Nou, ik denk dat zij degene zou zijn die als eerste ging proberen om ook iets te krijgen, misschien had toch iemand anders deze opdracht moeten krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef FuTilE het volgende:
Nou, schattinkje maken van hoelang het duurt voor ze Marielin doorhebben? Ik denk 1.5u max.
ik zo zeggen 20 kipnuggets met saus voor bij het eten mogen hun de kipfille delenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef D. het volgende:
Tja, ze lult zich er nu niet meer uit
Maar goed, zolang de anderen niet klagen..
Dat, maar daarnaast is ze ook nog veel te doorzichtig met haar uitspraken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat zij degene zou zijn die als eerste ging proberen om ook iets te krijgen, misschien had toch iemand anders deze opdracht moeten krijgen.
En om die niet te verpesten houden ze hun kaken stijf op elkaar? Zit wat in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef D. het volgende:
Misschien zelfs wel een voordeel voor Marielin dat ze het nu weten.
Als er dingen blijven komen denken de anderen dat het met een opdracht te maken heeft
De anderen hebben wel door dat er wat speelt en zullen afwachten denk ik, zij had dit niet meteen begrepen denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat, maar daarnaast is ze ook nog veel te doorzichtig met haar uitspraken.
"Ik stond daar heus niet in de camera te praten hoor"
Kan een goede tactiek zijn, zo dik erop leggen dat de anderen het doorhebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat, maar daarnaast is ze ook nog veel te doorzichtig met haar uitspraken.
"Ik stond daar heus niet in de camera te praten hoor"
Zakken volquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef blomst het volgende:
Marielin: ik hoopte op fanmail, hup fanmail er in.
Eline ja ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat zij degene zou zijn die als eerste ging proberen om ook iets te krijgen, misschien had toch iemand anders deze opdracht moeten krijgen.
Die zou het wel het meest voorzichtig aanpakken denk ik, niet zo snel door de mand vallen.quote:
Nee, die mag hem niet op zichzelf gebruiken, dan mislukt de opdracht. Logisch want de deo van Eline moest ook terug. Het is ergens wel dom dat Marielin wel haar tandenborstel mocht gebruiken, ik snap niet goed hoe dat nu zit, ik had dieeneBart al een pm gestuurd om dat te vragen maar nog geen antwoord, helaas.quote:
Ze heeft niet eens de streamers bedankt.O nu pas!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
als ze nu slim is doet ze heel verbaast over al die dingen die ze krijgt, net alsof iemand anders het voor haar besteld
Kan, maar als de rest het doorheeft, weten ze nog niet welke reactie ze daarop moeten geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kan een goede tactiek zijn, zo dik erop leggen dat de anderen het doorhebben.
ze gaan echt niet bellen. dat hebben ze nog geen enkele keer gedaan. Ook niet bij Peter's peuken e.d.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kan, maar als de rest het doorheeft, weten ze nog niet welke reactie ze daarop moeten geven.
Ze kunnen veronderstellen dat het ontmaskeren van Marielin voor hunzelf weer voordelige gevolgen zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |