Inderdaad, super mooiquote:
Erg goed idd. De trailer die hij/zij heeft gemaakt vind ik ook een van de betere:quote:
Ik had geen idee dat Richard zo (quote:
Klopt, volgens mij door Morales tochquote:Op maandag 8 juni 2009 09:41 schreef Xurk het volgende:
Die speelt in seizoen 4 een vluchteling uit China die [samen met de rest van zijn mede-vluchtelingen] tijdelijk in OZ verblijft totdat duidelijk is of ze terug worden gestuurd of niet. Miles [met zwaar Chinees accent in het Engels] wil van zijn beste kant laten zien, maar doordat hij zich teveel inlaat met de 'inmates', wordt hij gemanipuleerd en later vermoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel Oz in je avatarquote:Op maandag 8 juni 2009 10:04 schreef tralalala het volgende:
Ik ben ooit aan OZ begonnen maar moet het nog steeds afkijken.
Deze zomer bij slecht weer maar is doen.
Gemaakt toen ik het net aan het kijken was.quote:
seizoen 1 vind ik nog het minste, daarna is het verloop van karakters een stuk groter.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gemaakt toen ik het net aan het kijken was.
Ik heb ongeveer 12 aflevering gezien, maar ik vond het niet echt boeiend.![]()
Maarja door al die positieve verhalen hier over OZ, toch nog maar een herkansing geven.
In Amerika. Seizoen 4 kwam in Nederland geloof ik eerder dan in Amerika. (Raar maar waar, ookal moet het worden vertaald.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef Estolan het volgende:
Lost Seizoen 5:
Release DVD - Dec 8, 2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |