Hadden ze de koe naar binnen moeten rijden dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is van die prefab biefstuk hè? Die is al verneukt voordat je 'm koopt.
en dat vraag je aan Cc ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hadden ze de koe naar binnen moeten rijden dan?
Ja hoor, ik ben er van overtuigd dat ze iedereen het beste gunt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef Shauri het volgende:
[..]
Nee wie is er nu jaloers OP sigaretten![]()
Eline gunt meestal iedereen een boel. Dat is wel zo. Ik weet alleen niet helemaal zeker of het oprecht is.
zenk joequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
boiling point opdracht is nog bezig momenteelnog 22 uur ofzo te gaan
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:49 schreef Spooky4u het volgende:
Hadden ze de koe naar binnen moeten rijden dan?
Je bent amper een maand geregistreerd manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:50 schreef BobbyRond het volgende:
Kan ik niet gewoon betaald FOK!ker worden?
Dat ik 's nachts je servers warm hou door te posten
Inderdaad... Van dat stokoude vlees dat vlak voor verschepen nog even in de dynamietruimte gaat om weer wat uit te zettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is van die prefab biefstuk hè? Die is al verneukt voordat je 'm koopt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
![]()
Van die biefstuk die per vier voorverpakte vierkanten in de vriezer van prijsvechters liggen. Heb ik me één keer aan gewaagd. Mijn vuilnisbak is nu nog beledigd.
Ik vond Eline in het begint een enorm zeikerig, ijdel aandachtstrutje. Ze trekt de laatste week bij, in haar voordeel. Die credits krijgt ze dan ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel te maken met het feit dat Eline hier zo afgebrand is gedurende de hele tijd dat de Bunker nu bezig is.
Nu dat een beetje aan het kenteren is, gunnen de mensen het Eline misschien een beetje meer dan Marielin, die erg veel zeurt, iets wat Eline tot nu toe niet gedaan heeft.
10 jaar... 1 maand... what's the difference?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent amper een maand geregistreerd man
toilettas wil ze morgen pas zei ze net in de cameraquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef snetje het volgende:
ik vind overigens wel dat als Marilien iets vraagt het dan ook binnen een half uur geleverd moet worden ... toilettas had er dus al moeten zijn ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |