...maar Marielin werd apart opgebeld om tegen haar te zeggen dat het haar schuld was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:43 schreef Espabilado het volgende:
Streamverslagen gelezen...
Bart en co snapten blijkbaar niet hoe die hometrainers werkten, blundertje...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef luciano het volgende:
[..]
Gouda , hmm , das vlakbij Moordrecht , dat wordt fun4two !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem geen gelijk. Zoals je zegt is het toeval, dus niet met opzet zoals Danny wil beweren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het een blundertje is... daarmee geef je Danny dus gelijk.
Dat het Marielin betrof is slechts toeval.
Het duel wat bepaald was fysical challenge. Het is dan aan de redactie daar een zo eerlijk mogelijk challenge van te maken.
Geef maar een lijst met zaken waar Marielin als enige onterecht benadeeld is waarvan te beargumenteren valt dat dit bewust tegen haar gedaan is. En ik zal ws een logische verklaring kunnen bedenken voor alle.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef Rica het volgende:
[..]
...maar Marielin werd apart opgebeld om tegen haar te zeggen dat het haar schuld was.
Nou jij weer.
En als je daar mee klaar bent gaan de al die andere toevalligheden nog even langs ok?
mag ik je dan eten met een saussie erbij? of krijgen we dan een sanctiequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Kom kom , niet zo blozen , dat deed je de laatste keer dat ik je daar zag ook niet !!!
Vraag het ze zelf.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geef me sowieso eens een goede reden waarom de TB redactie Marielin zou willen pesten
amber is druk bezig haar contract aan het lezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nou, hier ben ik. Amber meld jij je ook?
Ik vond d'r tieten iets gewaagderquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zomaar een douchegordijn met hoofd in beeld gebracht, gewaagd.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Van het slaapgedeelte heb ik dan weer weinig meegekregen![]()
Het gaat er met name om dat dat blundertje rechtgezet had moeten worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik geef hem geen gelijk. Zoals je zegt is het toeval, dus niet met opzet zoals Danny wil beweren.
Nou ja pppffttt, schrijven ze dat aan Eline, heb er nooit wat van gemerkt hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
hee, er is weer beeld en ze hebben fanmail gekregen zo te zien en Eline krijgt via mail commentaar op haar verkleinwoordjes
Er is een compleet topic. Geef hier Danny gelijk #2quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geef maar een lijst met zaken waar Marielin als enige onterecht benadeeld is waarvan te beargumenteren valt dat dit bewust tegen haar gedaan is. En ik zal ws een logische verklaring kunnen bedenken voor alle.
Geef me sowieso eens een goede reden waarom de TB redactie Marielin zou willen pesten
Dit lijkt eerder fase 0... alle luxe bijeenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:23 schreef Oxymorons het volgende:
De streamer heeft bepaald dat ze weer naar Fase II gaan.
Maar wat is ook al weer Fase II!
Dinsdag 12-05-2009 18:50
De streamer heeft bepaald dat er een hardere aanpak moet komen in The Bunker, dit houdt in dat Bart the Bunker is binnengekomen om een aantal zaken even duidelijk uit te leggen.
The Bunker gaat een ruk naar rechts maken. Dat wil zeggen dat jullie als streamer vanaf nu via 3 polls kunnen gaan bepalen hoe het leven er de komende dagen uit gaat zien.
Jullie bepalen het lot van de Overlevers. Hoeveel eten krijgen ze de komende dagen, hoeveel persoonlijke items moeten ze per persoon inleveren en hoeveel kleding moeten ze inleveren?
De streamer heeft genoeg van het vakantiegevoel wat er toch is ingeslopen. De Overlevers gaan weer terug naar het begin. Afzien en ontberingen zijn het devies.
In hoeverre zal dit de spanningen in The Bunker op scherp stellen? Wie gaat dit niet trekken en wie toont zich een waar Overlever?
Blijf het de komende uren volgen op The Bunker en zie hoe dit zich ontwikkeld.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Wat is er overgebleven van Fase II waar wij voor gekozen hebben in de poll. Weinig tot niets kijkend naar de beelden nu. Afzien en ontberingen zijn ver te zoeken in deze nieuwe vrom van Fase II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |