Nee hoor. Zelfkennis is de beste kennis en ik weet dat tellen niet bepaald mijn beste kant is. To say the least.quote:
Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfkennis is de beste kennis en ik weet dat tellen niet bepaald mijn beste kant is. To say the least.
Nah, die zijn te verwaarlozen imo. Het feit dat ze de helft van de doosjes over hebben vind ik kwalijker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef Woepsje het volgende:
Er stond ALLE lucifers en maakt dan niet uit wat voor aantal het is. Peter heeft er gisteren opgeveegd, Jeroen vandaag en Marilien heeft ze gebruikt om sigaretten aan te steken. Ik moet zeggen ze hebben wel een toren gebouwd.
Maar ze hebben niet ALLE lucifers gebruikt dus wat dat betreft niet gelukt.
Blijkbaar zijn er bij de redactie meer met jouw probleemquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfkennis is de beste kennis en ik weet dat tellen niet bepaald mijn beste kant is. To say the least.
Er staat binnen de tijd een best leuke Eiffeltoren... dus dat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, die zijn te verwaarlozen imo. Het feit dat ze de helft van de doosjes over hebben vind ik kwalijker.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef Maanvis het volgende:
Blijkbaar zijn er bij de redactie meer met jouw probleem.
Niet nodig, ze krijgt zo sigaretten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eens kijken wanneer Marielin gaat vragen om haar biefstuk in te mogen ruilen voor peuken.
Ze hebben alle 5000 lucifers gebruiktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:27 schreef SIRA het volgende:
Onterecht zeg. Ze hebben 't leuk gedaan maar niet volgens de opdracht. Jammer...
heb je dat gemeld in het daarvoor bestemde topic?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef Woepsje het volgende:
Er stond ALLE lucifers en maakt dan niet uit wat voor aantal het is. Peter heeft er gisteren opgeveegd, Jeroen vandaag en Marilien heeft ze gebruikt om sigaretten aan te steken. Ik moet zeggen ze hebben wel een toren gebouwd.
Maar ze hebben niet ALLE lucifers gebruikt dus wat dat betreft niet gelukt.
dus dat, maar dit is niet de bunker, maar het kinderkamp op bobbejaanlandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, die zijn te verwaarlozen imo. Het feit dat ze de helft van de doosjes over hebben vind ik kwalijker.
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze hebben alle 5000 lucifers gebruiktDat er veel meer dan 5000 lucifers zijn aangeleverd, doet er dan niet toe.
De redactie had verkeerd geteld. Bart zei, dat het aantal wat ze hadden gekregen, ongeveer 5000 lucifers was, en dat ze dat aantal van 5000 iig zouden moeten gebruiken in de toren. De bunkeraars hebben vervolgens 5000 lucifers uitgeteld, en zijn daarmee aan de slag gegaan. Pas toen bleek, dat ze veel meer lucifers hadden gekregen dan 5000.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?
Kan nergens vinden hoeveel ze er hebben gebruikt, lijkt mij eerder rond de 1000 te zitten.
Maar goed, blijkbaar gehaald al ;x
Ok duidelijk, tnxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De redactie had verkeerd geteld. Bart zei, dat het aantal wat ze hadden gekregen, ongeveer 5000 lucifers was, en dat ze dat aantal van 5000 iig zouden moeten gebruiken in de toren. De bunkeraars hebben vervolgens 5000 lucifers uitgeteld, en zijn daarmee aan de slag gegaan. Pas toen bleek, dat ze veel meer lucifers hadden gekregen dan 5000.
Haar opdracht van eergisteren jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:38 schreef mooiiiiii het volgende:
Hoort dat zingen bij Marielin haar opdracht
Ligt er aan wat je hebt gegeten en gedronken die dagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef NrTH het volgende:
Ben ik zo raar dat ik geen idee heb waar sperma naar ruikt?
Vrij geurloos toch gewoon?
Nee hoor, dat ligt er maar net aan wat de man gegeten heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef NrTH het volgende:
Moet het naar iets anders ruiken dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef NrTH het volgende:
Ligt eraan wat iemand gegeten en gedronken heeft.Het kan naar frambozen ruiken en smaken volgens sommigenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef NrTH het volgende:
DGK flashback. Framboos en zulks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef mazaru het volgende:
Nee hoor, dat ligt er maar net aan wat de man gegeten heeft
Aspergesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ligt eraan wat iemend gegeten en gedronken heeft.Het kan naar frambozen ruiken en smaken volgens sommigen
Nadia over Nix toch? In DGK?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ligt eraan wat iemend gegeten en gedronken heeft.Het kan naar frambozen ruiken en smaken volgens sommigen
Ik ook hahaha zat alweer verkeerd, ben ik ff blij met CCquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik had het over sperma in het Eifeltoren topic
Ik geef mijn portie wel aan Fikkie.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef D. het volgende:
Ik heb trouwens een topic klaar staan om te openen als deze dicht is
Het ruikt gewoon nergens na volgens mij, en mijn vaatdoekjes ruiken ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |