quote:Op zondag 24 mei 2009 12:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat doet Adam Curry toch een stuk handiger.
Geleuf me mijn vingers jeukten ook, maar mijn imago is al niet zo je dat als ik er al een heb, om dat met 1 inschrijving helemaal naar de klote te helpen is me iets teveel gedoequote:Op zondag 24 mei 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. De verleiding is groot om daar es een accountje aan te maken
. Of hang ik dan meteen aan een abonnement op dat blad vast?
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me mijn vingers jeukten ook, maar mijn imago is al niet zo je dat als ik er al een heb, om dat met 1 inschrijving helemaal naar de klote te helpen is me iets teveel gedoe
Eigenlijk gewoon reageren met "HOERRRRRRRRRRRR!" Maar dan ben ik bang dat er weer een pallet themanummers van de Libelle moeten komen om de gekrenkte zieltjes van de Libellemensjes te helen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zitten ook volendamse wc-vrouwtjes:
[..]
Of je staat de komende nummers op de frontpage van de Opzijquote:Op zondag 24 mei 2009 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon reageren met "HOERRRRRRRRRRRR!" Maar dan ben ik bang dat er weer een pallet themanummers van de Libelle moeten komen om de gekrenkte zieltjes van de Libellemensjes te helen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of je staat de komende nummers op de frontpage van de Opzij
inclusief een zelfbouw-schandpaal.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Het eerste nummer waarbij pek en veren worden meegeleverd
>
Volgens mij heeft Evert ten Napel FOK! ontdekt.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef annelies30 het volgende:
Slappe borsten krijg ik van die lachebekjes en hun muziek. Ze MOESTEN ZICH SCHAMEN DIE ARTIESTENSTAL DAAR DAT ZE JIM WAVE IN DE DOOFPOT HOUDEN> ZE ZIJN NATUURLIJ BANG DAT ZE WORDEN OVERKLAST EN DAT NEDERLAND DIE SLAPPE TROEP TOTAAL IS VERGETEN ALS JIM WAVE BEKEND WORDT. DAN KOMT NAMELIJK UIT WAT EEN MATENJNAAIERS HET ZIJN GEWEEST OM JIM WAVE AL JAREN LANG IN EEN VERDOMHOEKJE TE STOPPEN DE KAPSONESLIJDERS. Ze noemen zich nu ook al VOTOWN, afgeleid van MOTOWN waar artiesten als MICHAEL JACKSON vandaan komen, de kapsoneslijers I'm in love with you JIIM WAVE. Net zoals de titel van je NIEUWSTE TOPNUMMER OP YOUTUBE 'I'm IN LOVE WITH YOU. Laat ze maar lullen Jim Wave ik hou van je, vooral na gisternacht.
Evert ten Napel en Jim Wavequote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Evert ten Napel FOK! ontdekt.
Heeft hij jou gisternacht gedaanquote:Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef annelies30 het volgende:
Slappe borsten krijg ik van die lachebekjes en hun muziek. Ze MOESTEN ZICH SCHAMEN DIE ARTIESTENSTAL DAAR DAT ZE JIM WAVE IN DE DOOFPOT HOUDEN> ZE ZIJN NATUURLIJ BANG DAT ZE WORDEN OVERKLAST EN DAT NEDERLAND DIE SLAPPE TROEP TOTAAL IS VERGETEN ALS JIM WAVE BEKEND WORDT. DAN KOMT NAMELIJK UIT WAT EEN MATENJNAAIERS HET ZIJN GEWEEST OM JIM WAVE AL JAREN LANG IN EEN VERDOMHOEKJE TE STOPPEN DE KAPSONESLIJDERS. Ze noemen zich nu ook al VOTOWN, afgeleid van MOTOWN waar artiesten als MICHAEL JACKSON vandaan komen, de kapsoneslijers I'm in love with you JIIM WAVE. Net zoals de titel van je NIEUWSTE TOPNUMMER OP YOUTUBE 'I'm IN LOVE WITH YOU. Laat ze maar lullen Jim Wave ik hou van je, vooral na gisternacht.
Wat is er afgelopen nacht gebeurt, en belangrijker was het wel of niet op de wc van een kroeg? vragen vragen!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef annelies30 het volgende:
zie de opquote:Op zondag 24 mei 2009 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik loop een beetje achter, heb 1 topic volledig gemist.
WTF is Jim WAVE????? En wie is die schreeuwlelijk van een annelies30?
quote:Beschrijving: Alle hoop leek verloren voor Volendam...de wereldfaam opgebouwd door de pioniers van de Palingsound is door de jaren heen langzaam vervaagd, alleen Hollansche muziek achterlatend in de hedendaagse Ether.
Plotsklaps was hij daar, gewapend met openstaande blouse en ongeevenaarde Synthesizer Disco Sounds, overtrof hij alle verwachtingen en herrees als reddende engel de Volendamse Elektro Scene
Jij weet meer hé? Doe eens vertellen?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een golf van de verontwaardiging door 't topic![]()
.
Ik kan helaas niet meer vertellen. Anders wordt Wilma boosquote:Op zondag 24 mei 2009 13:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Jij weet meer hé? Doe eens vertellen?
Annelies is de palingkeurmeesteres van het dorp.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:50 schreef Leeuwinneke het volgende:
TVPalingMooie OP versabommie
Wie is Annelies30..Ik heb veel gemist was gisteren uit eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |