quote:
Wilde van het tema niet verder off-topic gaan.quote:Het kan in sommige gevallen![]()
dat heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
geen idee![]()
Pim is even kijken hoe het met Jeroen is?
Zou een goed idee zijn ja,past ook goed in het 'overlevers'conceptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Maar voor TB2 zeg ik, bij elke eliminatie een fase verder, zo kom je uiteindelijk in fase 5 (elkaar opeten?), dat maakt het snel veel leuker, fase 2 ging nu in na 2,5 week of zo. Dan dus na 5 dagen. Dat maakt het gauw spraakmakender.
Pim was zelf ook naar de wc gegaan, jeroen was eerder terug.quote:
En een 30- of 40-plusser hoeft ook niet mee te doen om het geld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Op die manier... Nou goed, ik ben te lui om het weer opnieuw te doen
ik zie hem toch net in zijn bed ronken, ik heel Pim niet gezien...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Pim was zelf ook naar de wc gegaan, jeroen was eerder terug.
en jeroen ging ook weer terug naar de wc, en loopt nu doelloos rond.
volgens mij moet ie lekker uit zn mondje poepen
misschien doe ik dat wel eventjes, ligt eraan hoe laat nu straks mijn visite weer vertrekt hoe ernstige kater ik er aan over houdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:42 schreef BobbyRond het volgende:
Kom je morgen ff buurten dan evaxsis?
Ik werk van 7 tot 3. Nou gaat de winkel om 10 pas open, dus kan je nog ff uitslapen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eline werd wakker van de menstruatieklonten in haar slaapzak van renate en rent naar het toilet
Ik zag Pim uit zn bed stappen, en door de ruimte lopen. even later zag ik een schaduw toen jeroen langsliep.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zie hem toch net in zijn bed ronken, ik heel Pim niet gezien...
nou gezellie ik krijg nog visite hoor ik net, en neemt nog drank mee gaan we aan de Rummycub
Dat wist ik, maar ik wilde niet tutoyerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien doe ik dat wel eventjes, ligt eraan hoe laat nu straks mijn visite weer vertrekt hoe ernstige kater ik er aan over houd
trouwens ik heet gewoon Eva
Ik heb jou ook ook een heel bericht geschreven maar weer gewist ,, jeetje ,, truste bobby,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:42 schreef BobbyRond het volgende:
Kom je morgen ff buurten dan evaxsis?
Ik werk van 7 tot 3. Nou gaat de winkel om 10 pas open, dus kan je nog ff uitslapen
dat heb je hè als je midden in de stad woont, dan komt altijd iedereen bij je aan wandelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik zag Pim uit zn bed stappen, en door de ruimte lopen. even later zag ik een schaduw toen jeroen langsliep.
nu net eline naar de wc.
ohja Rummicubvanaf mijn 4e speel ik dat al
Eline slaapt in de slaapzak van Amberquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eline werd wakker van de menstruatieklonten in haar slaapzak van renate en rent naar het toilet
Bob je mag dat gewoon, ik ben niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:47 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ik wilde niet tutoyeren
Nu nog? Om een spelletje te spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat heb je hè als je midden in de stad woont, dan komt altijd iedereen bij je aan wandelen
Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb jou ook ook een heel bericht geschreven maar weer gewist ,, jeetje ,, truste bobby,
Heb Jeroen maar even van de kist geschoptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Maareuh, lijkt me lacheuh...
*nog een biertje erbij pakt*
mijn drank is op, maar ze nemen weer nieuwe drank meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Maareuh, lijkt me lacheuh...
*nog een biertje erbij pakt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |