Nou, ik kom een beetje op haar eigen woorden terug , maar dan moet je t allemaal ff overlezen.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kom eens uit die poep en pies-fase.
Emmers met pis, drollen met ogen.
Heb je ook nog iets met kots?
waar heb je het over?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ontkennen? Dat niet , maar je moet t niet sappiger maken dan dat t is.En als dat hier zo wel gaat , doe t dan bij degene die er mee instemt
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedere Snovendammer zit op zaterdag in de kroeg, ook jij anniebier!
Jan moet eerst toestemming geven voordat wij hier roepen dat het een flikker is.quote:
Da's natuurlijk wel een feit, al die krulspelden ztten zaterdagavond in de kroeg hopende dat ze hier en daar wat kunnen kluiven op de plee, dat weet iedereen nu!quote:
Ons Annie is bedreigd!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Annie, je bent vandaag nogal aan het downplayen en ontkennen enzo... is de P8 langs geweest?
is hij nog niet uit de kast dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jan moet eerst toestemming geven voordat wij hier roepen dat het een flikker is.
Daarom had hij Thomas Berge bij zijn zusje geparkeerd.quote:
Volgens mij he, maar dat basseer ik een beetje op uiterlijk en onderbuikgevoel, is die Berger een onwettelijke zoon van Dries Roelvink!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daarom had hij Thomas Berge bij zijn zusje geparkeerd.
Valt niet op en toch lekker dichtbij.
Ah, de hele nederlandse pers mag van alles roepen en wij nietquote:Op zondag 24 mei 2009 11:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jan moet eerst toestemming geven voordat wij hier roepen dat het een flikker is.
Nouja, de integriteit van een forum, waar gebruikers nooit speculeren, zich nooit anders voordoen dan irl en waar eerlijkheid koning is, staat natuurlijk zwaar boven die van de schrijvende pers. Het verwachtingspatroon ligt op dat vlak gewoon een stuk hoger, je weet toch!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, de hele nederlandse pers mag van alles roepen en wij niet
Welk forum is dat dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, de integriteit van een forum, waar gebruikers nooit speculeren, zich nooit anders voordoen dan irl en waar eerlijkheid koning is, staat natuurlijk zwaar boven die van de schrijvende pers. Het verwachtingspatroon ligt op dat vlak gewoon een stuk hoger, je weet toch!
Alleen van hem of ook nog iemand anders?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij he, maar dat basseer ik een beetje op uiterlijk en onderbuikgevoel, is die Berger een onwettelijke zoon van Dries Roelvink!
Nouja ik ben nu toch aan het roddelcircuit begonnen dus zal ik mijn 2 stuivers er ook maar in flikkeren: Dries Roelvink en Viola Holt na hele dronken anale seks!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen van hem of ook nog iemand anders?
Mijn ontbijt! Wat doe je?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik ben nu toch aan het roddelcircuit begonnen dus zal ik mijn 2 stuivers er ook maar in flikkeren: Dries Roelvink en Viola Holt na hele dronken anale seks!Hij schijnt een medisch "wonder" te zijn en is na 24 uur letterlijk uitgepoept.
Mwah. Eik alleen dat Yolanthe onder de username Anniebab meepost, maar verder nietsquote:Op zondag 24 mei 2009 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Zo heb ik nog wat gemist het laatste 1,5 topic?
Zitten ook volendamse wc-vrouwtjes:quote:
quote:Ik ben al 17 jaar gelukkig getrouwd, maar een half jaar geleden hals over kop vreselijk verliefd geworden.
Ik zie de man regelmatig, hij weet het .We heben intens e-mailcontact, kunnen goed met elkaar praten maar flirten ook via de mail.
Ik ben mezelf volledig kwijt geraakt. Denk dag en nacht aan hem, kan me niet goed concentreren, slaap slecht. Ik wil maar één ding en dat is bij hem zijn. Dit beheerst mijn leven. Mijn man weet van niets, omdat ik te veel van hem hou om hem hiermee verdriet te doen. Ik zal het dan ook nooit vertellen. Het beste zou zijn het e-mailcontact te verbreken. Maar dat kan ik juist niet. Ondanks dat ik het vreselijk vind voel ik me weer vrouw en voel ik me weer leven. Wie heeft in een soortgelijke situatie gezeten?
Dat doet Adam Curry toch een stuk handiger.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:
Ik ben al 17 jaar gelukkig getrouwd, maar een half jaar geleden hals over kop vreselijk verliefd geworden.
Ik zie de man regelmatig, hij weet het .We heben intens e-mailcontact, kunnen goed met elkaar praten maar flirten ook via de mail.
Ik ben mezelf volledig kwijt geraakt. Denk dag en nacht aan hem, kan me niet goed concentreren, slaap slecht. Ik wil maar één ding en dat is bij hem zijn. Dit beheerst mijn leven. Mijn man weet van niets, omdat ik te veel van hem hou om hem hiermee verdriet te doen. Ik zal het dan ook nooit vertellen. Het beste zou zijn het e-mailcontact te verbreken. Maar dat kan ik juist niet. Ondanks dat ik het vreselijk vind voel ik me weer vrouw en voel ik me weer leven. Wie heeft in een soortgelijke situatie gezeten?
Gelukkigquote:Op zondag 24 mei 2009 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Eik alleen dat Yolanthe onder de username Anniebab meepost, maar verder niets.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Eik alleen dat Yolanthe onder de username Anniebab meepost, maar verder niets.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zitten ook volendamse wc-vrouwtjes:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |