Niet voor niets... Ik ben er weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik had jeroen niet meer omhoog moeten stemmen. zonder jeroen hadden we nu nog een leuk feest gehad. Nou ja, zonder de redactie's angst voor Jeroen's reactie.
mooi kut dit.
weer een avond voor jan lul wakkergebleven
magquote:
gooi Jeroen eruit en je zit in fase III met 3 bibberige bange Peutertjes .....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeroen is voor mij degene die anderen tegenhoudt zichzelf meer te profileren. Hij is te overheersend. Goede speler maar niet in deze setting.
Dat ben ik helemaal met je eens. Hij had er gewoon uit gemoeten, hij past niet in deze groep en is te overheersend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeroen is voor mij degene die anderen tegenhoudt zichzelf meer te profileren. Hij is te overheersend. Goede speler maar niet in deze setting.
Die heeft ie al sinds het begin van de Bunker... Vreemd eigenlijk, inderdaad...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Toen die in de kist lag was er een close-up van zijn ogen. Pupillen als schoteltje.
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Niet voor niets... Ik ben er weer
Enneh, mag ik al FOK! groentje ook naar de festiviteiten?
iedereen die wil komen en zich aanmeldt e.d. mag gewoon komen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bobbyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Voor KPD heb je toestemming nodigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:02 schreef FuTilE het volgende:
Irritant trouwens, dat 'you cannot post in this topic'
Welk terras is datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef TheBomb het volgende:
Dan zit ik lekker hier met me biertje naar slapende mensen te kijken
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen die wil komen en zich aanmeldt e.d. mag gewoon komen natuurlijk
wij stoppen niet om 12 uur. mensen die vervelend worden met drank op flikkeren we eruit.
zoals het hoort. die gaan we niet andermans plezier laten vergallen.
Maar goed, vrouwlief staat al te gapen naast me dus welterusten
Heb de slapende mensen al uitgezet, maar van een biertje geniet ik nogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef TheBomb het volgende:
Was een grapje maar bedankt voor de bevestigingquote:
oow ik lig gewoon op de bank naar mijn kaarsjes te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef TheBomb het volgende:
Bobbyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Media Markt Den Haag, kelder, computerafdeling (nerd...)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bobbyik heb je gemist hoe was je werk dag.
vertel welke mediamarkt werk je nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |