Wie heeft het nu nog over streams dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef Espabilado het volgende:
Ga je nu trouwens weer de COS als slowchat misbruiken Bobby? Met je geouwehoer
Zeg je dat echt tegen je klanten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat soort vragen krijg ik nog net niet, maar als een klant vraagt of de laptop van 369 euro de snelste is die ik heb, dan antwoord ik gewoon ja...
Als ze dan vragen of het echt zo is antwoord ik 'nee, maar een domme vraag krijgt een dom antwoord'
Ik ben toch niet gek!
mediamarktquote:
natte tosti man?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Raymond Kop, die gast is een natte tosti man!
Wel een aardige gast, maar beetje een bal, vind je niet?
Natte tosti Vertel.ik heb een puber en ken die uitdrukking nog niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Raymond Kop, die gast is een natte tosti man!
Wel een aardige gast, maar beetje een bal, vind je niet?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wie heeft het nu nog over streams dan?
1:24 iedereen slaapt
Nee toch echt waar ha haquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben er weer !!!al nachten lang trouwens
Maar jij ben import haags zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben er weer !!!al nachten lang trouwens
quote:
Ja maar er is een apart topic voor slowchat, zodat als mensen morgen opstaan en alle pagina's van dit topic doorlezen om te kijken of er nog iets gebeurd is niet meteen weer terug naar bed willen door jouw gezeverquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wie heeft het nu nog over streams dan?
1:24 iedereen slaapt
Heidi, kom er maar in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik word kompleet gestoord van mijn PC.
2 weken geleden een crash gehad en alles kwijt (nee heb geen backup)
Opnieuw geïnstalleerd en nog steeds foutmeldingen van IE explorer en ook met off-line programma's en dan wordt sessie hersteld of PC herstart gewoon helemaal opnieuw.
Soms (heel soms hoor) zou ik wel een ex-huisgenootje hier over de vloer willen hebben
Ik wil je wel helpen .. op afstand. als dat kanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik word kompleet gestoord van mijn PC.
2 weken geleden een crash gehad en alles kwijt (nee heb geen backup)
Opnieuw geïnstalleerd en nog steeds foutmeldingen van IE explorer en ook met off-line programma's en dan wordt sessie hersteld of PC herstart gewoon helemaal opnieuw.
Soms (heel soms hoor) zou ik wel een ex-huisgenootje hier over de vloer willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |