abonnement Unibet Coolblue
pi_69156885




"Lost" is een serie die vijf jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Nu het bekend is dat er personages van het eiland afkomen, zien we nu hoe deze zich ontwikkelen in het leven na het eiland. Dit zien we door het gebruik van flash forwards. Hierdoor is Lost vanaf het vierde seizoen een andere serie geworden; wie komt er van het eiland af, en wie niet?




Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.


Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.


James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.


John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.


Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...


Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.


Benjamin Linus
Benjamin Linus is de leider van the Others. Hij is niet, zoals hij eerst beweerde, op het eiland geboren, maar is ten tijde van Dharma op het eiland gekomen met zijn vader. Met "the purge" heeft Ben al het Dharma personeel (incl. zijn vader) vermoord om vervolgens leider te worden van de oorspronkelijke bewoners.


Juliet Burke
Dr. Juliet Burke was één van de Others, maar heeft haar plek nu gevonden bij de survivors. Aan haar tijd bij de Others lijkt ze een beginnende romance met Jack overgehouden te hebben.


Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.


Miles Straume
Miles is spiritualist die net als Daniel en Charlotte van het vrachtschip afkomstig is. Hij lijkt er snel opgefokt en erg eigenwijs. Miles heeft als doel om Ben te vinden, en te chanteren voor 3,2 miljoen dollar. Of dit zijn enige doel is, is nog onbekend.


Daniel Faraday
Daniel is een fysicus die ook met een parachute op het eiland geland is, afkomstig van het vrachtschip. Hij doet allerlei proefjes op eiland waardoor hij oa er achter is gekomen dat het eiland een andere tijd weergeeft. Ook lijkt hij last te hebben van geheugenverlies.


Charlotte Lewis
Charlotte is een antropoloog die net als Daniel en Miles op het eiland gestrand is. Voordat ze op het eiland kwam heeft ze in Tunesië een ijsbeer met Dharma halsband gevonden. Wat haar precieze doelen op het eiland zijn is nog niet bekend.


Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.


Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.


Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...



Seizoen 6 (verwacht)
Januari 2010



Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://darkufo.blogspot.com/
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube

Vorige Topics
Seizoen 1||01|02|03|04|05|06|07|
Seizoen 2||08|09|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|
Seizoen 3||35|36|37|38|39|40|41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60|61|62|63|64|65|66|
Seizoen 4||67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80|81|82|83|84|85|86|87|
Seizoen 5||88|89|90|91|92|93|94|95|96|97|97|98|99|100|101|102|103|104|


***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre, Miguel, Symer en Haunter
pi_69156952
Deel 105 alweer

De titel moet eigenlijk zijn: "Ille qui nos omnes servabit", maar ik kan het niet meer editen
  maandag 18 mei 2009 @ 17:26:09 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_69156981
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef Unhuman het volgende:
Deel 105 alweer

De titel moet eigenlijk zijn: "Ille qui nos omnes servabit", maar ik kan het niet meer editen
Ik wel.
pi_69157067
The wait begins..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69157211
Ik heb het nog geprobeerd te verstaan overigens, maar het is me niet gelukt tijdens het kijken van de EP (@TT)


Edit: nu op Yotube wel

Hij spreekt voor mn gevoel in servabit wel 5 r'en teveel uit
pi_69157230
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:17 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

The black smoke kan toch ook een soort entiteit zijn die hij controleert maar niet één-op-één fysisch is.
Mjah ik denk zelf ook dat die nemesis in dat huisje zat, ook afgaand op dat silhouet (dat een baard had, net als die dude uit de intro van de finale).

Die theorie dat hij de black smoke zou zijn vind ik op een aantal punten best plausibel klinken maar er is helemaal geen reden om aan te nemen dat de manifestaties van dode mensen (zoals die broer van Eko en Alex) ook daadwerkelijk de black smoke zijn. Oke, ze zijn vaak na elkaar te zien maar het kan ook best dat the black smoke het dirty work opknnapt en niet meer is dan een security system, zoals in seizoen 1 al gezegd werd.

Maar dan zit ik nog wel even met dat ene schilderij waarin je een Egyptische god (Jacob?) tegenover overduidelijk het smoke monster ziet zitten. Dat bewijst dan wel weer een beetje dat die ene theorie klopt. Of die Egyptische god is gewoon het standbeeld (of iets anders) en onder controle van Jacob en het smoke monster is onder controle van zijn vijand. Oh oh, was het maar februari.
Amen.
pi_69157314
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:33 schreef Jivis het volgende:

[..]

Mjah ik denk zelf ook dat die nemesis in dat huisje zat, ook afgaand op dat silhouet (dat een baard had, net als die dude uit de intro van de finale).

Die theorie dat hij de black smoke zou zijn vind ik op een aantal punten best plausibel klinken maar er is helemaal geen reden om aan te nemen dat de manifestaties van dode mensen (zoals die broer van Eko en Alex) ook daadwerkelijk de black smoke zijn. Oke, ze zijn vaak na elkaar te zien maar het kan ook best dat the black smoke het dirty work opnknapt en niet meer is dan een security system, zoals in seizoen 1 al gezegd werd.

Ik denk op zijn minst dat Smokey een instrument van de Nemesis is, daar hij bijvoorbeeld Alex gebruikt om Ben Locke te laten volgen. Misschien is Smokey wel een deel van de 'loophole' die ervoor zorgt dat gevangen zitten in the cabin hem er niet van weerhoudt Jacob te vermoorden.

Of dwaal ik nu te ver af?
  maandag 18 mei 2009 @ 17:36:19 #8
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_69157315
Wat een serie
opgezegd@fok.nl
pi_69157663
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik denk op zijn minst dat Smokey een instrument van de Nemesis is, daar hij bijvoorbeeld Alex gebruikt om Ben Locke te laten volgen. Misschien is Smokey wel een deel van de 'loophole' die ervoor zorgt dat gevangen zitten in the cabin hem er niet van weerhoudt Jacob te vermoorden.

Of dwaal ik nu te ver af?
Ja, een instrument is het zeker. Nu ik er zo over nadenk denk ik eigenlijk niet dat de nemesis ook echt the black smoke is, volgensmij is het veel meer dan dat.

Heb trouwens al meerdere keren die intro zitten bekijken en wat me steeds opvalt is dat Jacob wel erg menselijk is. Hij heeft ook z'n eigen visnetje zodat die kan eten. Toch wel raar als ze blijkbaar grote dingen kunnen bewerkstelligen.
Amen.
  maandag 18 mei 2009 @ 18:07:57 #10
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_69158300
Lang wachten weer .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_69158818
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef FoXje het volgende:
Wat een serie
Ja, by far de beste.

Sowieso die nog loopt, misschien wel de beste ooit
  maandag 18 mei 2009 @ 18:29:43 #12
134538 chansadres
Black & White
pi_69158977
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ja, by far de beste.

Sowieso die nog loopt, misschien wel de beste ooit
Op het moment:
1. Lost
2. Twin Peaks
3. Freaks and Geeks
4. MontyPython Flying Circus
5. Friends
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_69159389
Lost staat inderdaad dik op 1. Seizoen 3 vond ik wel het zwakste seizoen, met de operatie van Ben en dat diplomatieke heel de tijd.. Ging voor mijn gevoel soms veel te langzaam.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:08:09 #14
133369 Jivis
Critikut
pi_69160191
Ik vond seizoen 2 het zwakst, echt teveel fillers. Met als dieptepunt Sun die haar trouwring kwijt was .

[ Bericht 1% gewijzigd door Jivis op 18-05-2009 19:39:44 ]
Amen.
pi_69160942
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb het nog geprobeerd te verstaan overigens, maar het is me niet gelukt tijdens het kijken van de EP (@TT)


Edit: nu op Yotube wel

Hij spreekt voor mn gevoel in servabit wel 5 r'en teveel uit
Ik dacht altijd dat de E in 'ille' stil zou zijn (net als in het Frans), dus verstond ik iets over slapende paarden (equinos somnes)
  maandag 18 mei 2009 @ 19:37:16 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_69161088
Wachten
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 18 mei 2009 @ 19:44:23 #17
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69161396
Net de finale gezien, wat haat ik die serie toch!
In me Burberry......
pi_69161473
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef Jivis het volgende:
Ik vond seizoen 2 het zwakst, echt teveel fillers. Met als dieptepunt Sun die haar trouwring kwijt was .
Seizoen 2 was erg matig ja, zie ik ook wel tegenop als ik alles nog een keer ga kijken .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_69162585
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:46 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Seizoen 2 was erg matig ja, zie ik ook wel tegenop als ik alles nog een keer ga kijken .
Ik ben pas tegen het einde van seizoen 2 begonnen met Lost te kijken, dus toen kon ik seizoen 1 en 2 in één ruk kijken. Daardoor vond ik seizoen 2 minder tegenvallen dan de mensen die iedere week 1 episode keken en dat heb ik anderen ook al eens zien schrijven. Ik merkte inderdaad dat er veel filler episodes waren, maar dat was voor mij minder storend omdat ik meteen weer verder kon. Dus wanneer je het terug gaat kijken zul je het waarschijnlijk minder erg ervaren als voorheen. .

Overigens waren die filler-episodes natuurlijk wel karakter ontwikkeling, denk bijvoorbeeld aan de aflevering met Hugo en het VW busje in seizoen 3. Die episode ging eigenlijk ook alleen maar over zijn relatie met zijn vader.
pi_69162754
Seizoen 2 valt best mee als je het in 1 ruk kijkt idd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69163782
Ik heb seizoen 1 t/m 4 in een paar weken gekeken. Ik ben amper de deur uit geweest
En nu dus opeens heeeel lang wachten
  maandag 18 mei 2009 @ 20:48:08 #22
133369 Jivis
Critikut
pi_69164589
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Seizoen 2 valt best mee als je het in 1 ruk kijkt idd
Ja, dan krijg je gewoon alle hints in een paar uur kijken. Wij kregen elke epi 0,0001% info over de mysteries en verder dom gezeik over Jack die een army wou beginnen en dergelijke .
Amen.
pi_69165402
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Ceehaa het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 4 in een paar weken gekeken. Ik ben amper de deur uit geweest
En nu dus opeens heeeel lang wachten
Hoezo? Dan heb je altijd nog seizoen 5 die zojuist voltooid is
pi_69168215
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Seizoen 2 valt best mee als je het in 1 ruk kijkt idd
Dat is zo.
Ik ga binnen kort ook maar eens alles kijken. En dan gewoon de saaie flashbacks overslaan. (Rose & Bernard enzo)
pi_69169268
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef Flugel83 het volgende:

[..]

Hoezo? Dan heb je altijd nog seizoen 5 die zojuist voltooid is
Nee, heb ik ook al gezien. Alleen dan in een normaler tempo.
Nu dus gewoon weer alles opnieuw kijken.
pi_69172087
Hopen dat seizoen 6 minstens zo veel spanning zal brengen!
  maandag 18 mei 2009 @ 23:13:31 #27
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69172419
Zo, eindelijk alles bij gelezen
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef Merkie het volgende:
Ja, maar dat zegt nog altijd weinig over de valsnelheid. Valsnelheid en kracht is niet hetzelfde.
ik bedoelde idd 10m/s2

omdat ze die ketting om dr heen had, werd er hard aan dr getrokken, harder nog dan de zwaartekracht van Moeder Aarde. Anders had ze zich wel los kunnen trekken, dus toen ze viel, viel ze sneller dan de versnelling 10m/s2
en dan ook nog eens 500 meter omlaag.
en dan overleven, al had ze wel een bloedhoest

en nu wachten
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_69172586
Tsja, wachten.
full stops and exclamation marks
pi_69173929
Nog geen drie maanden geleden had ik nog niets van Lost gezien, en nu moet ik gewoon zeven maanden wachten
  maandag 18 mei 2009 @ 23:57:21 #30
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69174323
Zo, Ep 16 en 17 gekeken..

Geniale serie. Wat is nou de theorie volgens jullie? Jacob is een egyptische God?

En wat betekent de TT?
  maandag 18 mei 2009 @ 23:58:03 #31
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69174352
En is dit nog interessant? Of is het alweer oud? Of nieuw?

torrentwatch-lost.s05.a.journey.in.time.recap.special.hdtv
pi_69174768
Ben benieuwd wanneer het deze keer stilvalt .

Ik gok rond #108
I was an atheist until I realized I was God
pi_69174916
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:57 schreef Oksel het volgende:

En wat betekent de TT?
Hij die ons allen zal beschermen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 00:46:22 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_69175760
Wat een verschrikkelijk geweldige kutserie is dit toch! We hebben net de laatste ep gegeken, we hadden alles opgespaard dus ik heb in geen maanden deze topics gevolgd. Ik snap nog heel veel niet dus ik zal ze eens doorworstelen binnenkort. Ik heb nog zoveel vragen.... En nou moeten we weer een jaar wachten. Gelukkig hebben we de DVD extra's nog over een tijdje!
Spoilers!
pi_69177581
Wat ik me afvraag, in het dharma tijd leken ze geen last van smokey te hebben, hield die zich gewoon koest of zouden ze die nou met het incident "wakker" gemaakt hebben ?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:15:52 #36
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_69178975
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef Jivis het volgende:
Ja, dan krijg je gewoon alle hints in een paar uur kijken. Wij kregen elke epi 0,0001% info over de mysteries en verder dom gezeik over Jack die een army wou beginnen en dergelijke .
En toen iedere keer weer in de topics voor de gein vragen: "Hoe zit het nou met Jack's army?" Aangezien ze dat na die ene keer dat hij het aan A-L voorstelde nooit meer besproken hebben volgens mij

Maar ik denk dat seizoen 2 inderdaad op DVD o.i.d. kijken wel reuze meevalt, het was toen juist zo erg omdat LOST destijds om de twee of drie weken weer een pauze van een week of twee had Dat gepaard met de traagheid van het seizoen was gewoon erg irritant. Maar het is op zich best een cool seizoen, aangezien je nu met volgens mij alle kennis over de Swan Station / The Hatch er anders naar kijkt, Ben ["Henry Gale"] er voor het eerst in voorkomt maar we hem nu ook véél meer weten, we Mr. Eko erbij krijgen, we zien hoe stoer en mysterieus The Others ooit waren voordat we alles over ze wisten, etc. etc.
Grootste nadeel is denk ik dat als je seizoen 2 snel achter elkaar kijkt je knettergek wordt van: "WAAAAAAAAAAAAAAAALT"
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:49:49 #37
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69179836
Ik was trouwens bang dat het het laatste seizoen zou zijn.. dat ze gewoon op LA zouden landen..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:13:57 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_69180541
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:49 schreef Oksel het volgende:
Ik was trouwens bang dat het het laatste seizoen zou zijn.. dat ze gewoon op LA zouden landen..
Alias had idd ook zo'n vreselijk voorspelbaar einde... (terwijl dat ook gewoon een toffe serie was, maar bij lange niet zo complex en compleet als Lost )
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_69182064
Ben weer bij
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:11:03 #40
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69182510
zucht, nu weer vet lang wachten. Hoop dat ze er wat moois van maken in 2010.

Wel jammer, ik vond dharma ville in de 70's wel grappig
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_69183041
Charlotte en Claire kunnen weg uit de openingspost net als Faraday...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:36:06 #42
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_69183401
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Charlotte en Claire kunnen weg uit de openingspost net als Faraday...
Claire komt toch in seizoen 6 nog terug? Over haar hoop ik zeker nog meer te horen, snap nog steeds geen zak van haar einde in seizoen 4 behalve dat ze nu gezellig bij haar pappie is.
Spoilers!
pi_69183641
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Charlotte en Claire kunnen weg uit de openingspost net als Faraday...
Beter dat die verhaaltjes worden geupdate, vooral die van Julliet en Saywer
pi_69183811
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Claire komt toch in seizoen 6 nog terug? Over haar hoop ik zeker nog meer te horen, snap nog steeds geen zak van haar einde in seizoen 4 behalve dat ze nu gezellig bij haar pappie is.
Ja, maar die haar pappie niet is, maar smokey o.i.d. Daar moet ze dan inmiddels toch ook achter gekomen zijn? Ze moest er waarschijnlijk even uit omdat ze in het echt een kind moest krijgen ofzo. Maar hoe gaan ze straks uitleggen waar ze al die tijd uitgehangen heeft? Ik hoop maar op een spectaculaire terugkomst, anders vind ik het echt slap. Welke moeder laat nou haar kind achter om een vader te volgen die je in je hele leven maar twee keer hebt gezien?
pi_69183920


(Deze slaat nergens op maar toch )
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:13:47 #46
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_69184573
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:47 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Ja, maar die haar pappie niet is, maar smokey o.i.d. Daar moet ze dan inmiddels toch ook achter gekomen zijn? Ze moest er waarschijnlijk even uit omdat ze in het echt een kind moest krijgen ofzo. Maar hoe gaan ze straks uitleggen waar ze al die tijd uitgehangen heeft? Ik hoop maar op een spectaculaire terugkomst, anders vind ik het echt slap. Welke moeder laat nou haar kind achter om een vader te volgen die je in je hele leven maar twee keer hebt gezien?
Precies, ze moeten haar verhaal wel laten zien!

Maar ik heb geloof ik even iets gemist, Christian is niet Claire's papa? Wel die van Jack?
Spoilers!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:25:48 #47
133369 Jivis
Critikut
pi_69184943
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies, ze moeten haar verhaal wel laten zien!

Maar ik heb geloof ik even iets gemist, Christian is niet Claire's papa? Wel die van Jack?
Nee, Christian heeft ook Claire's moeder gebangd. Jack is dus een halfbroer van Claire.

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Christian_Shepherd
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:15 schreef Xurk het volgende:

[..]

En toen iedere keer weer in de topics voor de gein vragen: "Hoe zit het nou met Jack's army?" Aangezien ze dat na die ene keer dat hij het aan A-L voorstelde nooit meer besproken hebben volgens mij
Zelf op Lostpedia tasten ze in het duister, het artikel erover is maar een paar zinnetjes lang
Amen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:28:47 #48
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_69185044
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nee, Christian heeft ook Claire's moeder gebangd. Jack is dus een halfbroer van Claire.
Ja, precies. Maar wat bedoelde CeeHaa dan?
Spoilers!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:30:10 #49
133369 Jivis
Critikut
pi_69185085
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, precies. Maar wat bedoelde CeeHaa dan?
Eh, precies wat ik zeg? Christian is dus rechtmatig de vader van Claire?

Oh had bovenstaande niet gelezen, sorry. Claire is denk ik ook niet de echte Claire maar iets "anders". Ze is waarschijnlijk bij die raketexplosie in dat huis waar ze zat omgekomen aan interne bloedingen (daar klaagde ze ook over tegen Sawyer). Vervolgens is er die nacht iets gebeurd waardoor ze opeens spoorloos verdwenen was en later werd gezien in die cabin.
Amen.
pi_69185157
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, precies. Maar wat bedoelde CeeHaa dan?
Chistian is wel de vader van Claire, maar de Christian op het eiland is waarschijnlijk niet de echte Christian. De theorie van de meesten hier is dat Smokey/de broer van Jacob de gedaantes van overledenen aanneemt om de mensen op het eiland te manipuleren. Net zoals dat waarschijnlijk met Locke is gebeurd.
pi_69185317
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:30 schreef Jivis het volgende:

[..]

Eh, precies wat ik zeg? Christian is dus rechtmatig de vader van Claire?

Oh had bovenstaande niet gelezen, sorry. Claire is denk ik ook niet de echte Claire maar iets "anders". Ze is waarschijnlijk bij die raketexplosie in dat huis waar ze zat omgekomen aan interne bloedingen (daar klaagde ze ook over tegen Sawyer). Vervolgens is er die nacht iets gebeurd waardoor ze opeens spoorloos verdwenen was en later werd gezien in die cabin.
Claire ook niet de echt Claire??? Die heb ik nog niet eerder gehoord. Maar wat heeft het voor zin om de gedaante van een dode claire aan te nemen? Zij heeft zich al heel lang niet meer aan iemand geopenbaard, behalve in de droom van Kate, dus heeft ook niemand gemanipuleerd. Ik neem aan dat Smokey niet gedaantes van mensen aannneemt om dan lekker in z'n eentje dat persoon te zitten wezen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:40:59 #52
133369 Jivis
Critikut
pi_69185411
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Claire ook niet de echt Claire??? Die heb ik nog niet eerder gehoord. Maar wat heeft het voor zin om de gedaante van een dode claire aan te nemen? Zij heeft zich al heel lang niet meer aan iemand geopenbaard, behalve in de droom van Kate, dus heeft ook niemand gemanipuleerd. Ik neem aan dat Smokey niet gedaantes van mensen aannneemt om dan lekker in z'n eentje dat persoon te zitten wezen.
Tja, wie zegt dat die dode mensen ook werkelijk Smokey zijn, zoals ik al eerder aangaf. Ze verschijnen vaak samen met elkaar maar ook vaak genoeg niet, denk maar aan Christian. Denk echt dat Claire gewoon dood is hoor. Er is verder geen normale reden te bedenken waarom ze anders haar kind zomaar zou achterlaten om bij haar gehate vader te gaan chillen.
Amen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:41:48 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_69185441
Aha, dat klinkt redelijk, thanks Ceehaa. Zoals ik al zei, ik moet de topics nog even doorworstelen

Ik had min of meer de theorie gevormd dat Christian om een of andere reden zo belangrijk is dat Jacob hem daarom weer tot leven had gewekt toen hij in zijn doodskist op het eiland viel, zoals bij Locke dus. Maar een dubbele Locke verandert de zaak wel enigzins...

Op een of andere manier heb ik ook niet het gevoel dat Claire dood is overigens.
Spoilers!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:49:27 #54
133369 Jivis
Critikut
pi_69185736
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aha, dat klinkt redelijk, thanks Ceehaa. Zoals ik al zei, ik moet de topics nog even doorworstelen

Ik had min of meer de theorie gevormd dat Christian om een of andere reden zo belangrijk is dat Jacob hem daarom weer tot leven had gewekt toen hij in zijn doodskist op het eiland viel, zoals bij Locke dus. Maar een dubbele Locke verandert de zaak wel enigzins...

Op een of andere manier heb ik ook niet het gevoel dat Claire dood is overigens.
Mjah, de makers hebben geloof ik al diverse malen aangegeven dat wie dood is, ook echt dood blijft. Die bewering hebben ze deze finale wel weer bevestigd met het hele nep-Locke verhaal. Christian zal dus niet de Christian van het vasteland zijn maar iets anders. Maar wat? wordt lang wachten vrees ik .
Amen.
pi_69185898
Standbeeld schijnt toch Taweret te zijn, hoewel ik het nog steeds meer op Sobek vind lijken. Zie http://lostpedia.wikia.com/wiki/Statue_of_Taweret , staat een linkje bij naar de officiële ABC recap.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:14:49 #56
133369 Jivis
Critikut
pi_69186649
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
Standbeeld schijnt toch Taweret te zijn, hoewel ik het nog steeds meer op Sobek vind lijken. Zie http://lostpedia.wikia.com/wiki/Statue_of_Taweret , staat een linkje bij naar de officiële ABC recap.
Vind het ook veel meer die Sobek, vooral in vergelijking met al die Hiëroglyfen en schilderijen die we gezien hebben.
Amen.
pi_69186732
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
Standbeeld schijnt toch Taweret te zijn, hoewel ik het nog steeds meer op Sobek vind lijken. Zie http://lostpedia.wikia.com/wiki/Statue_of_Taweret , staat een linkje bij naar de officiële ABC recap.
Die recaps worden vast door een of andere stagiair geschreven die snel even op fansites opgezocht heeft hoe hij dat ding moet noemen.

No way dat dat Tawaret is. Ook met de beste wil zie ik in dat beeld geen zwangere nijlpaard.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:20:42 #58
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_69186862
Kijk alleen al naar die tanden, dat is geen nijlpaard hoor .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_69187949
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kijk alleen al naar die tanden, dat is geen nijlpaard hoor .
Ook geen krokodil, kijk maar naar de oren.
pi_69189016
tvp
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:00:35 #61
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69190062
"Taweret werd dan ook afgebeeld als een drachtig vrouwelijk nijlpaard, een dier dat bekend stond voor bescherming van haar jongen. Zij kon bovendien worden afgebeeld met kenmerken van een leeuw of een krokodil (deze eventueel op de rug dragend) en had dan een apotropaeïsche functie (moest de boze geesten of demonen wegjagen). "

'Meestal staat de mond open of met teruggetrokken lippen om rijen tanden te tonen. Dit duidt mogelijk op de kwaad afwerende functie.'

http://nl.wikipedia.org/wiki/Taweret

Kan in mijn ogen best Taweret zijn.
In me Burberry......
pi_69190708
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

Op een of andere manier heb ik ook niet het gevoel dat Claire dood is overigens.
En waarom zou Kate Claire gaan zoeken als ze dood is? (of heb ik dat ook verzonnen)

Wat ik trouwens ook gek vond. Ik heb nu s01e01 weer gekeken (ik loop nu al achter op het schema ) en dan wordt die piloot uit het neergestorte vliegtuig getrokken. Was dit door Smokey? En waarom zou Smokey die vent willen pakken? Als smokey wordt gestuurd door jacob of die nemesis, dan lijkt me dat ze dat niet voor de lol doen. De piloot probeerde wel iets met de radio te doen, ik dacht even dat smokey door deze actie voorkwam dat die piloot radiocontact kreeg met de buitenwereld. Maar toen was ik even de volgende afleveringen vergeten waarin bijna alle losties zich met die radio bemoeien en allemaal niet door smokey worden gepakt.

En mr. Ecko bijvoorbeeld, werd ook gesmoked. Maar waarom? (zijn broer was trouwens ook een levende dode, of visioen of iets).
pi_69191056
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef Chav het volgende:
"Taweret werd dan ook afgebeeld als een drachtig vrouwelijk nijlpaard, een dier dat bekend stond voor bescherming van haar jongen. Zij kon bovendien worden afgebeeld met kenmerken van een leeuw of een krokodil (deze eventueel op de rug dragend) en had dan een apotropaeïsche functie (moest de boze geesten of demonen wegjagen). "

'Meestal staat de mond open of met teruggetrokken lippen om rijen tanden te tonen. Dit duidt mogelijk op de kwaad afwerende functie.'

http://nl.wikipedia.org/wiki/Taweret

Kan in mijn ogen best Taweret zijn.
Ik heb eens wat afbeeldingen van Tawaret opgezocht, en ze wordt overal met leeuwenpoten afgebeeld. Dit zijn geen leeuwenpoten:


Dat zijn gewone mensenvoeten onder een mannenlichaam.

Als het echt Taweret moet voorstellen proberen de makers ons misschien op een verkeerd spoor te zetten en houden ze het met opzet wat ambigu, maar ik blijf erbij dat dit niet de achterkant van een vrouwelijke drachtige nijlpaard is.
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:22 schreef Guppi het volgende:

Wat ik trouwens ook gek vond. Ik heb nu s01e01 weer gekeken (ik loop nu al achter op het schema ) en dan wordt die piloot uit het neergestorte vliegtuig getrokken. Was dit door Smokey? En waarom zou Smokey die vent willen pakken? Als smokey wordt gestuurd door jacob of die nemesis, dan lijkt me dat ze dat niet voor de lol doen. De piloot probeerde wel iets met de radio te doen, ik dacht even dat smokey door deze actie voorkwam dat die piloot radiocontact kreeg met de buitenwereld. Maar toen was ik even de volgende afleveringen vergeten waarin bijna alle losties zich met die radio bemoeien en allemaal niet door smokey worden gepakt.
Ik denk dat de piloot niet op het eiland had mogen zijn. Lapidus zou de piloot zijn, maar was op het laatste moment vervangen door Seth Norris. Het was dus de bedoeling dat Lapidus op het eiland zou komen, Norris had daar niks te zoeken. Net als alle passagiers op 815 die de crash niet overleefd hebben, die zijn opgeofferd om de losties op het eiland te krijgen.

Zou Seth Norris trouwens een bewuste verwijzing naar het oude Egypte zijn?
pi_69191218
Als het nou wel Tawaret is en The Incident heeft ervoor gezorgd dat het standbeeld collapsed is, wellicht is dat de reden waarom Ethan bijvoorbeeld wel geboren kon worden..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:39:05 #65
133369 Jivis
Critikut
pi_69191269
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef CySt het volgende:
Als het nou wel Tawaret is en The Incident heeft ervoor gezorgd dat het standbeeld collapsed is, wellicht is dat de reden waarom Ethan bijvoorbeeld wel geboren kon worden..
Ethan was al geboren voor the Incident.
Amen.
pi_69191332
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ethan was al geboren voor the Incident.
Dat zeg ik. Toen hij geboren werd was het standbeeld er wellicht nog en daarna niet meer, waardoor er onvruchtbaarheid ontstond, want de godin van de vruchtbaarheid was niet meer.
pi_69191363
Het standbeeld is al collapsed vóór the incident
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:42:09 #68
133369 Jivis
Critikut
pi_69191366
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef CySt het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Toen hij geboren werd was het standbeeld er wellicht nog en daarna niet meer, waardoor er onvruchtbaarheid ontstond, want de godin van de vruchtbaarheid was niet meer.
Ah, zo. Maar zagen Sawyer & co niet het standbeeld in zijn geheel waarop ze naar het Dharma tijdperk werden geflitst en het weer verdwenen was?
Amen.
pi_69191641
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk dat de piloot niet op het eiland had mogen zijn. Lapidus zou de piloot zijn, maar was op het laatste moment vervangen door Seth Norris. Het was dus de bedoeling dat Lapidus op het eiland zou komen, Norris had daar niks te zoeken. Net als alle passagiers op 815 die de crash niet overleefd hebben, die zijn opgeofferd om de losties op het eiland te krijgen.
Ah, dat klinkt logisch..! Op naar s01e02!
pi_69192650
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:42 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ah, zo. Maar zagen Sawyer & co niet het standbeeld in zijn geheel waarop ze naar het Dharma tijdperk werden geflitst en het weer verdwenen was?
Ahw mên, das waar ook. Daar gaat mijn theorie. .
pi_69194824
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:17 schreef CySt het volgende:

[..]

Ahw mên, das waar ook. Daar gaat mijn theorie. .
Hij kan er nog best staan hoor, na de flash wordt er niet meer (nadrukkelijk) naar gekeken.
pi_69199432
Haha, ik heb de boxen nu binnen (seizoen 1 tot en met 4), en ik heb net de eerste aflevering weer helemaal gezien. En op dat moment is het wel duidelijk dat de makers eigenlijk nog helemaal niet weten wat ze met het monster willen doen. Blijkbaar gebruikten ze het om te peilen wat de kijkers er van vonden.

Het werd in ieder geval nu afgebeeld als een soort dinosaurus. Luide kreten die we uit Jurassic Park kennen, bomen die omvallen als hij voorbij loopt, en hij bijt de piloot uit de cockpit in duizend stukjes. En niet te vergeten het harde gestamp van enorme voeten.

Dan vind ik smokey met zijn mysterieuze geratel en minder gruwelijke optreden toch wel veel vetter
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:27:22 #74
133369 Jivis
Critikut
pi_69201718
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Unhuman het volgende:
Haha, ik heb de boxen nu binnen (seizoen 1 tot en met 4), en ik heb net de eerste aflevering weer helemaal gezien. En op dat moment is het wel duidelijk dat de makers eigenlijk nog helemaal niet weten wat ze met het monster willen doen. Blijkbaar gebruikten ze het om te peilen wat de kijkers er van vonden.

Het werd in ieder geval nu afgebeeld als een soort dinosaurus. Luide kreten die we uit Jurassic Park kennen, bomen die omvallen als hij voorbij loopt, en hij bijt de piloot uit de cockpit in duizend stukjes. En niet te vergeten het harde gestamp van enorme voeten.

Dan vind ik smokey met zijn mysterieuze geratel en minder gruwelijke optreden toch wel veel vetter
Die piloot lag toch niet in stukjes? Hij was alleen onder het bloed op een boom neergegooid.
Amen.
pi_69207348
Nou hij zag er helemaal kapot gereten uit.

Woow! Deze serie wordt echt met de aflevering vetter!

Ik heb de hele familie thuis overgehaald om deze serie ook te kijken (gewoon, omdat het de beste is ), en we hebben net in 1 keer de eerste DVD afgekeken (4 afleveringen). En je staat echt versteld hoeveel links er zijn tussen verschillende personages en hoe je bijvoorbeeld dingen herkent die nu in seizoen 5 een grote rol speelden.

John Locke bijvoorbeeld, de eerste aflevering waar hij in voorkomt gaat het gelijk over leiderschap, en een collega die hem belachelijk maakt dat hij niks kan, dat hij niet op reis kan, dat hij een waardeloze avonturier is, dat hij gehandicapt is en nooit op survival kan, en als laatste nog: Dat het nooit een leider zal zijn.

Vervolgens begint hij al over DESTINY, en 'Don't tell me what I can't do!'.. Echt zo vet hoe zijn leiderschap en zijn voorgevoel/destiny later zo'n belangrijke rol spelen.

En ik merkte nog wat leuks.. Hij was op jacht naar een zwijn. Toen hoorde hij dat zwijn schreeuwen van de pijn, door smokey/het monster. Daarna kwam het monster op hem af, keek hem in de ogen en deed misschien iets speciaals. En daarmee kon hij dus het zwijn meenemen wat het monster al voor hem gedood was. Dus heeft hij alsnog niet zélf het zwijn vermoord.

Nog 71 uur LOST te gaan!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:05:21 #76
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_69208730
Wat raaskal je man?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_69208885
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef Unhuman het volgende:
Nou hij zag er helemaal kapot gereten uit.
Niet helemaal heel meer, maar in stukjes is wat overdreven
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:29:42 #78
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_69216148
Charlie!
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
pi_69222351
Ik zag gisteren een aflevering van de 4400 waarin die acteur die Charlies broer speelde ook zat. Hij speelde weer een verslaafde Britse rocker. Nogal getypecast

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnLocke op 20-05-2009 12:34:32 ]
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:20:24 #80
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69223894
En ik zat gisteren House of Saddam te kijken en na een hele poos had ik pas door dat Ceasar erin speelde (en ik maar denken, wat komt die gozer me bekend voor)...
In me Burberry......
pi_69226287
En ik aflevering twee van seizoen één, en zelfs daar is Hurley al fantatisch
(maar het is ook wel extra leuk dat charlie er nog is!).

Trouwens, als je weer opnieuw begint besef je pas hoeveel mensen er al dood/weg/halfdood zijn
pi_69226780
Charlie .

Ik hoop dat er nog wat moois in de koffer van Charlie zit, die Hurley bij zit heeft.
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:37:18 #83
133369 Jivis
Critikut
pi_69228515
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:47 schreef Jaytonism het volgende:
Charlie .

Ik hoop dat er nog wat moois in de koffer van Charlie zit, die Hurley bij zit heeft.
Denk dat Charlie erin zit .

En dat die er dan zo uitkomt "SURPRISE MATE."

Dat zou wat zijn sjonge.

.
Amen.
pi_69229866
AUB geen Merry Charlie meer.
pi_69231108
Is it safe?

Is what safe?

The drive shaft ring!!

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_69238939
Hehe, ik zat net m'n Googleprofiel te editten, zie ik ineens de volgende vraag staan:
quote:
Iets wat ik niet kan vinden via Google:
.......................................................................................
Voorbeelden: paradijs, liefde, Atlantis, Oceanic 815, spam

Staat er vast al jaren, maar vond het wel grappig.
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:06:25 #87
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_69240027
In welk aflevering kwam Richard ook alweer voor het eerst voor? Volgens mij was dat pas in seizoen 3 ergens [in een scène met Locke]? Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat hij in seizoen 2 zat, aangezien we toen The Others [waar hij toch wel een béétje bijhoort] alleen maar in smerige kleding zagen en ik me niet kan herinneren dat ik Richard ooit zo gezien heb op "The Man Behind the Curtain" na
pi_69240653
Volgens mij zien we hem voor het eerst als hij Julliet vraagt om naar het eiland te komen, wat idd seizoen 3 is.
pi_69240720
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef Symer het volgende:
Volgens mij zien we hem voor het eerst als hij Julliet vraagt om naar het eiland te komen, wat idd seizoen 3 is.
Klopt
Not in Portland
s03e07
pi_69240893
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Charlotte en Claire kunnen weg uit de openingspost net als Faraday...
Weet jij dan wat er in seizoen 6 gebeurd? Locke kun je onder die naam er dan ook wel uithalen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69242004
Claire hebben we dit seizoen toch nog gezien bij Christian, lijkt me sterk dat we daar niets meer van horen.
pi_69259918
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:57 schreef tralalala het volgende:
Claire hebben we dit seizoen toch nog gezien bij Christian, lijkt me sterk dat we daar niets meer van horen.
Dat was in seizoen 4 (Cabin Fever).
Maar ik verwacht eigenlijk ook wel dat we haar nog terug gaan zien.
pi_69260021


Ik dacht dit, maar dat was een crewmember.
pi_69260056
Bah ik wil niet zo lang wachten... Welke series vinden jullie nog meer heel vet en runnen nog steeds? Of hebben tenminste een goed einde?
pi_69260370
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef Jorwol het volgende:
Bah ik wil niet zo lang wachten... Welke series vinden jullie nog meer heel vet en runnen nog steeds? Of hebben tenminste een goed einde?
Dexter
pi_69262051
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:31 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dexter
Die zit toch ook in de pauze tussen seizoenen nu?
pi_69263123
Ik voel een leegte
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_69264336
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:32 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Die zit toch ook in de pauze tussen seizoenen nu?
Dat wel.
pi_69265723
op wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Claire_Littleton
quote:
Emilie de Ravin did not return as a series regular for the fifth season, but has a "holding contract" and will return as a regular in the sixth season.[3]
pi_69265754
Dat mag best in spoilertags.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_69266008
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 17:27 schreef Addict89 het volgende:
Dat mag best in spoilertags.
Niet mee eens eigenlijk, vind het niet echt een spoiler dat ze terugkomt, ik vraag me alleen af hoe, en wat er is gebeurd.
pi_69266166
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 17:27 schreef Addict89 het volgende:
Dat mag best in spoilertags.
Sinds wanneer is wiki een vertrouwelijke bron voor wat er zal gebeuren in een tvserie?
Ik kan er ook geruchten neer zetten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69266885
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Niet mee eens eigenlijk, vind het niet echt een spoiler dat ze terugkomt, ik vraag me alleen af hoe, en wat er is gebeurd.
Ik ga er het liefst zo blanco mogelijk in, dus ook zonder te weten wie er eventueel terugkomen als regular. Nu is wikipedia inderdaad niet zo heel erg betrouwbaar, maar voor dat soort dingen hebben we het tegeltje toch .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 21 mei 2009 @ 18:56:31 #104
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_69268451
Had deze bijna gemist joh
pi_69324768
Lost valt me week na week meer tegen nu

ik ben s werelds grootste fan geweest hoor maar naarmate er meer seizoenen kwamen matigde de serie ook.

er klopt helemaal niets meer van het verhaal!

Net finale gezien.... sjonge jonge
pi_69324830
Stel nou dat door die H-bomb nu de swanstation weg is. Dan zal 815 nooit neerstorten, zullen de losties niet terug in de tijd reizen en ook niet de H-bomb af laten gaan. Hierdoor zal 815 juist wel neerstorten en gaan ze die bom wel af laten gaan enz.

Is dat dan een dubbele loop (wel/niet/wel/niet/wel)?
pi_69325227
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:48 schreef capital_P het volgende:
Stel nou dat door die H-bomb nu de swanstation weg is. Dan zal 815 nooit neerstorten, zullen de losties niet terug in de tijd reizen en ook niet de H-bomb af laten gaan. Hierdoor zal 815 juist wel neerstorten en gaan ze die bom wel af laten gaan enz.

Is dat dan een dubbele loop (wel/niet/wel/niet/wel)?
Nee, want Swan Station bestaat toch niet...
pi_69325855
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:44 schreef hothottientje het volgende:
Lost valt me week na week meer tegen nu

ik ben s werelds grootste fan geweest hoor maar naarmate er meer seizoenen kwamen matigde de serie ook.

er klopt helemaal niets meer van het verhaal!

Net finale gezien.... sjonge jonge
Vertel, wat klopt er niet aan het verhaal dat nog niet verteld is?

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69325865
en hoe komt dat? door jack en juliette, nee wacht, dat is nooit gebeurd...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:14:23 #110
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_69326580
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vertel, wat klopt er niet aan het verhaal dat nog niet verteld is?


Ik ben ook benieuwd
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:34:25 #111
133369 Jivis
Critikut
pi_69326983
Bij Lost kun je pas na de serie finale zeggen dat het verhaal niet klopt .
Amen.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:41:00 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69327095
Ik denk dat ik maar weer opnieuw ga beginnen met seizoen 1. Geen zin om te wachten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69327785
Al vond ik seizoen 2 een fillershow, blij dat ze daarna besloten hebben het wat drastisch te versnellen qua interessante verhalen. Al vond ik die diamantendieven totaal niet boeiend in seizoen 3 of 4 (gelukkig weet ik dat al niet meer). Onzinnige uitzending dat echt nietszeggend was over het hele plot van Lost. Of dat moet nog komen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69327829
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:12 schreef Pheno het volgende:
Al vond ik seizoen 2 een fillershow, blij dat ze daarna besloten hebben het wat drastisch te versnellen qua interessante verhalen. Al vond ik die diamantendieven totaal niet boeiend in seizoen 3 of 4 (gelukkig weet ik dat al niet meer). Onzinnige uitzending dat echt nietszeggend was over het hele plot van Lost. Of dat moet nog komen
Die levend begraven werden? Was dat niet ook gewoon seizoen twee? Vond dat wel een vermakelijke aflevering, maar idd totaal irrelevant.
pi_69327872
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:14 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Die levend begraven werden? Was dat niet ook gewoon seizoen twee? Vond dat wel een vermakelijke aflevering, maar idd totaal irrelevant.
Nee, het was geen seizoen 2. Ik heb 3 en 4 achter elkaar gekeken in drie weekenden, dus dat het ergens in 1 van die 2 moet zitten weet ik wel

Ik zag het punt niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:18:17 #116
148174 Kantar
TV junkie.
pi_69331178
Dat was ergens in het midden van seizoen 3. Nikki & Paulo, de meest geliefde LOST-personages. Ondanks dat het verhaal verder vrij weinig met 'the big picture' te maken had, vond ik het zelf wel een erg vermakelijke aflevering eerlijk gezegd.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:20:34 #117
133369 Jivis
Critikut
pi_69333092
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Kantar het volgende:
Dat was ergens in het midden van seizoen 3. Nikki & Paulo, de meest geliefde LOST-personages. Ondanks dat het verhaal verder vrij weinig met 'the big picture' te maken had, vond ik het zelf wel een erg vermakelijke aflevering eerlijk gezegd.
Dat was inderdaad een hele toffe aflevering. Vooral omdat je alle belangrijke momenten uit de eerdere seizoenen vanuit hun oogpunt zag .
Amen.
pi_69333139
Mja, ik vond het eerder een filler die in seizoen 2 prima gepast had. Maar misschien was het uitgezonden na een uitzendstop in Amerika of zo?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69334740
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:34 schreef Jivis het volgende:
Bij Lost kun je pas na de serie finale zeggen dat het verhaal niet klopt .

Dat was toch de finale niet?

The incident. Episode 16+17?
pi_69343685
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:13 schreef hothottientje het volgende:

[..]

Dat was toch de finale niet?

The incident. Episode 16+17?
Nee, er komt nog een seizoen, maar het was wel de finale van dit vijfde seizoen
Maar of het verhaal niet klopt? Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk, want ik ken het hele verhaal nog niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69345694
ja hèhè zo ver was ik ook al

maar jullie hoeven niet zo flauw te doen hoor... jullie zien toch ook wel een verschil tussen seisoen 1+2 en 5?
Ik vind de dingen die ze verzonnen hebben was achterhaald en snel erin gevoerd. Vroeger kreeg een personage 1 aflevering met flashbacks, nu is het een mengelmoes van verhaallijntjes die je eigenlijk toch al weer vergeten was.

En sommige dingen vind ik gewoon niet meer zo logisch. Waarom ze bijvoorbeeld terug moesten naar het eiland omdat anders iedereen dood zou gaan?? En hoe kunnen ben+locke in het heden terecht komen en kate en co in het verleden..terwijl ze uit het zelfde vliegtuig komen? En dat er 2 bens tegelijkertijd op het eiland waren enzo. Alles te wazig.
pi_69345717
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:31 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dexter
Bedankt voor de tip man! Zonet de eerste paar afleveringen gekeken en inderdaad ook een vette serie
pi_69345884
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef hothottientje het volgende:
ja hèhè zo ver was ik ook al

maar jullie hoeven niet zo flauw te doen hoor... jullie zien toch ook wel een verschil tussen seisoen 1+2 en 5?
Ik vind de dingen die ze verzonnen hebben was achterhaald en snel erin gevoerd. Vroeger kreeg een personage 1 aflevering met flashbacks, nu is het een mengelmoes van verhaallijntjes die je eigenlijk toch al weer vergeten was.

En sommige dingen vind ik gewoon niet meer zo logisch. Waarom ze bijvoorbeeld terug moesten naar het eiland omdat anders iedereen dood zou gaan?? En hoe kunnen ben+locke in het heden terecht komen en kate en co in het verleden..terwijl ze uit het zelfde vliegtuig komen? En dat er 2 bens tegelijkertijd op het eiland waren enzo. Alles te wazig.
Je vond een smoke monster wel volstrekt helder en logisch?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_69354174
Dingen die ze verzonnen hebben? Snel erin gevoerd? Dan zou ik eens bij seizoen 1 gaan beginnen. Je zit 45 minuten lang naar herkenbare dingen te kijken en merkt telkens kleine details op die erop duiden dat ze al heel lang met dit verhaal bezig zijn.

Ik vind het nu in ieder geval super vet om alles nog eens te zien. Ik heb de eerste 7 afleveringen gezien, en je komt gelijk al enorm veel verwijzingen en hints tegen.

John Locke die stuurt bepaalde personen in een richting, hij helpt bijvoorbeeld Jack waardoor Jack uiteindelijk de leidersrol op zich neemt. Hij helpt Charlie van de drugs af etc. Ook gingen ze na de crash in de grotten wonen omdat het dicht bij het water was. Daar werden twee lijken gevonden. Het eerste wat Locke zei was: 'Onze eigen Adam en Eva van dit eiland!'. Vervolgens pakt iemand een zakje op dat naast het lichaam lag, en er bleken twee stenen in te zitten. Een zwarte en een witte

En over het algemeen zie je ook telkens kleine details en de flashbacks zijn echt geniaal en zijn eigenlijk bij elk personage 100% van toepassingen over hoe zij zich gedragen op het eiland. Elke aflevering zit ik met een dikke smile te kijken.. Echt vet
  zondag 24 mei 2009 @ 16:54:32 #125
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69354485
Ik ben het er wel mee eens dat de redenen voor terugkeer naar het eiland vrij vaag zijn. Waarom zou iedereen dood gaan als ze niet terug gaan? Dat is nooit uitgelegd, maar dat was in eerste instantie (finale van seizoen 4) wel één van de cliffhangers.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 24 mei 2009 @ 16:56:31 #126
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69354571
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:45 schreef Unhuman het volgende:
John Locke die stuurt bepaalde personen in een richting, hij helpt bijvoorbeeld Jack waardoor Jack uiteindelijk de leidersrol op zich neemt. Hij helpt Charlie van de drugs af etc. Ook gingen ze na de crash in de grotten wonen omdat het dicht bij het water was. Daar werden twee lijken gevonden. Het eerste wat Locke zei was: 'Onze eigen Adam en Eva van dit eiland!'. Vervolgens pakt iemand een zakje op dat naast het lichaam lag, en er bleken twee stenen in te zitten. Een zwarte en een witte
Ja, en wat zegt dat? Helemaal niks. Dingen als Adam & Eve, yin en yang, zwart wit, rationaal en spiritueel zijn thema's die terug te vinden zijn in elke serie of film die het GTST-niveau ontstijgt, als je het maar op de juiste manier uitlegt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 24 mei 2009 @ 17:02:32 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69354762
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:54 schreef TC03 het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de redenen voor terugkeer naar het eiland vrij vaag zijn. Waarom zou iedereen dood gaan als ze niet terug gaan? Dat is nooit uitgelegd, maar dat was in eerste instantie (finale van seizoen 4) wel één van de cliffhangers.
Misschien dat daar antwoord op komt in het laatste seizoen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 24 mei 2009 @ 17:03:37 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69354794
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien dat daar antwoord op komt in het laatste seizoen?
Wellicht.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 24 mei 2009 @ 17:27:19 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_69355610
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, en wat zegt dat? Helemaal niks. Dingen als Adam & Eve, yin en yang, zwart wit, rationaal en spiritueel zijn thema's die terug te vinden zijn in elke serie of film die het GTST-niveau ontstijgt, als je het maar op de juiste manier uitlegt.
Behalve dat de thematiek vanaf het spel van Locke, de basis van Dharma, de stenen, de ogen van Locke in de droom van Claire en nog legio instanties er wel heel dik bovenop ligt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 24 mei 2009 @ 17:36:45 #130
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69355935
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Behalve dat de thematiek vanaf het spel van Locke, de basis van Dharma, de stenen, de ogen van Locke in de droom van Claire en nog legio instanties er wel heel dik bovenop ligt...
Leg eens uit dan. Ik denk dat de bewust gecreëerde vaagheid en mystiek van Lost ruimte open laat voor elk willekeurig thema.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69356877
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:54 schreef TC03 het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de redenen voor terugkeer naar het eiland vrij vaag zijn. Waarom zou iedereen dood gaan als ze niet terug gaan?
Locke was verteld (door anti-Jacob/Esau) dat hij het eiland zou redden als hij de 06 terug zou halen en dat hij daarvoor dood zou moeten gaan (volgens mij heeft Locke, om iedereen te overtuigen, zelf verzonnen dat iedereen anders dood zou gaan). Blijkbaar hebben Locke's dood en de 06 een rol gespeeld in de loophole die Esau gevonden heeft, en welke rol dat precies is krijgen we ongetwijfeld volgend seizoen te horen (gezien Jacobs laatste woorden 'They're coming').

Aan de ene kant vind ik het eigenlijk wel érg makkelijk dat je nu op vrijwel elk mysterie kunt antwoorden dat het onderdeel was van het plan van Esau, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer tof.
  zondag 24 mei 2009 @ 19:54:07 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_69360232
Ik denk dat het doodgaan van de achterblijvers op het eiland na verloop van tijd onoverkomelijk was, gezien de 'ziekte' van Ginger. Het lijkt erop dat hoe langer je op het eiland bent, hoe meer last je krijgt van die timetravels. Daar komt denk ik het doodgaan van iedereen vandaan wat Locke zei tegen de O6.
Spoilers!
  zondag 24 mei 2009 @ 20:48:32 #133
133369 Jivis
Critikut
pi_69361930
Heb laatst een hele tijd Lostpedia zitten uitpluizen en ben er vrij zeker van dat het verhaal zoals dat er nu is waarschijnlijk pas is onstaan aan het eind van seizoen 1 of het begin van seizoen 2. Feit is wel dat het hele elektromagnetisme idee er al sinds het eerste seizoen is, aangezien Sayid er Jack op een zeker moment op wijst dat zijn kompas totaal in de war is. Ze zijn dan in de buurt van de Swan.

Begin seizoen 1 waren de schrijvers waarschijnlijk nog bezig de boel te bedenken. Vooral het Other gedoe is erg gaar, dat van Ethan bijvoorbeeld. Later wordt duidelijk dat hij een chirurg is, beetje gaar dat Ben zijn enige chirurg op zo'n gevaarlijke missie stuurt. Of ze wisten toen nog helemaal niet welke kant ze op wilden met het eiland of we krijgen er wellicht later nog wat meer over te horen.
Amen.
pi_69362028
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:48 schreef Jivis het volgende:
Heb laatst een hele tijd Lostpedia zitten uitpluizen en ben er vrij zeker van dat het verhaal zoals dat er nu is waarschijnlijk pas is onstaan aan het eind van seizoen 1 of het begin van seizoen 2. Feit is wel dat het hele elektromagnetisme idee er al sinds het eerste seizoen is, aangezien Sayid er Jack op een zeker moment op wijst dat zijn kompas totaal in de war is. Ze zijn dan in de buurt van de Swan.

Begin seizoen 1 waren de schrijvers waarschijnlijk nog bezig de boel te bedenken. Vooral het Other gedoe is erg gaar, dat van Ethan bijvoorbeeld. Later wordt duidelijk dat hij een chirurg is, beetje gaar dat Ben zijn enige chirurg op zo'n gevaarlijke missie stuurt. Of ze wisten toen nog helemaal niet welke kant ze op wilden met het eiland of we krijgen er wellicht later nog wat meer over te horen.
Of de medische expertise was vereist bij het onderzoek. Waarom hij Goodwin stuurde weten we allemaal

Dat stuk waarbij the others net zien dat het vliegtuig neerstort is wel 10x voorbij gekomen oid?
  zondag 24 mei 2009 @ 20:53:54 #135
133369 Jivis
Critikut
pi_69362139
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Of de medische expertise was vereist bij het onderzoek. Waarom hij Goodwin stuurde weten we allemaal

Dat stuk waarbij the others net zien dat het vliegtuig neerstort is wel 10x voorbij gekomen oid?
Ja maar die scene zat in de eerste aflevering van seizoen 3, ik zeg net dat ik denk dat ze toen al wisten hoe ze het wilden hebben. Hij stuurde Goodwin toch omdat hij hem weg wou hebben van Juliet? Dat betekende dus dat hij enig idee moest hebben van het gevaar van de missie en hoopte dat hij er niet heelhuids uit zou komen.
Amen.
pi_69363251
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:48 schreef Jivis het volgende:
Heb laatst een hele tijd Lostpedia zitten uitpluizen en ben er vrij zeker van dat het verhaal zoals dat er nu is waarschijnlijk pas is onstaan aan het eind van seizoen 1 of het begin van seizoen 2.
Vergeet niet dat in het begin van Lost alles in recordtempo in elkaar gedraaid was. Er zijn op het laatste moment schrijvers en producers bij het concept gezocht die in rap tempo een pilot geschreven en gefilmd hebben.

Ze hebben de eerste paar afleveringen geschreven met de gedachte dat de serie zou floppen en ze wilden eigenlijk als veelbelovende serie de cultgeschiedenis ingaan. Toen de pilot eindelijk op tv verschenen was en een enorm succes bleek te zijn schijnt Damon Lindelof huilend op werk verschenen te zijn omdat de kijkcijfers betekenden dat ze door moesten gaan met Lost.

Een goed voorbeeld van iets wat ze toegevoegd hebben waar niet helemaal over nagedacht was zijn de bekende nummers. Hurley was 1 van de laatsten die nog geen flashback gehad had en de schrijvers wilden iets tofs voor hem verzinnen... Later hebben ze gezegd dat de nummers waarschijnlijk nooit verklaard zouden worden en nog weer later hebben ze de Valenzetti Equation als gedeeltelijke verklaring verzonnen.

Neemt natuurlijk niet weg dat ze de bredere concepten als sinds het begin in hun achterhoofd gehad hebben kunnen zitten. Ik zelf denk echter dat ze allerlei toffe puzzelstukjes verzonnen hebben en later pas andere stukjes erbij verzonnen hebben om de puzzel compleet te maken ipv dat ze begonnen zijn met een complete puzzel.
  zondag 24 mei 2009 @ 21:33:57 #137
133369 Jivis
Critikut
pi_69363732
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef Symer het volgende:

[..]

Neemt natuurlijk niet weg dat ze de bredere concepten als sinds het begin in hun achterhoofd gehad hebben kunnen zitten. Ik zelf denk echter dat ze allerlei toffe puzzelstukjes verzonnen hebben en later pas andere stukjes erbij verzonnen hebben om de puzzel compleet te maken ipv dat ze begonnen zijn met een complete puzzel.
Ja, zo denk ik er ook over. De grote lijnen zullen ze inderdaad al een hele tijd vantevoren in kaart gebracht hebben. Ik betwijfel echter dat dat gelijk met de pilot gedaan is, omdat die, zoals je zelf ook al aangeeft, vooral gemaakt is om te kunnen scoren en de mogelijkheid te krijgen door te kunnen gaan met de serie.

Nog een punt: J.J. Abrams was aan het begin heel nauw betrokken bij de productie en heeft ook veel meegeschreven aan de eerste afleveringen. Nu is dat echter niet meer het geval door zijn hele filmcarriere maar ik meen ook gelezen te hebben dat hij niet meer precies weet wat er allemaal aan de hand is in het plot en dat Damon en Carlton af en toe contact met hem hebben om het door te spreken.

Vandaar dat het me dus niet lijkt dat ze vanaf het begin al dit hele concept in hun hoofd hadden, omdat Abrams aan het begin vooral als uitgangspunt had een mysterieuze show te maken, waarin het eiland een eigen personage was.
Amen.
  zondag 24 mei 2009 @ 21:58:38 #138
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69364632
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef Symer het volgende:

[..]

Toen de pilot eindelijk op tv verschenen was en een enorm succes bleek te zijn schijnt Damon Lindelof huilend op werk verschenen te zijn omdat de kijkcijfers betekenden dat ze door moesten gaan met Lost.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69367155
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef Symer het volgende:

[..]

Vergeet niet dat in het begin van Lost alles in recordtempo in elkaar gedraaid was. Er zijn op het laatste moment schrijvers en producers bij het concept gezocht die in rap tempo een pilot geschreven en gefilmd hebben.

Ze hebben de eerste paar afleveringen geschreven met de gedachte dat de serie zou floppen en ze wilden eigenlijk als veelbelovende serie de cultgeschiedenis ingaan. Toen de pilot eindelijk op tv verschenen was en een enorm succes bleek te zijn schijnt Damon Lindelof huilend op werk verschenen te zijn omdat de kijkcijfers betekenden dat ze door moesten gaan met Lost.

Een goed voorbeeld van iets wat ze toegevoegd hebben waar niet helemaal over nagedacht was zijn de bekende nummers. Hurley was 1 van de laatsten die nog geen flashback gehad had en de schrijvers wilden iets tofs voor hem verzinnen... Later hebben ze gezegd dat de nummers waarschijnlijk nooit verklaard zouden worden en nog weer later hebben ze de Valenzetti Equation als gedeeltelijke verklaring verzonnen.

Neemt natuurlijk niet weg dat ze de bredere concepten als sinds het begin in hun achterhoofd gehad hebben kunnen zitten. Ik zelf denk echter dat ze allerlei toffe puzzelstukjes verzonnen hebben en later pas andere stukjes erbij verzonnen hebben om de puzzel compleet te maken ipv dat ze begonnen zijn met een complete puzzel.
Bron ? Lijkt me wel interessant om over te lezen namelijk
pi_69368190
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Bron ? Lijkt me wel interessant om over te lezen namelijk
Het verhaal over Hurley en de nummers wordt volgens mij verteld op de dvds van seizoen 1. Carlton Cuse vertelt de rest hier (weet niet precies waar, heb geen geluid hier).
  maandag 25 mei 2009 @ 08:31:23 #141
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_69372394
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Leg eens uit dan. Ik denk dat de bewust gecreëerde vaagheid en mystiek van Lost ruimte open laat voor elk willekeurig thema.
Het zit hem eigenlijk al in Locke's uitleg van Checkers, volgens folklore ontstaan uit twee broers die elkaar wilde verslaan, de een wit, de ander zwart.

En als je de rest niet ziet dan ben je gewoon blind
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 25 mei 2009 @ 09:42:02 #142
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69373812
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Bron ? Lijkt me wel interessant om over te lezen namelijk
Idd. Dit zijn altijd wel de interessante verhalen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 25 mei 2009 @ 15:01:44 #143
133369 Jivis
Critikut
pi_69383034
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het zit hem eigenlijk al in Locke's uitleg van Checkers, volgens folklore ontstaan uit twee broers die elkaar wilde verslaan, de een wit, de ander zwart.

En als je de rest niet ziet dan ben je gewoon blind
Sowieso ook dat Locke degene is die het vertelt.
Amen.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:26:05 #144
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_69385841
Nog even over de nummers: veel plezier, maar als je meteen alle kleine dingen uit gaat leggen dan wordt het zo'n standaard Amerikaanse serie zonder spanning. Tuurlijk geef je daar geen antwoord op tot het verhaal rond is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_69386656
Die cijfers zijn gewoon onderdeel van die 'vergelijking', dus het lijkt me sterk dat ze er verder zo diep op in zullen gaan om alles rond die cijfers uit te leggen (lotterijlot, de hatch, de code, etc. etc.).
  maandag 25 mei 2009 @ 17:59:04 #146
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_69388979
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:12 schreef Pheno het volgende:
Al vond ik seizoen 2 een fillershow.
Serieus? Vooral de eerste drie afleveringen van seizoen twee zijn zo'n beetje de beste uurtjes van LOST.

Ik ben onlangs weer begonnen met een rewatch vanaf S1. Veel mensen blijven zweren bij het eerste seizoen, nu zit er een hoop goeds tussen - All the Best Cowboys Have Daddy Issues - maar het valt me op hoeveel 'lullige' onbewoond-eiland-fratsen er eigenlijk aan bod komen. Locke vangt een zwijn, Charlie wordt achterna gezeten door bijen, Jack zit vast in een ingestorte grot, Kate en Sawyer springen van een waterval en ohja.. Hurley bouwt een golfbaan.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  maandag 25 mei 2009 @ 18:02:26 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_69389109
Lost heeft nogal veel luwtes, dat vind ik dan wel weer jammer...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_69389132
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:59 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Serieus? Vooral de eerste drie afleveringen van seizoen twee zijn zo'n beetje de beste uurtjes van LOST.

Ik ben onlangs weer begonnen met een rewatch vanaf S1. Veel mensen blijven zweren bij het eerste seizoen, nu zit er een hoop goeds tussen - All the Best Cowboys Have Daddy Issues - maar het valt me op hoeveel 'lullige' onbewoond-eiland-fratsen er eigenlijk aan bod komen. Locke vangt een zwijn, Charlie wordt achterna gezeten door bijen, Jack zit vast in een ingestorte grot, Kate en Sawyer springen van een waterval en ohja.. Hurley bouwt een golfbaan.
Zelfs na een rewatch vind ik dat
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69389575
Ik vind het tot nu toe wel allemaal nog erg gaaf. Alleen de aflevering dat Sayid gevangen wordt genomen door Danielle vind ik echt saai. Ik viel bijna in slaap van die langzame scenes, en dan nog dat stomme golfen tussendoor. Tot nu de slechtste aflevering die ik ken.

De aflevering ervoor was weer een super goede. Ik ben altijd al fan van Sawyer geweest en de aflevering Confidence Man was echt geweldig. Ik zat met een paar 'nieuwelingen' te kijken en die vonden het ook een hele gave aflevering. Vooral omdat eerst de indruk wordt gewekt dat Sawyer ook écht Mr. Sawyer is, en dat door hem een kind zijn ouders heeft verloren.

Maar dan blijkt op het eind dat Sawyer juist dat kind was die zijn ouders heeft verloren, en dat hij op zoek is naar de echte Mr. Sawyer. Ik vond het echt een super aflevering

Net als de andere aflevering met Sawyer die mij nog is bijgebleven, The Long Con Die flashbacks vond ik ook erg vet. Desmond, Sawyer en Locke blijven de drie bazen van de serie voor mij
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:35:09 #150
148174 Kantar
TV junkie.
pi_69404834
De slechtste aflevering is voor mij met afstand nog altijd ''Stranger in a strange land'' (seizoen 3). Sorry hoor, maar die tatoeages van Jack waren wel de laatste dingen die me op dat moment interesseerden.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:58:31 #151
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69405233
De slechtste aflevering vind ik "And Found" met die trouwring van Sun. Goeie genade wat was dat slecht.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69405295
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef TC03 het volgende:
De slechtste aflevering vind ik "And Found" met die trouwring van Sun. Goeie genade wat was dat slecht.
Vooral vanwege die idiote invul-titel, waar er overigens nog een van was
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:04:52 #153
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_69405323
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef TC03 het volgende:
De slechtste aflevering vind ik "And Found" met die trouwring van Sun. Goeie genade wat was dat slecht.
Die was erg vervelend ja.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef Unhuman het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel allemaal nog erg gaaf. Alleen de aflevering dat Sayid gevangen wordt genomen door Danielle vind ik echt saai. Ik viel bijna in slaap van die langzame scenes, en dan nog dat stomme golfen tussendoor. Tot nu de slechtste aflevering die ik ken.
Dat golfen vond ik echt tof echt een feel-good momentje, ook mede door de prachtige locatie daaro.
pi_69407870
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef Kantar het volgende:
De slechtste aflevering is voor mij met afstand nog altijd ''Stranger in a strange land'' (seizoen 3). Sorry hoor, maar die tatoeages van Jack waren wel de laatste dingen die me op dat moment interesseerden.
Het feit dat dat Matthew Fox's echte tattoo's waren en dat ze die dus echt probeerden te verklaren maakten dat helemaal belachelijk
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:01:27 #155
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_69408396
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef TC03 het volgende:
De slechtste aflevering vind ik "And Found" met die trouwring van Sun. Goeie genade wat was dat slecht.
Exposé was minstens zo slecht hoor, met Paulo en Nikki die in 1 aflevering werden geïntroduceerd en direct levend werden begraven...
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:56:09 #156
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_69409692
Nou ja, Exposé was aflevering 14 van seizoen 3 en Nikki + Paolo zaten er volgens mij wel vanaf het begin van het seizoen in, zij het niet met erg grote rollen. Maar ze kwamen wel meer in beeld dan de andere "background characters" en hadden bovendien ook redelijk wat tekst.

Ze zijn er ook puur uitgeschreven nadat Damon en Carlton doorhadden dat ze niet "werkten" en dat de fans ze niet leuk vonden. Exposé stond dus volgens mij bij aanvang van seizoen 3 niet in de planning in z'n uiteindelijke vorm, dat ze levend begraven zouden worden.
Maar ook al waren de karakters waarom het ging nogal lame, ik vond de aflevering zelf best vet Leuk om allemaal van die pivotal moments uit de serie vanuit een ander perspectief [incl. commentaar erop wat sommige kijkers ook gedacht moeten hebben destijds] te zien en de aflevering had een heel ander stijl dan dat LOST normaal heeft, zo'n donkere misdaad- / mysterie-sfeer
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:23:22 #157
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69413772
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:59 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Serieus? Vooral de eerste drie afleveringen van seizoen twee zijn zo'n beetje de beste uurtjes van LOST.

Ik ben onlangs weer begonnen met een rewatch vanaf S1. Veel mensen blijven zweren bij het eerste seizoen, nu zit er een hoop goeds tussen - All the Best Cowboys Have Daddy Issues - maar het valt me op hoeveel 'lullige' onbewoond-eiland-fratsen er eigenlijk aan bod komen. Locke vangt een zwijn, Charlie wordt achterna gezeten door bijen, Jack zit vast in een ingestorte grot, Kate en Sawyer springen van een waterval en ohja.. Hurley bouwt een golfbaan.
ben ik het mee eens. Vind seizoen 1 erg veel onnozele dingen hebben en voor het grote verhaal gebeurt er maar weinig. S2 wordt hier gezien als een slecht seizoen maar ik heb dat in een paar dagen gekeken en toen vond ik het juist beter dan S1. Dat gedoe met die Hatch vond ik briljant gevonden en toen mijn OZ held Adebisi langs kwam was ik verkocht
pi_69415655
Seizoen 1 vind ik nu weinig meer aan. Toen je alles voor den eersten maal bekeek leek alles een mysterie. Smokey die bomen sloopte, een verdwaalde polar bear, een fucking hatch enz. Dat was toen allemaal heel mysterieus, maar nu weet je wat het alllemaal inhoudt. Dan heeft de spanning van seizoen 1 volledig wegnomen, voor mij althans.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:53:47 #159
244053 Alixxx
KING !!
pi_69424778
Super vette serie
ook met rewatch van af s01 begonnen

net aanbeland bij s02e09 "what kate did"


ben op de Ps3 bzig met wolverine hah kan je ook mysterious hatch vinden die heel wat weg heeft van lost




vond wel leuk om ff te melden

tabbeee
ik ga verder kijkuh
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:55:51 #160
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69424848
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:01 schreef t-x-m het volgende:

[..]

Exposé was minstens zo slecht hoor, met Paulo en Nikki die in 1 a flevering werden geïntroduceerd en direct levend werden begraven...
Die was niet slecht hoor. Een filler, maar wel een leuke.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:40:12 #161
148174 Kantar
TV junkie.
pi_69438603
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef TC03 het volgende:
De slechtste aflevering vind ik "And Found" met die trouwring van Sun. Goeie genade wat was dat slecht.
Oh ja... Die was ik vergeten, of had ik waarschijnlijk verbannen uit m'n geheugen. Die was ook echt tenenkrommend slecht inderdaad, maar ik vind de aflevering van Jack in Phuket nog steeds de stomste tot nog toe.

De leukste zou ik dan weer echt niet weten, dat zijn er te veel. Maar zeer waarschijnlijk een aflevering van Desmond.
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:24:17 #162
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_69443816
"Flashes Before Your Eyes" en "The Constant" zijn allebei gegadigden voor de vetste LOST-afleveringen aller tijden inderdaad Misschien is dat trouwens iets om de tijd tot januari mee te overbruggen - een wedstrijd om de beste LOST-aflevering

Ik kan me eigenlijk helemaal geen aflevering over Sun's trouwring herinneren [gelukkig], zo slecht zal-ie dus geweest zijn? Al zal ik het vast weer weten als ik een synopsis lees. Maar "Stranger In A Strange Land" wordt volgens mij universeel gezien als slechtste aflevering van LOST ooit, en die kan ik me helaas tot in detail nog herinneren
pi_69445691
Ik vond Stranger in a Strange Land niet eens zo heel slecht. Het einde van die afl. maakte veel goed vond ik, Jack en Juliet die op de boot stonden om terug naar het grote eiland te gaan met die prachtige muziek eronder

De slechtste afleveringen vind ik eigenlijk alles over Sun & Jin, die twee boeien mij totaal niet. Uitzondering daarop is hun eerste aflevering (...In Translation geloof ik?), want dat was een seizoen 1-aflevering en seizoen 1-afleveringen vind ik per definitie goed.
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:01:37 #164
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_69445725
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:00 schreef Symer het volgende:
Ik vond Stranger in a Strange Land niet eens zo heel slecht. Het einde van die afl. maakte veel goed vond ik, Jack en Juliet die op de boot stonden om terug naar het grote eiland te gaan met die prachtige muziek eronder

De slechtste afleveringen vind ik eigenlijk alles over Sun & Jin, die twee boeien mij totaal niet. Uitzondering daarop is hun eerste aflevering (...In Translation geloof ik?), want dat was een seizoen 1-aflevering en seizoen 1-afleveringen vind ik per definitie goed.
Ik vond dat flashback/flashforward verhaal met Sun's bevalling wel weer tof, al weet ik niet meer hoe de rest van de aflevering was.
pi_69445878
Die vond ik eerst ook wel leuk idd, maar ik denk dat er vrij weinig van die aflevering overblijft nu je weet dat Jin dood is.
pi_69449441
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:54 schreef TC03 het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de redenen voor terugkeer naar het eiland vrij vaag zijn. Waarom zou iedereen dood gaan als ze niet terug gaan? Dat is nooit uitgelegd, maar dat was in eerste instantie (finale van seizoen 4) wel één van de cliffhangers.
bedankt voor support
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:48:26 #167
133369 Jivis
Critikut
pi_69449555
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:24 schreef Xurk het volgende:
Ik kan me eigenlijk helemaal geen aflevering over Sun's trouwring herinneren [gelukkig], zo slecht zal-ie dus geweest zijn? Al zal ik het vast weer weten als ik een synopsis lees.
Uiteindelijk vindt ze hem terug in het zand ofzo, echt te debiel voor woorden .
Amen.
pi_69449931
Mijn toppie aflevering blijft toch die van Locke/Sawyer!

dat de papa van Locke opeens de SAWYER uit james verleden blijkt te zijn!
En dattie hem dan kan terugpakken!
pi_69461958
Sowieso, alle afleveringen met Locke en Sawyer staan in de top
pi_69470004
Ik begrijp dat gedoe rond the Constant niet. Ik vond het maar een matige aflevering. Doe mij maar de seizoens finales die allemaal even goed zijn en daarbij nog afleveringen als

Cabin Fever
The Shape of Things to Come
Follow the Leader
Dead is Dead
Flashes before your eyes
Deus Ex Machina
The Brig
The Man from Tallahasee

om maar wat te noemen.

Mijn saaiste afleveringen zijn The Whole Truth en Exposé.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:16:24 #171
133369 Jivis
Critikut
pi_69471347
Ik vond die afleveringen aan het eind van seizoen 3 heel sterk, vooral die waar we kennismaakten met Jacob en het opblazen van die sub door Locke. Echt een favoriet kan ik eigenlijk niet benoemen, Lost is toch meer een geheel voor mij.
Amen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:35:51 #172
148174 Kantar
TV junkie.
pi_69472410
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef Jivis het volgende:
Ik vond die afleveringen aan het eind van seizoen 3 heel sterk, vooral die waar we kennismaakten met Jacob en het opblazen van die sub door Locke. Echt een favoriet kan ik eigenlijk niet benoemen, Lost is toch meer een geheel voor mij.
Ik vond eigenlijk het gehele tweede gedeelte van seizoen 3 erg sterk. Eerst kwam het trieste dieptepunt van Stranger in a Strange Land, en vanaf toen is het ongeveer elke week erg spannend geweest voor zover ik me kan herinneren.

Seizoen 3
pi_69484711
The Constant

Welke was ook alweer flashes before your eyes?
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:24:04 #174
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_69488759
Klopt het dat aflevering 16 en 17 inderdaad nog niet zijn uitgezonden? Ik kan ze namelijk nergens vinden, maar op de website van ABC staat dat ze wel voor 13 mei gepland waren... Heb ik iets gemist... Kan iemand mij vertellen wat voor mysterieuze zaken zich afspelen rondom deze twee afleveringen... En wanneer ik ze wel kan verwachten?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:54:16 #175
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_69489933
die afleveringen heb ik gewoon al gezien hoor... the incident I en II.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:59:08 #176
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69490100
Hoe weten jullie trouwens zo goed al die titels van die afleveringen? Laat staan dat je nog kan herinneren waar ze over gaan?
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:01:00 #177
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_69492324
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef sterre1981 het volgende:
die afleveringen heb ik gewoon al gezien hoor... the incident I en II.
oh, maar dan heb ik iets fout gedaan. Dan ga ik maar gelijk op onderzoek uit!!!

ik weet al waarom ik ze nog niet had gedownload. Het waren grotere bestanden dan normaal (omdat het een dubbele was), er zijn volgens mij ook minder torrents dan normaal en minder seeders. Maar nu issie lekker snel aan het downloaden, dus vanavond blijf ik thuis (ook omdat ik morgenochtend een tentamen heb)

[ Bericht 28% gewijzigd door Dirty-Little-Monkey op 28-05-2009 15:06:13 ]
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_69492410
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef TC03 het volgende:
Hoe weten jullie trouwens zo goed al die titels van die afleveringen? Laat staan dat je nog kan herinneren waar ze over gaan?
gewoon in de lost wiki kijken als je het niet meer weet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69495632
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef TC03 het volgende:
Hoe weten jullie trouwens zo goed al die titels van die afleveringen? Laat staan dat je nog kan herinneren waar ze over gaan?
Er is je vast wel een aflevering bijgebleven die je erg slecht vond, dan kan je hem makkelijk hier opzoeken:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Lost_episodes

Of je kan gewoon door de lijst bladeren, en dan denken 'ojaaa, die aflevering was zo kut!'
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:23:04 #180
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_69497368
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef Unhuman het volgende:

[..]

Er is je vast wel een aflevering bijgebleven die je erg slecht vond, dan kan je hem makkelijk hier opzoeken:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Lost_episodes

Of je kan gewoon door de lijst bladeren, en dan denken 'ojaaa, die aflevering was zo kut!'
Dan raad ik toch eerder deze aan.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:57:15 #181
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_69511213
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
The Constant

Welke was ook alweer flashes before your eyes?
Dat was Desmond's eerste centric-aflevering in seizoen 3, waarbij Charlie en Hurley hem dronken voerden en hij vervolgens vertelde wat er met hem gebeurde nadat de Hatch implodeerde Je zag dus hoe hij door de tijd reisde [al is dit nooit echt bevestigd volgens mij?] en Ms. Hawking kwam er voor het eerst in voor.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:24:52 #182
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_69515279
Leesvoer
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:15:20 #183
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_69516282
In het kader van de discussie over fantastische en matige afleveringen, een leuk lijstje van Darkufo:
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
pi_69536619
quote:
BURBANK, CA—Executives at ABC announced Monday that the network will premier a new Lost spin-off series this fall based around that show's popular smoke monster character.
Smoke Monster From 'Lost' Given Own Primetime Spin-Off Series

  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:32:09 #185
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_69536689
Jemig, is het weer 1 april?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 01:35:38 #186
133369 Jivis
Critikut
pi_69545831
Was wel goede epi gister. Alleen een beetje voorspelbaar dat Hurley dood zou gaan door overgewicht .
Amen.
pi_69546824
En dat hij bovenop Sun ging zitten.. Jammer dat zij nu ook dood is.
pi_69547254
Ik had niet verwacht dat Charlie nog levend was, wel cool dat er dus nog een duikfles in de looking glass lag!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69556158
WAAAT?!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:02:48 #190
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_69556896
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef hothottientje het volgende:
WAAAT?!
Ep is geweest dus spoilertags overbodig.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_69557896
Welke ep is er nu als laatst geweest ? Ik heb het idee dat ik wat gemist heb.
pi_69558905
Ja ik snap er helemaal NIETS meer van hiero

16+17 is toch de laatste?

Watta f zeggen jullie over Hurley dood aan overgewicht En charlie in leven?

help! watta!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:36:17 #193
133369 Jivis
Critikut
pi_69559035
Hier past maar een reactie:
Amen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:40:43 #194
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69559144
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69559820
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef hothottientje het volgende:
Ja ik snap er helemaal NIETS meer van hiero

16+17 is toch de laatste?

Watta f zeggen jullie over Hurley dood aan overgewicht En charlie in leven?

help! watta!
pi_69561844
You have been p0wned
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69561944
Heb ik nu een aflevering gemist? Hij kwam niet binnen via mn rss feed.
pi_69562086


[ Bericht 100% gewijzigd door Flaccid op 30-05-2009 21:54:58 ]
pi_69563625
Dat mag ik toch hopen

Dacht al dat dat in de aflevering over de zwarte smoke zat whehe

Zou wel een vette wending van charlie zijn overigens
pi_69566380
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
You have been p0wned
.......
pi_69566497
Guys! The Fuck!? Nee serieus... Wat?
pi_69568735
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:21 schreef Flaccid het volgende:
Guys! The Fuck!? Nee serieus... Wat?
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
You have been p0wned
Kortom, onzin, er is niets, er is geen extra aflevering, wacht rustig op seizoen 6
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69569948
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef TC03 het volgende:
Hoe weten jullie trouwens zo goed al die titels van die afleveringen? Laat staan dat je nog kan herinneren waar ze over gaan?
dat dus
pi_69570061
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:56 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

dat dus
Lees een paar reacties daaronder en dan weet je het
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 31 mei 2009 @ 13:54:45 #205
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_69573682
Mensen die in "Toffe aflevering gisteren"-grapjes trappen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_69608244
Om maar eens even een lekkere kick uit te voeren, heeft iemand het boek 'Bad Twin' van Gary Troup al gelezen? Dit is dus een spin-off boek van Lost, maar is het een beetje aan te raden? Of zijn er maar weinig links met Lost? Enne, is-ie nog ergens goedkoop te scoren? ¤20,- op Bol.com, en de bibliotheek heeft 'm niet eens!
  maandag 1 juni 2009 @ 19:04:00 #207
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_69610091
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef Jorwol het volgende:
Om maar eens even een lekkere kick uit te voeren, heeft iemand het boek 'Bad Twin' van Gary Troup al gelezen? Dit is dus een spin-off boek van Lost, maar is het een beetje aan te raden? Of zijn er maar weinig links met Lost? Enne, is-ie nog ergens goedkoop te scoren? ¤20,- op Bol.com, en de bibliotheek heeft 'm niet eens!
Ebay misschien ?
pi_69617021
bad twin? klinkt interessant.

Jacob en die andere gast?
pi_69618022
Het was niet canon had ik begrepen, meer een soort cash-in.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:43:13 #210
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69639408
moest wel aan Lost denken toen ik hoorde dat een vliegtuig spoorloos verdwenen was in de oceaan. En ik zal vast niet de enige zijn
pi_69639432
Had er idd met een stel vrienden ook over Lost toen we het hoorde. EN dat later het wrak zou worden gevonden
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:02:57 #212
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_69639971
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef planethugo het volgende:
moest wel aan Lost denken toen ik hoorde dat een vliegtuig spoorloos verdwenen was in de oceaan. En ik zal vast niet de enige zijn
Precies ja
pi_69640577
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef planethugo het volgende:
moest wel aan Lost denken toen ik hoorde dat een vliegtuig spoorloos verdwenen was in de oceaan. En ik zal vast niet de enige zijn
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:19:52 #214
133369 Jivis
Critikut
pi_69642691
Airbus 815 toch?
Amen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:36:17 #215
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_69645507
Ik ben er ook schuldig aan...

In other news: ik zie net dat Erika's échte recap van de finale al bijna een week online staat, vet! "Even" lezen [tussen aanhalingstekens, omdat het niet zou misstaan gebonden in boekvorm ].
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:39:57 #216
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_69645653
Ik ga veel te snel door m'n S1-S5 rewatch heen om passend uit te komen met het begin van seizoen 6.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:41:39 #217
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69645733
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef planethugo het volgende:
moest wel aan Lost denken toen ik hoorde dat een vliegtuig spoorloos verdwenen was in de oceaan. En ik zal vast niet de enige zijn
eerste wat ik zei op het werl: oh die zitten nu vast op een eiland en waarschijnlijk ook nog eens in 1970

bijna niemand begreep het
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_69646674
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef Ascaroth het volgende:
Ik ga veel te snel door m'n S1-S5 rewatch heen om passend uit te komen met het begin van seizoen 6.
Ik veel te langzaam .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_69649788
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef planethugo het volgende:
moest wel aan Lost denken toen ik hoorde dat een vliegtuig spoorloos verdwenen was in de oceaan. En ik zal vast niet de enige zijn
Ik had het ook. Hoezo te veel Lost gezien de afgelopen maanden...
pi_69652761
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef planethugo het volgende:
moest wel aan Lost denken toen ik hoorde dat een vliegtuig spoorloos verdwenen was in de oceaan. En ik zal vast niet de enige zijn
pi_69658021
toen ik laatst Richard zag in een oude aflevering van House, dacht ik even dat House Jacob was...
pi_69666028
Hee!
Wij zijn ook net met House begonnen. Je moet toch iets doen he in de zomer.
En ook wij zagen Richard voorbij komen. Die make up, daar is ie dus écht mee geboren
Ook een heel ander typje, ik vond het wel leuk..

(overigens zit ook Emerson Cod van Pushing Daisies in een totaal andere rol in House. leuke serie om de tijd door te komen!)
pi_69666181
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:58 schreef Guppi het volgende:

En ook wij zagen Richard voorbij komen. Die make up, daar is ie dus écht mee geboren
Ook een heel ander typje, ik vond het wel leuk..

Ja en op Net 5 zit hij in een comedy serie, speeltie een gekke fransoos ofzo.
Bij Suddenly Susan!
pi_69666336
Lol, JJ Abrams deed een keyboardsolo bij de MTV Awards:

Video: Cool Guys Don't Look at Explosions

Klinkt niet verkeerd
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:18:33 #225
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69669285
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Ik had het ook. Hoezo te veel Lost gezien de afgelopen maanden...
Idem .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:22:15 #226
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_69669434
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:58 schreef Guppi het volgende:
En ook wij zagen Richard voorbij komen. Die make up, daar is ie dus écht mee geboren
En hij is de burgermeester in "The Dark Knight" Op IMDb ergens staat dat hij voor die rol juist extra make-up ging aanbrengen bij zijn ogen omdat hij dat vond passen in de 'gotische sfeer' van de film... maar in de voorbije maanden lees ik overal steeds dat hij van nature gewoon donkere wimpers heeft, dus dat klopt niet echt
  donderdag 4 juni 2009 @ 05:34:20 #227
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_69689657
Hola,

iemand hier had deze toch?



Is die nog ergens verkrijgbaar in nederland? Lijkt me een leuk cadeau voor een vriend van me, alleen 40 Pond + 33 Pond verzendkosten wordt me wat teveel van het goeie.
pi_69697007
Ik wil seizoen 6
pi_69697642
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 05:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hola,

iemand hier had deze toch?
Volgens mij was het Semtex.. als ik het me goed herinner. Succes met het vinden (en post de link dan even hier!)
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:49:46 #230
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_69697830
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 05:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Is die nog ergens verkrijgbaar in nederland? Lijkt me een leuk cadeau voor een vriend van me, alleen 40 Pond + 33 Pond verzendkosten wordt me wat teveel van het goeie.
Hier?
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_69703593
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef JohnLocke het volgende:
Hehe, tof gedaan.
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:15:02 #233
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69705720
idd erg vermakelijk!
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:30:15 #234
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_69706353
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef JohnLocke het volgende:

Goeie Als favoriet gezet op Youtube
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:43:18 #236
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69710394
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 05:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hola,

iemand hier had deze toch?

[ afbeelding ]

Is die nog ergens verkrijgbaar in nederland? Lijkt me een leuk cadeau voor een vriend van me, alleen 40 Pond + 33 Pond verzendkosten wordt me wat teveel van het goeie.
SEMTEX had die volgens mij, weet alleen niet waar ze die gekocht heeft
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:47:29 #237
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_69710500
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Hier?
Thnx!
pi_69711500
ik las dit op lostpedia bij unanswered questions:

"How did Jacob visit Hurley in 2008, when he was stabbed by Ben in 2007?"

blijkbaar is me dat helemaal ontgaan maar Ben, Locke, Sun, Ilana etc zijn dus een jaar terug in de tijd gegaan toen ze teruggingen naar het eiland? ik heb al die tijd gedacht dat ze gewoon in de tegenwoordige tijd zijn gebleven
pi_69712785
Volgens mij zitten ze gewoon in 'huidige tijd' , ik kan me iig ook niets herinneren waaruit zou blijken dat ze naar 2007 gegaan zijn.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:10:13 #240
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_69713488
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef Symer het volgende:
Volgens mij zitten ze gewoon in 'huidige tijd' , ik kan me iig ook niets herinneren waaruit zou blijken dat ze naar 2007 gegaan zijn.
Lijkt me ook, maar volgens mij is de huidige tijd wel (eind) 2007 aangezien 1977 steeds met 30 years earlier wordt aangegeven. Chronologisch gezien raakt Jacob imo eerst Hurley aan voordat hij wordt neergestoken.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:43:50 #241
148174 Kantar
TV junkie.
pi_69725633
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Lijkt me ook, maar volgens mij is de huidige tijd wel (eind) 2007 aangezien 1977 steeds met 30 years earlier wordt aangegeven. Chronologisch gezien raakt Jacob imo eerst Hurley aan voordat hij wordt neergestoken.
Dat dus, de ''huidige'' tijd is voor de Losties 2007.

Ik heb volgende week veel tijd, misschien dan maar eens beginnen aan de grote LOST rewatch... Maar dan ben ik waarschijnlijk wel veel te vroeg klaar. Hmm, eerst maar even Veronica Mars afkijken dan.
pi_69727969
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:43 schreef Kantar het volgende:

[..]

Dat dus, de ''huidige'' tijd is voor de Losties 2007.
Maar Ben wurgt Locke ergens halverwege december 2007 en vervolgens duurt het nog een maand voordat Jack en Ben iedereen overtuigd hebben om terug te gaan.

Ik denk dat Sawyer, Jack, etc zich in het einde van 1977 bevinden en Sun en Ben in het begin van 2008 waardoor er 'ongeveer 30 jaar' tussen zit.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:05:04 #243
148174 Kantar
TV junkie.
pi_69740445
^ Je hebt helemaal gelijk, ik had helemaal geen rekening gehouden met dat Locke eind 2007 pas in Tunesie gevonden werd. Dat zou ''Locke'', Ben & Richard dan dus ergens in 2008 plaatsen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:51:15 #244
3292 Tweek
Koffie graag!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 01:06:31 #245
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_69759992
Hmmm, vreemd! Zal wel iets te betekenen hebben, of is dit een oude promo?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 01:10:57 #246
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_69760102
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 01:06 schreef Haunter het volgende:
Hmmm, vreemd! Zal wel iets te betekenen hebben, of is dit een oude promo?
Gloedje nieuw, http://ausiellofiles.ew.c(...)ery-solved.html#more

[edit] en het is al weer ontkracht, dus nu ga ik de mensen van greys anatomy gek maken
http://ausiellofiles.ew.c(...)-mystery-solved.html

[ Bericht 20% gewijzigd door Tweek op 06-06-2009 01:17:12 ]
  zaterdag 6 juni 2009 @ 03:01:04 #247
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_69761653
Toch een coole promo. Heel zelfverzekerd
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_69762676
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 01:10 schreef Tweek het volgende:

[..]

Gloedje nieuw, http://ausiellofiles.ew.c(...)ery-solved.html#more

[edit] en het is al weer ontkracht, dus nu ga ik de mensen van greys anatomy gek maken
http://ausiellofiles.ew.c(...)-mystery-solved.html
Ik denk dat er een nieuw Married with Children komt met hem als Bud Bundy!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 juni 2009 @ 08:48:20 #249
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69762780
Hehehe, rewatch gaat te snel dus ik moet hier maar weer mee posten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_69766581
Ik zag pas dat mijn zus het beeldje van Taweret heeft staan.
Heeft ze 2 jaar geleden ergens gekocht in Egypte.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:50:37 #251
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69766627
Ga denk alles weer kijken, vanaf seizoen 1
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:21:45 #252
148174 Kantar
TV junkie.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:06:21 #253
144937 Shrien
OHMAHGADS
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 juni 2009 @ 14:11:21 #254
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69768636
quote:
Inderdaad, super mooi
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:29:51 #255
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69769144
Die is wel mooi gemaakt
pi_69769197
quote:
Erg goed idd. De trailer die hij/zij heeft gemaakt vind ik ook een van de betere:

  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:18:02 #257
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_69770327
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Inderdaad, super mooi
Ik had geen idee dat Richard zo ( ) keek toen hij Ben evil ging maken. Check het filmpje op 0.53.
pi_69805592
Vandaag seizoen 1 afgekeken.. Op naar seizoen 2. Volgens mij op schema om er bij seizoen 6 gelijk weer in te rollen. Wel leuk om alles weer opnieuw te kijken.
  maandag 8 juni 2009 @ 09:41:51 #259
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_69818013
Het promo-filmpje van ABC is wel heel vet zeg

At the moment ben ik op DVD seizoen 4 aan het terugkijken van OZ, en het viel me van het weekend op dat naast Augustus Hill / Michael en Simon Adebisi / Mr. Eko, we nog iemand kunnen toevoegen aan mensen die zowel in OZ als in LOST hebben gespeeld Namelijk: Miles!
Die speelt in seizoen 4 een vluchteling uit China die [samen met de rest van zijn mede-vluchtelingen] tijdelijk in OZ verblijft totdat duidelijk is of ze terug worden gestuurd of niet. Miles [met zwaar Chinees accent in het Engels] wil van zijn beste kant laten zien, maar doordat hij zich teveel inlaat met de 'inmates', wordt hij gemanipuleerd en later vermoord
pi_69818489
Ik ben ooit aan OZ begonnen maar moet het nog steeds afkijken.
Deze zomer bij slecht weer maar is doen.
  maandag 8 juni 2009 @ 11:58:32 #261
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69821721
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:41 schreef Xurk het volgende:
Die speelt in seizoen 4 een vluchteling uit China die [samen met de rest van zijn mede-vluchtelingen] tijdelijk in OZ verblijft totdat duidelijk is of ze terug worden gestuurd of niet. Miles [met zwaar Chinees accent in het Engels] wil van zijn beste kant laten zien, maar doordat hij zich teveel inlaat met de 'inmates', wordt hij gemanipuleerd en later vermoord
Klopt, volgens mij door Morales toch
wat een heerlijke serie blijft dat toch
  maandag 8 juni 2009 @ 12:24:54 #262
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_69822448
Morales inderdaad Die gebruikte hem om Burr Redding te framen en vervolgens had-ie hem niet meer nodig, dus ging hij hem te lijf met een nietmachine
  maandag 8 juni 2009 @ 16:20:11 #264
130755 Kinga
versier hier
pi_69829052
Lama, al bekend.
pi_69829156
Jammer,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69830338
http://perezhilton.com/20(...)t-fans-charlie-lives

Charlie terug in seizoen 6.... Waarschijnlijk in Flashbacks of als visioen van Hurley....
pi_69831454
ik kan de fatsoendelijke trailer niet vinden :S

Op youtube krijg je allemaal foute filmpjes
pi_69832870
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:04 schreef tralalala het volgende:
Ik ben ooit aan OZ begonnen maar moet het nog steeds afkijken.
Deze zomer bij slecht weer maar is doen.
Maar wel Oz in je avatar
pi_69833026
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:10 schreef Paul99 het volgende:

[..]

Maar wel Oz in je avatar
Gemaakt toen ik het net aan het kijken was.
Ik heb ongeveer 12 aflevering gezien, maar ik vond het niet echt boeiend.
Maarja door al die positieve verhalen hier over OZ, toch nog maar een herkansing geven.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:18:16 #270
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69833117
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef tralalala het volgende:

[..]

Gemaakt toen ik het net aan het kijken was.
Ik heb ongeveer 12 aflevering gezien, maar ik vond het niet echt boeiend.
Maarja door al die positieve verhalen hier over OZ, toch nog maar een herkansing geven.
seizoen 1 vind ik nog het minste, daarna is het verloop van karakters een stuk groter.


pi_69874034
Ha, ik ben eindelijk bij. Alle afleveringen t/m seizoen 5 gezien, dus nu kan ik meepraten.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:12:13 #272
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69876559
Hoelang heb je daarover gedaan?
pi_69895391
Lost Seizoen 5:
Release DVD - Dec 8, 2009
pi_69896631
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef Estolan het volgende:
Lost Seizoen 5:
Release DVD - Dec 8, 2009
In Amerika. Seizoen 4 kwam in Nederland geloof ik eerder dan in Amerika. (Raar maar waar, ookal moet het worden vertaald.

En Charlie komt vast niet in seizoen 6 . Die promo slaat op een adere serie waar de acteur in gaat spelen, ook van ABC.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_69899717
volgens mij komen zga alle dvd's in de VS eerder uit dan in NL hoor, soms is Australie of Japan eerder, maar NL zover ik weet niet
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:47:14 #276
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69900538
Iemand in dit topic gaf als tip "The Lost Room" te kijken.
Thx, was best vet
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_69901827
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:12 schreef Darklight het volgende:
Hoelang heb je daarover gedaan?
Paar weekjes.
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:15:16 #278
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_69903927
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:47 schreef marcel-o het volgende:
Iemand in dit topic gaf als tip "The Lost Room" te kijken.
Thx, was best vet
pi_69904461
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:20 schreef Estolan het volgende:
volgens mij komen zga alle dvd's in de VS eerder uit dan in NL hoor, soms is Australie of Japan eerder, maar NL zover ik weet niet
Lost seizoen 4 in november in NL
http://www.bol.com/nl/s/a(...)tml?_requestid=97170

en was in december in de VS
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Season_4_dvd

Hij komt het eerst in de UK uit, waarna het wordt vertaald en dus hebben wij ook seizoen 5 eerder dan de VS. Hoop ik.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:25:00 #280
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69906062
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:20 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Paar weekjes.
haha ok, ga denk ik ook alles weer kijken
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:22:50 #281
130755 Kinga
versier hier
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:20:26 #282
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69918703
Ik ga zo weer beginnen bij S01E01
pi_69920327
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Lost seizoen 4 in november in NL
http://www.bol.com/nl/s/a(...)tml?_requestid=97170

en was in december in de VS
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Season_4_dvd

Hij komt het eerst in de UK uit, waarna het wordt vertaald en dus hebben wij ook seizoen 5 eerder dan de VS. Hoop ik.
lijkt me vaag, ookal zie ik dat je info van Bol en Wiki haalt, niet echt 2 sites die erom bekent staan de juiste info te geven ( Bol veranderd data erg vaak, en Wiki kan door iedereen aangepast worden )

Zo hoe ik het tot nu toe gezien heb, heeft Amazon meestal de 1e releases van alles US series
pi_69924934
Toch klopt het wel, ik weet nog dat er een hele hoop jaloerse Amerikanen rondliepen op de message boards die van ons wilden weten welke extra's erop zaten. Volgens mij was het Zuid-Amerika wat als allereerste de release had toen. Zie ook:

Europa - october
US - december

Is het echt zo dat Bol.com de data achteraf verandert trouwens? Waarom
pi_69925274
grappig:)
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:55:29 #286
130755 Kinga
versier hier
pi_69948770
quote:
In a recent interview with E-online Lost star Matthew Fox revealed that fans won't be disappointed in series 6 as Damon and Carlton's grand plan for the Lost finale is revealed. Matthew went on to say that the show will end in "an incredibly powerful, very sad and beautiful way. I think is going to be pretty awesome."

He gave another morsel of information to keep Lost withdrawal at bay by adding that the beginning of series 6 will look at what happened after the detonation of the bomb but the storyline will be more focused as the series continues, stating "Like a third of the way in [to the season] I would guess we are going to [settle] in one time frame and it will be very linear—no more flashbacks, nothing. It will be on the island and sort of a final conflict to the end,"


http://sky1.sky.com/submit-your-questions-to-matthew-fox
pi_69949412
Ik vind het nu al vervelend dat we straks na elke aflevering een week moeten wachten op de volgende.

Ik ga ze gewoon opsparen denk ik.
pi_69949438
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef Symer het volgende:
Ik vind het nu al vervelend dat we straks na elke aflevering een week moeten wachten op de volgende.

Ik ga ze gewoon opsparen denk ik.
Daar zie ik inderdaad ook weer erg tegenop, maar toch, even doorbijten!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69950757
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef Symer het volgende:
Ik vind het nu al vervelend dat we straks na elke aflevering een week moeten wachten op de volgende.

Ik ga ze gewoon opsparen denk ik.
dat heb ik al eens geprobeerd maar ik ben te zwak en Lost is te sterk. overigens lijken alle afleveringen (ook de dubbele finale) maar 20 minuten te duren, het gaat veel te snel
pi_69950959
quote:
Uuuuuh, spoiler?
pi_69951007
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:49 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Uuuuuh, spoiler?
Je had een kuteinde verwacht? Dat is toch geen spoiler
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69951540
Opsparen lukt makkelijk, je moet alleen zorgen dat je de eerste aflevering niet kijkt, want daarna lukt het niet meer. Als je toch al een jaar aan het wachten bent, kunnen die paar weken er ook nog wel bij. Zo heb ik seizoen 3 en seizoen 4 gekeken. Ik begon beide seizoenen te kijken toen ze rond aflevering 10 waren. En dat kijkt heel wat prettiger. Als er geen grote cliffhanger is, kan je makkelijk een weekje wachten. En als er wel een cliffhanger is, kan je gelijk de volgende aflevering zien
pi_69953926
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:02 schreef ufopiloot het volgende:
Opsparen lukt makkelijk, je moet alleen zorgen dat je de eerste aflevering niet kijkt, want daarna lukt het niet meer. Als je toch al een jaar aan het wachten bent, kunnen die paar weken er ook nog wel bij. Zo heb ik seizoen 3 en seizoen 4 gekeken. Ik begon beide seizoenen te kijken toen ze rond aflevering 10 waren. En dat kijkt heel wat prettiger. Als er geen grote cliffhanger is, kan je makkelijk een weekje wachten. En als er wel een cliffhanger is, kan je gelijk de volgende aflevering zien
Ja maar dan kun je ook niet meer online meepraten? Is voor mij toch juist een van die dingen die Lost zo uniek maakt, het feit dat er gewoon constant over gepraat wordt en theorien worden bedacht
pi_69954270
Ach, gewoon een keer een TVP'tje vergeten te plaatsen, dan denk je daar ook niet meer aan
pi_69954588
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:02 schreef ufopiloot het volgende:
Opsparen lukt makkelijk, je moet alleen zorgen dat je de eerste aflevering niet kijkt, want daarna lukt het niet meer. Als je toch al een jaar aan het wachten bent, kunnen die paar weken er ook nog wel bij. Zo heb ik seizoen 3 en seizoen 4 gekeken. Ik begon beide seizoenen te kijken toen ze rond aflevering 10 waren. En dat kijkt heel wat prettiger. Als er geen grote cliffhanger is, kan je makkelijk een weekje wachten. En als er wel een cliffhanger is, kan je gelijk de volgende aflevering zien
Ik ken meerdere mensen die ook Lost volgen, dus dan krijg je weer allerlei spoilers naar je kop geslingerd.
Lekker gelijk kijken en hier de discussies volgen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:16:52 #297
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69955035
haha, alles opsparen lukt me ook niet echt, wil het toch elke week weer zien
pi_69957535
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je had een kuteinde verwacht? Dat is toch geen spoiler
Dat er geen flashbacks of flashforwards meer komen en dat seizoen 6 'sad' eindigt vind ik wel een spoiler.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:21:13 #299
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_69957953
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Dat er geen flashbacks of flashforwards meer komen en dat seizoen 6 'sad' eindigt vind ik wel een spoiler.
En dat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat meteen verwacht eigenlijk.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_69958210
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Dat er geen flashbacks of flashforwards meer komen en dat seizoen 6 'sad' eindigt vind ik wel een spoiler.
Topic maar snel volposten dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')