Misschien in jou ogen SCHITTEREND, maar dat maakt het niet eerlijk. Het is gestuurd door de redactie, alleen Marielin krijgt een hatelijk mailtje. Daarnaast is ze al zovaak tegen gewerkt.quote:
Als je het er niet mee eens bent, moet je een vent zijn en die zeur eruit halen!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Misschien in jou ogen SCHITTEREND, maar dat maakt het niet eerlijk. Het is gestuurd door de redactie, alleen Marielin krijgt een hatelijk mailtje. Daarnaast is ze al zovaak tegen gewerkt.
Dit is echt schandelijk!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef mazaru het volgende:
Jullie hebben elkaar wel gevonden zeg. Het zal bij jullie een gezellige boel zijn. Gebruiken jullie de eierwekker om te bepalen wie er aan de beurt is om te zeuren?
Er was ook iets met die puzzel. Het was voornamelijk een negatieve mail.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haatmail?
Er stond gewoon een observatie: je zeurt.
Ze geeft het ook zelf toe. Dus ik zie het probleem niet...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Misschien in jou ogen SCHITTEREND, maar dat maakt het niet eerlijk. Het is gestuurd door de redactie, alleen Marielin krijgt een hatelijk mailtje. Daarnaast is ze al zovaak tegen gewerkt.
Dit is echt schandelijk!
nee hoor, geheel in lijn der 'de bunker' verwachting. is het vanaf het begin uberhaupt eerlijk verlopen?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haatmail?
Er stond gewoon een observatie: je zeurt.
Ze geeft het ook zelf toe. Dus ik zie het probleem niet...
Ach misschien draaf ik wat door.... Maar als je teveel klaagt vallen echte redenen tot klagen ook niet meer op, snap je?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:49 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, texten als: je had thuis moeten blijven is gewoon hatemail.
Lijkt mij meer een heel goed adviesquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:49 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, texten als: je had thuis moeten blijven is gewoon hatemail.
Toch vind ik dat er teveel is bepaalt door de regie waardoor Marielin in sommige situaties neer word gezet als een zeurpiet. Bijvoorbeeld deze keuze om haar als enige hatemail te geven juist nu de finale dichtbij komt. Wellicht is het duidelijk wat dat doet met je gevoel en je gedrag als je een maand lang in The Bunker zit. Ik vind het echt oneerlijk en zal daarom des te meer de complete achterban vragen om ontzettend veel te stemmen om deze acties te tackelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach misschien draaf ik wat door.... Maar als je teveel klaagt vallen echte redenen tot klagen ook niet meer op, snap je?
Ze is waarschijnlijke een heerlijke leuke meid thuis, maar ontkennen dat ze hier in de bunker wat overmatig zeurt is er bij mij niet bij.
Niet mijn kamp, maar toch: Succes!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:57 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er teveel is bepaalt door de regie waardoor Marielin in sommige situaties neer word gezet als een zeurpiet. Bijvoorbeeld deze keuze om haar als enige hatemail te geven juist nu de finale dichtbij komt. Wellicht is het duidelijk wat dat doet met je gevoel en je gedrag als je een maand lang in The Bunker zit. Ik vind het echt oneerlijk en zal daarom des te meer de complete achterban vragen om ontzettend veel te stemmen om deze acties te tackelen.
We shall see...
Het zal niet voor niets zijn. Het is geen kwaaie meid, maar als zeiken pudding is, is zij Dr. Oetker.quote:
Ondertussen gaat het om overleven en flikt ze het mooi wel even die druppelopdracht, isoleer etc. Op basis daarvan is ze al een terechte winnaar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zal niet voor niets zijn. Het is geen kwaaie meid, maar als zeiken pudding is, is zij Dr. Oetker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |