ik tel 8 keer de pquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Versa!
Er mist een Piet bij de P8!
Is er eentje uitgeschakeld door A en haar EmP?
een goed idee. Nu nog uitvoerenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef Cyan het volgende:
Zijn er al speciale t-shirts te koop met:
Team Jan of Team Yo?
Of t-shirts voor de vrouwelijke fans met : "Ik heb Jan op de plee gepijpt en alles wat ik eraan overhield was dit stomme t-shirt!" ?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef Cyan het volgende:
Zijn er al speciale t-shirts te koop met:
Team Jan of Team Yo?
Ik zat in de kroeg en ik was ook bang dat ik iets gemist zou hebben.quote:
Ik ben het daar op zich wel mee eens.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef annelies30 het volgende:
JIM WAVE DE IN DE DOOFPOT GESTOPTE MUZIKANT UIT VOLENDAM, VOLENDAMS ONONDEKTE GEHEIME WAPEN, IS HET HELEMAAL, MET SEX EN MUIZIEK. 1 GROTE INSPIRATIE. ANNELIES.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef annelies30 het volgende:
JIM WAVE DE IN DE DOOFPOT GESTOPTE MUZIKANT UIT VOLENDAM, VOLENDAMS ONONDEKTE GEHEIME WAPEN, IS HET HELEMAAL, MET SEX EN MUIZIEK. 1 GROTE INSPIRATIE. ANNELIES.
Me too! Jim FTW!!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben het daar op zich wel mee eens.
Ja maar van de ezel weten we niet of het een Hij of een Zij isquote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef Duderella het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch Team Jan blijf - ondanks de laatste revelaties - omdat ik anders wat lullig uitkom overal. Ik heb namelijk al vier keer een team dames (Kim, Belin, Angela, Patries) en maar twee keer een team heren (team Klusjesman en nu dus team Jan).
En nog een keer team ezel, maar daar denk ik nog even over na, qua indeling.
Ik heb een vermoedenquote:Op zondag 24 mei 2009 03:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Hartelijk goedemorgen, even inlezen.
Is Annelies het achterlijke zusje van Anniebab?
Volgens mij is het allebei Sunchaser, maar dat terzijde.quote:Op zondag 24 mei 2009 04:21 schreef Ole het volgende:
Ik heb een vermoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |