marielin vind ik meer bikkelen de een zeurt de ander een rot stem en een sille pimquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dus jij prefereert geluid boven inhoud!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef earthling39 het volgende:
Kom maar op met fase 5, wie is er voor?
Wat bikkelt ze nou meer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef irma45 het volgende:
[..]
marielin vind ik meer bikkelen de een zeurt de ander een rot stem en een sille pim
geef gewoon mijn mening
was even een qoute van Eline, die zei het voor de grap.. ze zijn blij daar nu met fase 2quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen ze ontspannen naar de finales gaan.
Van mij ook, nu hebben zware opdrachten toch geen enkele zin meer? Het gaat nu alleen nog om het stemmen, dus dat kunnen ze wat mij betreft in een leuke sfeer met drankjes en muziek doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen ze ontspannen naar de finales gaan.
Ik vind het enorm spijtig dat het zo is gegaan. Ik zou het ook erg jammer vinden als Fok! bij de volgende editie geen partner meer is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef akveor het volgende:
Al met al word ik er schijtziek van dat de 'battles' blijkbaar op het forum uitgevochten worden en niet in de Bunker.
mja die horen daar in de bunker, trouwens een idee voor tbo 2 twee ploegen tegen elkaar? lijkt me leuker dan een groep die voor jan doedel op wacht staatquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef akveor het volgende:
Al met al word ik er schijtziek van dat de 'battles' blijkbaar op het forum uitgevochten worden en niet in de Bunker.
.... Of toch meloen in parmaham?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag lekker asperges met parmaham.![]()
was in fase 0 ook zo geloof ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef willllll het volgende:
fase 2 is ook brood bakken toch
je hoort mij niet zeggen dat pim en eline het slecht hebben gedaan,ik vind eline een rot stemmetje hebben is mijn meningquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat bikkelt ze nou meer?
Ze heeft een paar opdrachten gehad.. die de andere niet hadden.. dus kon ze zich méér bewijzen. (Voortrekkerij)
Alle drie die er nu nog zijn hebben het overleeft en goed gedaan... De een zeurend, de ander lachend en de derde zwijgend.
Ja dat is wel zo, maar dat keihard bikkelen was ook maar saai of zelfs onrechtvaardig, dus ik vind het wel prima zo. Werd doodmoe van dat steegje en flauw van de outfit en de gasaanvallen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:56 schreef Noelle06 het volgende:
Mijn verwachtingen van de bunker zijn nu helemaal teniet gedaan.
Een dag voor de finale, verwacht je toch keihard bikkelen maar nee gaan ze terug naar fase twee![]()
Nu is het gewoon wachten op de grote stemmers en dat zal voornamelijk op hun achterban terecht komen. Mijn 80 credits die ik nog heb, hebben totaal geen invloed meer.De credits vliegen er nu met honderden doorheen.
presies, laat die gasaanvallen maar fijn achterwege en in plaats van het steegje een battlefield waar twee ploegen het tegen elkaar opnemen en dus ook elk een eigen bunker of wat ervoor doorgaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar dat keihard bikkelen was ook maar saai of zelfs onrechtvaardig, dus ik vind het wel prima zo. Werd doodmoe van dat steegje en flauw van de outfit en de gasaanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |