Inderdaad, Pastunette vind ik leuker, maar goed, da's een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook hoor, wat is er nu mooier dan een leuk setje van La Perla?
Weg met die tuinbroek-met-hangtieten-brigade die ons dit op wil dringen
Lol, bijna voer voor een site.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik draag er gewoon twee, die dag. Dát zal ze leren, die tietloze Dolle Mina's!
Denk niet dat ze jaloers is op sigaretten, en sowieso gunt Eline het haar wel oprecht volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:38 schreef Shauri het volgende:
[..]
Heb je geen steams gezien dan![]()
Marielin heeft post, pincet en peuken gehad.
Misschien, heeft het niks met elkaar te maken. Misschien.
Ja dat klopt, dacht dat ze zei dat het een stuk beter ging (tijdens gesprekje in de isoleer).quote:
Ze gaan er toch niet met een vork in prikken, hè?quote:
ik ook, en dan doe ik er ook nog 1 als mutsjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, om je daar nu zo druk m te maken, je kiest er voor on zo'n ding te dragen of je doet het niet. Maar nee, er moet een statement gemaakt worden, wij vrouwen moeten bevrijd worden van het halster, het marteltuig dat bh heet......Ik maak ook een statement, ik draag hem gewoon de 26e!
Een tweelingpetjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook, en dan doe ik er ook nog 1 als mutsje
Nog een week jongen, dan kun je weer douchen en naar colleges en zo.quote:
Nee wie is er nu jaloers OP sigarettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:40 schreef NrTH het volgende:
[..]
Denk niet dat ze jaloers is op sigaretten, en sowieso gunt Eline het haar wel oprecht volgens mij.
Thanks for the supportquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog een week jongen, dan kun je weer douchen en naar colleges en zo.
6 dagen geleden, bedoel je?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb HEEL VEEL gehoord toen Eline haar beauty case mocht hebben. Het geschamper was niet van de lucht man.![]()
Dat was nog in de tijd dat iedereen het dolletjes vond om haar Calimero te noemen. Maar de sympathie is een beetje verschoven, omdat Eline heel adaptief is, vrijwel nooit zeurt en zelfs anderen weet op te beuren. Marlielin daarentegen is gewoon een beetje een zeur. En echt niet omdat ze het voortdurend zó veel zwaarder heeft dan de rest. Als ze dat vindt, dan is dat óók zeuren.
Neen, dan moet TBO2 opgebouwd worden!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog een week jongen, dan kun je weer douchen en naar colleges en zo.
naar je werk? gewoon ziekmelden johquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Thanks for the support
Ik moet nu nog een COS'je of 2 / 3 inhalen, dan naar m'n werk...
Het is van die prefab biefstuk hè? Die is al verneukt voordat je 'm koopt.quote:
Ah, je hebt het uitgerekend. Zes it is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |