Wie heeft het nu nog over streams dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef Espabilado het volgende:
Ga je nu trouwens weer de COS als slowchat misbruiken Bobby? Met je geouwehoer
Zeg je dat echt tegen je klanten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat soort vragen krijg ik nog net niet, maar als een klant vraagt of de laptop van 369 euro de snelste is die ik heb, dan antwoord ik gewoon ja...
Als ze dan vragen of het echt zo is antwoord ik 'nee, maar een domme vraag krijgt een dom antwoord'
Ik ben toch niet gek!
mediamarktquote:
natte tosti man?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Raymond Kop, die gast is een natte tosti man!
Wel een aardige gast, maar beetje een bal, vind je niet?
Natte tosti Vertel.ik heb een puber en ken die uitdrukking nog niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Raymond Kop, die gast is een natte tosti man!
Wel een aardige gast, maar beetje een bal, vind je niet?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wie heeft het nu nog over streams dan?
1:24 iedereen slaapt
Nee toch echt waar ha haquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben er weer !!!al nachten lang trouwens
Maar jij ben import haags zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben er weer !!!al nachten lang trouwens
quote:
Ja maar er is een apart topic voor slowchat, zodat als mensen morgen opstaan en alle pagina's van dit topic doorlezen om te kijken of er nog iets gebeurd is niet meteen weer terug naar bed willen door jouw gezeverquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wie heeft het nu nog over streams dan?
1:24 iedereen slaapt
Heidi, kom er maar in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik word kompleet gestoord van mijn PC.
2 weken geleden een crash gehad en alles kwijt (nee heb geen backup)
Opnieuw geīnstalleerd en nog steeds foutmeldingen van IE explorer en ook met off-line programma's en dan wordt sessie hersteld of PC herstart gewoon helemaal opnieuw.
Soms (heel soms hoor) zou ik wel een ex-huisgenootje hier over de vloer willen hebben
Ik wil je wel helpen .. op afstand. als dat kanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Opnieuw geīnstalleerd en nog steeds foutmeldingen van IE explorer en ook met off-line programma's en dan wordt sessie hersteld of PC herstart gewoon helemaal opnieuw.
Soms (heel soms hoor) zou ik wel een ex-huisgenootje hier over de vloer willen hebben
Als klanten zo dom zijn dat ze dat soort vragen te stellen, dan zijn ze ook te dom om te werken dus om geld te hebben om ook maar iets te kopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeg je dat echt tegen je klanten?![]()
Niet dat ik het niet grappig vind hoor, dat dan weer niet.
Oow misschien moet ik dan eens bij je langs komen om um te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uh jaquote:
Ja, en dat gaat me ook heel goed afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als celibatair gaat het er juist om dát je niets praktiseert
Daar zijn streamverslagen voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja maar er is een apart topic voor slowchat, zodat als mensen morgen opstaan en alle pagina's van dit topic doorlezen om te kijken of er nog iets gebeurd is niet meteen weer terug naar bed willen door jouw gezever
Om eerlijk te zijn boeit het me niet, ik ga ff film kijken, en ik bedenk me dat ik niks lekkers te snacken heb
zit je nog in finland of bne je al terug in het pitoresque rotterdam ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:25 schreef Susi het volgende:
[..]
jaaaaaaaa kommaaar kommaaar komaaaar kommaaaar
Halve tammequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Natte tosti Vertel.ik heb een puber en ken die uitdrukking nog niet.
ow ben jij het type nerd dat zich verheven voelt boven 'het simpele volk' omdat ze niet zich verdiepen in computershit?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als klanten zo dom zijn dat ze dat soort vragen te stellen, dan zijn ze ook te dom om te werken dus om geld te hebben om ook maar iets te kopen.
Hallo pik!! Weleens van domme stinkendrijke mensjes gehoord?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als klanten zo dom zijn dat ze dat soort vragen te stellen, dan zijn ze ook te dom om te werken dus om geld te hebben om ook maar iets te kopen.
Nog twee nachiees. Dus ik gaan niet slapen, dan is duurt 't ook langerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit je nog in finland of bne je al terug in het pitoresque rotterdam ?
Bezint eer gij begintquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow misschien moet ik dan eens bij je langs komen om um te maken
Je bent me net voor. Zat daar ook aan te denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo pik!! Weleens van domme stinkendrijke mensjes gehoord?
Klinkt als een temperatuurprobleem... Check de ventilatoren op je CPU en je GFX-kaart esquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
natte tosti, man! (moest een kommaatje)
Nee hoor, integendeel. Als iemand het aan-knopje niet weet te vinden, dan vind ik dat geen probleem om uit te leggen. Maar als iemand een Audi wil kopen voor een euro, dan ben je gewoon dom, dus daar kan ik weinig begrip voor opbrengen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ow ben jij het type nerd dat zich verheven voelt boven 'het simpele volk' omdat ze niet zich verdiepen in computershit?
is het nou nog niemand opgevallen dat Jeroen de enigste is die het zonder achterban speelt?.....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is het echt opvallend dat Pim geen enkel risico heeft gelopen.... die heeft duidelijk de best gevulde achterban. Ben benieuwd hoeveel tegenstemmer Marielin zal krijgen van de mensen die haar hier zo enorm naar beneden halen.
Whehe...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Halve tamme
Natte tosti
Halve aansluiter met je tietenballengezicht
Joris
Daap
Sja...
Ben jij Media Markt Service-afdeling Coos?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo pik!! Weleens van domme stinkendrijke mensjes gehoord?
@ foei hondjes toch... wilde ik nog wel zo discreet zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow misschien moet ik dan eens bij je langs komen om um te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |