ik tel 8 keer de pquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Versa!
Er mist een Piet bij de P8!
Is er eentje uitgeschakeld door A en haar EmP?
een goed idee. Nu nog uitvoerenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef Cyan het volgende:
Zijn er al speciale t-shirts te koop met:
Team Jan of Team Yo?
Of t-shirts voor de vrouwelijke fans met : "Ik heb Jan op de plee gepijpt en alles wat ik eraan overhield was dit stomme t-shirt!" ?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef Cyan het volgende:
Zijn er al speciale t-shirts te koop met:
Team Jan of Team Yo?
Ik zat in de kroeg en ik was ook bang dat ik iets gemist zou hebben.quote:
Ik ben het daar op zich wel mee eens.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef annelies30 het volgende:
JIM WAVE DE IN DE DOOFPOT GESTOPTE MUZIKANT UIT VOLENDAM, VOLENDAMS ONONDEKTE GEHEIME WAPEN, IS HET HELEMAAL, MET SEX EN MUIZIEK. 1 GROTE INSPIRATIE. ANNELIES.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef annelies30 het volgende:
JIM WAVE DE IN DE DOOFPOT GESTOPTE MUZIKANT UIT VOLENDAM, VOLENDAMS ONONDEKTE GEHEIME WAPEN, IS HET HELEMAAL, MET SEX EN MUIZIEK. 1 GROTE INSPIRATIE. ANNELIES.
Me too! Jim FTW!!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben het daar op zich wel mee eens.
Ja maar van de ezel weten we niet of het een Hij of een Zij isquote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef Duderella het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch Team Jan blijf - ondanks de laatste revelaties - omdat ik anders wat lullig uitkom overal. Ik heb namelijk al vier keer een team dames (Kim, Belin, Angela, Patries) en maar twee keer een team heren (team Klusjesman en nu dus team Jan).
En nog een keer team ezel, maar daar denk ik nog even over na, qua indeling.
Ik heb een vermoedenquote:Op zondag 24 mei 2009 03:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Hartelijk goedemorgen, even inlezen.
Is Annelies het achterlijke zusje van Anniebab?
Volgens mij is het allebei Sunchaser, maar dat terzijde.quote:Op zondag 24 mei 2009 04:21 schreef Ole het volgende:
Ik heb een vermoeden
In de Hazenstraat, mijn vaste Turkse Italiaan..quote:Op zondag 24 mei 2009 04:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij is het allebei Sunchaser, maar dat terzijde.
Waar heb je trouwens gegeten?
jank nietquote:Op zondag 24 mei 2009 09:59 schreef Anniebab het volgende:
Haal mijn naam uit dat stuk bommie, kom op zeg correspondent.Ik wil alles over mij eruit hebben
leukquote:Op zondag 24 mei 2009 03:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Hartelijk goedemorgen, even inlezen.
Is Annelies het achterlijke zusje van Anniebab?
Welkom op FOK!, neem er een korreltje zout bij en maak je er niet zo druk over, het was niet bashing bedoeldquote:Op zondag 24 mei 2009 09:59 schreef Anniebab het volgende:
Haal mijn naam uit dat stuk bommie, kom op zeg correspondent.Ik wil alles over mij eruit hebben
Stel je niet zo aan, er zijn honderden annies in volendam... of ben jij de enige met inet ?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:59 schreef Anniebab het volgende:
Hoe droog.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben het daar op zich wel mee eens.
Ben je op je bril gaan zitten? Ben Annelies niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:22 schreef yvonne het volgende:
Laat geworden in het gat van Volendam zeker? Katertje Anniebabe?
Deze lopen niet zo:quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:22 schreef yvonne het volgende:
Laat geworden in het gat van Volendam zeker? Katertje Anniebabe?
Altijd een vriendelijk woord.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
Ben je op je bril gaan zitten? Ben Annelies niet.
Is jan nog boos op me omdat ik zijn geheim ontrafeld heb #homo?quote:
Iedere Snovendammer zit op zaterdag in de kroeg, ook jij anniebier!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ben je op je bril gaan zitten? Ben Annelies niet.
Ga je hier nu ook al twittertags gebruiken?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is jan nog boos op me omdat ik zijn geheim ontrafeld heb #homo?
Ik denk dat jij gewoon vandeweek wakker wor naast een onthoofde paling!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heel vrouwelijk Volendam!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn wel handig hèquote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook al twittertags gebruiken?
Ontrafeld? Volgens mij was t een speculatie van een drol met ogen.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Annie, je bent vandaag nogal aan het downplayen en ontkennen enzo... is de P8 langs geweest?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ontrafeld? Volgens mij was t een speculatie van een drol met ogen.
Kom eens uit die poep en pies-fase.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:
Ontrafeld? Volgens mij was t een speculatie van een drol met ogen.
Ontkennen? Dat niet , maar je moet t niet sappiger maken dan dat t is.En als dat hier zo wel gaat , doe t dan bij degene die er mee instemtquote:Op zondag 24 mei 2009 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Annie, je bent vandaag nogal aan het downplayen en ontkennen enzo... is de P8 langs geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |