Kun je niet lezenquote:
en een nacht buiten slapen vind ze geen uitdagingquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:29 schreef K_L het volgende:
Marielin zit er voor de uitdagingen .... en niet om te zingen of pannenkoeken te bakken![]()
Zo te zien welquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb gezegd, ik wacht tot op het laatst, dit was dus de laatste minuut, want toen werd het weer echt spannend, Peter onderaan en de kans om dat zo te houden.
Zo te horen hebben meer mensen dat gedaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ja idd, ze kijkt ook bozer boosjes
fijn om te horen, ik zit nu met big smile hier te glunderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:29 schreef snetje het volgende:
[..]
jij hebt mij overgehaald met je enthiousiastme![]()
![]()
Prima laat haar eigen karakter dan maar es laten zien ipv van dat lieve !!!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
En laten we wel wezen, iemand die al 2 keer gedreiigd heeft op te stappen en daarvan terugkwam, met de intentie de boel te manipuleren en chanteren die moet je, als je de kans krijgt, toch een duwtje in de rug geven richting exit.
Nu de volgende...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima laat haar eigen karakter dan maar es laten zien ipv van dat lieve !!!
Daar hebben ze nog niet over nagedachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef Danny het volgende:
Maar komt er nou nog een exit?
hoe verloopt de finale? stemmen? een battle?
Waarschijnlijk rond 21:00, was bij de vorige eliminatie iig wel zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
Komt er nog een dagduel? Anders taai ik af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |