Wie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
En Pim denkt er het zijne van.
[ afbeelding ]
zo zie je maar weer! alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb om 19:54 nog 8 stemmen aan Jeroen gegeven.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is een prima slachtoffer, weinig inspanning maximaal resultaat.
Waarom geven jullie de nr 1 niet door?quote:
Alleen zou ik die klok eens nakijken, op fok was het al 19:55quote:
misschien zal Pim dan veel meer aanwezig zijn dan hij in de afgelopen weken is geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben al de hele dag zo'n beetje aan het stemmen. Maar het doel is bereikt![]()
Wel jammer dat Peter weg is, want nu zal er minder spanning zijn, tenzij Jeroen zich nu op Pim stort. Dat zou trouwens niet eens zo'n gek idee zijn.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb om 19:54 nog 8 stemmen aan Jeroen gegeven.
quote:
Ik ben de hele dag thuis geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen zou ik die klok eens nakijken, op fok was het al 19:55
meloen in parmahamquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
En Pim denkt er het zijne van. Toch, Peter6K?
[ afbeelding ]
saaiquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de hele dag thuis geweest.
jij hebt mij overgehaald met je enthiousiastmequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
geweldig hè, dat is mij m'n credits wel waard geweest
Tijd voor een speed-poll!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien er een poll staat voor drank voor morgen.
Ik kwam na 18.00 uur thuis en heb het toen in drieën gestemd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben al de hele dag zo'n beetje aan het stemmen. Maar het doel is bereikt![]()
Wel jammer dat Peter weg is, want nu zal er minder spanning zijn, tenzij Jeroen zich nu op Pim stort. Dat zou trouwens niet eens zo'n gek idee zijn.
Dat zou leuk zijn! Krijgen we eindelijk een geile Pim te zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Zo,nu een feestje en Pim gaat met Eline zoenen.Go boy
En zeker ook gelijk maar een liefdesbaby over 9 maandenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Zo,nu een feestje en Pim gaat met Eline zoenen.Go boy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |