Niet voor niets... Ik ben er weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik had jeroen niet meer omhoog moeten stemmen. zonder jeroen hadden we nu nog een leuk feest gehad. Nou ja, zonder de redactie's angst voor Jeroen's reactie.
mooi kut dit.
weer een avond voor jan lul wakkergebleven
magquote:
gooi Jeroen eruit en je zit in fase III met 3 bibberige bange Peutertjes .....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeroen is voor mij degene die anderen tegenhoudt zichzelf meer te profileren. Hij is te overheersend. Goede speler maar niet in deze setting.
Dat ben ik helemaal met je eens. Hij had er gewoon uit gemoeten, hij past niet in deze groep en is te overheersend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeroen is voor mij degene die anderen tegenhoudt zichzelf meer te profileren. Hij is te overheersend. Goede speler maar niet in deze setting.
Die heeft ie al sinds het begin van de Bunker... Vreemd eigenlijk, inderdaad...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Toen die in de kist lag was er een close-up van zijn ogen. Pupillen als schoteltje.
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Niet voor niets... Ik ben er weer
Enneh, mag ik al FOK! groentje ook naar de festiviteiten?
iedereen die wil komen en zich aanmeldt e.d. mag gewoon komen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bobbyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Voor KPD heb je toestemming nodigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:02 schreef FuTilE het volgende:
Irritant trouwens, dat 'you cannot post in this topic'
Welk terras is datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef TheBomb het volgende:
Dan zit ik lekker hier met me biertje naar slapende mensen te kijken
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen die wil komen en zich aanmeldt e.d. mag gewoon komen natuurlijk
wij stoppen niet om 12 uur. mensen die vervelend worden met drank op flikkeren we eruit.
zoals het hoort. die gaan we niet andermans plezier laten vergallen.
Maar goed, vrouwlief staat al te gapen naast me dus welterusten
Heb de slapende mensen al uitgezet, maar van een biertje geniet ik nogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef TheBomb het volgende:
Was een grapje maar bedankt voor de bevestigingquote:
oow ik lig gewoon op de bank naar mijn kaarsjes te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef TheBomb het volgende:
Bobbyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Media Markt Den Haag, kelder, computerafdeling (nerd...)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bobbyik heb je gemist hoe was je werk dag.
vertel welke mediamarkt werk je nou
Dat denk ik serieus ook... en zn liedje wordt oudquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Wij gingen ook voor 02.00 uur, van mij hoefden ze niet naar bed. Ze wisten dat er niet meer drank zou komen, en ze hebben alles voor 23.30 uur opgezopen. jammer voor ze. Vond trouwens de conversaties in bed nog wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
wij stoppen niet om 12 uur. mensen die vervelend worden met drank op flikkeren we eruit.
Daar zijn wij van de nachtdienst lekker mee dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:11 schreef Danny het volgende:
overigens gaat bij het 10 jaar FOK! feest ook om 12 uur alles uit.
mooie tijd hoor
Nou gezellig om weer even bij te kletsenquote:p vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
* MeraViglioSa is blij dat Dot eindelijk hier is en rent naar de kroeg maar haar, latoorrjjj
Hier = PS2, en welke kroeg?
waar zit jij op te wachten dan? een gezellige bejaardensoos?..de enige die er echt inging met het idee fase III is Jeroen .... dus kom maar op met IIIquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Hij had er gewoon uit gemoeten, hij past niet in deze groep en is te overheersend.
Boring as hell uiteraard...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef FuTilE het volgende:
Ja, Bobby.. Hoe was je werk dag nuo?
Nog kopers met duidelijke symptomen van garoetenga? Die moeten toch veelvuldig langskomen bij de MM
Coos!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zijn wij van de nachtdienst lekker mee dan.![]()
Waar is het eik?
ja ik woon midden in het centrum bij de Torenstraat en ik kom dan ook dikwijls bij de Mediamarkt op de Grote Markt daar werk jij toch niet....en jij waar woon jijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Media Markt Den Haag, kelder, computerafdeling (nerd...)
Maareh... Ik had je vorige keer gevraagd hoe oud je was omdat er bij je profiel staat dat je uit 1970 bent, maar je avatar ziet er niet uit als 38/39...
Enneh, woon jij ook in Den Haag?
Ow dat is ook wel gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oow ik lig gewoon op de bank naar mijn kaarsjes te kijken
Het hele liedje is gewoon een feestnummer en de tekst al helemaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus Huub, of wie daar ook zit... ik verwacht binnen 2 uur dat ze uit hun bed geknalt worden met
SUAVEMENTE, BESAME
QUE QUIERO SENTIR TUS LABIOS
BESANDOME OTRA VEZ
Florenciaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja ik woon midden in het centrum bij de Torenstraat en ik kom dan ook dikwijls bij de Mediamarkt op de Grote Markt daar werk jij toch niet....en jij waar woon jij
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Was een grapje maar bedankt voor de bevestiging
quote:
Volgens mij is er geen nachtdienst meer. Maar de bijeenkomst is waarschijnlijk na de misquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zijn wij van de nachtdienst lekker mee dan.![]()
Waar is het eik?
dik onder de duimquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat Coos zegt; niets voor de nachtploegquote:
Sowieso zit er denk ik gewoon niet veel meer in die feestjes... ze waren allen genoeg bezopen... meer drank zou niet per se nodig zijn om nog een uurtje of 2 door te kunnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wij gingen ook voor 02.00 uur, van mij hoefden ze niet naar bed. Ze wisten dat er niet meer drank zou komen, en ze hebben alles voor 23.30 uur opgezopen. jammer voor ze. Vond trouwens de conversaties in bed nog wel vermakelijk.
en ik zei nog wel dat je niet op een homo lijktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wij gingen ook voor 02.00 uur, van mij hoefden ze niet naar bed. Ze wisten dat er niet meer drank zou komen, en ze hebben alles voor 23.30 uur opgezopen. jammer voor ze. Vond trouwens de conversaties in bed nog wel vermakelijk.
Ja, die conversaties waren zéker leuk. Ze waren ineens weer klaarwakker.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Da's toch dezelfde vraag eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:08 schreef BobbyRond het volgende:
Meneer, waar is de uitgang?
[..]
Meneer, ik zoek een laptop met minstens 4 megabyte werkgeheugen en 320 terabyte harde schijf
Ik vind het ook erg jammer dat Peter is weggestemd... de enige die nog iets van tegenstand bood tegen Jeroen was hij. Ik snap dat zg democratische besluit dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Hij had er gewoon uit gemoeten, hij past niet in deze groep en is te overheersend.
Ik werk bij de Media Markt Grote Markt en woon in de Elandstraat, vlak bij de XLquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja ik woon midden in het centrum bij de Torenstraat en ik kom dan ook dikwijls bij de Mediamarkt op de Grote Markt daar werk jij toch niet....en jij waar woon jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |