...maar Marielin werd apart opgebeld om tegen haar te zeggen dat het haar schuld was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:43 schreef Espabilado het volgende:
Streamverslagen gelezen...
Bart en co snapten blijkbaar niet hoe die hometrainers werkten, blundertje...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef luciano het volgende:
[..]
Gouda , hmm , das vlakbij Moordrecht , dat wordt fun4two !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem geen gelijk. Zoals je zegt is het toeval, dus niet met opzet zoals Danny wil beweren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het een blundertje is... daarmee geef je Danny dus gelijk.
Dat het Marielin betrof is slechts toeval.
Het duel wat bepaald was fysical challenge. Het is dan aan de redactie daar een zo eerlijk mogelijk challenge van te maken.
Geef maar een lijst met zaken waar Marielin als enige onterecht benadeeld is waarvan te beargumenteren valt dat dit bewust tegen haar gedaan is. En ik zal ws een logische verklaring kunnen bedenken voor alle.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef Rica het volgende:
[..]
...maar Marielin werd apart opgebeld om tegen haar te zeggen dat het haar schuld was.
Nou jij weer.
En als je daar mee klaar bent gaan de al die andere toevalligheden nog even langs ok?
mag ik je dan eten met een saussie erbij? of krijgen we dan een sanctiequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Kom kom , niet zo blozen , dat deed je de laatste keer dat ik je daar zag ook niet !!!
Vraag het ze zelf.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geef me sowieso eens een goede reden waarom de TB redactie Marielin zou willen pesten
amber is druk bezig haar contract aan het lezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nou, hier ben ik. Amber meld jij je ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |