgende:
Haal mijn naam uit dat stuk bommie, kom op zeg correspondent.Ik wil alles over mij eruit hebben
Stel je niet zo aan, er zijn honderden annies in volendam... of ben jij de enige met inet ?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:59 schreef Anniebab het volgende:
Hoe droog.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben het daar op zich wel mee eens.
Ben je op je bril gaan zitten? Ben Annelies niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:22 schreef yvonne het volgende:
Laat geworden in het gat van Volendam zeker? Katertje Anniebabe?
Deze lopen niet zo:quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:22 schreef yvonne het volgende:
Laat geworden in het gat van Volendam zeker? Katertje Anniebabe?
Altijd een vriendelijk woord.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
Ben je op je bril gaan zitten? Ben Annelies niet.
Is jan nog boos op me omdat ik zijn geheim ontrafeld heb #homo?quote:
Iedere Snovendammer zit op zaterdag in de kroeg, ook jij anniebier!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ben je op je bril gaan zitten? Ben Annelies niet.
Ga je hier nu ook al twittertags gebruiken?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is jan nog boos op me omdat ik zijn geheim ontrafeld heb #homo?
Ik denk dat jij gewoon vandeweek wakker wor naast een onthoofde paling!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heel vrouwelijk Volendam!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn wel handig hèquote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook al twittertags gebruiken?
Ontrafeld? Volgens mij was t een speculatie van een drol met ogen.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Annie, je bent vandaag nogal aan het downplayen en ontkennen enzo... is de P8 langs geweest?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ontrafeld? Volgens mij was t een speculatie van een drol met ogen.
Kom eens uit die poep en pies-fase.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:
Ontrafeld? Volgens mij was t een speculatie van een drol met ogen.
Ontkennen? Dat niet , maar je moet t niet sappiger maken dan dat t is.En als dat hier zo wel gaat , doe t dan bij degene die er mee instemtquote:Op zondag 24 mei 2009 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Annie, je bent vandaag nogal aan het downplayen en ontkennen enzo... is de P8 langs geweest?
Nou, ik kom een beetje op haar eigen woorden terug , maar dan moet je t allemaal ff overlezen.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kom eens uit die poep en pies-fase.
Emmers met pis, drollen met ogen.
Heb je ook nog iets met kots?
waar heb je het over?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ontkennen? Dat niet , maar je moet t niet sappiger maken dan dat t is.En als dat hier zo wel gaat , doe t dan bij degene die er mee instemt
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedere Snovendammer zit op zaterdag in de kroeg, ook jij anniebier!
Jan moet eerst toestemming geven voordat wij hier roepen dat het een flikker is.quote:
Da's natuurlijk wel een feit, al die krulspelden ztten zaterdagavond in de kroeg hopende dat ze hier en daar wat kunnen kluiven op de plee, dat weet iedereen nu!quote:
Ons Annie is bedreigd!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Annie, je bent vandaag nogal aan het downplayen en ontkennen enzo... is de P8 langs geweest?
is hij nog niet uit de kast dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jan moet eerst toestemming geven voordat wij hier roepen dat het een flikker is.
Daarom had hij Thomas Berge bij zijn zusje geparkeerd.quote:
Volgens mij he, maar dat basseer ik een beetje op uiterlijk en onderbuikgevoel, is die Berger een onwettelijke zoon van Dries Roelvink!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daarom had hij Thomas Berge bij zijn zusje geparkeerd.
Valt niet op en toch lekker dichtbij.
Ah, de hele nederlandse pers mag van alles roepen en wij nietquote:Op zondag 24 mei 2009 11:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jan moet eerst toestemming geven voordat wij hier roepen dat het een flikker is.
Nouja, de integriteit van een forum, waar gebruikers nooit speculeren, zich nooit anders voordoen dan irl en waar eerlijkheid koning is, staat natuurlijk zwaar boven die van de schrijvende pers. Het verwachtingspatroon ligt op dat vlak gewoon een stuk hoger, je weet toch!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, de hele nederlandse pers mag van alles roepen en wij niet
Welk forum is dat dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, de integriteit van een forum, waar gebruikers nooit speculeren, zich nooit anders voordoen dan irl en waar eerlijkheid koning is, staat natuurlijk zwaar boven die van de schrijvende pers. Het verwachtingspatroon ligt op dat vlak gewoon een stuk hoger, je weet toch!
Alleen van hem of ook nog iemand anders?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij he, maar dat basseer ik een beetje op uiterlijk en onderbuikgevoel, is die Berger een onwettelijke zoon van Dries Roelvink!
Nouja ik ben nu toch aan het roddelcircuit begonnen dus zal ik mijn 2 stuivers er ook maar in flikkeren: Dries Roelvink en Viola Holt na hele dronken anale seks!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen van hem of ook nog iemand anders?
Mijn ontbijt! Wat doe je?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik ben nu toch aan het roddelcircuit begonnen dus zal ik mijn 2 stuivers er ook maar in flikkeren: Dries Roelvink en Viola Holt na hele dronken anale seks!Hij schijnt een medisch "wonder" te zijn en is na 24 uur letterlijk uitgepoept.
Mwah. Eik alleen dat Yolanthe onder de username Anniebab meepost, maar verder nietsquote:Op zondag 24 mei 2009 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Zo heb ik nog wat gemist het laatste 1,5 topic?
Zitten ook volendamse wc-vrouwtjes:quote:
quote:Ik ben al 17 jaar gelukkig getrouwd, maar een half jaar geleden hals over kop vreselijk verliefd geworden.
Ik zie de man regelmatig, hij weet het .We heben intens e-mailcontact, kunnen goed met elkaar praten maar flirten ook via de mail.
Ik ben mezelf volledig kwijt geraakt. Denk dag en nacht aan hem, kan me niet goed concentreren, slaap slecht. Ik wil maar één ding en dat is bij hem zijn. Dit beheerst mijn leven. Mijn man weet van niets, omdat ik te veel van hem hou om hem hiermee verdriet te doen. Ik zal het dan ook nooit vertellen. Het beste zou zijn het e-mailcontact te verbreken. Maar dat kan ik juist niet. Ondanks dat ik het vreselijk vind voel ik me weer vrouw en voel ik me weer leven. Wie heeft in een soortgelijke situatie gezeten?
Dat doet Adam Curry toch een stuk handiger.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:
Ik ben al 17 jaar gelukkig getrouwd, maar een half jaar geleden hals over kop vreselijk verliefd geworden.
Ik zie de man regelmatig, hij weet het .We heben intens e-mailcontact, kunnen goed met elkaar praten maar flirten ook via de mail.
Ik ben mezelf volledig kwijt geraakt. Denk dag en nacht aan hem, kan me niet goed concentreren, slaap slecht. Ik wil maar één ding en dat is bij hem zijn. Dit beheerst mijn leven. Mijn man weet van niets, omdat ik te veel van hem hou om hem hiermee verdriet te doen. Ik zal het dan ook nooit vertellen. Het beste zou zijn het e-mailcontact te verbreken. Maar dat kan ik juist niet. Ondanks dat ik het vreselijk vind voel ik me weer vrouw en voel ik me weer leven. Wie heeft in een soortgelijke situatie gezeten?
Gelukkigquote:Op zondag 24 mei 2009 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Eik alleen dat Yolanthe onder de username Anniebab meepost, maar verder niets.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Eik alleen dat Yolanthe onder de username Anniebab meepost, maar verder niets.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zitten ook volendamse wc-vrouwtjes:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat doet Adam Curry toch een stuk handiger.
Geleuf me mijn vingers jeukten ook, maar mijn imago is al niet zo je dat als ik er al een heb, om dat met 1 inschrijving helemaal naar de klote te helpen is me iets teveel gedoequote:Op zondag 24 mei 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. De verleiding is groot om daar es een accountje aan te maken
. Of hang ik dan meteen aan een abonnement op dat blad vast?
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me mijn vingers jeukten ook, maar mijn imago is al niet zo je dat als ik er al een heb, om dat met 1 inschrijving helemaal naar de klote te helpen is me iets teveel gedoe
Eigenlijk gewoon reageren met "HOERRRRRRRRRRRR!" Maar dan ben ik bang dat er weer een pallet themanummers van de Libelle moeten komen om de gekrenkte zieltjes van de Libellemensjes te helen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zitten ook volendamse wc-vrouwtjes:
[..]
Of je staat de komende nummers op de frontpage van de Opzijquote:Op zondag 24 mei 2009 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon reageren met "HOERRRRRRRRRRRR!" Maar dan ben ik bang dat er weer een pallet themanummers van de Libelle moeten komen om de gekrenkte zieltjes van de Libellemensjes te helen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of je staat de komende nummers op de frontpage van de Opzij
inclusief een zelfbouw-schandpaal.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Het eerste nummer waarbij pek en veren worden meegeleverd
>
Volgens mij heeft Evert ten Napel FOK! ontdekt.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef annelies30 het volgende:
Slappe borsten krijg ik van die lachebekjes en hun muziek. Ze MOESTEN ZICH SCHAMEN DIE ARTIESTENSTAL DAAR DAT ZE JIM WAVE IN DE DOOFPOT HOUDEN> ZE ZIJN NATUURLIJ BANG DAT ZE WORDEN OVERKLAST EN DAT NEDERLAND DIE SLAPPE TROEP TOTAAL IS VERGETEN ALS JIM WAVE BEKEND WORDT. DAN KOMT NAMELIJK UIT WAT EEN MATENJNAAIERS HET ZIJN GEWEEST OM JIM WAVE AL JAREN LANG IN EEN VERDOMHOEKJE TE STOPPEN DE KAPSONESLIJDERS. Ze noemen zich nu ook al VOTOWN, afgeleid van MOTOWN waar artiesten als MICHAEL JACKSON vandaan komen, de kapsoneslijers I'm in love with you JIIM WAVE. Net zoals de titel van je NIEUWSTE TOPNUMMER OP YOUTUBE 'I'm IN LOVE WITH YOU. Laat ze maar lullen Jim Wave ik hou van je, vooral na gisternacht.
Evert ten Napel en Jim Wavequote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Evert ten Napel FOK! ontdekt.
Heeft hij jou gisternacht gedaanquote:Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef annelies30 het volgende:
Slappe borsten krijg ik van die lachebekjes en hun muziek. Ze MOESTEN ZICH SCHAMEN DIE ARTIESTENSTAL DAAR DAT ZE JIM WAVE IN DE DOOFPOT HOUDEN> ZE ZIJN NATUURLIJ BANG DAT ZE WORDEN OVERKLAST EN DAT NEDERLAND DIE SLAPPE TROEP TOTAAL IS VERGETEN ALS JIM WAVE BEKEND WORDT. DAN KOMT NAMELIJK UIT WAT EEN MATENJNAAIERS HET ZIJN GEWEEST OM JIM WAVE AL JAREN LANG IN EEN VERDOMHOEKJE TE STOPPEN DE KAPSONESLIJDERS. Ze noemen zich nu ook al VOTOWN, afgeleid van MOTOWN waar artiesten als MICHAEL JACKSON vandaan komen, de kapsoneslijers I'm in love with you JIIM WAVE. Net zoals de titel van je NIEUWSTE TOPNUMMER OP YOUTUBE 'I'm IN LOVE WITH YOU. Laat ze maar lullen Jim Wave ik hou van je, vooral na gisternacht.
Wat is er afgelopen nacht gebeurt, en belangrijker was het wel of niet op de wc van een kroeg? vragen vragen!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef annelies30 het volgende:
zie de opquote:Op zondag 24 mei 2009 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik loop een beetje achter, heb 1 topic volledig gemist.
WTF is Jim WAVE????? En wie is die schreeuwlelijk van een annelies30?
quote:Beschrijving: Alle hoop leek verloren voor Volendam...de wereldfaam opgebouwd door de pioniers van de Palingsound is door de jaren heen langzaam vervaagd, alleen Hollansche muziek achterlatend in de hedendaagse Ether.
Plotsklaps was hij daar, gewapend met openstaande blouse en ongeevenaarde Synthesizer Disco Sounds, overtrof hij alle verwachtingen en herrees als reddende engel de Volendamse Elektro Scene
Jij weet meer hé? Doe eens vertellen?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een golf van de verontwaardiging door 't topic![]()
.
Ik kan helaas niet meer vertellen. Anders wordt Wilma boosquote:Op zondag 24 mei 2009 13:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Jij weet meer hé? Doe eens vertellen?
Annelies is de palingkeurmeesteres van het dorp.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:50 schreef Leeuwinneke het volgende:
TVPalingMooie OP versabommie
Wie is Annelies30..Ik heb veel gemist was gisteren uit eten.
Met slappe borstenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annelies is de palingkeurmeesteres van het dorp.
Oe! Jij bent zooooooooooooooo FUBAR!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Ole het volgende:
Bedenk me ineens dat ik woensdagavond waarschijnlijk in Volendam ben!
Dan ben ik toch blij met mijn eigen baantje (en borsten)quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zo'n baan gaat je niet in je koude kleren zitten.
Ik neem mijn laptopje mee!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe! Jij bent zooooooooooooooo FUBAR!!!
Denk niet dat je er wat aan hebt.. Heel Snovendam zal jou als kop van jut zien nu we weten dat ze alles in de gaten houden in deze topics!!!quote:
Ja maar ik ben er met mijn werkquote:Op zondag 24 mei 2009 14:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat je er wat aan hebt.. Heel Snovendam zal jou als kop van jut zien nu we weten dat ze alles in de gaten houden in deze topics!!!
Ja halloquote:Op zondag 24 mei 2009 13:53 schreef Ole het volgende:
Zullen we een keer op zaterdagavond een meet houden in Het Gat
Ja jij ....quote:Op zondag 24 mei 2009 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo
Ik bedoel, die slappe borsten heb ik al ;')
Held.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja jij ....
nou ik ....
weet je...
ach fuckit, deze is way to easy, ik doe 'm niet
geef me dan in ieder geval een uitdaging, prutserquote:
quote:Jan Smit zingt gewoon door
Volgens Jan Smits manager Jaap Buijs zit Jan er niet doorheen en gaan alle geplande optredens gewoon door.
Eerder zegde hij zijn optreden op De nacht van de ambiance in het Belgische Bree af, maar Jaap Buijs zegt tegen De Pers dat dit niets te maken heeft met Jans gemoedstoestand. Het gaat goed met hem...
Vogens Jaap had de organisatie slechts een optie op een optreden van Jan en had de organisatie een paar weken geleden al aangegeven De nacht van de ambiance op een andere datum te houden, omdat zaterdag andere evenementen plaatsvonden die te maken hebben met voetbal. Het evenement is om 'organisatorische redenen' verplaatst naar 5 december. "Dat heeft niets te maken met dat hij er doorheen zou zitten", zegt Jaap.
Jans verdere optredens gaan wel gewoon door.
surequote:
jan nog gesproken?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wij zijn echte doorzetters, zo zie je maar weer.
Is het nog gelukt met die rits?quote:
weet ik niet, maar hij heeft juist een erg leuke ma, die ik ken.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die rits?
Ik denk namelijk dat daar al die problemen door zijn gekomen.
Die gulp staat te vaak open bij onze Jan!
Of zou die nare ma van hem erin naaien?
Die gulp ja, en dan in combinatie met dat t-shirtquote:Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die rits?
Ik denk namelijk dat daar al die problemen door zijn gekomen.
Die gulp staat te vaak open bij onze Jan!
Of zou die nare ma van hem erin naaien?
Maar geef toe, ze is echt extreem dom. En lelijk. En slecht gekleed etc.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:47 schreef Anniebab het volgende:
weet ik niet, maar hij heeft juist een erg leuke ma, die ik ken.
Hmmmz, die ken ik niet. Wel meiden met een Karper.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:16 schreef Susi het volgende:
Meisjes met een paling
Ja nou ik ga haar echt niet afkraken, ik vind haar leuk heeft veel humor, geen kapsones. Met een camera op je lip ben je je zelf toch niet. Kom op zeg .quote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar geef toe, ze is echt extreem dom. En lelijk. En slecht gekleed etc.
Ik bedoel, eerst een half pakje Blue Band in de pan flikkeren en daarna 5 biefstukken 'koken'.
Sorry.
Wat is aantrekkelijk, er zijn ook mensen die Paris Hilton knap vinden , ik niet. kwestie van smaak.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Om nog even terug te komen op de ma van Jan; is dat mens ooit aantrekkelijk geweest?
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Anniebab het volgende:
Ja nou ik ga haar echt niet afkraken
Welnee, die zit al het hele weekend te huilen in de logeerkamer van Villa Smit.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Is Yolanthe Cashflow voor Cokebergen dit weekend nog ergens gesignaleerd?
Nou moet ze dan naar de Pc Hooftstraat?Ik vind t top dat ze naar cen a gaat.Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg , past bij haar.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
*Maar als ik Janneman was geweest had ik haar meegenomen naar of een goede styliste óf ik was met mijn cc gaan wapperen zodat dat mensje zich eens behoorlijk in het nieuw zou kunnen steken.
Godsamme wat ziet ma Smit er armoedig uit. Het lijkt verdomme alsof ze alles bij de C&A haalt.
*[disclaimer]
Maar ik ben Jan niet en gelukkig is dat bij mijn moeder ook niet nodig.
Niet persé. Er is meer.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:06 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet ze dan naar de Pc Hooftstraat?
Fijn voor je, maar als je moeder eruit ziet als de achterkant van een bus lijkt het me toch raadzaam om 'wat te coachen' in dezen..quote:Ik vind t top dat ze naar cen a gaat.Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg , past bij haar.
Ik respecteer haar teveel om hier nog verder over uit te wijdenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Niet persé. Er is meer.
[..]
Fijn voor je, maar als je moeder eruit ziet als de achterkant van een bus lijkt het me toch raadzaam om 'wat te coachen' in dezen..
Okay, dat respecteer ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
Ik respecteer haar teveel om hier nog verder over uit te wijden
Het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmz, die ken ik niet. Wel meiden met een Karper.
meiden met een karper
Misschien een nieuwe twist aan het topique?
Ik wil haar gewoon hier helemaal buiten houden . Ik ken haar en zo is t goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Okay, dat respecteer ik.
Maar waar komt jouw respect uit voort?
Uit het feit dat ze een populaire zangert heeft gebaard of iets maatschappelijk relevants?
Tja ik vraag het maar..
De enige maatschappelijk relevante uit dat gezin is die oudste dochter, die is lerares.
De rest is werkelijk te dom om te poepen.
Dat kan nie Annie, als je in een rls gaat weet je wat er van komt.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef Anniebab het volgende:
Ik wil haar gewoon hier helemaal buiten houden . Ik ken haar en zo is t goed.
ON-MO-GE-LIJK!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil haar gewoon hier helemaal buiten houden . Ik ken haar en zo is t goed.
Volgens iemand op het viva-forum is Yolanthe dit weekend gesignaleerd op een feestje....MET SNEIJDER!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Helaas, niet grappig.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Lijkt me ook te gek. Iedere keer moeten springen om je vrouw een kus te geven.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Yolanthe en Wesley wel een leuk stel samen
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lijkt me ook te gek. Iedere keer moeten springen om je vrouw een kus te geven.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lijkt me ook te gek. Iedere keer moeten springen om je vrouw een kus te geven.
Nu je het zegt... het management van Jan Smit had toen dezelfde onliner als de bij de breuk nu :quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef lies1947 het volgende:
om maar eens even heel wat anders in de groep te gooien: hoe zit dat eigenlijk met ellemiek verdoorn. had jan daar niet een relatie mee? en waarom ging dat toen ook al weer uit?
Ik denk dat het niet eens zo ondenkbaar is dat het management (jaaaapiooooooo!) mischien toch wel Jan's voorliefde voor een stuk vleesch in zijn mond probeert te verbloemen. We weten allemaal hoe dit afloopt ala George Michael... die wor gewoon een keer betrapt als hij een dude aan het kluiven is op jawel.. de plee!quote:Relatie Jan Smit en Ellemieke Vermolen geen farce
Uitgegeven: 21 oktober 2006 12:26
Laatst gewijzigd: 21 oktober 2006 12:50
AMSTERDAM - De prille relatie van Jan Smit en Ellemieke Vermolen is echt. "Nee, het is geen publiciteitsstunt", zegt de manager van Jan zaterdag in De Telegraaf.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef lies1947 het volgende:
om maar eens even heel wat anders in de groep te gooien: hoe zit dat eigenlijk met ellemiek verdoorn. had jan daar niet een relatie mee? en waarom ging dat toen ook al weer uit?
quote:21 december 2006
Jan is zijn Ellemieke kwijt
AMSTERDAM - Het liefdespaar van het jaar is uit elkaar! De smoorverliefde Jan Smit (20), die dolgraag wilde samenwonen met zijn tien jaar oudere 'Ellemiek', is weer alleen. Maandagavond viel het doek voor het showbizzstel. De presentatrice bekent: "Jan was een leuke liefde, maar niet dé liefde van mijn leven... "
De officiële verklaring van het stel luidt dat hun drukke werk de reden is voor hun breuk. Ellemieke: "Jan en ik hebben gewoon niet genoeg tijd voor elkaar." En dat terwijl de succesvolle zanger zijn agenda juist deels had schoongeveegd voor zijn geliefde...
De populaire zanger vertelde vorige week nog openhartig op deze pagina over zijn overweldigende gevoelens voor de 30-jarige presentatrice. Stralend van geluk bekende Jan: "Ieder vrij uurtje proberen Ellemiek en ik bij elkaar te zijn. Vanaf januari heb ik een mediastop ingelast. Ik ga me richten op mijn optredens. Ook heb ik dan wat meer tijd voor Ellemiek..."
Maar de mooie blondine wacht het niet af. "Als je onze agenda's nu naast elkaar legt, zie je dat we nauwelijks samen vrij zijn. Natuurlijk kun je met elkaar afspreken dat de een minder gaat werken als je elkaar weinig ziet. Maar dat doe je pas als er een basis is, en die was er nog niet na tweeënhalve maand."
Jan nam hun prille relatie juist vrij serieus. "Ellemiek is al volledig opgenomen in mijn vriendenkring. Ze is one of the guys, dat vind ik zo leuk aan haar. Ze is gezellig én ze heeft gevoel voor humor, dat vind ik ook heel belangrijk. Daarom ben ik verliefd geworden op haar."
Leeftijdsverschil
Volgens insiders twijfelde Ellemieke al langer over het grote leeftijdsverschil. De presentatrice vroeg zich hardop af of die tien jaar geen obstakel zou vormen in hun relatie. Volendammer Jan was daar nuchter over. "Als je het leuk hebt met elkaar, dan maakt het toch niet uit dat je tien jaar verschilt? Het is veel belangrijker dat je jezelf kunt zijn."
Terwijl Jan zijn kaken stijf op elkaar houdt over de reden van hun breuk, vertelt de tv-babe wél haar kant van het verhaal. "We hebben dinsdag lang gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon te weinig tijd hebben om echt iets op te bouwen. Je kunt geen goede basis voor een relatie leggen als je elkaar zo weinig kunt zien." Vervolgt: " Ik ben er erg verdrietig over. We hebben het ontzettend fijn gehad samen. Jan was een leuke liefde. Maar niet dé liefde van mijn leven..."
Telegraaf.nl
quote:22 december 2006
Jan Smit gebukt onder liefdesverdriet
AMSTERDAM - De breuk met Ellemieke Vermolen (30) is Jan Smit (20) niet in de koude kleren gaan zitten. De Volendamse zanger heeft zijn stilzwijgen verbroken en vertelt dat hij voor het eerst in zijn leven last heeft van liefdesverdriet! "Dit gevoel ligt als een blok op mijn maag. Nooit eerder heb ik dit meegemaakt."
De break-up tussen hem en Ellemieke heeft Jan tot op het diepst van zijn ziel geraakt. "Ik heb natuurlijk tien jaar minder liefdeservaring dan Ellemiek, maar ik weet nu wat mensen bedoelen als ze zeggen dat ze liefdesverdriet hebben."
Hij vervolgt met treurige blik in de ogen: "Ik voel me de hele dag raar. Maar er wordt wel van me verwacht dat ik mijn afspraken voor optredens nakom. The show must go on, zullen we maar zeggen."
Voor het verwerken van zijn verdriet heeft Jan maar weinig tijd. "De komende twee dagen zit ik voor optredens in Markelo, Brussel, Breda, dan weer Markelo en vervolgens in Eindhoven. Zo zien mijn dagen eruit."
Deze drukke agenda is de oorzaak van de liefdesbreuk. "Als ik thuis was, had Ellemieke een fotoshoot of moest ze werken bij Shownieuws." Jan zucht: "Als je eens per week een half uurtje de tijd voor elkaar hebt, is dat te weinig. Daar is geen enkele relatie tegen bestand."
Telegraaf.nl
lijkt me ook nix, da's gewoon een generatiekloof, je zit dan ook zwaar met gespreksstof in de maag!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:02 schreef Leandra het volgende:
Mwah, het hoeft niet eens om het "niet goed genoeg vinden" te gaan.
Tien jaar leeftijdsverschil is op die leeftijd ook nogal wat......
Ellemieke was de helft ouder dan Jan
wie belt albert v???quote:Op zondag 24 mei 2009 18:39 schreef pronkjewail het volgende:
Even geknipt en geplakt van het viva-forum:
24-05-2009, 14:52:
"Ik werk bij van der Valk en gisteren waren Jolanthe en Sneijder daar op een feestje..:)"
24-05-2009:15.55:
"Yolanthe zat op een gegeven moment bij een vriendin op schoot, volgensmij had ze best wel aardig iets op. Ze kwam trouwens binnen via de achteringang, terwijl Sneijder er gewoon via de voorkant in kwam. Ze deden niet echt klef ofzo, maar ze hebben wel in het hotel overnacht.
Yolanthe had haar haar los en ging om een uurtje of 1 naar haar kamer, terwijl Sneijder nog op het feest was. Ik heb niet de hele avond kunnen buurten op het feest, dus wat ik vertel is uit verhaal van mijn collega's.
Trouwens waarom mogen "bekende" mensen wel roken, daar waar het niet is toegestaan:S"
---Ik heb geen idee hoe betrouwbaar het is, heb het ook alleen maar geknipt en geplakt!
quote:En paling gare is doorgestoken kaart.
Yolante is al een jaar aan de rommel met buurjongen van kennis...
Dus hele relatie met jan is pr stunt. Volgens de amsterdam noord tam tam.
Ze staat gelijk op m'n followquote:
Ik hoop dat de grote Albert morgen eens wat helderheid gaat schenken, dit is gewoon niet te houdenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:23 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
En dat gaat maar op en neer dan Yolanthe,dan Jan..wie o wie is de schuldige
We wachten af wat Appie morgen te vertellen heeftquote:Op zondag 24 mei 2009 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de grote Albert morgen eens wat helderheid gaat schenken, dit is gewoon niet te houden
Zie je?quote:
dat kan morgen al anders zijnquote:
Waarom die matige grap herhalen?!quote:
Omdat ie leuk isquote:
ik vond hem super!!!quote:
op youtube nog nietquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:30 schreef Eef999 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)sneijder_scoort.html
[..]
Praat je in je slaap dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Mijn meisje vroeg het me gisteravond nog; zeg, ben jij een beetje op die Anniebab!??
Toen was er geen houden meer aan
Nu maak ik ontbijtjes.
Nah, het ging meer zo van dat ik de laptop even naar haar toedraaide onder het motto: Kijk nou eens wat Annie weer voor poep praat.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:43 schreef Anniebab het volgende:
Praat je in je slaap dan?
Ja t wordt warmpiesquote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Jongens, we gaan naar het strand!
Al die boeren en buitenlui zijn op maandagmorgen wel vertrokken, dan kunnen wij!
Wie gaan er mee?
Vonne, over 20 minuten met je zwemtasje aan de weg!
da's verdomme een kutreden voor bonje!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Mijn meisje vroeg het me gisteravond nog; zeg, ben jij een beetje op die Anniebab!??
Toen was er geen houden meer aan
Nu maak ik ontbijtjes.
Waarom?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's verdomme een kutreden voor bonje!
Doe maar. Ik vind 'm nu al goed.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:28 schreef Fortitudo het volgende:
ik weet een geschikte titel voor het volgende deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |