Doe eens posten daar Danny & Knorretjequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb deze daarnet ook al even geopend...
hoeveel euro heb jij besteed aan het stemmen voor deze ronde?
ze moest alle tandenborstels verstoppen voor middernacht. als ze de tandenborstels die nu in de bunker liggen verstopt is de opdracht geslaagd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef snetje het volgende:
wat was de sanctie ook alweer mocht Marilien niet slagen in haar missie? ze moest dus alle tandenborstels verstoppen maar heeft die van Peter dus niet ....
Nog maar een nachtje buiten slapen dan maar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef snetje het volgende:
wat was de sanctie ook alweer mocht Marilien niet slagen in haar missie? ze moest dus alle tandenborstels verstoppen maar heeft die van Peter dus niet ....
Misschien ís haar karakter wel gewoon lief. Is dat zo gek dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima laat haar eigen karakter dan maar es laten zien ipv van dat lieve !!!
Wat mij betreft Marielin, ook een zeur, konstant klagen maar vind zelf dat ze niet klaagt. Of ze klaagt en zegt, nu ophouden met klagen en verder. Ondertussen heeft ze weer haar ongenoegen kunnen spuien.quote:
De informatievoorziening hier op fok door de crew is niet echt stabiel...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
Komt er nog een dagduel? Anders taai ik af.
Lekker ongecompliceerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Rica het volgende:
Eline kent maar twee standen
- Ik ben blij, iedereen is lievvvv en ik ben een prinsesje
- ik vind het niet leuk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat mij betreft Marielin, ook een zeur, konstant klagen maar vind zelf dat ze niet klaagt. Of ze klaagt en zegt, nu ophouden met klagen en verder. Ondertussen heeft ze weer haar ongenoegen kunnen spuien.
Een ander heeft het altijd moeilijker.
Ze wil harde duels, geen pannenkoeken bakken en liedjes zingen, laten dat nu voor haar de harde duels zijn, ze bakt er niks van.
Nee, komt een groep sanctie, alleen is niet vertelt wat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef K_L het volgende:
[..]
Nog maar een nachtje buiten slapen dan maar?
Dat was overdrijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:31 schreef snetje het volgende:
[..]
en een nacht buiten slapen vind ze geen uitdaging
Nu even afwachten wat deze week gaat brengen, Marielin mag dan wel weg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
En laten we wel wezen, iemand die al 2 keer gedreiigd heeft op te stappen en daarvan terugkwam, met de intentie de boel te manipuleren en chanteren die moet je, als je de kans krijgt, toch een duwtje in de rug geven richting exit.
Nu de volgende...
Ik zou zeggen, meld je aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De informatievoorziening hier op fok door de crew is niet echt stabiel...
Een nikszeggend persoon dus.quote:
en dan tel ik alle tandenborstels die er op dat moment zijn vanaf het moment dat de opdracht ingaat...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moest alle tandenborstels verstoppen voor middernacht. als ze de tandenborstels die nu in de bunker liggen verstopt is de opdracht geslaagd natuurlijk.
Ligt eraan tot hoelaat/hoelang te krijgt om de opdracht te laten slagen. Za dat er 24.000 op het briefje stond. Dus, heeft ze tot 24 uur de tijd of heeft 24 uur de tijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]Tandenborstels heeft ze al verloren.. Peter heeft de zijne mee.... en de rest hebben die van hun in de tassen zitten.... Als ze die pas gaan uitpakken als ze gaan slapen.. dan is marilin kansloos...
er stond toch niet 'alle tandenborstels die NU in de bunker zijn' ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]Tandenborstels heeft ze al verloren.. Peter heeft de zijne mee....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nu even afwachten wat deze week gaat brengen, Marielin mag dan wel weg.
Pim heb ik nog geen last van.
Finale met Eline en Jeroen.
voor 24:00 moesten ze verstopt zijn. dat is over 3 uur en een kwartierquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ligt eraan tot hoelaat/hoelang te krijgt om de opdracht te laten slagen. Za dat er 24.000 op het briefje stond. Dus, heeft ze tot 24 uur de tijd of heeft 24 uur de tijd.
Als Bart meeleest, kun je hier ff iets over vertellen?
Ik zie niet in waarom ongecompliceerde mensen minder zouden zijn dan ingewikkelde die vanalles meegemaakt hebben en bv allemaal issues hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |