Wat een bullshit!quote:
Denk dat je iets beter moet luisteren, Marielin vroeg net aan Eline of ze alles had en Eline gilde *ja hoor, IK heb álles nog*quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
Eline mist ook spullen maar jankt er niet zo over.
Joh ze zijn er toch mee bezig. Ben blij dat er weer beeld is. Fok was van de week ook steeds slecht bereikbaar, zitten we toch ook niet steeds te zeiken,quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
jongens zo moeilijk is het toch niet om de streams op normaal formaat de server uit te pompen??
Eine zegt net dat ze alles heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
dus datquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
Ze mist sowieso haar oorbellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat je iets beter moet luisteren, Marielin vroeg net aan Eline of ze alles had en Eline gilde *ja hoor, IK heb álles nog*
< Zoekt rietjequote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef kikkertje46 het volgende:
ik vind het geklaag wel meevallen van marielin,ik vind het geklaag hier op het forum veel erger,trouwens dat is geen klagen hier maar echt zeiken
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk.. ..
Nu blijkt plots dat de BH's er wel zijn... De fanmail ook...en nu mist ze nog maar één slipje... en één papiertje... en de koffer blijkt niet stuk te zijn, maar die zat niet goed dicht...
Dus een uur gezeurd om niets!
Erg he. En iedereen hier op het forum gelijk zeggen zie je wel Eline wordt voorgetrokken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk.. ..
Nu blijkt plots dat de BH's er wel zijn... De fanmail ook...en nu mist ze nog maar één slipje... en één papiertje... en de koffer blijkt niet stuk te zijn, maar die zat niet goed dicht...
Dus een uur gezeurd om niets!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef earthling39 het volgende:
is het gemeen om een pakje shocoladesigaretten de bunker in te gooien
eigenlijk welquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef earthling39 het volgende:
is het gemeen om een pakje shocoladesigaretten de bunker in te gooien
Alleen als je hard en raak gooidquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef earthling39 het volgende:
is het gemeen om een pakje chocoladesigaretten de bunker in te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |