Dus als ze handig is vraagt ze ditrekt om een pakje sigaretten, maar volgens mij heeft ze er al één opgestoken, jammer dat ze haar niet nu in beeld brengen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
die peuken zijn ook zó weer op denk ik
en daarbij mag de rest niet weten waar die vandaan zijn gekomen
Nog niet. Benieuwd of ze daar aan denkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef Susi het volgende:
Vraagt ze ook om fanmail ?
De anderen hebben het toch meteen dóór als Marielin ineens volop kan roken? Of er in ieder geval niet steeds om zeurt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus als ze handig is vraagt ze ditrekt om een pakje sigaretten, maar volgens mij heeft ze er al één opgestoken, jammer dat ze haar niet nu in beeld brengen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je zo zit te bedelen om sigaretten, het zo ontzettend mist, heb je dan een maatschappelijk probleem of niet?
Ze vraagt nu om haar pincet, dit gaat zeker opvallenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De anderen hebben het toch meteen dóór als Marielin ineens volop kan roken? Of er in ieder geval niet steeds om zeurt?
Terwijl de rest naast je zit weg te stinken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik zo gewoon een uur misbruik maken alles vragen shampo , pincet , nivea , scheermesje lekkere warme douche als dan mislukt is erna ben je ieder geval lekker fris
die voor na het douche en laat ze danmaar gaan klagen ernaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Terwijl de rest naast je zit weg te stinken...
Ik zou voor een 7 gangen diner gaan
dat kunnen de fokkers niet gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef swarmahoer het volgende:
over FASE |||
aan de poll te zien gaat deze voorlopig nog zaterdagavond in, de fokkers krijgen dit een of twee uurtjes van te voren te horen
Ik zou een verzoek indienen om de overige overlevers 24 uur op te sluiten in de isolatieruimte, en lekker aan het bestellen slaan voor mezelf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Terwijl de rest naast je zit weg te stinken...
Ik zou voor een 7 gangen diner gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |