Tuurlijk, en daarmee probeert ze zichzelf minder verdacht te makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:45 schreef NrTH het volgende:
Klaagt Marielin nou over hypocrisie van Petra bij de geheime missies?
Doet zij niet exact hetzelfde?
Ik hoop dat ze voor deze uitspraken de aandacht juist op zich vestigd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daarmee probeert ze zichzelf minder verdacht te maken
Die ligt nog onder de zonnebankquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef D. het volgende:
Is Peter al op Fok gesignaleerd, of leest ie eerst 210 deeltjes door voor ie zich in de discussie mengt?
Hij zou eerst 2 dagen gaan Hyven. Sukkel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef D. het volgende:
Is Peter al op Fok gesignaleerd, of leest ie eerst 210 deeltjes door voor ie zich in de discussie mengt?
Ik, of Peter?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zou eerst 2 dagen gaan Hyven. Sukkel.
Van mij mag die daar blijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zou eerst 2 dagen gaan Hyven. Sukkel.
quote:
Benieuwd hoe ze dat op gaat lossen. Heel snugger is ze niet met dat soort dingenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:53 schreef NrTH het volgende:
Marielin valt zo toch wel door de mand zodra ze haar sigaretten vindt.
Iemand anders zijn/haar tandenborstel gebruiken? Niet mijn dingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Timmos het volgende:
Marielin gebruikt Eline haar tandenborstel, is het ''verboden te delen van persoonlijke voorwerpen'' opgeheven of valt dit niet onder persoonlijk?
oohhhhh dat meen je niet, vind ik zo goor, iemand anders zijn tandenborstel te gebruiken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Timmos het volgende:
Marielin gebruikt Eline haar tandenborstel, is het ''verboden te delen van persoonlijke voorwerpen'' opgeheven of valt dit niet onder persoonlijk?
Wat mij betreft wel. Maar de kampleider van Bobbejaanland vindt vast van nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Timmos het volgende:
Eline boodt het haar aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oohhhhh dat meen je niet, vind ik zo goor, iemand anders zijn tandenborstel te gebruiken.
Weet Eline dat ook?
Het mocht van Elinequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oohhhhh dat meen je niet, vind ik zo goor, iemand anders zijn tandenborstel te gebruiken.
Weet Eline dat ook?
Een sanctie, een sanctie, tis tijd voor een sanctie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Timmos het volgende:
Nou, als ik het zo steeds bekijk, weten ze echt boven niet wat ze zelf aan regels hadden opgesteld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar de kampleider van Bobbejaanland vindt vast van niet
Eline bood het Marielin zelf aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet Eline dat ook?
Ja, ze bood het zelf aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet Eline dat ook?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een sanctie, een sanctie, tis tijd voor een sanctie.
Marielin die heeft het weer eens goed verpest.
Een sanctie, een sanctie, tis tijd voor een sanctie.
Dankzij haar domheid benadeelt ze de rest!
Nou, lief van Eline dan, maar nee echt is toch goor zoiets, maar ja, wie ben ik.quote:
Dan kunnen ze ook gewoon luchtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Voornamelijk voor Marielin om haar sigaretten te krijgen is dit denk ik
En Pim denkt er het zijne van. Asperge met Parmaham.quote:
zal het eens vragenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Maanvis het volgende:
swarmahoer, kun je eens posten wat fase 3 inhoudt?
Hmm, en toen ging de zon schijnen of je loopt van buiten naar binnen, lijkt me niet handig.quote:
Als je dan een vrouw tegenkomt die niet spontaan grotere tieten krijgt weet je dat je haar type niet bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, en toen ging de zon schijnen of je loopt van buiten naar binnen, lijkt me niet handig.
Eline zegt hoe het behoort te zijn: patatquote:
Ik pas.quote:
Neuh, gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen had liever drank gehad dan het biefstukje, ondankbaar persoon![]()
volgens Jeroen zijn de anderen aanstellersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:15 schreef NrTH het volgende:
Fase 3 volgens Jeroen: Veel geklaag van de anderen
Tuurlijk, hij weet dat hij next-in-line is als Eline weer een loopse bui krijgt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen had liever drank gehad dan het biefstukje, ondankbaar persoon![]()
och, hij zeurt zelf ook over drankquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:16 schreef snetje het volgende:
[..]
volgens Jeroen zijn de anderen aanstellers
wijs besluitquote:
Idd, zou wel een minimum moeten zijn, nu kan ze gewoon de opdracht negeren en dan wint zequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
helemaal niet erbij hoeveel luxe ze moet vragen.
Ze zeurt altijd, dus zonder te zeuren valt het op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, zou wel een minimum moeten zijn, nu kan ze gewoon de opdracht negeren en dan wint ze
Peuken heeft ze, en warm douchen hoort ze nog te krijgen ivm een poll van gisterquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ze negeert de opdracht niet, want ze wil peuken hebben en warm douchen denk ik
Lol, ach ja, het zou ook een grote bron van frustratie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als je dan een vrouw tegenkomt die niet spontaan grotere tieten krijgt weet je dat je haar type niet bent
die peuken heeft ze al.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ze negeert de opdracht niet, want ze wil peuken hebben en warm douchen denk ik
Dus als ze handig is vraagt ze ditrekt om een pakje sigaretten, maar volgens mij heeft ze er al één opgestoken, jammer dat ze haar niet nu in beeld brengen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
die peuken zijn ook zó weer op denk ik
en daarbij mag de rest niet weten waar die vandaan zijn gekomen
Nog niet. Benieuwd of ze daar aan denkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef Susi het volgende:
Vraagt ze ook om fanmail ?
De anderen hebben het toch meteen dóór als Marielin ineens volop kan roken? Of er in ieder geval niet steeds om zeurt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus als ze handig is vraagt ze ditrekt om een pakje sigaretten, maar volgens mij heeft ze er al één opgestoken, jammer dat ze haar niet nu in beeld brengen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je zo zit te bedelen om sigaretten, het zo ontzettend mist, heb je dan een maatschappelijk probleem of niet?
Ze vraagt nu om haar pincet, dit gaat zeker opvallenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De anderen hebben het toch meteen dóór als Marielin ineens volop kan roken? Of er in ieder geval niet steeds om zeurt?
Terwijl de rest naast je zit weg te stinken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik zo gewoon een uur misbruik maken alles vragen shampo , pincet , nivea , scheermesje lekkere warme douche als dan mislukt is erna ben je ieder geval lekker fris
die voor na het douche en laat ze danmaar gaan klagen ernaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Terwijl de rest naast je zit weg te stinken...
Ik zou voor een 7 gangen diner gaan
dat kunnen de fokkers niet gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef swarmahoer het volgende:
over FASE |||
aan de poll te zien gaat deze voorlopig nog zaterdagavond in, de fokkers krijgen dit een of twee uurtjes van te voren te horen
Ik zou een verzoek indienen om de overige overlevers 24 uur op te sluiten in de isolatieruimte, en lekker aan het bestellen slaan voor mezelf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Terwijl de rest naast je zit weg te stinken...
Ik zou voor een 7 gangen diner gaan
Nou, ik denk dat zij degene zou zijn die als eerste ging proberen om ook iets te krijgen, misschien had toch iemand anders deze opdracht moeten krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef FuTilE het volgende:
Nou, schattinkje maken van hoelang het duurt voor ze Marielin doorhebben? Ik denk 1.5u max.
ik zo zeggen 20 kipnuggets met saus voor bij het eten mogen hun de kipfille delenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef D. het volgende:
Tja, ze lult zich er nu niet meer uit
Maar goed, zolang de anderen niet klagen..
Dat, maar daarnaast is ze ook nog veel te doorzichtig met haar uitspraken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat zij degene zou zijn die als eerste ging proberen om ook iets te krijgen, misschien had toch iemand anders deze opdracht moeten krijgen.
En om die niet te verpesten houden ze hun kaken stijf op elkaar? Zit wat in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef D. het volgende:
Misschien zelfs wel een voordeel voor Marielin dat ze het nu weten.
Als er dingen blijven komen denken de anderen dat het met een opdracht te maken heeft
De anderen hebben wel door dat er wat speelt en zullen afwachten denk ik, zij had dit niet meteen begrepen denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat, maar daarnaast is ze ook nog veel te doorzichtig met haar uitspraken.
"Ik stond daar heus niet in de camera te praten hoor"
Kan een goede tactiek zijn, zo dik erop leggen dat de anderen het doorhebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat, maar daarnaast is ze ook nog veel te doorzichtig met haar uitspraken.
"Ik stond daar heus niet in de camera te praten hoor"
Zakken volquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef blomst het volgende:
Marielin: ik hoopte op fanmail, hup fanmail er in.
Eline ja ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat zij degene zou zijn die als eerste ging proberen om ook iets te krijgen, misschien had toch iemand anders deze opdracht moeten krijgen.
Die zou het wel het meest voorzichtig aanpakken denk ik, niet zo snel door de mand vallen.quote:
Nee, die mag hem niet op zichzelf gebruiken, dan mislukt de opdracht. Logisch want de deo van Eline moest ook terug. Het is ergens wel dom dat Marielin wel haar tandenborstel mocht gebruiken, ik snap niet goed hoe dat nu zit, ik had dieeneBart al een pm gestuurd om dat te vragen maar nog geen antwoord, helaas.quote:
Ze heeft niet eens de streamers bedankt.O nu pas!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
als ze nu slim is doet ze heel verbaast over al die dingen die ze krijgt, net alsof iemand anders het voor haar besteld
Kan, maar als de rest het doorheeft, weten ze nog niet welke reactie ze daarop moeten geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kan een goede tactiek zijn, zo dik erop leggen dat de anderen het doorhebben.
ze gaan echt niet bellen. dat hebben ze nog geen enkele keer gedaan. Ook niet bij Peter's peuken e.d.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kan, maar als de rest het doorheeft, weten ze nog niet welke reactie ze daarop moeten geven.
Ze kunnen veronderstellen dat het ontmaskeren van Marielin voor hunzelf weer voordelige gevolgen zal hebben.
Dan moet het nog wat extremer wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ze gaan echt niet bellen. dat hebben ze nog geen enkele keer gedaan. Ook niet bij Peter's peuken e.d.
Is de FOK!Dracht ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
Heeft ze dat aangevraagd?
Oh, blijkbaar door de streamer![]()
Waarom krijgt zij alle extraatjes? Slaat dat zeuren toch aan bij een groep mensen?
ik denk dat dat de uitslag van de poll van gisteren wasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
Waarom krijgt zij alle extraatjes? Slaat dat zeuren toch aan bij een groep mensen?
In het kader van de opdracht, denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
ze weet schijnbaar zelf al niet meer dat ze erom gevraagd heeft ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
Ja, daarom vroeg ik of ze dat heeft aangevraagd, maar in het briefje dat ze las bleek dat het door de streamer bepaald is, poll dusquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
quote:Vrijdag 15 mei 2009, 14:20 uur
FOK!dracht
De streamer via FOK! is weer heel creatief geweest en is tot de volgende opdracht gekomen.
Eén persoon, de geheim agent, wordt 24 uur lang enorm voorgetrokken. Deze Overlever krijgt allerlei extra privilege, tot de andere Overlevers gaan klagen. De opdracht voor de persoon is dat deze haar privileges (die niet gedeeld mogen worden), zo inkleedt dat de rest niet gaat klagen. Indien dit lukt volgt een prijs die door een Poll bepaald wordt. Indien de opdracht mislukt idem dito.
Omdat Marielin nog steeds geheim agente is zal deze opdracht naar haar gaan. Kan zij dit klusje klaren?
Ow en nog iets.. Doe je 26 juni wel mee?quote:
Iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niemand zei toch dat ze er iets vanaf wist. Ze ging al in de verdediging zonder dat iemand er iets van zei.![]()
Eline laat d'r de laatste week echt niet meer gekmaken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef blomst het volgende:
En Eline is blij voor Marielin, haar fanmail, dat had je echt even nodig.
Er zit echt geen kwaad in Eline.
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
En met extraatjes bedoel ik niet vandaag, maar de hele week, elke poll voor een extraatje komt op haar uit.
Dan moeten meer mensen stemmen op een ander?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef NrTH het volgende:
En met extraatjes bedoel ik niet vandaag, maar de hele week, elke poll voor een extraatje komt op haar uit.
Uiteraard, daarom ook de vraag net of dat zeuren toch bij een groep mensen aanslaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan moeten meer mensen stemmen op een ander?
of het gezeur tegen haar werkt averechts, dat kan ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef NrTH het volgende:
Uiteraard, daarom ook de vraag net of dat zeuren toch bij een groep mensen aanslaat.
hij heeft een ander!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef snetje het volgende:
Micha is duidelijk door zijn creatieve breisels heen .... een paar woordjes maar op de kaart
Oh ja, jij was voor de underdog, prima meid Marielin, Eline daarintegen......quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:06 schreef Danny het volgende:
[..]
of het gezeur tegen haar werkt averechts, dat kan ook
Waaraan?quote:
Kutwijf die Eline idd, Jeroen is ook een loser!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, jij was voor de underdog, prima meid Marielin, Eline daarintegen......
Nah, dan had Eline vorige week ook bedolven moeten worden onder extra'squote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:06 schreef Danny het volgende:
[..]
of het gezeur tegen haar werkt averechts, dat kan ook
Ze mag alles 24 uur vragen en krijgt dat dan, maar de andere mogen het niet door hebben en er niet over klagen anders opdracht mislukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
Psies!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
Kutwijf die Eline idd, Jeroen is ook een loser!
Ja, tnx, maar dat bedoelde ik daar niet meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze mag alles 24 uur vragen en krijgt dat dan, maar de andere mogen het niet door hebben en er niet over klagen anders opdracht mislukt.
Ik sta er niet van te kijken als Marielin denkt dat de fanmail echt door de streamers is gegund ipv dat het door de regie komt dat ze het heeft gekregen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze mag alles 24 uur vragen en krijgt dat dan, maar de andere mogen het niet door hebben en er niet over klagen anders opdracht mislukt.
je zou haast denken dat ze daar boven goed over na hebben gedacht ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef blomst het volgende:
Jammer dat Marielin deze opdracht heeft gekregen, Pim zal niet snel zeuren, Eline gunt het haar, die zie ik ook niet aan de telefoon hangen, en Jeroen??? Denk ik ook niet dat die gaat klagen, Marielin daar tegen had nu al lopen klagen.
uitslag van de poll gisteren was dat marielin fanmail zou krijgen. is dus gewoon door de streamer gegund.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als Marielin denkt dat de fanmail echt door de streamers is gegund ipv dat het door de regie komt dat ze het heeft gekregen.
Hieraanquote:
of ik was weer te snelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, tnx, maar dat bedoelde ik daar niet mee
Blijkbaar was die post van mij nogal onduidelijk
Ja, die kan me nu niet meer zijn ontgaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of ik was weer te snelnou ieder geval je weet dus de bedoeling van de opdracht.
dat bedoel ik dus ... ze weet zelf niet eens wat ze vraagt ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als Marielin denkt dat de fanmail echt door de streamers is gegund ipv dat het door de regie komt dat ze het heeft gekregen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef blomst het volgende:
Marielin: ik hoopte op fanmail, hup fanmail er in.
quote:
Beha's als de antichrist zien en verbranden is zo 1971.quote:Op Facebook roept een groep alle vrouwen op om vrijdag 26 juni geen beha te dragen. Ze beweren dat het kledingstuk een marteltuig en een belemmering is.
De Fok!dracht hebben we niet voor kunnen kiezen voor wie die was toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorlopig heeft Marielin een stuk zwaardere opdrachten gehad dan Eline, ik begrijp dan ook niet dat zo weinig mensen hier haar "een bonus" gunnen. Enkel en alleen omdat ze een meer klagerig type is dan ElineDie sigaretten heeft ze verdiend met die tandenborstels, opdracht gewoon goed uitgevoerd. Deze Fok!dracht heeft ze op basis van een Poll.
Ik heb niemand gehoord toen Eline haar beautycase een tijd bij d'r mocht hebben.
Ik dacht dat de Dolle Mina's nu wel passé waren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Beha's als de antichrist zien en verbranden is zo 1971.
Misschien heeft het wel te maken met het feit dat Eline hier zo afgebrand is gedurende de hele tijd dat de Bunker nu bezig is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorlopig heeft Marielin een stuk zwaardere opdrachten gehad dan Eline, ik begrijp dan ook niet dat zo weinig mensen hier haar "een bonus" gunnen. Enkel en alleen omdat ze een meer klagerig type is dan ElineDie sigaretten heeft ze verdiend met die tandenborstels, opdracht gewoon goed uitgevoerd. Deze Fok!dracht heeft ze op basis van een Poll.
Ik heb niemand gehoord toen Eline haar beautycase een tijd bij d'r mocht hebben.
Blijkbaar niet, in wat voor een rare wereld zijn we toch te gast.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Dolle Mina's nu wel passé waren.
ik zie ook niemand klagen dat Eline van haar 7 dagen warm douchen er maar 1 heeft gekregen... zelf Eline niet...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb HEEL VEEL gehoord toen Eline haar beauty case mocht hebben. Het geschamper was niet van de lucht man.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, om je daar nu zo druk m te maken, je kiest er voor on zo'n ding te dragen of je doet het niet. Maar nee, er moet een statement gemaakt worden, wij vrouwen moeten bevrijd worden van het halster, het marteltuig dat bh heet......quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, in wat voor een rare wereld zijn we toch te gast.
Ik draag er gewoon twee, die dag. Dát zal ze leren, die tietloze Dolle Mina's!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef kahaarin het volgende:
Ik maak ook een statement, ik draag hem gewoon de 26e!
Bram zei tegen mij "Dit wordt de sponsor muur, en hier komt FOK!"quote:
Ik ook hoor, wat is er nu mooier dan een leuk setje van La Perla?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, om je daar nu zo druk m te maken, je kiest er voor on zo'n ding te dragen of je doet het niet. Maar nee, er moet een statement gemaakt worden, wij vrouwen moeten bevrijd worden van het halster, het marteltuig dat bh heet......Ik maak ook een statement, ik draag hem gewoon de 26e!
Jouw tieten spelen ook al hard to get?quote:
Bram zei tegen mij toen ik een pot met drop voor de redactie had meegenomen: neem er nou de volgende keer wéér een mee, maar dan met FOK!-logo erop. Dan flikkeren we die in de bunker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bram zei tegen mij "Dit wordt de sponsor muur, en hier komt FOK!"
Maar dat is dus nooit gebeurd
Probeer een FOK! screensaver te regelen voor de dagboekpcquote:
last van der amandelen geloof ik ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:34 schreef Shauri het volgende:
Vond Eline het eten niet lekker? Ze is wat van slag geloof ik.
Misschien een beetje jaloers?
Waar moet ze jaloers op zijn dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:34 schreef Shauri het volgende:
Vond Eline het eten niet lekker? Ze is wat van slag geloof ik.
Misschien een beetje jaloers?
ze gaf het gisteren ook al aan...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:37 schreef Shauri het volgende:
[..]
Ja het wordt erger sinds Marielin wat extraatjes krijgt. Vaag
Heb je geen steams gezien danquote:
Wat heeft dat er nu mee te maken? Gisteren had ze ook veel last . Ze moet er aan geholpen worden dus logisch dat het af en toe opspeelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:37 schreef Shauri het volgende:
[..]
Ja het wordt erger sinds Marielin wat extraatjes krijgt. Vaag
Inderdaad, Pastunette vind ik leuker, maar goed, da's een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook hoor, wat is er nu mooier dan een leuk setje van La Perla?
Weg met die tuinbroek-met-hangtieten-brigade die ons dit op wil dringen
Lol, bijna voer voor een site.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik draag er gewoon twee, die dag. Dát zal ze leren, die tietloze Dolle Mina's!
Denk niet dat ze jaloers is op sigaretten, en sowieso gunt Eline het haar wel oprecht volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:38 schreef Shauri het volgende:
[..]
Heb je geen steams gezien dan![]()
Marielin heeft post, pincet en peuken gehad.
Misschien, heeft het niks met elkaar te maken. Misschien.
Ja dat klopt, dacht dat ze zei dat het een stuk beter ging (tijdens gesprekje in de isoleer).quote:
Ze gaan er toch niet met een vork in prikken, hè?quote:
ik ook, en dan doe ik er ook nog 1 als mutsjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, om je daar nu zo druk m te maken, je kiest er voor on zo'n ding te dragen of je doet het niet. Maar nee, er moet een statement gemaakt worden, wij vrouwen moeten bevrijd worden van het halster, het marteltuig dat bh heet......Ik maak ook een statement, ik draag hem gewoon de 26e!
Een tweelingpetjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook, en dan doe ik er ook nog 1 als mutsje
Nog een week jongen, dan kun je weer douchen en naar colleges en zo.quote:
Nee wie is er nu jaloers OP sigarettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:40 schreef NrTH het volgende:
[..]
Denk niet dat ze jaloers is op sigaretten, en sowieso gunt Eline het haar wel oprecht volgens mij.
Thanks for the supportquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog een week jongen, dan kun je weer douchen en naar colleges en zo.
6 dagen geleden, bedoel je?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb HEEL VEEL gehoord toen Eline haar beauty case mocht hebben. Het geschamper was niet van de lucht man.![]()
Dat was nog in de tijd dat iedereen het dolletjes vond om haar Calimero te noemen. Maar de sympathie is een beetje verschoven, omdat Eline heel adaptief is, vrijwel nooit zeurt en zelfs anderen weet op te beuren. Marlielin daarentegen is gewoon een beetje een zeur. En echt niet omdat ze het voortdurend zó veel zwaarder heeft dan de rest. Als ze dat vindt, dan is dat óók zeuren.
Neen, dan moet TBO2 opgebouwd worden!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog een week jongen, dan kun je weer douchen en naar colleges en zo.
naar je werk? gewoon ziekmelden johquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Thanks for the support
Ik moet nu nog een COS'je of 2 / 3 inhalen, dan naar m'n werk...
Het is van die prefab biefstuk hè? Die is al verneukt voordat je 'm koopt.quote:
Ah, je hebt het uitgerekend. Zes it is.quote:
Hadden ze de koe naar binnen moeten rijden dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is van die prefab biefstuk hè? Die is al verneukt voordat je 'm koopt.
en dat vraag je aan Cc ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hadden ze de koe naar binnen moeten rijden dan?
Ja hoor, ik ben er van overtuigd dat ze iedereen het beste gunt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef Shauri het volgende:
[..]
Nee wie is er nu jaloers OP sigaretten![]()
Eline gunt meestal iedereen een boel. Dat is wel zo. Ik weet alleen niet helemaal zeker of het oprecht is.
zenk joequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
boiling point opdracht is nog bezig momenteelnog 22 uur ofzo te gaan
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:49 schreef Spooky4u het volgende:
Hadden ze de koe naar binnen moeten rijden dan?
Je bent amper een maand geregistreerd manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:50 schreef BobbyRond het volgende:
Kan ik niet gewoon betaald FOK!ker worden?
Dat ik 's nachts je servers warm hou door te posten
Inderdaad... Van dat stokoude vlees dat vlak voor verschepen nog even in de dynamietruimte gaat om weer wat uit te zettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is van die prefab biefstuk hè? Die is al verneukt voordat je 'm koopt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
![]()
Van die biefstuk die per vier voorverpakte vierkanten in de vriezer van prijsvechters liggen. Heb ik me één keer aan gewaagd. Mijn vuilnisbak is nu nog beledigd.
Ik vond Eline in het begint een enorm zeikerig, ijdel aandachtstrutje. Ze trekt de laatste week bij, in haar voordeel. Die credits krijgt ze dan ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel te maken met het feit dat Eline hier zo afgebrand is gedurende de hele tijd dat de Bunker nu bezig is.
Nu dat een beetje aan het kenteren is, gunnen de mensen het Eline misschien een beetje meer dan Marielin, die erg veel zeurt, iets wat Eline tot nu toe niet gedaan heeft.
10 jaar... 1 maand... what's the difference?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent amper een maand geregistreerd man
toilettas wil ze morgen pas zei ze net in de cameraquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef snetje het volgende:
ik vind overigens wel dat als Marilien iets vraagt het dan ook binnen een half uur geleverd moet worden ... toilettas had er dus al moeten zijn ....
Volgens mij kun je dat zelf wel uitrekenenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
10 jaar... 1 maand... what's the difference?
die van ukkie was liev!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
10 jaar... 1 maand... what's the difference?
Heb ik me nu nog niet bewezen?
Die post is trouwens van Micha en ukkie (de voorste van Micha zit voor met schatjeeeeeeee en bergen met !!!!!!!!! en de achterste van ukkie is met ik fin jau liev)
om 15.40 wou ze hem al...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:56 schreef Danny het volgende:
[..]
toilettas wil ze morgen pas zei ze net in de camera
Aaaah ok danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Van die biefstuk die per vier voorverpakte vierkanten in de vriezer van prijsvechters liggen. Heb ik me één keer aan gewaagd. Mijn vuilnisbak is nu nog beledigd.
is het niet gewoon marlboro dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:57 schreef FuTilE het volgende:
Wat krijgen ze daar voor budgetpeuken? Seven?
6 jaar is vast ook nog niet voldoende hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent amper een maand geregistreerd man
Sowieso moet je geen biefstuk in de supermarkt halen.. Dat is veel te mager vlees waardoor het niet lekker klaar te maken is. Maargoed, aangezien de supermarktklanten ook zwichten voor de becel-dictatuur kunnen ze niet veel anders.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Traag internet.ot,Was me ontgaan ,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef Danny het volgende:
[..]
uitslag van de poll gisteren was dat marielin fanmail zou krijgen. is dus gewoon door de streamer gegund.
Was dat niet het meisje met de kapotte | op haar toetsenbord?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:57 schreef Danny het volgende:
[..]
die van ukkie was liev!
die voorste lees ik onderaan een halve meisjesnaam volgens mij. was die niet van haar dinnetje?
Die blijkbaar op desperate wijze probeert in haar pubertijd te blijven hangen?
Ik zie net dat ik morgen mijn 7,5 jarig jubileum hebquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
6 jaar is vast ook nog niet voldoende he
Jawel, Eline heeft de wat zachtere opdrachten gehad. Neemt niet weg dat ze alles wat ze móest doen altijd zonder gemor of zelfs een kwaad gzicht gedaan heeft. En dát vind ik zo leuk aan haar, die positiviteit. Het liefste deelt ze alles met de andere Overlevers.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond Eline in het begint een enorm zeikerig, ijdel aandachtstrutje. Ze trekt de laatste week bij, in haar voordeel. Die credits krijgt ze dan ook. Maar al die tijd waren er hier ook genoeg die met haar dweepten, dat was wel zo'n beetje half-half.
Hoe dan ook, ik heb nog steeds het beeld op mijn netvlies dat Marielin in die isoleer zat en dat ze buiten sliep en bij daglicht niet naar binnen mocht. Daar niet over klaagde en maar weer in haar slaapzak kroop.
Eline heeft toch meer de wat zachtere opdrachten gehad? Nah, dat wordt nu een beetje rechtgetrokken door een verwenpartij, die Marielin dan ook nog maar eens waar moet zien te maken door niet door de mand te vallen.
houdoe! en doe ze de groeten daar!quote:
Ah, Eline wordt te populair dus nu ga je je weer afzetten tegen haar?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zit Eline ontzettend te zeuren zeg, ze wil fase 3 pas 3 dagen voor het einde.
Zegt veel over haar waardeloze mentaliteit.
Waarom dacht je dat het hier zo druk is, dus jij mag achteraan sluiten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon betaald FOK!ker worden?
Dat ik 's nachts je servers warm hou door te posten
Valt het op?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, Eline wordt te populair dus nu ga je je weer afzetten tegen haar?
ja,pincet, fsnmail, en straks nog haar toilettas.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:44 schreef Rica het volgende:
Kom er net ingevallen. Is de boiling point opdracht al ingegaan?
Net opgehouden hier (Apeldoorn), wel ff lekker eigenlijk, nu ramen lekker open ^^quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:07 schreef BobbyRond het volgende:
off-topic: het hoost hier als een malle... Bij jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |