hij zei dat hij niet wist of hij die bekend mocht maken. dat zou hij door de telefoon horen. kennelijk mocht het niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:08 schreef Rica het volgende:
Bart zou de hoogste ook bekend maken zei ie
ik heb hem 3x proberen omhoog te krijgen weet begod niet hoeveel credits er doorheen zijn gegaan. maar de laatste minuut bleef ik op de + drukkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb 68 stemmen geinvesteerd om Jeroen van de laatste plaats te houden, wat een spanning, dat telkens ververssen en te kijken of hij niet weer onderaan stond.
Oke, deze pispaal is verdwenen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ben blij dat ik van het gejammer van Peuter ben verlost vanaf nu!
Heeel goed gedaan! En waarom? ->quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Ik stem/sms normaal nooit eigenlijk zo fanatiek... Waarom heb ik in godsnaam als een debiel op Jeroen zitten klikken... Heb last van mijn klikvinger en mijn banksaldo is ook ernstig naar beneden...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he je hebt gelijk, dan heeft ze verloren
Heb je alle COS-en helemaal doorgelezen? Meen dat er sprake van was tijdens die poll voor wanneer de exit zou zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is nergens een uitspraak gedaan over 't wanneer van de FOK!dracht. Echt onzin dus.
Vind ik ook hoor, het gaat tenslotte niet om heel veel geld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een bullshit reden...
Het is een spelletje dat niet alleen om het geld draait hoor...
Nee precies het gaat er ook om wie de beste surviver is, het beste kan dealen met het minimale.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een bullshit reden...
Het is een spelletje dat niet alleen om het geld draait hoor...
Maar ik ben je wel dankbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Ik stem/sms normaal nooit eigenlijk zo fanatiek... Waarom heb ik in godsnaam als een debiel op Jeroen zitten klikken... Heb last van mijn klikvinger en mijn banksaldo is ook ernstig naar beneden...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Vandaag zijn de stemmen van de FOK!dracht pas geteld, zou praktisch ook erg lastig zijn geweest,quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Maanvis het volgende:
Heb je alle COS-en helemaal doorgelezen? Meen dat er sprake van was tijdens die poll voor wanneer de exit zou zijn.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Espabilado het volgende:
Wel geinig dat ze er allemaal conclusies aan gaan hangen terwijl als er toevallig ook maar 1 iemand z'n bankpasje niet had kunnen vinden het iemand anders was geweest
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn streamboycot ivm het blijven van Pim is verplaatst naar morgenochtend 0900-0915.
Tjah enne ........... Jeroen heeft natuurlijk ook weer een nieuw pispaaltje nodigquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zij is nog de enige zeurder, dus alle ballen op.....
Eline of Marielin!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, deze pispaal is verdwenen!
NEXT!!!![]()
had ie al lang gedaan...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Madelonna het volgende:
Danny heeft de minstemmen naar Jeroen toe niet ongedaan gemaakt.
Hij liep zijn l*l na en heeft ze Marielin gegeven.
De litanie gaat doorquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Marielin: "Ik heb vet zin in een peuk die ik niet krijg."
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Madelonna het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Madelonna het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zei dat hij niet wist of hij die bekend mocht maken. dat zou hij door de telefoon horen. kennelijk mocht het niet.
nog dichter bij de lijst waar peter weg was (als in hooguit 3 sec):
[ afbeelding ]
Marielin: 3747
Eline: 3702
Pim: 3675
Jeroen: 3585
Peter: 3578
Oh, en wat ga jij dan doen met je Hoofdprijs die je net gewonnen had, je kreeg een Prive optreden van Peter, hij komt zijn hele reportoire live bij je in de huiskamer geven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ben blij dat ik van het gejammer van Peuter ben verlost vanaf nu!
dank jequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Die moeten als 19 de dus blijf gerust hierquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, het gaat tenslotte niet om heel veel geld.
Zo, en nu ik weet dat Eline blijft kan ik met een gerust hart naar het Songfestival kijken en gaan duimen voor de Toppers.
Niet mijn keuze, maar fair enough!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen heeft kunnen zien dat ik ze terug heb gegeven hoor...
en nu heb ik EN op marielin gestemd EN op het laatste nippertje nog op jeroen gestemd want die stond helemaal onderaan.
Ook jij danquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste minuut/seconden als een gek zitten stemmen
nee alléén effe leegtrekken ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Moet je je banksaldo opgeven om aan een spel mee te doen?
Meer meer meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef NrTH het volgende:
Eline: Hij zit ons nu te bekijken boven, wat raar.
Pim: Wie? Pieter?
Vraag me ook af, of het nu heel erg saai gaat worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef D. het volgende:
Benieuwd of er nu nog aanvaringen komen nu ....ehhh....die gast die er net nog was uit is
Denk dat je toch beter moet lezen, Danny had alles al recht getrokken, klasse en sportief dus datte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Madelonna het volgende:
stom stom stomquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef R0T29 het volgende:
Ja hoor! De aanvaringen zullen nu tussen Jeroen en Marielin gaan plaatsvinden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef D. het volgende:
Benieuwd of er nu nog aanvaringen komen nu ....ehhh....die gast die er net nog was uit is
haha Pim zegt net tegen Jeroen ... wie ga je nou proberen gek te maken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Jeroen uit verveling Pim een beetje uit de tent gaat lokken.
Hij oogt echt als de absolute leider.
Bewijsquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste minuut/seconden als een gek zitten stemmen
Ik ben je heel erg dankbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen heeft kunnen zien dat ik ze terug heb gegeven hoor...
en nu heb ik EN op marielin gestemd EN op het laatste nippertje nog op jeroen gestemd want die stond helemaal onderaan.
En die zijn al begonnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja hoor! De aanvaringen zullen nu tussen Jeroen en Marielin gaan plaatsvinden.
ja als laatste, volgens Gordon gelukkig want dan blijft het liedje het langst hangen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Die moeten als 19 de dus blijf gerust hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |