Dus als ze handig is vraagt ze ditrekt om een pakje sigaretten, maar volgens mij heeft ze er al één opgestoken, jammer dat ze haar niet nu in beeld brengen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
die peuken zijn ook zó weer op denk ik
en daarbij mag de rest niet weten waar die vandaan zijn gekomen
Nog niet. Benieuwd of ze daar aan denkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef Susi het volgende:
Vraagt ze ook om fanmail ?
De anderen hebben het toch meteen dóór als Marielin ineens volop kan roken? Of er in ieder geval niet steeds om zeurt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus als ze handig is vraagt ze ditrekt om een pakje sigaretten, maar volgens mij heeft ze er al één opgestoken, jammer dat ze haar niet nu in beeld brengen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je zo zit te bedelen om sigaretten, het zo ontzettend mist, heb je dan een maatschappelijk probleem of niet?
Ze vraagt nu om haar pincet, dit gaat zeker opvallenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De anderen hebben het toch meteen dóór als Marielin ineens volop kan roken? Of er in ieder geval niet steeds om zeurt?
Terwijl de rest naast je zit weg te stinken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik zo gewoon een uur misbruik maken alles vragen shampo , pincet , nivea , scheermesje lekkere warme douche als dan mislukt is erna ben je ieder geval lekker fris
die voor na het douche en laat ze danmaar gaan klagen ernaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Terwijl de rest naast je zit weg te stinken...
Ik zou voor een 7 gangen diner gaan
dat kunnen de fokkers niet gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef swarmahoer het volgende:
over FASE |||
aan de poll te zien gaat deze voorlopig nog zaterdagavond in, de fokkers krijgen dit een of twee uurtjes van te voren te horen
Ik zou een verzoek indienen om de overige overlevers 24 uur op te sluiten in de isolatieruimte, en lekker aan het bestellen slaan voor mezelf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Terwijl de rest naast je zit weg te stinken...
Ik zou voor een 7 gangen diner gaan
Nou, ik denk dat zij degene zou zijn die als eerste ging proberen om ook iets te krijgen, misschien had toch iemand anders deze opdracht moeten krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef FuTilE het volgende:
Nou, schattinkje maken van hoelang het duurt voor ze Marielin doorhebben? Ik denk 1.5u max.
ik zo zeggen 20 kipnuggets met saus voor bij het eten mogen hun de kipfille delenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef D. het volgende:
Tja, ze lult zich er nu niet meer uit
Maar goed, zolang de anderen niet klagen..
Dat, maar daarnaast is ze ook nog veel te doorzichtig met haar uitspraken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat zij degene zou zijn die als eerste ging proberen om ook iets te krijgen, misschien had toch iemand anders deze opdracht moeten krijgen.
En om die niet te verpesten houden ze hun kaken stijf op elkaar? Zit wat in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef D. het volgende:
Misschien zelfs wel een voordeel voor Marielin dat ze het nu weten.
Als er dingen blijven komen denken de anderen dat het met een opdracht te maken heeft
De anderen hebben wel door dat er wat speelt en zullen afwachten denk ik, zij had dit niet meteen begrepen denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat, maar daarnaast is ze ook nog veel te doorzichtig met haar uitspraken.
"Ik stond daar heus niet in de camera te praten hoor"
Kan een goede tactiek zijn, zo dik erop leggen dat de anderen het doorhebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat, maar daarnaast is ze ook nog veel te doorzichtig met haar uitspraken.
"Ik stond daar heus niet in de camera te praten hoor"
Zakken volquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef blomst het volgende:
Marielin: ik hoopte op fanmail, hup fanmail er in.
Eline ja ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat zij degene zou zijn die als eerste ging proberen om ook iets te krijgen, misschien had toch iemand anders deze opdracht moeten krijgen.
Die zou het wel het meest voorzichtig aanpakken denk ik, niet zo snel door de mand vallen.quote:
Nee, die mag hem niet op zichzelf gebruiken, dan mislukt de opdracht. Logisch want de deo van Eline moest ook terug. Het is ergens wel dom dat Marielin wel haar tandenborstel mocht gebruiken, ik snap niet goed hoe dat nu zit, ik had dieeneBart al een pm gestuurd om dat te vragen maar nog geen antwoord, helaas.quote:
Ze heeft niet eens de streamers bedankt.O nu pas!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
als ze nu slim is doet ze heel verbaast over al die dingen die ze krijgt, net alsof iemand anders het voor haar besteld
Kan, maar als de rest het doorheeft, weten ze nog niet welke reactie ze daarop moeten geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kan een goede tactiek zijn, zo dik erop leggen dat de anderen het doorhebben.
ze gaan echt niet bellen. dat hebben ze nog geen enkele keer gedaan. Ook niet bij Peter's peuken e.d.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kan, maar als de rest het doorheeft, weten ze nog niet welke reactie ze daarop moeten geven.
Ze kunnen veronderstellen dat het ontmaskeren van Marielin voor hunzelf weer voordelige gevolgen zal hebben.
Dan moet het nog wat extremer wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ze gaan echt niet bellen. dat hebben ze nog geen enkele keer gedaan. Ook niet bij Peter's peuken e.d.
Is de FOK!Dracht ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
Heeft ze dat aangevraagd?
Oh, blijkbaar door de streamer![]()
Waarom krijgt zij alle extraatjes? Slaat dat zeuren toch aan bij een groep mensen?
ik denk dat dat de uitslag van de poll van gisteren wasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
Waarom krijgt zij alle extraatjes? Slaat dat zeuren toch aan bij een groep mensen?
In het kader van de opdracht, denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
ze weet schijnbaar zelf al niet meer dat ze erom gevraagd heeft ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
Ja, daarom vroeg ik of ze dat heeft aangevraagd, maar in het briefje dat ze las bleek dat het door de streamer bepaald is, poll dusquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
quote:Vrijdag 15 mei 2009, 14:20 uur
FOK!dracht
De streamer via FOK! is weer heel creatief geweest en is tot de volgende opdracht gekomen.
Eén persoon, de geheim agent, wordt 24 uur lang enorm voorgetrokken. Deze Overlever krijgt allerlei extra privilege, tot de andere Overlevers gaan klagen. De opdracht voor de persoon is dat deze haar privileges (die niet gedeeld mogen worden), zo inkleedt dat de rest niet gaat klagen. Indien dit lukt volgt een prijs die door een Poll bepaald wordt. Indien de opdracht mislukt idem dito.
Omdat Marielin nog steeds geheim agente is zal deze opdracht naar haar gaan. Kan zij dit klusje klaren?
Ow en nog iets.. Doe je 26 juni wel mee?quote:
Iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niemand zei toch dat ze er iets vanaf wist. Ze ging al in de verdediging zonder dat iemand er iets van zei.![]()
Eline laat d'r de laatste week echt niet meer gekmaken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef blomst het volgende:
En Eline is blij voor Marielin, haar fanmail, dat had je echt even nodig.
Er zit echt geen kwaad in Eline.
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
En met extraatjes bedoel ik niet vandaag, maar de hele week, elke poll voor een extraatje komt op haar uit.
Dan moeten meer mensen stemmen op een ander?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef NrTH het volgende:
En met extraatjes bedoel ik niet vandaag, maar de hele week, elke poll voor een extraatje komt op haar uit.
Uiteraard, daarom ook de vraag net of dat zeuren toch bij een groep mensen aanslaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan moeten meer mensen stemmen op een ander?
of het gezeur tegen haar werkt averechts, dat kan ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef NrTH het volgende:
Uiteraard, daarom ook de vraag net of dat zeuren toch bij een groep mensen aanslaat.
hij heeft een ander!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef snetje het volgende:
Micha is duidelijk door zijn creatieve breisels heen .... een paar woordjes maar op de kaart
Oh ja, jij was voor de underdog, prima meid Marielin, Eline daarintegen......quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:06 schreef Danny het volgende:
[..]
of het gezeur tegen haar werkt averechts, dat kan ook
Waaraan?quote:
Kutwijf die Eline idd, Jeroen is ook een loser!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, jij was voor de underdog, prima meid Marielin, Eline daarintegen......
Nah, dan had Eline vorige week ook bedolven moeten worden onder extra'squote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:06 schreef Danny het volgende:
[..]
of het gezeur tegen haar werkt averechts, dat kan ook
Ze mag alles 24 uur vragen en krijgt dat dan, maar de andere mogen het niet door hebben en er niet over klagen anders opdracht mislukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef NrTH het volgende:
Psies!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
Kutwijf die Eline idd, Jeroen is ook een loser!
Ja, tnx, maar dat bedoelde ik daar niet meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze mag alles 24 uur vragen en krijgt dat dan, maar de andere mogen het niet door hebben en er niet over klagen anders opdracht mislukt.
Ik sta er niet van te kijken als Marielin denkt dat de fanmail echt door de streamers is gegund ipv dat het door de regie komt dat ze het heeft gekregen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze mag alles 24 uur vragen en krijgt dat dan, maar de andere mogen het niet door hebben en er niet over klagen anders opdracht mislukt.
je zou haast denken dat ze daar boven goed over na hebben gedacht ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef blomst het volgende:
Jammer dat Marielin deze opdracht heeft gekregen, Pim zal niet snel zeuren, Eline gunt het haar, die zie ik ook niet aan de telefoon hangen, en Jeroen??? Denk ik ook niet dat die gaat klagen, Marielin daar tegen had nu al lopen klagen.
uitslag van de poll gisteren was dat marielin fanmail zou krijgen. is dus gewoon door de streamer gegund.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als Marielin denkt dat de fanmail echt door de streamers is gegund ipv dat het door de regie komt dat ze het heeft gekregen.
Hieraanquote:
of ik was weer te snelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, tnx, maar dat bedoelde ik daar niet mee
Blijkbaar was die post van mij nogal onduidelijk
Ja, die kan me nu niet meer zijn ontgaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of ik was weer te snelnou ieder geval je weet dus de bedoeling van de opdracht.
dat bedoel ik dus ... ze weet zelf niet eens wat ze vraagt ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als Marielin denkt dat de fanmail echt door de streamers is gegund ipv dat het door de regie komt dat ze het heeft gekregen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef blomst het volgende:
Marielin: ik hoopte op fanmail, hup fanmail er in.
quote:
Beha's als de antichrist zien en verbranden is zo 1971.quote:Op Facebook roept een groep alle vrouwen op om vrijdag 26 juni geen beha te dragen. Ze beweren dat het kledingstuk een marteltuig en een belemmering is.
De Fok!dracht hebben we niet voor kunnen kiezen voor wie die was toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorlopig heeft Marielin een stuk zwaardere opdrachten gehad dan Eline, ik begrijp dan ook niet dat zo weinig mensen hier haar "een bonus" gunnen. Enkel en alleen omdat ze een meer klagerig type is dan ElineDie sigaretten heeft ze verdiend met die tandenborstels, opdracht gewoon goed uitgevoerd. Deze Fok!dracht heeft ze op basis van een Poll.
Ik heb niemand gehoord toen Eline haar beautycase een tijd bij d'r mocht hebben.
Ik dacht dat de Dolle Mina's nu wel passé waren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Beha's als de antichrist zien en verbranden is zo 1971.
Misschien heeft het wel te maken met het feit dat Eline hier zo afgebrand is gedurende de hele tijd dat de Bunker nu bezig is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorlopig heeft Marielin een stuk zwaardere opdrachten gehad dan Eline, ik begrijp dan ook niet dat zo weinig mensen hier haar "een bonus" gunnen. Enkel en alleen omdat ze een meer klagerig type is dan ElineDie sigaretten heeft ze verdiend met die tandenborstels, opdracht gewoon goed uitgevoerd. Deze Fok!dracht heeft ze op basis van een Poll.
Ik heb niemand gehoord toen Eline haar beautycase een tijd bij d'r mocht hebben.
Blijkbaar niet, in wat voor een rare wereld zijn we toch te gast.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Dolle Mina's nu wel passé waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |