Dat moet wel, de andere 2 laten zich niet opnaaienquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja hoor! De aanvaringen zullen nu tussen Jeroen en Marielin gaan plaatsvinden.
Ik bedoel vanwege het feit dat Jeroen geld heeft hij niet zou mogen winnen. Ik hou wel een oogje op mijn eigen banksaldoquote:
Jeroen: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef K_L het volgende:
[..]
haha Pim zegt net tegen Jeroen ... wie ga je nou proberen gek te maken?![]()
![]()
Ik zou het ook leuk vinden als Jeroen zijn pijlen op Pim gaat richten ... kijken wat er gaat gebeuren
me tooquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste minuut/seconden als een gek zitten stemmen
Psies, en voor Marielin hoeft Jeroen amper moeite te doen voor het gewenste resultaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet wel, de andere 2 laten zich niet opnaaien
ik had er nog 7 en eigenlijk willen bewaren voor de polls .... maar dacht ach what de hek ... hoppa!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste minuut/seconden als een gek zitten stemmen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had er nog 7 en eigenlijk willen bewaren voor de polls .... maar dacht ach what de hek ... hoppa!
En Jeroen stond maar 7 stemmen boven Peterquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had er nog 7 en eigenlijk willen bewaren voor de polls .... maar dacht ach what de hek ... hoppa!
Dat boeit Jeroen voor geen meter dat geld, die zit daar alleen maar omdat hij zich anders ook geen raad weet met al zijn tijd. Geld heeft hij iig al zat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:18 schreef lies1958 het volgende:
jeroen wil nu zijn pijlen op marielin gaan richten en die zegt je moet er wel om denken dat ik ook gewoon kan opstappen en dat geldt ook voor eline.
Hij oogt absoluut niet als iemand die zich uit de tent láát lokken.quote:
Dat is een prima slachtoffer, weinig inspanning maximaal resultaat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Psies, en voor Marielin hoeft Jeroen amper moeite te doen voor het gewenste resultaat
terwijl Marilien gelijk al aan het schieten is op Jeroen .... hij hoeft nog maar "euh" te zeggen en ze gaat al tegen hem tekeerquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:18 schreef lies1958 het volgende:
jeroen wil nu zijn pijlen op marielin gaan richten en die zegt je moet er wel om denken dat ik ook gewoon kan opstappen en dat geldt ook voor eline.
Zooww .. 4 hele woordjes?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jeroen: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Pim: Hè, zei je wat?
geweldig hè, dat is mij m'n credits wel waard geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:21 schreef snetje het volgende:
[..]
terwijl Marilien gelijk al aan het schieten is op Jeroen .... hij hoeft nog maar "euh" te zeggen en ze gaat al tegen hem tekeer
Ben al de hele dag zo'n beetje aan het stemmen. Maar het doel is bereiktquote:
Wie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
En Pim denkt er het zijne van.
[ afbeelding ]
zo zie je maar weer! alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb om 19:54 nog 8 stemmen aan Jeroen gegeven.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is een prima slachtoffer, weinig inspanning maximaal resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |