Nog 4 op mijn werkplekquote:
Iedereen kan flappen trekken. Dat is altijd zo met stemmingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb wel wat gestemd, maar ik ben er flauw van en stem de volgende keer niet meer. De hele tijd trekt één overlever naar beneden, dan is het duidelijk dat veel mensen hem weg willen hebben. En dan trekt opeens de baas van Fok! zijn flappen en worden de verhoudingen teniet gedaan.
Weet ik. Ik zeg alleen maar dat er voor de kleine stemmers niet veel aan is tenzij Danny toevallig hun favoriet omhoog trekt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen kan flappen trekken. Dat is altijd zo met stemmingen
Ik lach met rot om al die grootverspillers, ze maken de stemming wel spannend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zeg alleen maar dat er voor de kleine stemmers niet veel aan is tenzij Danny toevallig hun favoriet omhoog trekt.
Er zijn heus wel mensen van de achterban die veel stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zeg alleen maar dat er voor de kleine stemmers niet veel aan is tenzij Danny toevallig hun favoriet omhoog trekt.
Tja. Ik heb wel wat geld gebruikt. Maar dat doe ik niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik lach met rot om al die grootverspillers, ze maken de stemming wel spannend.
En ook ik zie Jeroen het liefst naar huis gaan, maar ga daar niet mijn geld voor gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |