Wat een bullshit!quote:
Denk dat je iets beter moet luisteren, Marielin vroeg net aan Eline of ze alles had en Eline gilde *ja hoor, IK heb álles nog*quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
Eline mist ook spullen maar jankt er niet zo over.
Joh ze zijn er toch mee bezig. Ben blij dat er weer beeld is. Fok was van de week ook steeds slecht bereikbaar, zitten we toch ook niet steeds te zeiken,quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
jongens zo moeilijk is het toch niet om de streams op normaal formaat de server uit te pompen??
Eine zegt net dat ze alles heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
dus datquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
Ze mist sowieso haar oorbellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat je iets beter moet luisteren, Marielin vroeg net aan Eline of ze alles had en Eline gilde *ja hoor, IK heb álles nog*
< Zoekt rietjequote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef kikkertje46 het volgende:
ik vind het geklaag wel meevallen van marielin,ik vind het geklaag hier op het forum veel erger,trouwens dat is geen klagen hier maar echt zeiken
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk.. ..
Nu blijkt plots dat de BH's er wel zijn... De fanmail ook...en nu mist ze nog maar één slipje... en één papiertje... en de koffer blijkt niet stuk te zijn, maar die zat niet goed dicht...
Dus een uur gezeurd om niets!
Erg he. En iedereen hier op het forum gelijk zeggen zie je wel Eline wordt voorgetrokken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk.. ..
Nu blijkt plots dat de BH's er wel zijn... De fanmail ook...en nu mist ze nog maar één slipje... en één papiertje... en de koffer blijkt niet stuk te zijn, maar die zat niet goed dicht...
Dus een uur gezeurd om niets!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef earthling39 het volgende:
is het gemeen om een pakje shocoladesigaretten de bunker in te gooien
eigenlijk welquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef earthling39 het volgende:
is het gemeen om een pakje shocoladesigaretten de bunker in te gooien
Alleen als je hard en raak gooidquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef earthling39 het volgende:
is het gemeen om een pakje chocoladesigaretten de bunker in te gooien
gekloot met de streams en terug naar fase2 ook een fijne hemelvaartdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
GoeismorgensVoor iedereen een fijne hemelvaartsdag, en is er nog wat gebeurd vandaag?
Zou best kunnen maar was niet te zienquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
GoeismorgensVoor iedereen een fijne hemelvaartsdag, en is er nog wat gebeurd vandaag?
wil ik ook weten, waarom allemaal de koffer gekregen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef D. het volgende:
De reden dat Eline haar koffer heeft?
*ff in bad was
Goeiesmorgens Renate, nee niet veel gebeurd want streams lagen platquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
das wel balen als de streams platliggen hopelijk komt er zometeen actie in de tentquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
Zo zo, de meiden hun make up weer terug. wat een luxe vergeleken met fase v
Ze zijn terug naar fase 2quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef D. het volgende:
De reden dat Eline haar koffer heeft?
*ff in bad was
Er is wel een stream, maar het beeld is erg in elkaar gedrukt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
das wel balen als de streams platliggen hopelijk komt er zometeen actie in de tent
ze mogen 1 kledingset uitkiezen. ( denk dat daarna hun koffers weer terug gaan)quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef earthling39 het volgende:
Maar, met fase 2 werd alles ingenomen toch? dit is fase 0, dus die koffers begrijp ik ook niet zo eerlijk gezegd
idd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Er is wel een stream, maar het beeld is erg in elkaar gedrukt.
De illegale stream doet het gewoon hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Er is wel een stream, maar het beeld is erg in elkaar gedrukt.
ok thxquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze mogen 1 kledingset uitkiezen. ( denk dat daarna hun koffers weer terug gaan)
Misschien ff uit- en opnieuw inloggenquote:
Krijgen we dan nu het strippoker-effect?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze mogen 1 kledingset uitkiezen. ( denk dat daarna hun koffers weer terug gaan)
Dan heb jij wel hele goeie streams want dat heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:29 schreef Toverheks het volgende:
...en pim ziet er lekker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |