Ja, die doet niets anders dan leren, vindt ze leuk. Ze kan alleen niet met computers uit de voeten, dus ik mag ik mag met de ruwe tekst aan de slagquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:13 schreef Manu82 het volgende:
Goed bezig dus. Moet B&L nog afstuderen dan?
Leuk tochquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:53 schreef Manu82 het volgende:
en fucking hell; kan heel de dag wakker blijven omdat die tering doos van die senseo wordt bezorgd
quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk tochLekker wachten voor een handeling die 30 seconden duurt.
Ik ken het.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Krijg net gvd ook nog te horen dat er ook nog een ander pakketje via dhl kan komen, maar dat kan ook morgen
Alsof ik niets te doen hebKan geen muziek hard aanzetten, kan niet gaan slapen, kan niet even naar de stad
Nee, ruwe tekst staat al wel digitaal, ik ben niet helemaal gek natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:52 schreef Manu82 het volgende:
dus jij mag alles overtikken wat zij schrijft?
Laat je dat ding echt repareren? Ik wil er niet aan denken, als ie ploft dan ploft ie maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:53 schreef Manu82 het volgende:
en fucking hell; kan heel de dag wakker blijven omdat die tering doos van die senseo wordt bezorgd
Ik bedenk dat soort dingen niet, wat mij betreft deed hij het gewoon primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat je dat ding echt repareren? Ik wil er niet aan denken, als ie ploft dan ploft ie maar
En ik maar denken dat je als mod alles in de gaten zou hebbenquote:
Klootzak dat ie is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Manu82 het volgende:
En waar ik dus al bang voor was; die hele fucking TNT of DHL is nog niet geweest en ik wil zo weg
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je komt toch nog wel een keertje langs hè, Liesje?
Had jij trouwens die joint in een asbak laten liggen? Smaakte goed. Totdat Bart 'm inpikte.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klootzak dat ie is.
Ik hoop dat je nu aan het zwemmen bent. op zijn Man van Atlantis'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |