De redaktie beinvloedt voor alle bewoners.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Klopt, je moet sterk zijn. En ja, hoe marielin hier mee omgaat is haar ding. Maar waar ik van baal is dat de redactie de situaties keer op keer beinvloed. Dat was niet afgesproken en dat vind ik een schande.
die heeft het idd minder dan Marielin gedaan maar ook zij had haar dipjes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eline kan dat wel!Die heeft een innerlijke kracht om overal iets positiefs in te kunnen ontdekken
Dus dat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef lies1958 het volgende:
Oja Micha als je hier nog leest. Besef je wel dat jij de enige achterban bent die zo loopt te zeuren over de regie. Ik ga vermoeden dat het een normaal gedrag is van jullie twee.
Van Eline haar zus of zwager hoor je hier ook helemaal niets als ze de lelijke dingen lezen die er geschreven worden over eline. Die hoor je ook niet als er tegen Eline door de telefoon gezegd wordt van je moet niet zo zeuren.
Het karakter van Pim wordt hier ook helemaal belachelijk gemaakt. Denk dat er best wel achterban van hem meesleest maar er is niemand die gaat lopen zeuren hier.
Daarom hou eens op met die vinger wijzen naar de regie.
Natuurlijk heeft Eline ook dipjes, de zon schijnt niet elke dag. Maar er is een ENORM verschil hoe die 2 mensen met hun dipjes omgaan. Marielin wetelt zich in negatieve gevoelens, en blijft er zo lang mogelijk in hangen (dat is de tijd die ze krijgt in haar omgeving om er uuuuuuurenlang over door te blijven zagen), en Eline zoekt naar allerlei mogelijkheden om dat dipje zo snel mogelijk in te kunnen ruilen voor iets waar ze een beter gevoel van krijgt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:07 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
die heeft het idd minder dan Marielin gedaan maar ook zij had haar dipjes.
Van mij krijgen ze geen cent meer. Ik heb 60 credits gekocht en daar laat ik het bij. Als kleine stemmer heb je toch geen enkele invloed op het stemverloop.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
We krijgen iedere keer weer hetzelfde............... stemmentrekkers, die uitslagen.
Cliché maar waar: Vele kleintjes maken één grote.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij krijgen ze geen cent meer. Ik heb 60 credits gekocht en daar laat ik het bij. Als kleine stemmer heb je toch geen enkele invloed op het stemverloop.
Ik heb nog nooit op een persoon gestemd, alleen op duels en zulks. Hier kun je met 10 of zelfs 100 credits echt niks beginnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Cliché maar waar: Vele kleintjes maken één grote.
Smakelijk, ik doe met je mee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik ga ff lunchen een tonijn met salade en geitenkaas
laters
In de eerste anderhalve week ongeveer 60 euro uitgegeven. Toen was ik er wel klaar mee eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij krijgen ze geen cent meer. Ik heb 60 credits gekocht en daar laat ik het bij. Als kleine stemmer heb je toch geen enkele invloed op het stemverloop.
Precies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
De achterban van Marielin heeft de laatste polls hun geld er flink doorheen gejaagd.
Was nergens voor nodig.
De achterban van de andere twee heeft rustig afgewacht en gaan nu pas credits ertegenaan gooien.
Heel verstandig.
Het ging er waarschijnlijk om dat ze het prachtig vonden haar op 1 te zien staan. Heeft, onnodig, veel geld gekost.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies.![]()
Nergens voor nodig als je al dik voorstaat om nog meer stemmen uit te brengen.
Ben benieuwd of Danny nog iets achter de hand heeft.
Helemaal mee eens Roevka.![]()
Dus jij prefereert geluid boven inhoud!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:35 schreef irma45 het volgende:
marielin kan zeuren oke maar dat stemmetje van eline word ik kots misselijk van.
gogo marielin
marielin vind ik meer bikkelen de een zeurt de ander een rot stem en een sille pimquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dus jij prefereert geluid boven inhoud!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef earthling39 het volgende:
Kom maar op met fase 5, wie is er voor?
Wat bikkelt ze nou meer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef irma45 het volgende:
[..]
marielin vind ik meer bikkelen de een zeurt de ander een rot stem en een sille pim
geef gewoon mijn mening
was even een qoute van Eline, die zei het voor de grap.. ze zijn blij daar nu met fase 2quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen ze ontspannen naar de finales gaan.
Van mij ook, nu hebben zware opdrachten toch geen enkele zin meer? Het gaat nu alleen nog om het stemmen, dus dat kunnen ze wat mij betreft in een leuke sfeer met drankjes en muziek doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen ze ontspannen naar de finales gaan.
Ik vind het enorm spijtig dat het zo is gegaan. Ik zou het ook erg jammer vinden als Fok! bij de volgende editie geen partner meer is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef akveor het volgende:
Al met al word ik er schijtziek van dat de 'battles' blijkbaar op het forum uitgevochten worden en niet in de Bunker.
mja die horen daar in de bunker, trouwens een idee voor tbo 2 twee ploegen tegen elkaar? lijkt me leuker dan een groep die voor jan doedel op wacht staatquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef akveor het volgende:
Al met al word ik er schijtziek van dat de 'battles' blijkbaar op het forum uitgevochten worden en niet in de Bunker.
.... Of toch meloen in parmaham?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag lekker asperges met parmaham.![]()
was in fase 0 ook zo geloof ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef willllll het volgende:
fase 2 is ook brood bakken toch
je hoort mij niet zeggen dat pim en eline het slecht hebben gedaan,ik vind eline een rot stemmetje hebben is mijn meningquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat bikkelt ze nou meer?
Ze heeft een paar opdrachten gehad.. die de andere niet hadden.. dus kon ze zich méér bewijzen. (Voortrekkerij)
Alle drie die er nu nog zijn hebben het overleeft en goed gedaan... De een zeurend, de ander lachend en de derde zwijgend.
Ja dat is wel zo, maar dat keihard bikkelen was ook maar saai of zelfs onrechtvaardig, dus ik vind het wel prima zo. Werd doodmoe van dat steegje en flauw van de outfit en de gasaanvallen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:56 schreef Noelle06 het volgende:
Mijn verwachtingen van de bunker zijn nu helemaal teniet gedaan.
Een dag voor de finale, verwacht je toch keihard bikkelen maar nee gaan ze terug naar fase twee![]()
Nu is het gewoon wachten op de grote stemmers en dat zal voornamelijk op hun achterban terecht komen. Mijn 80 credits die ik nog heb, hebben totaal geen invloed meer.De credits vliegen er nu met honderden doorheen.
presies, laat die gasaanvallen maar fijn achterwege en in plaats van het steegje een battlefield waar twee ploegen het tegen elkaar opnemen en dus ook elk een eigen bunker of wat ervoor doorgaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar dat keihard bikkelen was ook maar saai of zelfs onrechtvaardig, dus ik vind het wel prima zo. Werd doodmoe van dat steegje en flauw van de outfit en de gasaanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |