Niet voor niets... Ik ben er weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik had jeroen niet meer omhoog moeten stemmen. zonder jeroen hadden we nu nog een leuk feest gehad. Nou ja, zonder de redactie's angst voor Jeroen's reactie.
mooi kut dit.
weer een avond voor jan lul wakkergebleven
magquote:
gooi Jeroen eruit en je zit in fase III met 3 bibberige bange Peutertjes .....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeroen is voor mij degene die anderen tegenhoudt zichzelf meer te profileren. Hij is te overheersend. Goede speler maar niet in deze setting.
Dat ben ik helemaal met je eens. Hij had er gewoon uit gemoeten, hij past niet in deze groep en is te overheersend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeroen is voor mij degene die anderen tegenhoudt zichzelf meer te profileren. Hij is te overheersend. Goede speler maar niet in deze setting.
Die heeft ie al sinds het begin van de Bunker... Vreemd eigenlijk, inderdaad...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Toen die in de kist lag was er een close-up van zijn ogen. Pupillen als schoteltje.
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Niet voor niets... Ik ben er weer
Enneh, mag ik al FOK! groentje ook naar de festiviteiten?
iedereen die wil komen en zich aanmeldt e.d. mag gewoon komen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bobbyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Voor KPD heb je toestemming nodigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:02 schreef FuTilE het volgende:
Irritant trouwens, dat 'you cannot post in this topic'
Welk terras is datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef TheBomb het volgende:
Dan zit ik lekker hier met me biertje naar slapende mensen te kijken
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen die wil komen en zich aanmeldt e.d. mag gewoon komen natuurlijk
wij stoppen niet om 12 uur. mensen die vervelend worden met drank op flikkeren we eruit.
zoals het hoort. die gaan we niet andermans plezier laten vergallen.
Maar goed, vrouwlief staat al te gapen naast me dus welterusten
Heb de slapende mensen al uitgezet, maar van een biertje geniet ik nogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef TheBomb het volgende:
Was een grapje maar bedankt voor de bevestigingquote:
oow ik lig gewoon op de bank naar mijn kaarsjes te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef TheBomb het volgende:
Bobbyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Media Markt Den Haag, kelder, computerafdeling (nerd...)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bobbyik heb je gemist hoe was je werk dag.
vertel welke mediamarkt werk je nou
Dat denk ik serieus ook... en zn liedje wordt oudquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Wij gingen ook voor 02.00 uur, van mij hoefden ze niet naar bed. Ze wisten dat er niet meer drank zou komen, en ze hebben alles voor 23.30 uur opgezopen. jammer voor ze. Vond trouwens de conversaties in bed nog wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
wij stoppen niet om 12 uur. mensen die vervelend worden met drank op flikkeren we eruit.
Daar zijn wij van de nachtdienst lekker mee dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:11 schreef Danny het volgende:
overigens gaat bij het 10 jaar FOK! feest ook om 12 uur alles uit.
mooie tijd hoor
Nou gezellig om weer even bij te kletsenquote:p vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
* MeraViglioSa is blij dat Dot eindelijk hier is en rent naar de kroeg maar haar, latoorrjjj
Hier = PS2, en welke kroeg?
waar zit jij op te wachten dan? een gezellige bejaardensoos?..de enige die er echt inging met het idee fase III is Jeroen .... dus kom maar op met IIIquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Hij had er gewoon uit gemoeten, hij past niet in deze groep en is te overheersend.
Boring as hell uiteraard...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef FuTilE het volgende:
Ja, Bobby.. Hoe was je werk dag nuo?
Nog kopers met duidelijke symptomen van garoetenga? Die moeten toch veelvuldig langskomen bij de MM
Coos!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zijn wij van de nachtdienst lekker mee dan.![]()
Waar is het eik?
ja ik woon midden in het centrum bij de Torenstraat en ik kom dan ook dikwijls bij de Mediamarkt op de Grote Markt daar werk jij toch niet....en jij waar woon jijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Media Markt Den Haag, kelder, computerafdeling (nerd...)
Maareh... Ik had je vorige keer gevraagd hoe oud je was omdat er bij je profiel staat dat je uit 1970 bent, maar je avatar ziet er niet uit als 38/39...
Enneh, woon jij ook in Den Haag?
Ow dat is ook wel gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oow ik lig gewoon op de bank naar mijn kaarsjes te kijken
Het hele liedje is gewoon een feestnummer en de tekst al helemaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus Huub, of wie daar ook zit... ik verwacht binnen 2 uur dat ze uit hun bed geknalt worden met
SUAVEMENTE, BESAME
QUE QUIERO SENTIR TUS LABIOS
BESANDOME OTRA VEZ
Florenciaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja ik woon midden in het centrum bij de Torenstraat en ik kom dan ook dikwijls bij de Mediamarkt op de Grote Markt daar werk jij toch niet....en jij waar woon jij
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Was een grapje maar bedankt voor de bevestiging
quote:
Volgens mij is er geen nachtdienst meer. Maar de bijeenkomst is waarschijnlijk na de misquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zijn wij van de nachtdienst lekker mee dan.![]()
Waar is het eik?
dik onder de duimquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat Coos zegt; niets voor de nachtploegquote:
Sowieso zit er denk ik gewoon niet veel meer in die feestjes... ze waren allen genoeg bezopen... meer drank zou niet per se nodig zijn om nog een uurtje of 2 door te kunnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wij gingen ook voor 02.00 uur, van mij hoefden ze niet naar bed. Ze wisten dat er niet meer drank zou komen, en ze hebben alles voor 23.30 uur opgezopen. jammer voor ze. Vond trouwens de conversaties in bed nog wel vermakelijk.
en ik zei nog wel dat je niet op een homo lijktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wij gingen ook voor 02.00 uur, van mij hoefden ze niet naar bed. Ze wisten dat er niet meer drank zou komen, en ze hebben alles voor 23.30 uur opgezopen. jammer voor ze. Vond trouwens de conversaties in bed nog wel vermakelijk.
Ja, die conversaties waren zéker leuk. Ze waren ineens weer klaarwakker.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Da's toch dezelfde vraag eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:08 schreef BobbyRond het volgende:
Meneer, waar is de uitgang?
[..]
Meneer, ik zoek een laptop met minstens 4 megabyte werkgeheugen en 320 terabyte harde schijf
Ik vind het ook erg jammer dat Peter is weggestemd... de enige die nog iets van tegenstand bood tegen Jeroen was hij. Ik snap dat zg democratische besluit dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Hij had er gewoon uit gemoeten, hij past niet in deze groep en is te overheersend.
Ik werk bij de Media Markt Grote Markt en woon in de Elandstraat, vlak bij de XLquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja ik woon midden in het centrum bij de Torenstraat en ik kom dan ook dikwijls bij de Mediamarkt op de Grote Markt daar werk jij toch niet....en jij waar woon jij
Non parlo lo spagnoloquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het hele liedje is gewoon een feestnummer en de tekst al helemaal.
Besame
Besame mucho
Como si fuera esta noche la ultima vez
Besame
Besame mucho
Que tengo miedo pederte, perderte otra vez
Quiero tenerte muy cerca
mirarme en tus ojos
verte junto a mi
Piensa que tal vez manama yo ya estare' lejos
muy lejos de ti
Besame
Besame mucho
Como si fuera esta noche la ultima vez
Besame
Besame mucho
Que tengo miedo pederte, perderte despues
is er nu nog wel rose?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
But of coursequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging?![]()
Nu voel ik me onnodig bezoedeld; Uiteraard heb ik met een van mijn klonen toegang tot KPD. Voor onderzoek natuurlijk!
Na het weekend ga ik weer naar huis.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen nachtdienst meer. Maar de bijeenkomst is waarschijnlijk na de mis
ik ook !! ... veel leuker als al dat lamgezappel ...... zo komt er nog eens wat losquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is dat om de hoek van de koeiekutsteeg.. Dan weet ik hetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik werk bij de Media Markt Grote Markt en woon in de Elandstraat, vlak bij de XL
Kan ik ook Blu-ray branden met dit dubbelzijdige tosti-apparaat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Boring as hell uiteraard...
Meneer, krijg ik nog korting?
Meneer, waar staan de wasmachines?
Meneer, waar is de uitgang?
Meneer, wat is het verschil tussen een laptop en een notebook?
Meneer, ik zoek een laptop met minstens 4 megabyte werkgeheugen en 320 terabyte harde schijf
Marielin heeft ook wel een achterban met flink credits hoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer dat Peter is weggestemd... de enige die nog iets van tegenstand bood tegen Jeroen was hij. Ik snap dat zg democratische besluit dan ook niet.
Pim is een aardige jongen maar presteert helaas te weinig.
Ik hoop dat de finale dan ook tussen de dames gaat. Toch zal het Pim en Jeroen worden.
Tenzij Danny ingrijpt natuurlijk.
Het gaat over zoenenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non parlo lo spagnolo
edit: maar kan het wel een beetje volgen![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat om de hoek van de koeiekutsteeg.. Dan weet ik het
kusje erop ;Dquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Momenteel mis je weining an me hoor. Ben beetje dornke
Je weet het niet he ? Zou zou maar kunnen. Ik zorg dat mijn ramen gelapt zijn en de vloeren gedweild.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Na het weekend ga ik weer naar huis.
Misschien moet ik het nachtpastoraat in de SC maar weer een impuls geven.![]()
btw die kutbunkert is toch bijna afgelopen? Dan komt iedereen weer met hangende pootjes terug.
Vinnekort is er een hoerenfeest, Petra vaan BB5 is ook uitgenodigd.quote:
Wie is Melinda nou weer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]DOTTEY
Dottel, Dotseflots, Dotterific, Dotterbehandeling, Dotterror-jaap!
Alles kits?
Trouwens, ik heb het ff aan Melinda gevraagd, die dacht ook dat je 34 was en ze zei dat je dat zelf gezegd had (dat kon ik me ook herinneren)...
Dusseuh, heb je iets op te biechten?
Ze zopen dan ook als idioten... misschien volgende keer er dan een note bij dat dit alles is wat ze krijgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vinenkort is er een hoerenfeest, Petra van BB5 is ook uitgenodigd.quote:
Petra? Fris mijn geheugen eens op als je wilt Ruud?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vinnekort is er een hoerenfeest, Petra vaan BB5 is ook uitgenodigd.
Dat zijn altijd de beste sexfeesten, die in Vinenkort-wijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vinenkort is er een hoerenfeest, Petra vaan BB5 is ook uitgenodigd.
oh my god, we zijn zo wat buren, ik ben de laatste tijd heel vaak bij de mediamarkt geweest bij Raymond die moest mijn Macbook maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik werk bij de Media Markt Grote Markt en woon in de Elandstraat, vlak bij de XL
Een strategisch beroerde beslissing inderdaad...het zal blijken dat wederom de "Lieverdjes" er in gehouden gaan worden, wat onmiddelijk een ouwewijven kijkerspubliek zal blootleggen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer dat Peter is weggestemd... de enige die nog iets van tegenstand bood tegen Jeroen was hij. Ik snap dat zg democratische besluit dan ook niet.
Ik hoop dat de finale dan ook tussen de dames gaat. Toch zal het Pim en Jeroen worden.
Koediefstraat denk ik dat je bedoeld... Zal wel, geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat om de hoek van de koeiekutsteeg.. Dan weet ik het
truste alvast.. ben jij er ook weer morgen toevallig?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
laptop eens inpakken, en dan naar huis
kom je als je thuis bent je weer gezellig meldenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
laptop eens inpakken, en dan naar huis
Als celibatair gaat het er juist om dát je niets praktiseertquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.. Ik voel me hier ernstig tekort gedaan als praktiserend celibatair
Aj klopt, mar ik wil niks missenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij nog midden in je eigen feestje
Voor mij is het echt opvallend dat Pim geen enkel risico heeft gelopen.... die heeft duidelijk de best gevulde achterban. Ben benieuwd hoeveel tegenstemmer Marielin zal krijgen van de mensen die haar hier zo enorm naar beneden halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Marielin heeft ook wel een achterban met flink credits hoor!
Alleen Eline acht ik eigenlijk kansloos voor de overwinning. Tenzij haar suikeroompjes zich tot nu toe koest hebben gehouden omdat het nog niet écht nodig was om in te grijpen.
Ik ben nog geen duizend meter in de buurt geweestquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:17 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Koediefstraat denk ik dat je bedoeld... Zal wel, geen idee eigenlijk
Nou jah!! Waar slaat dit op? IK ben ook nog niet on topic geweest maar is er zoveel ander, beter voer om over te beppen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef Espabilado het volgende:
Ga je nu trouwens weer de COS als slowchat misbruiken Bobby? Met je geouwehoer
Bril op of minder zuipenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nieuw fenomeen, een edit verschijnt dubbel. Heftig
Pim is 20 en het zal je zoon maar zijn!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Raymond Kop, die gast is een natte tosti man!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oh my god, we zijn zo wat buren, ik ben de laatste tijd heel vaak bij de mediamarkt geweest bij Raymond die moest mijn Macbook maken.
wat is die dude een toppertje...
ga hem maar is vragen naar mij, ik kwam met mijn hondje Rex gezellig een paar dagen achter elkaar daar... ik daar uren gezeten alleen al voor de fun
Hoi Coos, leuk om jou ook eens hier te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou jah!! Waar slaat dit op? IK ben ook nog niet on topic geweest maar is er zoveel ander, beter voer om over te beppen?
Pssstt Coos het gezeik eromheen is veel leukerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou jah!! Waar slaat dit op? IK ben ook nog niet on topic geweest maar is er zoveel ander, beter voer om over te beppen?
Helemaal afgeluisterd... Nice indeed...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Omdat ie zo mooi is.
Het origineel van BESAME...
nou eerlijk gezegd als hij van mij leeftijd was geweest dan had ik hem helemaal uit elkaar getrokken hoor, wat een poepie is dat....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Raymond Kop, die gast is een natte tosti man!
Wel een aardige gast, maar beetje een bal, vind je niet?
net alsof zon briefje gaat helpenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zopen dan ook als idioten... misschien volgende keer er dan een note bij dat dit alles is wat ze krijgen.
Net als de vorige keer kon je dit aan zien komen.
Dat soort vragen krijg ik nog net niet, maar als een klant vraagt of de laptop van 369 euro de snelste is die ik heb, dan antwoord ik gewoon ja...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kan ik ook Blu-ray branden met dit dubbelzijdige tosti-apparaat?
incl wasabiquote:
Wie heeft het nu nog over streams dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef Espabilado het volgende:
Ga je nu trouwens weer de COS als slowchat misbruiken Bobby? Met je geouwehoer
Zeg je dat echt tegen je klanten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat soort vragen krijg ik nog net niet, maar als een klant vraagt of de laptop van 369 euro de snelste is die ik heb, dan antwoord ik gewoon ja...
Als ze dan vragen of het echt zo is antwoord ik 'nee, maar een domme vraag krijgt een dom antwoord'
Ik ben toch niet gek!
mediamarktquote:
natte tosti man?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Natte tosti Vertel.ik heb een puber en ken die uitdrukking nog niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wie heeft het nu nog over streams dan?
1:24 iedereen slaapt
Nee toch echt waar ha haquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben er weer !!!al nachten lang trouwens
Maar jij ben import haags zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben er weer !!!al nachten lang trouwens
quote:
Ja maar er is een apart topic voor slowchat, zodat als mensen morgen opstaan en alle pagina's van dit topic doorlezen om te kijken of er nog iets gebeurd is niet meteen weer terug naar bed willen door jouw gezeverquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wie heeft het nu nog over streams dan?
1:24 iedereen slaapt
Heidi, kom er maar in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik word kompleet gestoord van mijn PC.
2 weken geleden een crash gehad en alles kwijt (nee heb geen backup)
Opnieuw geïnstalleerd en nog steeds foutmeldingen van IE explorer en ook met off-line programma's en dan wordt sessie hersteld of PC herstart gewoon helemaal opnieuw.
Soms (heel soms hoor) zou ik wel een ex-huisgenootje hier over de vloer willen hebben
Ik wil je wel helpen .. op afstand. als dat kanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Opnieuw geïnstalleerd en nog steeds foutmeldingen van IE explorer en ook met off-line programma's en dan wordt sessie hersteld of PC herstart gewoon helemaal opnieuw.
Soms (heel soms hoor) zou ik wel een ex-huisgenootje hier over de vloer willen hebben
Als klanten zo dom zijn dat ze dat soort vragen te stellen, dan zijn ze ook te dom om te werken dus om geld te hebben om ook maar iets te kopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeg je dat echt tegen je klanten?![]()
Niet dat ik het niet grappig vind hoor, dat dan weer niet.
Oow misschien moet ik dan eens bij je langs komen om um te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uh jaquote:
Ja, en dat gaat me ook heel goed afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als celibatair gaat het er juist om dát je niets praktiseert
Daar zijn streamverslagen voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja maar er is een apart topic voor slowchat, zodat als mensen morgen opstaan en alle pagina's van dit topic doorlezen om te kijken of er nog iets gebeurd is niet meteen weer terug naar bed willen door jouw gezever
Om eerlijk te zijn boeit het me niet, ik ga ff film kijken, en ik bedenk me dat ik niks lekkers te snacken heb
zit je nog in finland of bne je al terug in het pitoresque rotterdam ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:25 schreef Susi het volgende:
[..]
jaaaaaaaa kommaaar kommaaar komaaaar kommaaaar
Halve tammequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Natte tosti Vertel.ik heb een puber en ken die uitdrukking nog niet.
ow ben jij het type nerd dat zich verheven voelt boven 'het simpele volk' omdat ze niet zich verdiepen in computershit?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als klanten zo dom zijn dat ze dat soort vragen te stellen, dan zijn ze ook te dom om te werken dus om geld te hebben om ook maar iets te kopen.
Hallo pik!! Weleens van domme stinkendrijke mensjes gehoord?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als klanten zo dom zijn dat ze dat soort vragen te stellen, dan zijn ze ook te dom om te werken dus om geld te hebben om ook maar iets te kopen.
Nog twee nachiees. Dus ik gaan niet slapen, dan is duurt 't ook langerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit je nog in finland of bne je al terug in het pitoresque rotterdam ?
Bezint eer gij begintquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow misschien moet ik dan eens bij je langs komen om um te maken
Je bent me net voor. Zat daar ook aan te denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo pik!! Weleens van domme stinkendrijke mensjes gehoord?
Klinkt als een temperatuurprobleem... Check de ventilatoren op je CPU en je GFX-kaart esquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
natte tosti, man! (moest een kommaatje)
Nee hoor, integendeel. Als iemand het aan-knopje niet weet te vinden, dan vind ik dat geen probleem om uit te leggen. Maar als iemand een Audi wil kopen voor een euro, dan ben je gewoon dom, dus daar kan ik weinig begrip voor opbrengen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ow ben jij het type nerd dat zich verheven voelt boven 'het simpele volk' omdat ze niet zich verdiepen in computershit?
is het nou nog niemand opgevallen dat Jeroen de enigste is die het zonder achterban speelt?.....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is het echt opvallend dat Pim geen enkel risico heeft gelopen.... die heeft duidelijk de best gevulde achterban. Ben benieuwd hoeveel tegenstemmer Marielin zal krijgen van de mensen die haar hier zo enorm naar beneden halen.
Whehe...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Halve tamme
Natte tosti
Halve aansluiter met je tietenballengezicht
Joris
Daap
Sja...
Ben jij Media Markt Service-afdeling Coos?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo pik!! Weleens van domme stinkendrijke mensjes gehoord?
@ foei hondjes toch... wilde ik nog wel zo discreet zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow misschien moet ik dan eens bij je langs komen om um te maken
Kan maar een nieuwe pc lijkt me niet het geval. Lijkt me een gevalletje teveel porno en virus gedoequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Klinkt als een temperatuurprobleem... Check de ventilatoren op je CPU en je GFX-kaart es
ik steun hem al de hele tijd, maar goed het is geen vriend van mij en ben dus niet van plan me blut te spelen aan hemquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:33 schreef snetje het volgende:
[..]
is het nou nog niemand opgevallen dat Jeroen de enigste is die het zonder achterban speelt?.....
O, dus ik kan jou bellen als bij mij de boel weer eens goed naar de kloten is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben er trouwens heel goed in, want ik heb vroeger daar voor geleerd
Niet getreurd dat kan best wel..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
@ foei hondjes toch... wilde ik nog wel zo discreet zijn.
@ evaxsis ... volgens mij is die niet meer te maken
@ soury ... zie boven .. denk dat ik het hier mee moet doen. Belangrijke dingen mail ik al aan mezelf. Want ben werkelijk ALLES kwijt. Foto's, belangrijke brieven en noem alles maar op. Ik zit er aan te denken deze HD aan een ex-collega van de rechercheschool te geven, die kunnen terughalen wat een ander bijna nooit lukt.
Even voor de zekerheid... Je bent PW toch???quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wie is Melinda nou weer?
Heb jij niets op te biechten? Ik zie je weer vragen naar leeftijden van de vrouwelijke foksters![]()
Jij mag mijn ID wel zien hoor als ik je zie.. 29 vanaf 22 feb jl.
Ik ben wat jij wilquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ben jij Media Markt Service-afdeling Coos?
ik ben trouwens nog heul te vrede met julliequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ben jij Media Markt Service-afdeling Coos?
Kom er maar in. Ga je het weer over BB5 hebben?quote:
Zou je dat nou wel doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken deze HD aan een ex-collega van de rechercheschool te geven, die kunnen terughalen wat een ander bijna nooit lukt.
zeg nooit nooit dat staat niet in mijn woordenboek schatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
@ foei hondjes toch... wilde ik nog wel zo discreet zijn.
@ evaxsis ... volgens mij is die niet meer te maken
@ soury ... zie boven .. denk dat ik het hier mee moet doen. Belangrijke dingen mail ik al aan mezelf. Want ben werkelijk ALLES kwijt. Foto's, belangrijke brieven en noem alles maar op. Ik zit er aan te denken deze HD aan een ex-collega van de rechercheschool te geven, die kunnen terughalen wat een ander bijna nooit lukt.
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:36 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid... Je bent PW toch???
Melinda is degene die me kwam oppikken waar je mee wilt gaan stappen
Oke..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Als iemand het aan-knopje niet weet te vinden, dan vind ik dat geen probleem om uit te leggen. Maar als iemand een Audi wil kopen voor een euro, dan ben je gewoon dom, dus daar kan ik weinig begrip voor opbrengen...
Nu praat je zelf ook off-topic
ooow uhhh waar woon je dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dus ik kan jou bellen als bij mij de boel weer eens goed naar de kloten is.![]()
Vlakbij, dus je kan op de fiets komen. Net als Liesje.![]()
post Liesje nog wel op fok de laatste tijd?
Vorige keer toen ik het vroeg of je PW was toen antwoorde je:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
sjught....
Jij moet jouw bronnen beter checken..
Nu hoop je natuurlijk dat ik wéér ga denken dat je een naaktlopende homo bent he?quote:
Jeetje ,ik heb lekker veel aan jouquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Halve tamme
Natte tosti
Halve aansluiter met je tietenballengezicht
Joris
Daap
Sja...
quote:
kijk eens bij het programma Vuze of Azureusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oke..
En ja ook offtopic gegaan, viel toch niet meer te redden
Ik zoek een film, ik wil wel weer eens een film zien zoals Lord of the Rings, King Kong, Transformers, Harry Potter, Sum of all Fears, Pirates of the Caribbean etc.... van dat type, spectaculair en eyecandy voor je home cinema... maar kan er geen bedenken die ik nog niet gezien heb
Of stoere films zoals Training Day, American Gangster, 1e Bad Boys.... maar dan dus wel goede zoals die
Vanaf de torenstraat 15 min. fietsen. (Leidschendam)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ooow uhhh waar woon je dan?
Liesje wie is zij het klinkt lief....
en als je wilt doe ik mijn best om jou te helpen
Nou dat staat mij niet bij... De vorige keer was vanochtend tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik het vroeg of je PW was toen antwoorde je:
Misschien was dat een domme aanname van me dan
Zo bedoel ik het niet, het gaat niet om het kunnen downloaden maar om inspiratie voor een filmtitel...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
kijk eens bij het programma Vuze of Azureus
Topfilms:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oke..
En ja ook offtopic gegaan, viel toch niet meer te redden
Ik zoek een film, ik wil wel weer eens een film zien zoals Lord of the Rings, King Kong, Transformers, Harry Potter, Sum of all Fears, Pirates of the Caribbean etc.... van dat type, spectaculair en eyecandy voor je home cinema... maar kan er geen bedenken die ik nog niet gezien heb
Of stoere films zoals Training Day, American Gangster, 1e Bad Boys.... maar dan dus wel goede zoals die
dat gaat hem nekken idd... geen kip die iets voor Jeroen over heeft .. terwijl het wel de bunkert is ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik steun hem al de hele tijd, maar goed het is geen vriend van mij en ben dus niet van plan me blut te spelen aan hem
Ik heb een herstel geprobeerd toen. Die liep steeds vast, dus heb toen een nieuwe installatie gedaan, waarbij ik dus de oude gegevens helemaal kwijt was. Want de schijf was weer helemaal schoon.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar serieus LS.. Je data kan zeker gered worden. Het hangt natuurlijk af van de staat van je schijf. Ik heb ooit een halve fles wijn over mijn laptop gekieperd. Dat was einde .. Maar je drives kunnen wel degelijk gered worden.
wat zeg je ik moet 15 minuten fietsen...hahaha..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Vanaf de torenstraat 15 min. fietsen. (Leidschendam)
Douchen---paf draaien---nog effe luimen
Doorgestreepte heb ik al gezien, ik imdb de rest ffquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Topfilms:
American History X
The Game
Reservoir Dogs
The Usual Suspects
Scent of a Woman
Memento
Runaway Jury
Constantine
ik haal daar altijd mijn inspiratie vandaan en speur het op bij videometer dan weet ik waar het over gaat en hoeveel sterren de film heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, het gaat niet om het kunnen downloaden maar om inspiratie voor een filmtitel...
nou laat ik ze nou al maanden geleden gezien te hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Topfilms:
American History X
The Game
Reservoir Dogs
The Usual Suspects
Scent of a Woman
Memento
Runaway Jury
Constantine
* BobbyRond vraagt zich af waarom dat zo zou zijn...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef Dottey het volgende:
* Dottey denkt.. daar gaan de koosnaampjes voor Dot....
BB5 , de mooiste everquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom er maar in. Ga je het weer over BB5 hebben?![]()
Je wordt niet alleen oud en rimpelig, maar ook voorspelbaar
nou weet je misschien haak ik wel gewoon af, en spendeer gewoon aan niemand meer mijn credits...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef snetje het volgende:
[..]
dat gaat hem nekken idd... geen kip die iets voor Jeroen over heeft .. terwijl het wel de bunkert is ...
dan hebben we nog de optie tussen 3 andere cavia's ....
Eline mag winnen omdat ? =
Pim mag winnen omdat ? =
Schoorsteen mag winnen omdat?
Je hebt mijn aandacht..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
GezienWas daar geen vervolg (soort van) op btw?
met Jeroen? ...dit keer zat Bart achter de knoppen volgens mij ... en die weet wel in te schatten wat er wel in kan en niet .... vraag me af wat iedereen eigenlijk wil ...drank erin en een orgie met 3 nerds ???quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Tijdens de vorige feestjes mochten ze door blijven zuipen. Zoiets verwachtten ze nu ook. Vandaar dat ze ook maar door bleven vragen om meer drank. Nu werd bijna alles in een keer de bunker ingebracht. Zoals Bart aangaf zou er niet meer inkomen en dat had blijkbaar met Jeroen te maken.
Jeetje ,waar haal je je tijd vandaan om dit alles te bekijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Topfilms:
American History X
The Game
Reservoir Dogs
The Usual Suspects
Scent of a Woman
Memento
Runaway Jury
Constantine
Ik heb best wel veel films en gamesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje ,waar haal je je tijd vandaan om dit alles te bekijken
Dotje?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef Dottey het volgende:
* Dottey denkt.. daar gaan de koosnaampjes voor Dot....
Whoo-hah! (Pacino)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef Espabilado het volgende:
Denk dat ik voor morgen Scent of a Woman binnenhaal... nu te laat, nog wel ff serie kijken nu dus
Omdat Dottey Dot is en niet het Dotje wat jij voor ogen hadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
* BobbyRond vraagt zich af waarom dat zo zou zijn...
Lama volgens mij zit ik er naast, ik dacht ooit gehoord te hebben van een soortgelijke film van dezelfde makers. Kan ook zijn dat die daarvoor al is geweest.quote:
Als iemand lief is, dan is iemand gewoon lief hoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Omdat Dottey Dot is en niet het Dotje wat jij voor ogen had![]()
hmz
Mijn studie kost me 10 uur per week, als het even tegenzit, dus alle tijdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel films en games
Laatste tijd weinig tijd door studies, maar zodra ik een baan heb dan wordt het overdag werken en 's avonds gamen / DVD kijken
onder anderequote:
quote:DOTTEY
![]()
Dottel, Dotseflots, Dotterific, Dotterbehandeling, Dotterror-jaap!
ik zit ook nog te twijfelen... hmmm 24 of prison break ... of toch maar gossip girl ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje ,waar haal je je tijd vandaan om dit alles te bekijken
Denk niet dat dat je persoonlijke data heeft beschadigd. Als ie het nog doet !!! De kunst is om dat te herstellen. Meestal is het een herstel van je systeem data ..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb een herstel geprobeerd toen. Die liep steeds vast, dus heb toen een nieuwe installatie gedaan, waarbij ik dus de oude gegevens helemaal kwijt was. Want de schijf was weer helemaal schoon.
Dat is in het kort uitgelegd wat ik heb gedaan.
on topic is toch praten over wat er zich op de stream afspeeld? (in COS)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:57 schreef BobbyRond het volgende:
Niet schrikken, ik ga wat ontopic zeggen...
Is er al iets meer bekend van volgende eliminatie en finale?
Hey maar Bob fucking hey we wonen gewoon 5 minuten van elkaar afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:57 schreef BobbyRond het volgende:
Niet schrikken, ik ga wat ontopic zeggen...
Is er al iets meer bekend van volgende eliminatie en finale?
Vraagstelling is wel leuk, maar moet Jeroen ook bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef snetje het volgende:
[..]
dat gaat hem nekken idd... geen kip die iets voor Jeroen over heeft .. terwijl het wel de bunkert is ...
dan hebben we nog de optie tussen 3 andere cavia's ....
Eline mag winnen omdat ? =
Pim mag winnen omdat ? =
Schoorsteen mag winnen omdat?
jammer, blijft namelijk een van de betere films die ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Lama volgens mij zit ik er naast, ik dacht ooit gehoord te hebben van een soortgelijke film van dezelfde makers. Kan ook zijn dat die daarvoor al is geweest.
Lacheuh tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey maar Bob fucking hey we wonen gewoon 5 minuten van elkaar af
Van die bergen?quote:
Ik herinner me nog dat jij in de bunker een gesprek had over mogelijke groupies en dat je een rekensommetje deed dat er 500 mensen in NL fan zijn ofzo, en dan 2 in Den haag, waarvan 1 vrouw en dat die dan lelijk zou zijn ofzo...quote:
echtwel snap alleen niet dat ik jou nog nooit ergens ben tegen gekomen met het stappen...quote:
mijn studie zit er ook bijna opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Mijn studie kost me 10 uur per week, als het even tegenzit, dus alle tijd![]()
Tijd voor ontslagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:03 schreef snetje het volgende:
[..]
mijn studie zit er ook bijna opyeahh !! 21 jaar lang kids opvoeden ...
![]()
![]()
oow net of ik lelijk ben...geintje want daar kregen we wij nog bijna een conflict door tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat jij in de bunker een gesprek had over mogelijke groupies en dat je een rekensommetje deed dat er 500 mensen in NL fan zijn ofzo, en dan 2 in Den haag, waarvan 1 vrouw en dat die dan lelijk zou zijn ofzo...
Dat was en is en blijft ook een super film idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:00 schreef Rijpie het volgende:
[..]
jammer, blijft namelijk een van de betere films die ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat jij in de bunker een gesprek had over mogelijke groupies en dat je een rekensommetje deed dat er 500 mensen in NL fan zijn ofzo, en dan 2 in Den haag, waarvan 1 vrouw en dat die dan lelijk zou zijn ofzo...
Yepquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oow net of ik lelijk ben...geintje want daar kregen we wij nog bijna een conflict door toch![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef Espabilado het volgende:
Haha ben jij die ene vrouw uit Den Haag evaxsis?Oh nee kan niet, jij bent niet lelijk
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik snap je niet, ik verberg niks en jij?
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je kijkt toch de stream?
Bobby en Jeroen hadden het over mogelijke fans/groupies..
Dus Bobby zei zo van "laten we zeggen 10.000 kijkers, ongeveer 1000 fans de man, waarvan dan 2 in Den Haag, 1 daarvan is vrouw, en die is dan lelijk... nee"
Was dus gewoon een geintje van me schat. Inclusief compliment. Relax
Van die Bergen? Heidiquote:
dus uitzondering op de rekensommen van Bobby.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:05 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb evaxsis nog niet gezien irl, misschien is ze wel heel lelijk ;')
Alle 6 de tenten op de Grote Markt (niet de Gabors, maar de Boterwaag, Zeta, Supermarkt, Zwarte Ruiter, September en de Va Voom), Paard Café, de Paap. Soms het Plein...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
echtwel snap alleen niet dat ik jou nog nooit ergens ben tegen gekomen met het stappen...
vertel waar kom je dan zoal
Bedoelde dat jij dacht dat ik PW zou zijn... Maar laat het nou zo zijn dat er maar een een ECHTE Dottey is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als iemand lief is, dan is iemand gewoon lief hoor!
Yettod, Dotsieflotsie, Dotterminisme, Dotcom, Dotforpresident!
25 x 40 stukjes, 20 x 50 stukjes of 10 x 100 stukjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
dus uitzondering op de rekensommen van Bobby.![]()
ik kan mij ook nog een hele mooie puzzelsom herinneren.
1000 stukjes = ?
Gaat over de rekensom misschienquote:
Ik heb in je fobo geloerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja ik denk het ook, en heb jullie nodig om mijn ego weer om hoog te krikken...hahahaha
Jeroen hoeft er niet bij omdat ik er dan al van uit ga dat hij er niet meer bij zit ....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vraagstelling is wel leuk, maar moet Jeroen ook bij.
En dan is het maar net hoe je antwoordt. Als persoon die je ziet op de stream of als speler.
Daarbij zou mijn mening heel verschillend zijn.
Eline:
Mag winnen als persoon omdat: NIET
Mag winnen als speler omdat: NIET
Pim:
Mag winnen als persoon omdat: Lekker nuchter, laat alles over zich heen gaan. Laat zich niet opnaaien. Zit in The Bunker om er even uit te zijn en in de hoop met de pot ervandoor te gaan.
Mag winnen als speler: Om aan de redactie te laten zien dat The Bunker niet goed is voorbereid en dat een "dooie pier" er met de overwinning vandoor gaat. (Lesje voor TB2)
Marielin:
Mag winnen als persoon omdat: Ze haarzelf wilde zoeken in de bunker en denkt dat te hebben gevonden. Ook al zou ze de deksel keihard op haar harses krijgen als ze haarzelf terugziet/leest op de fora.
Misschien heeft ze er een leermomentje uit kunnen pakken. Want je moet er niet aan denken zo'n egocentrische bitch te moeten hebben als vriendin.
Mag winnen als speler omdat: NIET (ze moet het maar met haar leermomentje doen)
Jeroen:
Mag winnen als persoon omdat: Niet, vies eng mannetje, vooral met drank op. Opdringerig ventje.
Mag winnen als speler omdat: De commotie die hij toch steeds weer wist te brengen en waar het spel ook om gaat.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bedoelde dat jij dacht dat ik PW zou zijn... Maar laat het nou zo zijn dat er maar een een ECHTE Dottey is.
Het geluk is aan mijn zijde.. laat ik nou die ene echte zijnBobby
Nope.. geen van allen was correct dacht ik zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
25 x 40 stukjes, 20 x 50 stukjes of 10 x 100 stukjes
Hoe kom je anders op 1000 uit dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nope.. geen van allen was correct dacht ik zo
uit kijken voor oppas oma heet dat nu ....echt niet ...no way !!!quote:
misschien meer iets voor in kwartdraadsofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
dus uitzondering op de rekensommen van Bobby.![]()
ik kan mij ook nog een hele mooie puzzelsom herinneren.
1000 stukjes = ?
Oh, dáárom had ik em niet op tijd afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:14 schreef Rijpie het volgende:
[..]
had je de stukjes ook geteldmisschien was het wel afgerond op 1000 stukjes
hmm je noemt nu allemaal tenten waar ik dus ook kom, ik kan je wel vertellen de Silly's heb ik minstens 2 jaar gewerkt kent je dat toevallig nog...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Alle 6 de tenten op de Grote Markt (niet de Gabors, maar de Boterwaag, Zeta, Supermarkt, Zwarte Ruiter, September en de Va Voom), Paard Café, de Paap. Soms het Plein...
Laatste tijd kom ik voornamelijk veel op FOK!
Pijpela bedoel je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hmm je noemt nu allemaal tenten waar ik dus ook kom, ik kan je wel vertellen de Silly's heb ik minstens 2 jaar gewerkt kent je dat toevallig nog...
en btw de Paap is de beste keuze in deze of de Pijpelij
Maar meedoen om het geld vind ik dan weer géén reden.quote:
Mee eens, maar stem jij op iemand om persoonlijke redenen? Zou best gek zijn, want je kent niemand persoonlijk...quote:
ok ook goed wat jij wil, wij hebben er eigenlijk ook nog een andere naam voor vandaar dat ik niet meer weet hoe het heet...hahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:18 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Pijpela bedoel je?
Eerst Paap, beste voor live-bands, dan als de Paap om 4 uur slaat de hoek om
Silly's ken ik wel, kwam ik nooit...
Jeetje ,ik houd mijn hart vast als mijn /onzezoon gaat studeren..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als iemand lief is, dan is iemand gewoon lief hoor!
Yettod, Dotsieflotsie, Dotterminisme, Dotcom, Dotforpresident!
Hahaha, sja, studeren stelt niet zo veel voor... Als je maar van lezen houdt... Ik heb een grafhekel aan boeken lezen, dus ik vind het best een pittige kluif...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje ,ik houd mijn hart vast als mij zoon gaat studeren..
ik hou heel veel van lezen, alleen de laatste tijd komt het er niet meer van, gek hèquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, sja, studeren stelt niet zo veel voor... Als je maar van lezen houdt... Ik heb een grafhekel aan boeken lezen, dus ik vind het best een pittige kluif...
Ik hou ook wel van literatuur of de Dan Brown of John Grisham paperbacks, maar niet van die studieboeken van 1000 pagina's... (bah)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik hou heel veel van lezen, alleen de laatste tijd komt het er niet meer van, gek hè
Sukkel ik geef je antwoordquote:
Oja das ook waar ik heb net een trilogie Milennium van Stieg Larsson gelezen heuse aanrader is datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van literatuur of de Dan Brown of John Grisham paperbacks, maar niet van die studieboeken van 1000 pagina's... (bah)
Enneh, COS'sen doorspitten is toch ook lezen?
Persoonlijk bedoelde ik mee, hoe jij iemand persoonlijk ziet. En hoe iemand zich persoonlijk opstelt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens, maar stem jij op iemand om persoonlijke redenen? Zou best gek zijn, want je kent niemand persoonlijk...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:30 schreef Dottey het volgende:
Ik ga lekker tukken ... ik mis wat uurtjes.. nu effe lekker in mijn eigen bedje.. zonder in de stress te raken van een rist.... die niet meewerkt![]()
slaap lekker allemaalTot over een paar uurtjes weer.
altijd lekker om je eigen bed in te duiken truste meisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:30 schreef Dottey het volgende:
Ik ga lekker tukken ... ik mis wat uurtjes.. nu effe lekker in mijn eigen bedje.. zonder in de stress te raken van een rist.... die niet meewerkt![]()
slaap lekker allemaalTot over een paar uurtjes weer.
Je kan het als een statement zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:31 schreef evaxsis het volgende:
hahaha Jeroen wil over de grafkist heen plassen
Op die manier... Nou goed, ik ben te lui om het weer opnieuw te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Persoonlijk bedoelde ik mee, hoe jij iemand persoonlijk ziet. En hoe iemand zich persoonlijk opstelt.
Neem ik alleen het voorbeeld van Jeroen.
Die lijkt mij in het echte leven ook geen lekkere vent.
Hij kan lullen als Brugmans, maar vanavond (en ook met Amber) dat was geen spel spelen, dat was gewoon genant.
geen ideequote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Waarom zet ik dan ook die streams uit!!!
weet ik veel misschien omdat je er genoeg van hebtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Waarom zet ik dan ook die streams uit!!!
quote:
Wilde van het tema niet verder off-topic gaan.quote:Het kan in sommige gevallen![]()
dat heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
geen idee![]()
Pim is even kijken hoe het met Jeroen is?
Zou een goed idee zijn ja,past ook goed in het 'overlevers'conceptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Maar voor TB2 zeg ik, bij elke eliminatie een fase verder, zo kom je uiteindelijk in fase 5 (elkaar opeten?), dat maakt het snel veel leuker, fase 2 ging nu in na 2,5 week of zo. Dan dus na 5 dagen. Dat maakt het gauw spraakmakender.
Pim was zelf ook naar de wc gegaan, jeroen was eerder terug.quote:
En een 30- of 40-plusser hoeft ook niet mee te doen om het geld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Op die manier... Nou goed, ik ben te lui om het weer opnieuw te doen
ik zie hem toch net in zijn bed ronken, ik heel Pim niet gezien...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Pim was zelf ook naar de wc gegaan, jeroen was eerder terug.
en jeroen ging ook weer terug naar de wc, en loopt nu doelloos rond.
volgens mij moet ie lekker uit zn mondje poepen
misschien doe ik dat wel eventjes, ligt eraan hoe laat nu straks mijn visite weer vertrekt hoe ernstige kater ik er aan over houdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:42 schreef BobbyRond het volgende:
Kom je morgen ff buurten dan evaxsis?
Ik werk van 7 tot 3. Nou gaat de winkel om 10 pas open, dus kan je nog ff uitslapen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eline werd wakker van de menstruatieklonten in haar slaapzak van renate en rent naar het toilet
Ik zag Pim uit zn bed stappen, en door de ruimte lopen. even later zag ik een schaduw toen jeroen langsliep.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zie hem toch net in zijn bed ronken, ik heel Pim niet gezien...
nou gezellie ik krijg nog visite hoor ik net, en neemt nog drank mee gaan we aan de Rummycub
Dat wist ik, maar ik wilde niet tutoyerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien doe ik dat wel eventjes, ligt eraan hoe laat nu straks mijn visite weer vertrekt hoe ernstige kater ik er aan over houd
trouwens ik heet gewoon Eva
Ik heb jou ook ook een heel bericht geschreven maar weer gewist ,, jeetje ,, truste bobby,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:42 schreef BobbyRond het volgende:
Kom je morgen ff buurten dan evaxsis?
Ik werk van 7 tot 3. Nou gaat de winkel om 10 pas open, dus kan je nog ff uitslapen
dat heb je hè als je midden in de stad woont, dan komt altijd iedereen bij je aan wandelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik zag Pim uit zn bed stappen, en door de ruimte lopen. even later zag ik een schaduw toen jeroen langsliep.
nu net eline naar de wc.
ohja Rummicubvanaf mijn 4e speel ik dat al
Eline slaapt in de slaapzak van Amberquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eline werd wakker van de menstruatieklonten in haar slaapzak van renate en rent naar het toilet
Bob je mag dat gewoon, ik ben niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:47 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ik wilde niet tutoyeren
Nu nog? Om een spelletje te spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat heb je hè als je midden in de stad woont, dan komt altijd iedereen bij je aan wandelen
Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb jou ook ook een heel bericht geschreven maar weer gewist ,, jeetje ,, truste bobby,
Heb Jeroen maar even van de kist geschoptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Maareuh, lijkt me lacheuh...
*nog een biertje erbij pakt*
mijn drank is op, maar ze nemen weer nieuwe drank meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Maareuh, lijkt me lacheuh...
*nog een biertje erbij pakt*
Renate heeft haar slaapzak moeten vergoeden, die hebben B&B verbrand buiten denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Eline slaapt in de slaapzak van Amberdie van Renate is op de een of andere manier verdwenen (ligt volgens mij onder het linkerbed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |