Tuurlijk, en daarmee probeert ze zichzelf minder verdacht te makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:45 schreef NrTH het volgende:
Klaagt Marielin nou over hypocrisie van Petra bij de geheime missies?
Doet zij niet exact hetzelfde?
Ik hoop dat ze voor deze uitspraken de aandacht juist op zich vestigd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daarmee probeert ze zichzelf minder verdacht te maken
Die ligt nog onder de zonnebankquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef D. het volgende:
Is Peter al op Fok gesignaleerd, of leest ie eerst 210 deeltjes door voor ie zich in de discussie mengt?
Hij zou eerst 2 dagen gaan Hyven. Sukkel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef D. het volgende:
Is Peter al op Fok gesignaleerd, of leest ie eerst 210 deeltjes door voor ie zich in de discussie mengt?
Ik, of Peter?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zou eerst 2 dagen gaan Hyven. Sukkel.
Van mij mag die daar blijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zou eerst 2 dagen gaan Hyven. Sukkel.
quote:
Benieuwd hoe ze dat op gaat lossen. Heel snugger is ze niet met dat soort dingenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:53 schreef NrTH het volgende:
Marielin valt zo toch wel door de mand zodra ze haar sigaretten vindt.
Iemand anders zijn/haar tandenborstel gebruiken? Niet mijn dingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Timmos het volgende:
Marielin gebruikt Eline haar tandenborstel, is het ''verboden te delen van persoonlijke voorwerpen'' opgeheven of valt dit niet onder persoonlijk?
oohhhhh dat meen je niet, vind ik zo goor, iemand anders zijn tandenborstel te gebruiken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Timmos het volgende:
Marielin gebruikt Eline haar tandenborstel, is het ''verboden te delen van persoonlijke voorwerpen'' opgeheven of valt dit niet onder persoonlijk?
Wat mij betreft wel. Maar de kampleider van Bobbejaanland vindt vast van nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Timmos het volgende:
Eline boodt het haar aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oohhhhh dat meen je niet, vind ik zo goor, iemand anders zijn tandenborstel te gebruiken.
Weet Eline dat ook?
Het mocht van Elinequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oohhhhh dat meen je niet, vind ik zo goor, iemand anders zijn tandenborstel te gebruiken.
Weet Eline dat ook?
Een sanctie, een sanctie, tis tijd voor een sanctie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Timmos het volgende:
Nou, als ik het zo steeds bekijk, weten ze echt boven niet wat ze zelf aan regels hadden opgesteld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar de kampleider van Bobbejaanland vindt vast van niet
Eline bood het Marielin zelf aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet Eline dat ook?
Ja, ze bood het zelf aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet Eline dat ook?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een sanctie, een sanctie, tis tijd voor een sanctie.
Marielin die heeft het weer eens goed verpest.
Een sanctie, een sanctie, tis tijd voor een sanctie.
Dankzij haar domheid benadeelt ze de rest!
Nou, lief van Eline dan, maar nee echt is toch goor zoiets, maar ja, wie ben ik.quote:
Dan kunnen ze ook gewoon luchtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Voornamelijk voor Marielin om haar sigaretten te krijgen is dit denk ik
En Pim denkt er het zijne van. Asperge met Parmaham.quote:
zal het eens vragenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Maanvis het volgende:
swarmahoer, kun je eens posten wat fase 3 inhoudt?
Hmm, en toen ging de zon schijnen of je loopt van buiten naar binnen, lijkt me niet handig.quote:
Als je dan een vrouw tegenkomt die niet spontaan grotere tieten krijgt weet je dat je haar type niet bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, en toen ging de zon schijnen of je loopt van buiten naar binnen, lijkt me niet handig.
Eline zegt hoe het behoort te zijn: patatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |