En Pim denkt er het zijne van. Asperge met Parmaham.quote:
zal het eens vragenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Maanvis het volgende:
swarmahoer, kun je eens posten wat fase 3 inhoudt?
Hmm, en toen ging de zon schijnen of je loopt van buiten naar binnen, lijkt me niet handig.quote:
Als je dan een vrouw tegenkomt die niet spontaan grotere tieten krijgt weet je dat je haar type niet bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, en toen ging de zon schijnen of je loopt van buiten naar binnen, lijkt me niet handig.
Eline zegt hoe het behoort te zijn: patatquote:
Ik pas.quote:
Neuh, gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen had liever drank gehad dan het biefstukje, ondankbaar persoon![]()
volgens Jeroen zijn de anderen aanstellersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:15 schreef NrTH het volgende:
Fase 3 volgens Jeroen: Veel geklaag van de anderen
Tuurlijk, hij weet dat hij next-in-line is als Eline weer een loopse bui krijgt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen had liever drank gehad dan het biefstukje, ondankbaar persoon![]()
och, hij zeurt zelf ook over drankquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:16 schreef snetje het volgende:
[..]
volgens Jeroen zijn de anderen aanstellers
wijs besluitquote:
Idd, zou wel een minimum moeten zijn, nu kan ze gewoon de opdracht negeren en dan wint zequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
helemaal niet erbij hoeveel luxe ze moet vragen.
Ze zeurt altijd, dus zonder te zeuren valt het op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, zou wel een minimum moeten zijn, nu kan ze gewoon de opdracht negeren en dan wint ze
Peuken heeft ze, en warm douchen hoort ze nog te krijgen ivm een poll van gisterquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ze negeert de opdracht niet, want ze wil peuken hebben en warm douchen denk ik
Lol, ach ja, het zou ook een grote bron van frustratie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als je dan een vrouw tegenkomt die niet spontaan grotere tieten krijgt weet je dat je haar type niet bent
die peuken heeft ze al.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ze negeert de opdracht niet, want ze wil peuken hebben en warm douchen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |