Met slappe borstenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annelies is de palingkeurmeesteres van het dorp.
Oe! Jij bent zooooooooooooooo FUBAR!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Ole het volgende:
Bedenk me ineens dat ik woensdagavond waarschijnlijk in Volendam ben!
Dan ben ik toch blij met mijn eigen baantje (en borsten)quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zo'n baan gaat je niet in je koude kleren zitten.
Ik neem mijn laptopje mee!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe! Jij bent zooooooooooooooo FUBAR!!!
Denk niet dat je er wat aan hebt.. Heel Snovendam zal jou als kop van jut zien nu we weten dat ze alles in de gaten houden in deze topics!!!quote:
Ja maar ik ben er met mijn werkquote:Op zondag 24 mei 2009 14:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat je er wat aan hebt.. Heel Snovendam zal jou als kop van jut zien nu we weten dat ze alles in de gaten houden in deze topics!!!
Ja halloquote:Op zondag 24 mei 2009 13:53 schreef Ole het volgende:
Zullen we een keer op zaterdagavond een meet houden in Het Gat
Ja jij ....quote:Op zondag 24 mei 2009 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo
Ik bedoel, die slappe borsten heb ik al ;')
Held.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja jij ....
nou ik ....
weet je...
ach fuckit, deze is way to easy, ik doe 'm niet
geef me dan in ieder geval een uitdaging, prutserquote:
quote:Jan Smit zingt gewoon door
Volgens Jan Smits manager Jaap Buijs zit Jan er niet doorheen en gaan alle geplande optredens gewoon door.
Eerder zegde hij zijn optreden op De nacht van de ambiance in het Belgische Bree af, maar Jaap Buijs zegt tegen De Pers dat dit niets te maken heeft met Jans gemoedstoestand. Het gaat goed met hem...
Vogens Jaap had de organisatie slechts een optie op een optreden van Jan en had de organisatie een paar weken geleden al aangegeven De nacht van de ambiance op een andere datum te houden, omdat zaterdag andere evenementen plaatsvonden die te maken hebben met voetbal. Het evenement is om 'organisatorische redenen' verplaatst naar 5 december. "Dat heeft niets te maken met dat hij er doorheen zou zitten", zegt Jaap.
Jans verdere optredens gaan wel gewoon door.
surequote:
jan nog gesproken?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wij zijn echte doorzetters, zo zie je maar weer.
Is het nog gelukt met die rits?quote:
weet ik niet, maar hij heeft juist een erg leuke ma, die ik ken.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die rits?
Ik denk namelijk dat daar al die problemen door zijn gekomen.
Die gulp staat te vaak open bij onze Jan!
Of zou die nare ma van hem erin naaien?
Die gulp ja, en dan in combinatie met dat t-shirtquote:Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die rits?
Ik denk namelijk dat daar al die problemen door zijn gekomen.
Die gulp staat te vaak open bij onze Jan!
Of zou die nare ma van hem erin naaien?
Maar geef toe, ze is echt extreem dom. En lelijk. En slecht gekleed etc.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:47 schreef Anniebab het volgende:
weet ik niet, maar hij heeft juist een erg leuke ma, die ik ken.
Hmmmz, die ken ik niet. Wel meiden met een Karper.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:16 schreef Susi het volgende:
Meisjes met een paling
Ja nou ik ga haar echt niet afkraken, ik vind haar leuk heeft veel humor, geen kapsones. Met een camera op je lip ben je je zelf toch niet. Kom op zeg .quote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar geef toe, ze is echt extreem dom. En lelijk. En slecht gekleed etc.
Ik bedoel, eerst een half pakje Blue Band in de pan flikkeren en daarna 5 biefstukken 'koken'.
Sorry.
Wat is aantrekkelijk, er zijn ook mensen die Paris Hilton knap vinden , ik niet. kwestie van smaak.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Om nog even terug te komen op de ma van Jan; is dat mens ooit aantrekkelijk geweest?
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Anniebab het volgende:
Ja nou ik ga haar echt niet afkraken
Welnee, die zit al het hele weekend te huilen in de logeerkamer van Villa Smit.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Is Yolanthe Cashflow voor Cokebergen dit weekend nog ergens gesignaleerd?
Nou moet ze dan naar de Pc Hooftstraat?Ik vind t top dat ze naar cen a gaat.Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg , past bij haar.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
*Maar als ik Janneman was geweest had ik haar meegenomen naar of een goede styliste óf ik was met mijn cc gaan wapperen zodat dat mensje zich eens behoorlijk in het nieuw zou kunnen steken.
Godsamme wat ziet ma Smit er armoedig uit. Het lijkt verdomme alsof ze alles bij de C&A haalt.
*[disclaimer]
Maar ik ben Jan niet en gelukkig is dat bij mijn moeder ook niet nodig.
Niet persé. Er is meer.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:06 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet ze dan naar de Pc Hooftstraat?
Fijn voor je, maar als je moeder eruit ziet als de achterkant van een bus lijkt het me toch raadzaam om 'wat te coachen' in dezen..quote:Ik vind t top dat ze naar cen a gaat.Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg , past bij haar.
Ik respecteer haar teveel om hier nog verder over uit te wijdenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Niet persé. Er is meer.
[..]
Fijn voor je, maar als je moeder eruit ziet als de achterkant van een bus lijkt het me toch raadzaam om 'wat te coachen' in dezen..
Okay, dat respecteer ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
Ik respecteer haar teveel om hier nog verder over uit te wijden
Het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmz, die ken ik niet. Wel meiden met een Karper.
meiden met een karper
Misschien een nieuwe twist aan het topique?
Ik wil haar gewoon hier helemaal buiten houden . Ik ken haar en zo is t goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Okay, dat respecteer ik.
Maar waar komt jouw respect uit voort?
Uit het feit dat ze een populaire zangert heeft gebaard of iets maatschappelijk relevants?
Tja ik vraag het maar..
De enige maatschappelijk relevante uit dat gezin is die oudste dochter, die is lerares.
De rest is werkelijk te dom om te poepen.
Dat kan nie Annie, als je in een rls gaat weet je wat er van komt.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef Anniebab het volgende:
Ik wil haar gewoon hier helemaal buiten houden . Ik ken haar en zo is t goed.
ON-MO-GE-LIJK!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil haar gewoon hier helemaal buiten houden . Ik ken haar en zo is t goed.
Volgens iemand op het viva-forum is Yolanthe dit weekend gesignaleerd op een feestje....MET SNEIJDER!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Helaas, niet grappig.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Lijkt me ook te gek. Iedere keer moeten springen om je vrouw een kus te geven.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Yolanthe en Wesley wel een leuk stel samen
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lijkt me ook te gek. Iedere keer moeten springen om je vrouw een kus te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |