quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef akveor het volgende:
En ik maar denken dat dit de mindfuck is.... tsssssss
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
Kan er nog steeds niet bij dat Marielin op 1 staat
Dat staat nergens en bij mijn weten is dat ook absoluut niet waar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag zou de FOK!dracht zijn!
Dus nu moeten ze gaan stemmen onderling!
Ongelooflijk ben de hele dag al in die veronderstelling....quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef swarmahoer het volgende:
die mindfuck zou niet perse bij deze ronde zijn, dus kan goed volgende keer
Geen streamsquote:
Ik ook niet, zo'n chagerijnig mensquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
de mijne zelfs van 2 vanacht tot 11 morgenochtendquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn streamboycot ivm het blijven van Pim is verplaatst naar morgenochtend 0900-0915.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn streamboycot ivm het blijven van Pim is verplaatst naar morgenochtend 0900-0915.
Was foutje, wou te snelquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef kahaarin het volgende:
Huh?NrTH? OP op de 6e post?
Al geedit, thnx!![]()
De exit mindfuck zou voor de volgende exit zijn. Dus voor deze.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat staat nergens en bij mijn weten is dat ook absoluut niet waar.
Ik doe mee, maar dan tot 7:00uquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de mijne zelfs van 2 vanacht tot 11 morgenochtend
Gestemd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Jimbo het volgende:
jow wat lees ik , peter weg ????\
uit zichzelf of eruit getemd ??2
Die is solidairquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:03 schreef blomst het volgende:
Mag Bart zich ook niet meer scheren???
jawel, daar stemt danny opquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
goe gedaan! Zie je wel dat je puntjes toch teldequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef evaxsis het volgende:
Wow de laatste minuut heb Jeroen nog omhoog gekregen...pfffff
dit is niet goed voor mijn gezondheid hoor!
Er is nergens een uitspraak gedaan over 't wanneer van de FOK!dracht. Echt onzin dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De exit mindfuck zou voor de volgende exit zijn. Dus voor deze.
Tenminste dat heb ik zo begrepen?
Pim en drank moet leuk zijn. Dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef Kinga het volgende:
En zo'n leeg figuur als Pim mag erin blijven om ons te vervelen... niet te geleeeeeuvuh
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef evaxsis het volgende:
Wow de laatste minuut heb Jeroen nog omhoog gekregen...pfffff
dit is niet goed voor mijn gezondheid hoor!
preciesquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
goe gedaan! Zie je wel dat je puntjes toch telde
Ik heb er een hele bak voor over gehad, maar ja ik wilde hem gewoon niet kwijtquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
goe gedaan! Zie je wel dat je puntjes toch telde
he je hebt gelijk, dan heeft ze verlorenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ja marilin geheime opdracht verloren... Ze heeft de tandenborstel van peter niet!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef lies1958 het volgende:
ik gun jeroen gewoon het geld niet, die heeft genoeg als hij al op zijn 31e niet meer hoeft te werken.
De andere 3 overgebleven mensen hebben er een doel voor.
en geen mederoker meerquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:08 schreef K_L het volgende:
Nu heeft Marielin geen zeurmaatje meer
daar heb ik niet eens naar gekeken, keek alleen maar naar de een na onderste plek, of Jeroen daar nog stondquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:08 schreef Rica het volgende:
Bart zou de hoogste ook bekend maken zei ie toch?
hij zei dat hij niet wist of hij die bekend mocht maken. dat zou hij door de telefoon horen. kennelijk mocht het niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:08 schreef Rica het volgende:
Bart zou de hoogste ook bekend maken zei ie
ik heb hem 3x proberen omhoog te krijgen weet begod niet hoeveel credits er doorheen zijn gegaan. maar de laatste minuut bleef ik op de + drukkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb 68 stemmen geinvesteerd om Jeroen van de laatste plaats te houden, wat een spanning, dat telkens ververssen en te kijken of hij niet weer onderaan stond.
Oke, deze pispaal is verdwenen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ben blij dat ik van het gejammer van Peuter ben verlost vanaf nu!
Heeel goed gedaan! En waarom? ->quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Ik stem/sms normaal nooit eigenlijk zo fanatiek... Waarom heb ik in godsnaam als een debiel op Jeroen zitten klikken... Heb last van mijn klikvinger en mijn banksaldo is ook ernstig naar beneden...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he je hebt gelijk, dan heeft ze verloren
Heb je alle COS-en helemaal doorgelezen? Meen dat er sprake van was tijdens die poll voor wanneer de exit zou zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is nergens een uitspraak gedaan over 't wanneer van de FOK!dracht. Echt onzin dus.
Vind ik ook hoor, het gaat tenslotte niet om heel veel geld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een bullshit reden...
Het is een spelletje dat niet alleen om het geld draait hoor...
Nee precies het gaat er ook om wie de beste surviver is, het beste kan dealen met het minimale.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een bullshit reden...
Het is een spelletje dat niet alleen om het geld draait hoor...
Maar ik ben je wel dankbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Ik stem/sms normaal nooit eigenlijk zo fanatiek... Waarom heb ik in godsnaam als een debiel op Jeroen zitten klikken... Heb last van mijn klikvinger en mijn banksaldo is ook ernstig naar beneden...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Vandaag zijn de stemmen van de FOK!dracht pas geteld, zou praktisch ook erg lastig zijn geweest,quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Maanvis het volgende:
Heb je alle COS-en helemaal doorgelezen? Meen dat er sprake van was tijdens die poll voor wanneer de exit zou zijn.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Espabilado het volgende:
Wel geinig dat ze er allemaal conclusies aan gaan hangen terwijl als er toevallig ook maar 1 iemand z'n bankpasje niet had kunnen vinden het iemand anders was geweest
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
Tjah enne ........... Jeroen heeft natuurlijk ook weer een nieuw pispaaltje nodigquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zij is nog de enige zeurder, dus alle ballen op.....
Eline of Marielin!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, deze pispaal is verdwenen!
NEXT!!!![]()
had ie al lang gedaan...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Madelonna het volgende:
Danny heeft de minstemmen naar Jeroen toe niet ongedaan gemaakt.
Hij liep zijn l*l na en heeft ze Marielin gegeven.
De litanie gaat doorquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Marielin: "Ik heb vet zin in een peuk die ik niet krijg."
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Madelonna het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Madelonna het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zei dat hij niet wist of hij die bekend mocht maken. dat zou hij door de telefoon horen. kennelijk mocht het niet.
nog dichter bij de lijst waar peter weg was (als in hooguit 3 sec):
[ afbeelding ]
Marielin: 3747
Eline: 3702
Pim: 3675
Jeroen: 3585
Peter: 3578
Oh, en wat ga jij dan doen met je Hoofdprijs die je net gewonnen had, je kreeg een Prive optreden van Peter, hij komt zijn hele reportoire live bij je in de huiskamer geven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ben blij dat ik van het gejammer van Peuter ben verlost vanaf nu!
dank jequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Die moeten als 19 de dus blijf gerust hierquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, het gaat tenslotte niet om heel veel geld.
Zo, en nu ik weet dat Eline blijft kan ik met een gerust hart naar het Songfestival kijken en gaan duimen voor de Toppers.
Niet mijn keuze, maar fair enough!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen heeft kunnen zien dat ik ze terug heb gegeven hoor...
en nu heb ik EN op marielin gestemd EN op het laatste nippertje nog op jeroen gestemd want die stond helemaal onderaan.
Ook jij danquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste minuut/seconden als een gek zitten stemmen
nee alléén effe leegtrekken ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Moet je je banksaldo opgeven om aan een spel mee te doen?
Meer meer meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef NrTH het volgende:
Eline: Hij zit ons nu te bekijken boven, wat raar.
Pim: Wie? Pieter?
Vraag me ook af, of het nu heel erg saai gaat worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef D. het volgende:
Benieuwd of er nu nog aanvaringen komen nu ....ehhh....die gast die er net nog was uit is
Denk dat je toch beter moet lezen, Danny had alles al recht getrokken, klasse en sportief dus datte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Madelonna het volgende:
stom stom stomquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Ja hoor! De aanvaringen zullen nu tussen Jeroen en Marielin gaan plaatsvinden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef D. het volgende:
Benieuwd of er nu nog aanvaringen komen nu ....ehhh....die gast die er net nog was uit is
haha Pim zegt net tegen Jeroen ... wie ga je nou proberen gek te maken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Jeroen uit verveling Pim een beetje uit de tent gaat lokken.
Hij oogt echt als de absolute leider.
Bewijsquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben je heel erg dankbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen heeft kunnen zien dat ik ze terug heb gegeven hoor...
en nu heb ik EN op marielin gestemd EN op het laatste nippertje nog op jeroen gestemd want die stond helemaal onderaan.
En die zijn al begonnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja hoor! De aanvaringen zullen nu tussen Jeroen en Marielin gaan plaatsvinden.
ja als laatste, volgens Gordon gelukkig want dan blijft het liedje het langst hangen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Die moeten als 19 de dus blijf gerust hier
Dat moet wel, de andere 2 laten zich niet opnaaienquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja hoor! De aanvaringen zullen nu tussen Jeroen en Marielin gaan plaatsvinden.
Ik bedoel vanwege het feit dat Jeroen geld heeft hij niet zou mogen winnen. Ik hou wel een oogje op mijn eigen banksaldoquote:
Jeroen: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef K_L het volgende:
[..]
haha Pim zegt net tegen Jeroen ... wie ga je nou proberen gek te maken?![]()
![]()
Ik zou het ook leuk vinden als Jeroen zijn pijlen op Pim gaat richten ... kijken wat er gaat gebeuren
me tooquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Psies, en voor Marielin hoeft Jeroen amper moeite te doen voor het gewenste resultaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet wel, de andere 2 laten zich niet opnaaien
ik had er nog 7 en eigenlijk willen bewaren voor de polls .... maar dacht ach what de hek ... hoppa!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had er nog 7 en eigenlijk willen bewaren voor de polls .... maar dacht ach what de hek ... hoppa!
En Jeroen stond maar 7 stemmen boven Peterquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had er nog 7 en eigenlijk willen bewaren voor de polls .... maar dacht ach what de hek ... hoppa!
Dat boeit Jeroen voor geen meter dat geld, die zit daar alleen maar omdat hij zich anders ook geen raad weet met al zijn tijd. Geld heeft hij iig al zat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:18 schreef lies1958 het volgende:
jeroen wil nu zijn pijlen op marielin gaan richten en die zegt je moet er wel om denken dat ik ook gewoon kan opstappen en dat geldt ook voor eline.
Hij oogt absoluut niet als iemand die zich uit de tent láát lokken.quote:
Dat is een prima slachtoffer, weinig inspanning maximaal resultaat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Psies, en voor Marielin hoeft Jeroen amper moeite te doen voor het gewenste resultaat
terwijl Marilien gelijk al aan het schieten is op Jeroen .... hij hoeft nog maar "euh" te zeggen en ze gaat al tegen hem tekeerquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:18 schreef lies1958 het volgende:
jeroen wil nu zijn pijlen op marielin gaan richten en die zegt je moet er wel om denken dat ik ook gewoon kan opstappen en dat geldt ook voor eline.
Zooww .. 4 hele woordjes?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jeroen: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Pim: Hè, zei je wat?
geweldig hè, dat is mij m'n credits wel waard geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:21 schreef snetje het volgende:
[..]
terwijl Marilien gelijk al aan het schieten is op Jeroen .... hij hoeft nog maar "euh" te zeggen en ze gaat al tegen hem tekeer
Ben al de hele dag zo'n beetje aan het stemmen. Maar het doel is bereiktquote:
Wie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
En Pim denkt er het zijne van.
[ afbeelding ]
zo zie je maar weer! alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb om 19:54 nog 8 stemmen aan Jeroen gegeven.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is een prima slachtoffer, weinig inspanning maximaal resultaat.
Waarom geven jullie de nr 1 niet door?quote:
Alleen zou ik die klok eens nakijken, op fok was het al 19:55quote:
misschien zal Pim dan veel meer aanwezig zijn dan hij in de afgelopen weken is geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben al de hele dag zo'n beetje aan het stemmen. Maar het doel is bereikt![]()
Wel jammer dat Peter weg is, want nu zal er minder spanning zijn, tenzij Jeroen zich nu op Pim stort. Dat zou trouwens niet eens zo'n gek idee zijn.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb om 19:54 nog 8 stemmen aan Jeroen gegeven.
quote:
Ik ben de hele dag thuis geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen zou ik die klok eens nakijken, op fok was het al 19:55
meloen in parmahamquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
En Pim denkt er het zijne van. Toch, Peter6K?
[ afbeelding ]
saaiquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de hele dag thuis geweest.
jij hebt mij overgehaald met je enthiousiastmequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
geweldig hè, dat is mij m'n credits wel waard geweest
Tijd voor een speed-poll!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien er een poll staat voor drank voor morgen.
Ik kwam na 18.00 uur thuis en heb het toen in drieën gestemd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben al de hele dag zo'n beetje aan het stemmen. Maar het doel is bereikt![]()
Wel jammer dat Peter weg is, want nu zal er minder spanning zijn, tenzij Jeroen zich nu op Pim stort. Dat zou trouwens niet eens zo'n gek idee zijn.
Dat zou leuk zijn! Krijgen we eindelijk een geile Pim te zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Zo,nu een feestje en Pim gaat met Eline zoenen.Go boy
En zeker ook gelijk maar een liefdesbaby over 9 maandenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Zo,nu een feestje en Pim gaat met Eline zoenen.Go boy
Kun je niet lezenquote:
en een nacht buiten slapen vind ze geen uitdagingquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:29 schreef K_L het volgende:
Marielin zit er voor de uitdagingen .... en niet om te zingen of pannenkoeken te bakken![]()
Zo te zien welquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb gezegd, ik wacht tot op het laatst, dit was dus de laatste minuut, want toen werd het weer echt spannend, Peter onderaan en de kans om dat zo te houden.
Zo te horen hebben meer mensen dat gedaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ja idd, ze kijkt ook bozer boosjes
fijn om te horen, ik zit nu met big smile hier te glunderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:29 schreef snetje het volgende:
[..]
jij hebt mij overgehaald met je enthiousiastme![]()
![]()
Prima laat haar eigen karakter dan maar es laten zien ipv van dat lieve !!!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
En laten we wel wezen, iemand die al 2 keer gedreiigd heeft op te stappen en daarvan terugkwam, met de intentie de boel te manipuleren en chanteren die moet je, als je de kans krijgt, toch een duwtje in de rug geven richting exit.
Nu de volgende...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima laat haar eigen karakter dan maar es laten zien ipv van dat lieve !!!
Daar hebben ze nog niet over nagedachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef Danny het volgende:
Maar komt er nou nog een exit?
hoe verloopt de finale? stemmen? een battle?
Waarschijnlijk rond 21:00, was bij de vorige eliminatie iig wel zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
Komt er nog een dagduel? Anders taai ik af.
Doe eens posten daar Danny & Knorretjequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb deze daarnet ook al even geopend...
hoeveel euro heb jij besteed aan het stemmen voor deze ronde?
ze moest alle tandenborstels verstoppen voor middernacht. als ze de tandenborstels die nu in de bunker liggen verstopt is de opdracht geslaagd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef snetje het volgende:
wat was de sanctie ook alweer mocht Marilien niet slagen in haar missie? ze moest dus alle tandenborstels verstoppen maar heeft die van Peter dus niet ....
Nog maar een nachtje buiten slapen dan maar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef snetje het volgende:
wat was de sanctie ook alweer mocht Marilien niet slagen in haar missie? ze moest dus alle tandenborstels verstoppen maar heeft die van Peter dus niet ....
Misschien ís haar karakter wel gewoon lief. Is dat zo gek dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima laat haar eigen karakter dan maar es laten zien ipv van dat lieve !!!
Wat mij betreft Marielin, ook een zeur, konstant klagen maar vind zelf dat ze niet klaagt. Of ze klaagt en zegt, nu ophouden met klagen en verder. Ondertussen heeft ze weer haar ongenoegen kunnen spuien.quote:
De informatievoorziening hier op fok door de crew is niet echt stabiel...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
Komt er nog een dagduel? Anders taai ik af.
Lekker ongecompliceerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Rica het volgende:
Eline kent maar twee standen
- Ik ben blij, iedereen is lievvvv en ik ben een prinsesje
- ik vind het niet leuk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat mij betreft Marielin, ook een zeur, konstant klagen maar vind zelf dat ze niet klaagt. Of ze klaagt en zegt, nu ophouden met klagen en verder. Ondertussen heeft ze weer haar ongenoegen kunnen spuien.
Een ander heeft het altijd moeilijker.
Ze wil harde duels, geen pannenkoeken bakken en liedjes zingen, laten dat nu voor haar de harde duels zijn, ze bakt er niks van.
Nee, komt een groep sanctie, alleen is niet vertelt wat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef K_L het volgende:
[..]
Nog maar een nachtje buiten slapen dan maar?
Dat was overdrijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:31 schreef snetje het volgende:
[..]
en een nacht buiten slapen vind ze geen uitdaging
Nu even afwachten wat deze week gaat brengen, Marielin mag dan wel weg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
En laten we wel wezen, iemand die al 2 keer gedreiigd heeft op te stappen en daarvan terugkwam, met de intentie de boel te manipuleren en chanteren die moet je, als je de kans krijgt, toch een duwtje in de rug geven richting exit.
Nu de volgende...
Ik zou zeggen, meld je aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De informatievoorziening hier op fok door de crew is niet echt stabiel...
Een nikszeggend persoon dus.quote:
en dan tel ik alle tandenborstels die er op dat moment zijn vanaf het moment dat de opdracht ingaat...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moest alle tandenborstels verstoppen voor middernacht. als ze de tandenborstels die nu in de bunker liggen verstopt is de opdracht geslaagd natuurlijk.
Ligt eraan tot hoelaat/hoelang te krijgt om de opdracht te laten slagen. Za dat er 24.000 op het briefje stond. Dus, heeft ze tot 24 uur de tijd of heeft 24 uur de tijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]Tandenborstels heeft ze al verloren.. Peter heeft de zijne mee.... en de rest hebben die van hun in de tassen zitten.... Als ze die pas gaan uitpakken als ze gaan slapen.. dan is marilin kansloos...
er stond toch niet 'alle tandenborstels die NU in de bunker zijn' ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]Tandenborstels heeft ze al verloren.. Peter heeft de zijne mee....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nu even afwachten wat deze week gaat brengen, Marielin mag dan wel weg.
Pim heb ik nog geen last van.
Finale met Eline en Jeroen.
voor 24:00 moesten ze verstopt zijn. dat is over 3 uur en een kwartierquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ligt eraan tot hoelaat/hoelang te krijgt om de opdracht te laten slagen. Za dat er 24.000 op het briefje stond. Dus, heeft ze tot 24 uur de tijd of heeft 24 uur de tijd.
Als Bart meeleest, kun je hier ff iets over vertellen?
Ik zie niet in waarom ongecompliceerde mensen minder zouden zijn dan ingewikkelde die vanalles meegemaakt hebben en bv allemaal issues hebben.quote:
Tot 24:00 heeft ze.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ligt eraan tot hoelaat/hoelang te krijgt om de opdracht te laten slagen. Za dat er 24.000 op het briefje stond. Dus, heeft ze tot 24 uur de tijd of heeft 24 uur de tijd.
Of vlak, één dimensionaal en saai, het is maar net hoe je het invult.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Eens... anders hadden ze de tijdslimiet op 20.00 uur moeten zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Danny het volgende:
[..]
er stond toch niet 'alle tandenborstels die NU in de bunker zijn' ?
als het haar lukt alle tandenborstels voor middernacht te verstoppen heeft ze natuurlijk gewoon gewonnen.
Tot vanavond 24.00 uur.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ligt eraan tot hoelaat/hoelang te krijgt om de opdracht te laten slagen. Za dat er 24.000 op het briefje stond.
Ik weet niet of er nog wel een exitronde komt?quote:
Zo denk ik er ook over. Maarrrrr er kan nog vanalles veranderen. Zonder Peter veranderd er veel in de gelederen/verhoudingen. Irritaties gaan zich verleggen naar andere personen. Dus we gaan gewoon kijken hoe het spelletjes zich ontwikkeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nu even afwachten wat deze week gaat brengen, Marielin mag dan wel weg.
Pim heb ik nog geen last van.
Finale met Eline en Jeroen.
eens! alle ballen op Marilinquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat mij betreft Marielin, ook een zeur, konstant klagen maar vind zelf dat ze niet klaagt. Of ze klaagt en zegt, nu ophouden met klagen en verder. Ondertussen heeft ze weer haar ongenoegen kunnen spuien.
Een ander heeft het altijd moeilijker.
Ze wil harde duels, geen pannenkoeken bakken en liedjes zingen, laten dat nu voor haar de harde duels zijn, ze bakt er niks van.
Ja, wat een sufkut hè?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:45 schreef FANN het volgende:
en ze liegt praat ook nog eens over haar hondje
Dat werkt alleen als ik dáár terplekke zou zitten, anders ben je weer afhankelijk van wat ze naar mij toe mailen e.d. en dan loop je nog achter de feiten aan.quote:
aan jou hebben we ook niks dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog wel een exitronde komt?
of dat dit de vier zijn die in de finale zitten.
Of uberhaupt wat die 'finale' inhoudt eigenlijk
Dat laatste kan prima, maar we zien toch wel dat ze juist goed omgaat met het leven in de bunker? En zoals ik zeg... ookal heeft ze ms makkelijk bescherm leven gehad, is het nou echt beter dat zo iemand een kutjeugd heeft gehad en daardoor anders gevormd is en dan wél 'interessant' is maar ook meteen allemaal issues?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Of vlak, één dimensionaal en saai, het is maar net hoe je het invult.![]()
Overigens denk ik niet dat het haar echte karakter is maar dat het komt door een beschermde opvoeding.
Of de oude truc dat iemand vrijwillig iets eerder mag opstappen voor wat euri's.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Zo geloof ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:49 schreef peeet1 het volgende:
weet iemand
wie 1 Marielin
2 Eline
3 Pim
4 Jeroen
5 peter
Eliminatie 14 mei 2009 the bunker
Marielin is al jaloers op Eline dat werd verzacht door Peter totdat Peter met haar gingen zoenen. Daarna was er een mindere klik tussen die twee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:41 schreef mooiiiiii het volgende:
Nu gaat alle aandacht van de mannen naar Eline.Marielin gaat dat zeker voelen en gaat het nog meer hebben over haar vriend ,die ze mist."Voor de mensen die dit nog niet wisten".En ze wordt stinkend jaloers op Eline door alle aandacht die Eline krijgt van de "mannen"Dat trekt ze niet![]()
![]()
Eline vindt Jeroen eng."is ie ook wel " en Jeroen mist straks Peter om z'n "macht" te gebruiken.Finale is tussen Pim en Eline.
Pim gaat winnenSimpel
Iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef Espabilado het volgende:
Pim heeft nog gelijk ook met z'n Fleur
Ik ken idd ook zo'n elitair typetje dat Fleur heet. De gelijkenis is treffendquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef Espabilado het volgende:
+1quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Marielin is al jaloers op Eline dat werd verzacht door Peter totdat Peter met haar gingen zoenen. Daarna was er een mindere klik tussen die twee.
Ik vind Pim mag de finale in als hij zich nu eens gaat verzetten tegen Jeroen en is flink gas gaat geven anders mag hij wat mij betreft ook weg
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat laatste kan prima, maar we zien toch wel dat ze juist goed omgaat met het leven in de bunker? En zoals ik zeg... ookal heeft ze ms makkelijk bescherm leven gehad, is het nou echt beter dat zo iemand een kutjeugd heeft gehad en daardoor anders gevormd is en dan wél 'interessant' is maar ook meteen allemaal issues?
Iedereen z'n gedrag is gevormd door leven wat ze gehad hebben en ik misgun iemand niet een makkelijk ongecompliceerd leven.
Hoewel zij blijkbaar wel moeilijke relatie heeft gehad en daar wel soort bindingsangst aan heeft overgehouden
Iquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:49 schreef peeet1 het volgende:
weet iemand
wie 1
2
3
4
5 peter
Eliminatie 14 mei 2009 the bunker
Marielin woont bij Danny en Knorretje in het dorpquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
Danny, waarom heb(ben) jij/jullie Marielin zo hoog zitten?
Dat zou dan wel is even aan ons allen uitgelegd mogen worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze gaat nu al beginnen ..alles moet nu gaan , zoals zij het wilt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef beequeen het volgende:
Calimero wordt thuis Elinepien genoemd.
Mèn, wat [s]heb ik een hekel[/s stoor ik me] aan ide aandachtshoer. En dat gaat de komende dagen alleen maar erger worden. Dan heb ik nog liever Marielin met haar gezeik over peuken.
dat gaat ook gebeuren maar op Pims manier en die is goed want daar houdt Eline van.Niet van dat opdringerige van Jeroen.quote:
Nee ik snap best wat je wilt zeggen en je hebt ook wel een punt. Maar dingen meemaken en "issues" hebben maakt vaak wel creatievere mensen met meer diepgang. Vincent van Gogh die zijn eigen oor afsnijdt bijvoorbeeld ter illustratie. Dat is super exteem maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat laatste kan prima, maar we zien toch wel dat ze juist goed omgaat met het leven in de bunker? En zoals ik zeg... ookal heeft ze ms makkelijk bescherm leven gehad, is het nou echt beter dat zo iemand een kutjeugd heeft gehad en daardoor anders gevormd is en dan wél 'interessant' is maar ook meteen allemaal issues?
Iedereen z'n gedrag is gevormd door leven wat ze gehad hebben en ik misgun iemand niet een makkelijk ongecompliceerd leven.
Hoewel zij blijkbaar wel moeilijke relatie heeft gehad en daar wel soort bindingsangst aan heeft overgehouden
B.S. Marielin krijgt de aandacht die ze wenst. Ja ze heeft een vriend die ze mist. Dus wat zou haar het een ruk uitmaken dat ze geen aandacht krijgt van die twee oliebollen ??. Dat weekie zingt ze ook wel uit.. Jaloers zijn heb ik nog never nooit gezien. En wat die peuken beterft. Tja ik moet zeggen hulde (als straffe roker) Ik zou huilend naar buiten zijn gerend na 2 dagenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:41 schreef mooiiiiii het volgende:
Nu gaat alle aandacht van de mannen naar Eline.Marielin gaat dat zeker voelen en gaat het nog meer hebben over haar vriend ,die ze mist."Voor de mensen die dit nog niet wisten".En ze wordt stinkend jaloers op Eline door alle aandacht die Eline krijgt van de "mannen"Dat trekt ze niet![]()
![]()
Eline vindt Jeroen eng."is ie ook wel " en Jeroen mist straks Peter om z'n "macht" te gebruiken.Finale is tussen Pim en Eline.
Pim gaat winnenSimpel
geloof vannacht 12 uurquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jemig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marielin woont bij Danny en Knorretje in het dorp
Ohw, maar je gaat dan nog heel erg aan je trekken komen hoor, de komende dagenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef beequeen het volgende:
Calimero wordt thuis Elinepien genoemd.
Mèn, wat heb ik een hekel aan die aandachtshoer. En dat gaat de komende dagen alleen maar erger worden. Dan heb ik nog liever Marielin met haar gezeik over peuken.
Wel - stemmen toch??/quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zal zeker op marielin stemmen. en knorretje ook
hoorde van de week op t.v. dat hij het toch niet zelf gedaan heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik snap best wat je wilt zeggen en je hebt ook wel een punt. Maar dingen meemaken en "issues" hebben maakt vaak wel creatievere mensen met meer diepgang. Vincent van Gogh die zijn eigen oor afsnijdt bijvoorbeeld ter illustratie. Dat is exteem maar je begrijpt wat ik bedoel.
Dag of 2 geleden vond ie dr nog teveel zeiken en wilde die dr naar huis hebben, fftjes later moest ze ineens winnen. Waan van de dag minuut in huize danny.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
Danny, waarom heb(ben) jij/jullie Marielin zo hoog zitten?
en daar heb ik toch een partij zin in johquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Maarrrrr er kan nog vanalles veranderen. Zonder Peter veranderd er veel in de gelederen/verhoudingen. Irritaties gaan zich verleggen naar andere personen. Dus we gaan gewoon kijken hoe het spelletjes zich ontwikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |