ik denk dat ze er op de redactie ook niet goed van werdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg bizar dat Marielin als enige hatemail krijgt. Dat de redactie filtert was compleet duidelijk maar dat het weer op deze manier moet vind ik niet fair. Dit is de zoveelste keer dat Marielin word tegengewerkt...
Micha, ze moet zich er geen hol van aantrekken. ze is een sterke meid.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg bizar dat Marielin als enige hatemail krijgt. Dat de redactie filtert was compleet duidelijk maar dat het weer op deze manier moet vind ik niet fair. Dit is de zoveelste keer dat Marielin word tegengewerkt...
Komt de vraag weer:quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dan houd ik m,n hart vast als ze de verslagen en cos-en terugleestZe moet dan lekker blijven lachen als je daar je zelfbeeld aan refereerd dan
[ afbeelding ]
Ach, ik vind fanmail ook een groot woordquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef earthling39 het volgende:
vind hatemail ook wel een groot woord voor een mail waarin kritiek gegeven word, moet gewoon kunnen
Een vn de 2 klopt hier niet aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Micha, ze moet zich er geen hol van aantrekken. ze is een sterke meid.
Hatemail?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik om die tijd maar weer gewoon TV kijken zoals anders, want als toch de uitslag al vast staat is er geen hol meer aan!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwd wie er morgenavond wint, de achterban van Pim of het kapitaal van Danny.
Ik denk het laatste.
Dus jij denkt dat Eline er vanavond uit gaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwd wie er morgenavond wint, de achterban van Pim of het kapitaal van Danny.
Ik denk het laatste.
ik hoop de achterban van elinequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk het laatste.
Als je in andere omstandigheden zit, vertoon je ander gedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:44 schreef -sabine- het volgende:
En als ze dit IRL niet doet......dan heeft de Bunker een knap negatief effekt op haar, mijn mening.
Goede vraagquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:44 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Komt de vraag weer:
Ben je zoals je overkomt of ben je zoals je denkt dat je overkomt?
Ik vind haar een enorme negatieve zeur en snap niet dat ze er niet wat mee doet.
Kzie ook weinig tot geen reden voor dat gezeur van dr.
En als ze dit IRL niet doet......dan heeft de Bunker een knap negatief effekt op haar, mijn mening.
En van de vermeende takketiek ben ik nog minder dan minder overtuigd, dan trek je je dit niet aan nu.
Ja, maar dat is een gevoelskwestie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Eline er vanavond uit gaat.
Precies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Een vn de 2 klopt hier niet aan.
Als je sterk ben trek je je dit niet aan.
Als je je dit aantrekt ben je niet sterk.
Kan ff niet anders.
Dat is je argument...?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:51 schreef knutselbeest het volgende:eline moet winnen en krijgt nu mijn stemmen omdat jkeroen er uit is marilien het niet verdient en pim te stil is
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Precies.
Ze 'zegt' dat ze een sterke meid is. De beelden laten het tegendeel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |