Wat een bullshit!quote:
Denk dat je iets beter moet luisteren, Marielin vroeg net aan Eline of ze alles had en Eline gilde *ja hoor, IK heb álles nog*quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
Eline mist ook spullen maar jankt er niet zo over.
Joh ze zijn er toch mee bezig. Ben blij dat er weer beeld is. Fok was van de week ook steeds slecht bereikbaar, zitten we toch ook niet steeds te zeiken,quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
jongens zo moeilijk is het toch niet om de streams op normaal formaat de server uit te pompen??
Eine zegt net dat ze alles heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
dus datquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
Ze mist sowieso haar oorbellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat je iets beter moet luisteren, Marielin vroeg net aan Eline of ze alles had en Eline gilde *ja hoor, IK heb álles nog*
< Zoekt rietjequote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef kikkertje46 het volgende:
ik vind het geklaag wel meevallen van marielin,ik vind het geklaag hier op het forum veel erger,trouwens dat is geen klagen hier maar echt zeiken
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk.. ..
Nu blijkt plots dat de BH's er wel zijn... De fanmail ook...en nu mist ze nog maar één slipje... en één papiertje... en de koffer blijkt niet stuk te zijn, maar die zat niet goed dicht...
Dus een uur gezeurd om niets!
Erg he. En iedereen hier op het forum gelijk zeggen zie je wel Eline wordt voorgetrokken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk.. ..
Nu blijkt plots dat de BH's er wel zijn... De fanmail ook...en nu mist ze nog maar één slipje... en één papiertje... en de koffer blijkt niet stuk te zijn, maar die zat niet goed dicht...
Dus een uur gezeurd om niets!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef earthling39 het volgende:
is het gemeen om een pakje shocoladesigaretten de bunker in te gooien
eigenlijk welquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef earthling39 het volgende:
is het gemeen om een pakje shocoladesigaretten de bunker in te gooien
Alleen als je hard en raak gooidquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef earthling39 het volgende:
is het gemeen om een pakje chocoladesigaretten de bunker in te gooien
gekloot met de streams en terug naar fase2 ook een fijne hemelvaartdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
GoeismorgensVoor iedereen een fijne hemelvaartsdag, en is er nog wat gebeurd vandaag?
Zou best kunnen maar was niet te zienquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
GoeismorgensVoor iedereen een fijne hemelvaartsdag, en is er nog wat gebeurd vandaag?
wil ik ook weten, waarom allemaal de koffer gekregen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef D. het volgende:
De reden dat Eline haar koffer heeft?
*ff in bad was
Goeiesmorgens Renate, nee niet veel gebeurd want streams lagen platquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
das wel balen als de streams platliggen hopelijk komt er zometeen actie in de tentquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
Zo zo, de meiden hun make up weer terug. wat een luxe vergeleken met fase v
Ze zijn terug naar fase 2quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef D. het volgende:
De reden dat Eline haar koffer heeft?
*ff in bad was
Er is wel een stream, maar het beeld is erg in elkaar gedrukt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
das wel balen als de streams platliggen hopelijk komt er zometeen actie in de tent
ze mogen 1 kledingset uitkiezen. ( denk dat daarna hun koffers weer terug gaan)quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef earthling39 het volgende:
Maar, met fase 2 werd alles ingenomen toch? dit is fase 0, dus die koffers begrijp ik ook niet zo eerlijk gezegd
idd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Er is wel een stream, maar het beeld is erg in elkaar gedrukt.
De illegale stream doet het gewoon hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Er is wel een stream, maar het beeld is erg in elkaar gedrukt.
ok thxquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze mogen 1 kledingset uitkiezen. ( denk dat daarna hun koffers weer terug gaan)
Misschien ff uit- en opnieuw inloggenquote:
Krijgen we dan nu het strippoker-effect?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze mogen 1 kledingset uitkiezen. ( denk dat daarna hun koffers weer terug gaan)
Dan heb jij wel hele goeie streams want dat heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:29 schreef Toverheks het volgende:
...en pim ziet er lekker uit.
Mwoah, dit voldoet primaquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kwaliteit is wel stuk minder: 273 kbps (normaal 740 of zo).
dat zal ons lerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:31 schreef earthling39 het volgende:
[..]
hahaha.. dus we hebben betaald voor streams met storing
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:31 schreef earthling39 het volgende:
[..]
hahaha.. dus we hebben betaald voor streams met storing
Alle drie weten ze het.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
Of ik heb een stuk gemist of Marielin heeft als enige door dat de finale morgen is i.p.v. vandaag
inderdaad haren wassen gaat beter met warm waterquote:
Jeroen 'versprak' zich gisteren toen hij proostte met de overgebleven 3.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
Of ik heb een stuk gemist of Marielin heeft als enige door dat de finale morgen is i.p.v. vandaag
ooh wel jammer had het zo graag willen zien die anticlimax, maar helaas het is niet andersquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeroen 'versprak' zich gisteren toen hij proostte met de overgebleven 3.
Dat gaat idd ook nergens over.quote:
Oef, complotten, complotten complotten, Staat Bart nu beneden om Eline haar rug in te soppen, of om Marilien stiekum een paar peukjes toe te stoppen, we zullen het nooit weten, want we zien lekker niks hahaquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:42 schreef luciano het volgende:
GASAANVALLEN WILLEN WE , NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!
INCOMINGGGGGGGGGGGGGGGGGGgggggggggggggggggggg..............
[ afbeelding ]
De redactie stemt mee om de uitslag te krijgen die zij willen, jeweettogquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:43 schreef Espabilado het volgende:
Streamverslagen gelezen...
Via polls is het duel bepaald, zowel wie als wat... vertel mij eens dan hoe de redactie het op haar gemunt heeft?
Tuuppppppttttt tu tutututut tutuuuuuuuuu ppprrrr, zoiets klinkt ie kan hem al uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:45 schreef earthling39 het volgende:
de reclame intro is goed bekeken vanmorgen denk ik, die loopt soepeltjes
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oef, complotten, complotten complotten, Staat Bart nu beneden om Eline haar rug in te soppen, of om Marilien stiekum een paar peukjes toe te stoppen, we zullen het nooit weten, want we zien lekker niks haha
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef luciano het volgende:
Ik geb al zoooooooooooooooooo lang geen streams meer , hoe zou het zijn daar binnen in die bunkert ???
Ik stem vandaag voor een dagduel tussen Renate en Amber denk ik !!!!
hahahaha,. dat is het enigste wat nu goed werktquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tuuppppppttttt tu tutututut tutuuuuuuuuu ppprrrr, zoiets klinkt ie kan hem al uit mijn hoofd.
zing hem maar na echt waar hoor
Nou, hier ben ik. Amber meld jij je ook?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef luciano het volgende:
Ik heb al zoooooooooooooooooo lang geen streams meer , hoe zou het zijn daar binnen in die bunkert ???
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef luciano het volgende:
Ik heb al zoooooooooooooooooo lang geen streams meer , hoe zou het zijn daar binnen in die bunkert ???
Wat doe JIJ hier nou !!!???quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nou, hier ben ik. Amber meld jij je ook?
Je geeft zelf aan dat het een blundertje is... daarmee geef je Danny dus gelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:43 schreef Espabilado het volgende:
Bart en co snapten blijkbaar niet hoe die hometrainers werkten, blundertje, maar dat Danny enzo weer het meteen aanhaalt om te roepen dat Marielin benadeeld wordt is echt te triest voor woordenVia polls is het duel bepaald, zowel wie als wat... vertel mij eens dan hoe de redactie het op haar gemunt heeft? Gelukkig nog maar 1 dag TB.. zijn we ook van die waanideeën hier af.
kies je dan wel extreme eating?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef luciano het volgende:
yep .................. eat ME !!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
kies je dan wel extreme eating?
ik heb me gereincarneerd op fok!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:53 schreef luciano het volgende:
[..]
Wat doe JIJ hier nou !!!???
Heb ik een stukkie gemist op de streams ofzo ???![]()
nee joh, slechts 2 weken en 5 dagen.
...maar Marielin werd apart opgebeld om tegen haar te zeggen dat het haar schuld was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:43 schreef Espabilado het volgende:
Bart en co snapten blijkbaar niet hoe die hometrainers werkten, blundertje...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef luciano het volgende:
[..]
Gouda , hmm , das vlakbij Moordrecht , dat wordt fun4two !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem geen gelijk. Zoals je zegt is het toeval, dus niet met opzet zoals Danny wil beweren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het een blundertje is... daarmee geef je Danny dus gelijk.
Dat het Marielin betrof is slechts toeval.
Het duel wat bepaald was fysical challenge. Het is dan aan de redactie daar een zo eerlijk mogelijk challenge van te maken.
Geef maar een lijst met zaken waar Marielin als enige onterecht benadeeld is waarvan te beargumenteren valt dat dit bewust tegen haar gedaan is. En ik zal ws een logische verklaring kunnen bedenken voor alle.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef Rica het volgende:
[..]
...maar Marielin werd apart opgebeld om tegen haar te zeggen dat het haar schuld was.
Nou jij weer.
En als je daar mee klaar bent gaan de al die andere toevalligheden nog even langs ok?
mag ik je dan eten met een saussie erbij? of krijgen we dan een sanctiequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Kom kom , niet zo blozen , dat deed je de laatste keer dat ik je daar zag ook niet !!!
Vraag het ze zelf.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geef me sowieso eens een goede reden waarom de TB redactie Marielin zou willen pesten
amber is druk bezig haar contract aan het lezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nou, hier ben ik. Amber meld jij je ook?
Ik vond d'r tieten iets gewaagderquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zomaar een douchegordijn met hoofd in beeld gebracht, gewaagd.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Van het slaapgedeelte heb ik dan weer weinig meegekregen![]()
Het gaat er met name om dat dat blundertje rechtgezet had moeten worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik geef hem geen gelijk. Zoals je zegt is het toeval, dus niet met opzet zoals Danny wil beweren.
Nou ja pppffttt, schrijven ze dat aan Eline, heb er nooit wat van gemerkt hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
hee, er is weer beeld en ze hebben fanmail gekregen zo te zien en Eline krijgt via mail commentaar op haar verkleinwoordjes
Er is een compleet topic. Geef hier Danny gelijk #2quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geef maar een lijst met zaken waar Marielin als enige onterecht benadeeld is waarvan te beargumenteren valt dat dit bewust tegen haar gedaan is. En ik zal ws een logische verklaring kunnen bedenken voor alle.
Geef me sowieso eens een goede reden waarom de TB redactie Marielin zou willen pesten
Dit lijkt eerder fase 0... alle luxe bijeenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:23 schreef Oxymorons het volgende:
De streamer heeft bepaald dat ze weer naar Fase II gaan.
Maar wat is ook al weer Fase II!
Dinsdag 12-05-2009 18:50
De streamer heeft bepaald dat er een hardere aanpak moet komen in The Bunker, dit houdt in dat Bart the Bunker is binnengekomen om een aantal zaken even duidelijk uit te leggen.
The Bunker gaat een ruk naar rechts maken. Dat wil zeggen dat jullie als streamer vanaf nu via 3 polls kunnen gaan bepalen hoe het leven er de komende dagen uit gaat zien.
Jullie bepalen het lot van de Overlevers. Hoeveel eten krijgen ze de komende dagen, hoeveel persoonlijke items moeten ze per persoon inleveren en hoeveel kleding moeten ze inleveren?
De streamer heeft genoeg van het vakantiegevoel wat er toch is ingeslopen. De Overlevers gaan weer terug naar het begin. Afzien en ontberingen zijn het devies.
In hoeverre zal dit de spanningen in The Bunker op scherp stellen? Wie gaat dit niet trekken en wie toont zich een waar Overlever?
Blijf het de komende uren volgen op The Bunker en zie hoe dit zich ontwikkeld.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Wat is er overgebleven van Fase II waar wij voor gekozen hebben in de poll. Weinig tot niets kijkend naar de beelden nu. Afzien en ontberingen zijn ver te zoeken in deze nieuwe vrom van Fase II
Viel mij ook op ja.. Ze reageert echt verontwaardigd. Ach.. Heeft ze tenminste weer iets om over te klagenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
Oei, Marielin trekt die kritiek niet zo best
Och dat is nog niks, en ik kan erover meepraten, ze moet er niet mee zitten maar lekker om lachen dat doe ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
Oei, Marielin trekt die kritiek niet zo best
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Je GGD-uitslag is gekomen, en ik zal eruit gaan en aan de anti-biotica gaan, gast.
Zonde dat ze zich richt op het negatieve, er wordt zoveel positiefs over haar gezegd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Och dat is nog niks, en ik kan erover meepraten, ze moet er niet mee zitten maar lekker om lachen dat doe ik ook![]()
Dat hoort erbij als je aan een rls meedoet niet iedereen kan je leuk vinden
2 Dagenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Marielin zal hier verder de hele dag last van hebben denk ik. Logisch, dit soort dingen komen als een klap aan. Wel jammer dat ze nu de hele dag hierover zal zeuren.
Jij bent wel vrijgevig met je pluspunten als je daar al iets voor geeftquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef spapaars het volgende:
Pluspunt voor Marielin.
Ze leest de haatmail hardop.
Dat ze niet zo moest zeuren en niet zo heel hard aan de puzzel gewerkt had. Dus die haat viel best mee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:31 schreef lies1958 het volgende:
wat was er geschreven in de haatmail aan marielin. Kreeg die niet mee namelijk
Dat ze veel zeurt, dat ze de anderen verwijten maakt en dat ze waarschijnlijk puzzelen niet leuk vond omdat ze er zo weing aan had gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:31 schreef lies1958 het volgende:
wat was er geschreven in de haatmail aan marielin. Kreeg die niet mee namelijk
Sommige mensen trekken echt alles in twijfel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zeggen dat de dames allebei 5 kilo zijn afgevallen maar zo te zien kan marielin haar spijkerbroek bijna niet dichtkrijgen
Jezus en daar dan weer over door blijven zeiken. Snapt de hint dan nog steeds niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze veel zeurt, dat ze de anderen verwijten maakt en dat ze waarschijnlijk puzzelen niet leuk vond omdat ze er zo weing aan had gedaan
Dat is gewoon Marielin, die heeft altijd iets te zeuren, En maak mij niet wijs dat zij thuis nooit zeurt.quote:
was gewoon een observatiequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:33 schreef shih-tzu het volgende:
[..]
Sommige mensen trekken echt alles in twijfel.
In plaats van het toegeven werd Marielin later opgebeld en gezegd dat het haar schuld was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat er met name om dat dat blundertje rechtgezet had moeten worden.
Er is niets mis mee met het maken van fouten. Maar geef het gewoon toe.
Wat is de reden daarachter?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is ook echt reden genoeg voor een nieuw topic.
Ik vind het wel heel erg bizar dat Marielin als enige hatemail krijgt. Dat de redactie filtert was compleet duidelijk maar dat het weer op deze manier moet vind ik niet fair. Dit is de zoveelste keer dat Marielin word tegengewerkt...quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jezus en daar dan weer over door blijven zeiken. Snapt de hint dan nog steeds niet.
Volgens mij is ze toch wel heel onzeker over zichzelf als ze zich alles zo ontzettend aantrekt. En ze heeft totaal geen zelfreflektie. Zoekt vaak de schuld bij iemand of iets anders.
Ach, er wordt toch nauwelijks gemodereerd, deze editie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef luciano het volgende:
Ik dacht al , wat gaat de COS langzaam , maar ik had een venstertje teveel gesloten![]()
Nu heb ik Renate met haar sausje gemist , maarre ................ JAHOOR !!!
Jij mag mij eten met een sausje , als ik alleen dat sausje ZELF mag maken voor je , met een beetje hulp van maggi Renate
Kun je weer fijn excusses verzinnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joh, dit kun je toch geen 'hate-mail' noemen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg bizar dat Marielin als enige hatemail krijgt. Dat de redactie filtert was compleet duidelijk maar dat het weer op deze manier moet vind ik niet fair. Dit is de zoveelste keer dat Marielin word tegengewerkt...
Tuurlijk is dit geen haatmail.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef -sabine- het volgende:
Ff serieus dis toch geen haatmail te nomen?
Kdenk dat de redaktie een paar maatgevende mailtjes heeft gegeven.
Dat er voor Marielin iets in staat over lalalala zal niemand verbazen............toch?
Heel merkwaardig dat die vriend van Marielin die topic geopend heeftquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Rica het volgende:
[..]
In plaats van het toegeven werd Marielin later opgebeld en gezegd dat het haar schuld was.
O en nu weer een hatemail doorgeven. Wel ja kan er ook nog wel bij.
Dat dus!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jezus en daar dan weer over door blijven zeiken. Snapt de hint dan nog steeds niet.
Volgens mij is ze toch wel heel onzeker over zichzelf als ze zich alles zo ontzettend aantrekt. En ze heeft totaal geen zelfreflektie. Zoekt vaak de schuld bij iemand of iets anders.
Kweet dat Eline het kreeg over haar tjes tjes dat er geen voor Marielin met negatieve sjit bij zat die keer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg bizar dat Marielin als enige hatemail krijgt. Dat de redactie filtert was compleet duidelijk maar dat het weer op deze manier moet vind ik niet fair. Dit is de zoveelste keer dat Marielin word tegengewerkt...
Huiliequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
dan houd ik m,n hart vast als ze de verslagen en cos-en terugleestquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef -sabine- het volgende:
Ff serieus dis toch geen haatmail te nomen?
Kdenk dat de redaktie een paar maatgevende mailtjes heeft gegeven.
Dat er voor Marielin iets in staat over lalalala zal niemand verbazen............toch?
Joh dat was toch geen haatmail maar gewoon kritiek op haar. Iets wat heel veel mensen van haar vinden hier. Ze kan het ook positief oppakken en er wat mee doen. Maarja het zou wel weer gedraaid worden door sommige hier dat de andere twee geholpen worden en zij alleen niet. En trouwens ze zeurt toch echt de hele dag ze zegt het zelf net dat ze veel zeurde na de duels.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Rica het volgende:
[..]
In plaats van het toegeven werd Marielin later opgebeld en gezegd dat het haar schuld was.
O en nu weer een hatemail doorgeven. Wel ja kan er ook nog wel bij.
ze zeurt toch ,dat is geen haten ,quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
ik denk dat ze er op de redactie ook niet goed van werdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Micha, ze moet zich er geen hol van aantrekken. ze is een sterke meid.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Komt de vraag weer:quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dan houd ik m,n hart vast als ze de verslagen en cos-en terugleestZe moet dan lekker blijven lachen als je daar je zelfbeeld aan refereerd dan
[ afbeelding ]
Ach, ik vind fanmail ook een groot woordquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef earthling39 het volgende:
vind hatemail ook wel een groot woord voor een mail waarin kritiek gegeven word, moet gewoon kunnen
Een vn de 2 klopt hier niet aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Micha, ze moet zich er geen hol van aantrekken. ze is een sterke meid.
Hatemail?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik om die tijd maar weer gewoon TV kijken zoals anders, want als toch de uitslag al vast staat is er geen hol meer aan!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwd wie er morgenavond wint, de achterban van Pim of het kapitaal van Danny.
Ik denk het laatste.
Dus jij denkt dat Eline er vanavond uit gaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwd wie er morgenavond wint, de achterban van Pim of het kapitaal van Danny.
Ik denk het laatste.
ik hoop de achterban van elinequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk het laatste.
Als je in andere omstandigheden zit, vertoon je ander gedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:44 schreef -sabine- het volgende:
En als ze dit IRL niet doet......dan heeft de Bunker een knap negatief effekt op haar, mijn mening.
Goede vraagquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:44 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Komt de vraag weer:
Ben je zoals je overkomt of ben je zoals je denkt dat je overkomt?
Ik vind haar een enorme negatieve zeur en snap niet dat ze er niet wat mee doet.
Kzie ook weinig tot geen reden voor dat gezeur van dr.
En als ze dit IRL niet doet......dan heeft de Bunker een knap negatief effekt op haar, mijn mening.
En van de vermeende takketiek ben ik nog minder dan minder overtuigd, dan trek je je dit niet aan nu.
Ja, maar dat is een gevoelskwestie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Eline er vanavond uit gaat.
Precies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Een vn de 2 klopt hier niet aan.
Als je sterk ben trek je je dit niet aan.
Als je je dit aantrekt ben je niet sterk.
Kan ff niet anders.
Dat is je argument...?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:51 schreef knutselbeest het volgende:eline moet winnen en krijgt nu mijn stemmen omdat jkeroen er uit is marilien het niet verdient en pim te stil is
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Precies.
Ze 'zegt' dat ze een sterke meid is. De beelden laten het tegendeel zien.
Gedrag en gevoel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je in andere omstandigheden zit, vertoon je ander gedrag.
Dus de Bunker en het geen controle hebben over haar nicotine-aanvoer hebben blijkbaar dit effect.
En volgens mij komt het ook voort uit haar onzekerheid, en haar gewoonte die onzekerheid te overschreeuwen.
Dat vriendje van haar had beter een leuk weekendje weg kunnen boeken voor het geld dat hij nu over de balk gooit. Ze zeurtquote:
Als je haar alleen afrekent op hoe ze overkomt is dat toch wel zwakjes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Precies.
Ze 'zegt' dat ze een sterke meid is. De beelden laten het tegendeel zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft toch niks,lees hier wel meer herhalingen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een gevoelskwestie.
Ik heb het idee dat de achterban van Pim groter is, dan die van Eline.
Wat mij betreft gaat Pim er vanavond overigens uit, omdat hij niets gebracht heeft, en geen finaleplaats verdient.
Maar dat heb ik gisteren geloof ik ook al een keer of 10 gepost.
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Goede vraagEr zijn 2 soorten gedrag Diamant gedrag en Stress gedrag.
Diamant gedrag is het gedrag wat je vertoont als je goed in je vel zit het is zeg maar je voorkeursgedrag
Stressgedrag is het gedrag wat je vertoont als je niet goed in je vel zit het gedrag wat je niet wil vertonen maar waar je op dommige momenten helaas geen controle over hebt.
in combinatie met een prikkelarme omgeving komst stressgedrag sneller naar waar je de volgende keer een goede copingsstrategie voor kan creeren zodat het niet nog een keer gebeurd.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroen gespot in Afghanistan.
lekker kontje trouwens
En dit is jouw argument?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hiier wel slechtere argumenten voorbij zien komen
deels met je eens deels niet maar goed verschil moet er wezen over sommige dingen als iedereen het maar met elkaar eens het word het ook een geitenwollensokkenclubquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
Gevoel overkomt je.............gedrag is een keuze.
Eline kan dat wel!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef Bunker-Renate het volgende:
vermoeidheid speelt ook ene rol je kan niet 25 dagen lang vrolijk zijn dat zo wel erg phony zijn
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef lies1958 het volgende:
Oja Micha als je hier nog leest. Besef je wel dat jij de enige achterban bent die zo loopt te zeuren over de regie. Ik ga vermoeden dat het een normaal gedrag is van jullie twee.
Van Eline haar zus of zwager hoor je hier ook helemaal niets als ze de lelijke dingen lezen die er geschreven worden over eline. Die hoor je ook niet als er tegen Eline door de telefoon gezegd wordt van je moet niet zo zeuren.
Het karakter van Pim wordt hier ook helemaal belachelijk gemaakt. Denk dat er best wel achterban van hem meesleest maar er is niemand die gaat lopen zeuren hier.
Daarom hou eens op met die vinger wijzen naar de regie.
Klopt, je moet sterk zijn. En ja, hoe marielin hier mee omgaat is haar ding. Maar waar ik van baal is dat de redactie de situaties keer op keer beinvloed. Dat was niet afgesproken en dat vind ik een schande.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Een vn de 2 klopt hier niet aan.
Als je sterk ben trek je je dit niet aan.
Als je je dit aantrekt ben je niet sterk.
Kan ff niet anders.
+1quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef lies1958 het volgende:
Oja Micha als je hier nog leest. Besef je wel dat jij de enige achterban bent die zo loopt te zeuren over de regie. Ik ga vermoeden dat het een normaal gedrag is van jullie twee.
Van Eline haar zus of zwager hoor je hier ook helemaal niets als ze de lelijke dingen lezen die er geschreven worden over eline. Die hoor je ook niet als er tegen Eline door de telefoon gezegd wordt van je moet niet zo zeuren.
Het karakter van Pim wordt hier ook helemaal belachelijk gemaakt. Denk dat er best wel achterban van hem meesleest maar er is niemand die gaat lopen zeuren hier.
Je kunt ook zonder zeuren aangeven dat je het ergens niet mee eens bent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:59 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
deels met je eens deels niet maar goed verschil moet er wezen over sommige dingen als iedereen het maar met elkaar eens het word het ook een geitenwollensokkenclub
ga je hier nog iets op ondernemen na afloop ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Klopt, je moet sterk zijn. En ja, hoe marielin hier mee omgaat is haar ding. Maar waar ik van baal is dat de redactie de situaties keer op keer beinvloed. Dat was niet afgesproken en dat vind ik een schande.
De redaktie beinvloedt voor alle bewoners.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Klopt, je moet sterk zijn. En ja, hoe marielin hier mee omgaat is haar ding. Maar waar ik van baal is dat de redactie de situaties keer op keer beinvloed. Dat was niet afgesproken en dat vind ik een schande.
die heeft het idd minder dan Marielin gedaan maar ook zij had haar dipjes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eline kan dat wel!Die heeft een innerlijke kracht om overal iets positiefs in te kunnen ontdekken
Dus dat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef lies1958 het volgende:
Natuurlijk heeft Eline ook dipjes, de zon schijnt niet elke dag. Maar er is een ENORM verschil hoe die 2 mensen met hun dipjes omgaan. Marielin wetelt zich in negatieve gevoelens, en blijft er zo lang mogelijk in hangen (dat is de tijd die ze krijgt in haar omgeving om er uuuuuuurenlang over door te blijven zagen), en Eline zoekt naar allerlei mogelijkheden om dat dipje zo snel mogelijk in te kunnen ruilen voor iets waar ze een beter gevoel van krijgt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:07 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
die heeft het idd minder dan Marielin gedaan maar ook zij had haar dipjes.
Van mij krijgen ze geen cent meer. Ik heb 60 credits gekocht en daar laat ik het bij. Als kleine stemmer heb je toch geen enkele invloed op het stemverloop.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
We krijgen iedere keer weer hetzelfde............... stemmentrekkers, die uitslagen.
Cliché maar waar: Vele kleintjes maken één grote.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij krijgen ze geen cent meer. Ik heb 60 credits gekocht en daar laat ik het bij. Als kleine stemmer heb je toch geen enkele invloed op het stemverloop.
Ik heb nog nooit op een persoon gestemd, alleen op duels en zulks. Hier kun je met 10 of zelfs 100 credits echt niks beginnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Cliché maar waar: Vele kleintjes maken één grote.
Smakelijk, ik doe met je mee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik ga ff lunchen een tonijn met salade en geitenkaas
laters
In de eerste anderhalve week ongeveer 60 euro uitgegeven. Toen was ik er wel klaar mee eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij krijgen ze geen cent meer. Ik heb 60 credits gekocht en daar laat ik het bij. Als kleine stemmer heb je toch geen enkele invloed op het stemverloop.
Precies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
De achterban van Marielin heeft de laatste polls hun geld er flink doorheen gejaagd.
Was nergens voor nodig.
De achterban van de andere twee heeft rustig afgewacht en gaan nu pas credits ertegenaan gooien.
Heel verstandig.
Het ging er waarschijnlijk om dat ze het prachtig vonden haar op 1 te zien staan. Heeft, onnodig, veel geld gekost.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies.![]()
Nergens voor nodig als je al dik voorstaat om nog meer stemmen uit te brengen.
Ben benieuwd of Danny nog iets achter de hand heeft.
Helemaal mee eens Roevka.![]()
Dus jij prefereert geluid boven inhoud!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:35 schreef irma45 het volgende:
marielin kan zeuren oke maar dat stemmetje van eline word ik kots misselijk van.
gogo marielin
marielin vind ik meer bikkelen de een zeurt de ander een rot stem en een sille pimquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dus jij prefereert geluid boven inhoud!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef earthling39 het volgende:
Kom maar op met fase 5, wie is er voor?
Wat bikkelt ze nou meer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef irma45 het volgende:
[..]
marielin vind ik meer bikkelen de een zeurt de ander een rot stem en een sille pim
geef gewoon mijn mening
was even een qoute van Eline, die zei het voor de grap.. ze zijn blij daar nu met fase 2quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen ze ontspannen naar de finales gaan.
Van mij ook, nu hebben zware opdrachten toch geen enkele zin meer? Het gaat nu alleen nog om het stemmen, dus dat kunnen ze wat mij betreft in een leuke sfeer met drankjes en muziek doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen ze ontspannen naar de finales gaan.
Ik vind het enorm spijtig dat het zo is gegaan. Ik zou het ook erg jammer vinden als Fok! bij de volgende editie geen partner meer is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef akveor het volgende:
Al met al word ik er schijtziek van dat de 'battles' blijkbaar op het forum uitgevochten worden en niet in de Bunker.
mja die horen daar in de bunker, trouwens een idee voor tbo 2 twee ploegen tegen elkaar? lijkt me leuker dan een groep die voor jan doedel op wacht staatquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef akveor het volgende:
Al met al word ik er schijtziek van dat de 'battles' blijkbaar op het forum uitgevochten worden en niet in de Bunker.
.... Of toch meloen in parmaham?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag lekker asperges met parmaham.![]()
was in fase 0 ook zo geloof ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef willllll het volgende:
fase 2 is ook brood bakken toch
je hoort mij niet zeggen dat pim en eline het slecht hebben gedaan,ik vind eline een rot stemmetje hebben is mijn meningquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat bikkelt ze nou meer?
Ze heeft een paar opdrachten gehad.. die de andere niet hadden.. dus kon ze zich méér bewijzen. (Voortrekkerij)
Alle drie die er nu nog zijn hebben het overleeft en goed gedaan... De een zeurend, de ander lachend en de derde zwijgend.
Ja dat is wel zo, maar dat keihard bikkelen was ook maar saai of zelfs onrechtvaardig, dus ik vind het wel prima zo. Werd doodmoe van dat steegje en flauw van de outfit en de gasaanvallen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:56 schreef Noelle06 het volgende:
Mijn verwachtingen van de bunker zijn nu helemaal teniet gedaan.
Een dag voor de finale, verwacht je toch keihard bikkelen maar nee gaan ze terug naar fase twee![]()
Nu is het gewoon wachten op de grote stemmers en dat zal voornamelijk op hun achterban terecht komen. Mijn 80 credits die ik nog heb, hebben totaal geen invloed meer.De credits vliegen er nu met honderden doorheen.
presies, laat die gasaanvallen maar fijn achterwege en in plaats van het steegje een battlefield waar twee ploegen het tegen elkaar opnemen en dus ook elk een eigen bunker of wat ervoor doorgaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar dat keihard bikkelen was ook maar saai of zelfs onrechtvaardig, dus ik vind het wel prima zo. Werd doodmoe van dat steegje en flauw van de outfit en de gasaanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |