geen idee waarom ik hierop klikte, maar na het zien van deze kansloze, humorloze "grap" snap ik het niveau van de posters weerquote:Yolanthe van Kont en Kaasbergen
Ge hebt gelijk, hij was flauw en aangepastquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee waarom ik hierop klikte, maar na het zien van deze kansloze, humorloze "grap" snap ik het niveau van de posters weer.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ge hebt gelijk, hij was flauw en aangepast
Zeur niet, hij was leukquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee waarom ik hierop klikte, maar na het zien van deze kansloze, humorloze "grap" snap ik het niveau van de posters weer.
Neuh, een palingquote:
Eeeeehmmm, nee Seth gaaikema, dat was ie nietquote:
quote:
Dorp van palingsound én palingsoapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:32 schreef Aventura het volgende:
Moeder Richarda C.v.K. in betere tijden, voor de villa
[ afbeelding ]
Je snapt wel dat als dit onschuldig wicht morgen in de Telegraaf staat als medeplichtige, wij dan allemaal naar jou wijzen he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, een paling.
Maar ik zou me kunnen voorstellen dat die pic ergens in Volendam is gemaakt.
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt wel dat als dit onschuldig wicht morgen in de Telegraaf staat als medeplichtige, wij dan allemaal naar jou wijzen he?
Het is zaterdag! Die zit nu in Café het eh... het eh.... wat zei ze nou? Te wachten op Jim Wave!quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef annelies30 het volgende:
ANNIEBAB JIM WAVE IS EEN ECHTE MAN. TENMINSTE NIET VAN DIE VOLENDAMSE LACHEBEKJES WAAR JE ONDERBUIK VAN ZEGT DAT ZE HOMO ZIJN> JIM WAVE IS HET ENIGE ECHTE UIT VOLENDAM. EN ANNIEBAB, LAAT 'ns een foto van jezelf zien. Ook soms zo'n gayface als de meeste Hollanders? JIMMY JIMMY JIMMY WAVE YOU"RE GONNA BE A BIG STAR SOON!! JIM IK HOOP JE SNEL TE ONTMOETEN, KUSJES ANNELIES. IK zit in bar 't Gat van Nederland elke zaterdag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De foto's van de pieperrace staan online!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef yvonne het volgende:
http://www.gatvannederland.com/
Dolle pret!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |