Viel mij ook op ja.. Ze reageert echt verontwaardigd. Ach.. Heeft ze tenminste weer iets om over te klagenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
Oei, Marielin trekt die kritiek niet zo best
Och dat is nog niks, en ik kan erover meepraten, ze moet er niet mee zitten maar lekker om lachen dat doe ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
Oei, Marielin trekt die kritiek niet zo best
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Je GGD-uitslag is gekomen, en ik zal eruit gaan en aan de anti-biotica gaan, gast.
Zonde dat ze zich richt op het negatieve, er wordt zoveel positiefs over haar gezegd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Och dat is nog niks, en ik kan erover meepraten, ze moet er niet mee zitten maar lekker om lachen dat doe ik ook![]()
Dat hoort erbij als je aan een rls meedoet niet iedereen kan je leuk vinden
2 Dagenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Marielin zal hier verder de hele dag last van hebben denk ik. Logisch, dit soort dingen komen als een klap aan. Wel jammer dat ze nu de hele dag hierover zal zeuren.
Jij bent wel vrijgevig met je pluspunten als je daar al iets voor geeftquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef spapaars het volgende:
Pluspunt voor Marielin.
Ze leest de haatmail hardop.
Dat ze niet zo moest zeuren en niet zo heel hard aan de puzzel gewerkt had. Dus die haat viel best mee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:31 schreef lies1958 het volgende:
wat was er geschreven in de haatmail aan marielin. Kreeg die niet mee namelijk
Dat ze veel zeurt, dat ze de anderen verwijten maakt en dat ze waarschijnlijk puzzelen niet leuk vond omdat ze er zo weing aan had gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:31 schreef lies1958 het volgende:
wat was er geschreven in de haatmail aan marielin. Kreeg die niet mee namelijk
Sommige mensen trekken echt alles in twijfel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zeggen dat de dames allebei 5 kilo zijn afgevallen maar zo te zien kan marielin haar spijkerbroek bijna niet dichtkrijgen
Jezus en daar dan weer over door blijven zeiken. Snapt de hint dan nog steeds niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze veel zeurt, dat ze de anderen verwijten maakt en dat ze waarschijnlijk puzzelen niet leuk vond omdat ze er zo weing aan had gedaan
Dat is gewoon Marielin, die heeft altijd iets te zeuren, En maak mij niet wijs dat zij thuis nooit zeurt.quote:
was gewoon een observatiequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:33 schreef shih-tzu het volgende:
[..]
Sommige mensen trekken echt alles in twijfel.
In plaats van het toegeven werd Marielin later opgebeld en gezegd dat het haar schuld was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat er met name om dat dat blundertje rechtgezet had moeten worden.
Er is niets mis mee met het maken van fouten. Maar geef het gewoon toe.
Wat is de reden daarachter?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is ook echt reden genoeg voor een nieuw topic.
Ik vind het wel heel erg bizar dat Marielin als enige hatemail krijgt. Dat de redactie filtert was compleet duidelijk maar dat het weer op deze manier moet vind ik niet fair. Dit is de zoveelste keer dat Marielin word tegengewerkt...quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jezus en daar dan weer over door blijven zeiken. Snapt de hint dan nog steeds niet.
Volgens mij is ze toch wel heel onzeker over zichzelf als ze zich alles zo ontzettend aantrekt. En ze heeft totaal geen zelfreflektie. Zoekt vaak de schuld bij iemand of iets anders.
Ach, er wordt toch nauwelijks gemodereerd, deze editie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef luciano het volgende:
Ik dacht al , wat gaat de COS langzaam , maar ik had een venstertje teveel gesloten![]()
Nu heb ik Renate met haar sausje gemist , maarre ................ JAHOOR !!!
Jij mag mij eten met een sausje , als ik alleen dat sausje ZELF mag maken voor je , met een beetje hulp van maggi Renate
Kun je weer fijn excusses verzinnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joh, dit kun je toch geen 'hate-mail' noemen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg bizar dat Marielin als enige hatemail krijgt. Dat de redactie filtert was compleet duidelijk maar dat het weer op deze manier moet vind ik niet fair. Dit is de zoveelste keer dat Marielin word tegengewerkt...
Tuurlijk is dit geen haatmail.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef -sabine- het volgende:
Ff serieus dis toch geen haatmail te nomen?
Kdenk dat de redaktie een paar maatgevende mailtjes heeft gegeven.
Dat er voor Marielin iets in staat over lalalala zal niemand verbazen............toch?
Heel merkwaardig dat die vriend van Marielin die topic geopend heeftquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Rica het volgende:
[..]
In plaats van het toegeven werd Marielin later opgebeld en gezegd dat het haar schuld was.
O en nu weer een hatemail doorgeven. Wel ja kan er ook nog wel bij.
Dat dus!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jezus en daar dan weer over door blijven zeiken. Snapt de hint dan nog steeds niet.
Volgens mij is ze toch wel heel onzeker over zichzelf als ze zich alles zo ontzettend aantrekt. En ze heeft totaal geen zelfreflektie. Zoekt vaak de schuld bij iemand of iets anders.
Kweet dat Eline het kreeg over haar tjes tjes dat er geen voor Marielin met negatieve sjit bij zat die keer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg bizar dat Marielin als enige hatemail krijgt. Dat de redactie filtert was compleet duidelijk maar dat het weer op deze manier moet vind ik niet fair. Dit is de zoveelste keer dat Marielin word tegengewerkt...
Huiliequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
dan houd ik m,n hart vast als ze de verslagen en cos-en terugleestquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef -sabine- het volgende:
Ff serieus dis toch geen haatmail te nomen?
Kdenk dat de redaktie een paar maatgevende mailtjes heeft gegeven.
Dat er voor Marielin iets in staat over lalalala zal niemand verbazen............toch?
Joh dat was toch geen haatmail maar gewoon kritiek op haar. Iets wat heel veel mensen van haar vinden hier. Ze kan het ook positief oppakken en er wat mee doen. Maarja het zou wel weer gedraaid worden door sommige hier dat de andere twee geholpen worden en zij alleen niet. En trouwens ze zeurt toch echt de hele dag ze zegt het zelf net dat ze veel zeurde na de duels.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Rica het volgende:
[..]
In plaats van het toegeven werd Marielin later opgebeld en gezegd dat het haar schuld was.
O en nu weer een hatemail doorgeven. Wel ja kan er ook nog wel bij.
ze zeurt toch ,dat is geen haten ,quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |