Waarom geven jullie de nr 1 niet door?quote:
Alleen zou ik die klok eens nakijken, op fok was het al 19:55quote:
misschien zal Pim dan veel meer aanwezig zijn dan hij in de afgelopen weken is geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben al de hele dag zo'n beetje aan het stemmen. Maar het doel is bereikt![]()
Wel jammer dat Peter weg is, want nu zal er minder spanning zijn, tenzij Jeroen zich nu op Pim stort. Dat zou trouwens niet eens zo'n gek idee zijn.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb om 19:54 nog 8 stemmen aan Jeroen gegeven.
quote:
Ik ben de hele dag thuis geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen zou ik die klok eens nakijken, op fok was het al 19:55
meloen in parmahamquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
En Pim denkt er het zijne van. Toch, Peter6K?
[ afbeelding ]
saaiquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de hele dag thuis geweest.
jij hebt mij overgehaald met je enthiousiastmequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
geweldig hè, dat is mij m'n credits wel waard geweest
Tijd voor een speed-poll!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien er een poll staat voor drank voor morgen.
Ik kwam na 18.00 uur thuis en heb het toen in drieën gestemd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben al de hele dag zo'n beetje aan het stemmen. Maar het doel is bereikt![]()
Wel jammer dat Peter weg is, want nu zal er minder spanning zijn, tenzij Jeroen zich nu op Pim stort. Dat zou trouwens niet eens zo'n gek idee zijn.
Dat zou leuk zijn! Krijgen we eindelijk een geile Pim te zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Zo,nu een feestje en Pim gaat met Eline zoenen.Go boy
En zeker ook gelijk maar een liefdesbaby over 9 maandenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Zo,nu een feestje en Pim gaat met Eline zoenen.Go boy
Kun je niet lezenquote:
en een nacht buiten slapen vind ze geen uitdagingquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:29 schreef K_L het volgende:
Marielin zit er voor de uitdagingen .... en niet om te zingen of pannenkoeken te bakken![]()
Zo te zien welquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb gezegd, ik wacht tot op het laatst, dit was dus de laatste minuut, want toen werd het weer echt spannend, Peter onderaan en de kans om dat zo te houden.
Zo te horen hebben meer mensen dat gedaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ja idd, ze kijkt ook bozer boosjes
fijn om te horen, ik zit nu met big smile hier te glunderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:29 schreef snetje het volgende:
[..]
jij hebt mij overgehaald met je enthiousiastme![]()
![]()
Prima laat haar eigen karakter dan maar es laten zien ipv van dat lieve !!!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
En laten we wel wezen, iemand die al 2 keer gedreiigd heeft op te stappen en daarvan terugkwam, met de intentie de boel te manipuleren en chanteren die moet je, als je de kans krijgt, toch een duwtje in de rug geven richting exit.
Nu de volgende...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima laat haar eigen karakter dan maar es laten zien ipv van dat lieve !!!
Daar hebben ze nog niet over nagedachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef Danny het volgende:
Maar komt er nou nog een exit?
hoe verloopt de finale? stemmen? een battle?
Waarschijnlijk rond 21:00, was bij de vorige eliminatie iig wel zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
Komt er nog een dagduel? Anders taai ik af.
Doe eens posten daar Danny & Knorretjequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb deze daarnet ook al even geopend...
hoeveel euro heb jij besteed aan het stemmen voor deze ronde?
ze moest alle tandenborstels verstoppen voor middernacht. als ze de tandenborstels die nu in de bunker liggen verstopt is de opdracht geslaagd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef snetje het volgende:
wat was de sanctie ook alweer mocht Marilien niet slagen in haar missie? ze moest dus alle tandenborstels verstoppen maar heeft die van Peter dus niet ....
Nog maar een nachtje buiten slapen dan maar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef snetje het volgende:
wat was de sanctie ook alweer mocht Marilien niet slagen in haar missie? ze moest dus alle tandenborstels verstoppen maar heeft die van Peter dus niet ....
Misschien ís haar karakter wel gewoon lief. Is dat zo gek dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima laat haar eigen karakter dan maar es laten zien ipv van dat lieve !!!
Wat mij betreft Marielin, ook een zeur, konstant klagen maar vind zelf dat ze niet klaagt. Of ze klaagt en zegt, nu ophouden met klagen en verder. Ondertussen heeft ze weer haar ongenoegen kunnen spuien.quote:
De informatievoorziening hier op fok door de crew is niet echt stabiel...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
Komt er nog een dagduel? Anders taai ik af.
Lekker ongecompliceerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Rica het volgende:
Eline kent maar twee standen
- Ik ben blij, iedereen is lievvvv en ik ben een prinsesje
- ik vind het niet leuk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat mij betreft Marielin, ook een zeur, konstant klagen maar vind zelf dat ze niet klaagt. Of ze klaagt en zegt, nu ophouden met klagen en verder. Ondertussen heeft ze weer haar ongenoegen kunnen spuien.
Een ander heeft het altijd moeilijker.
Ze wil harde duels, geen pannenkoeken bakken en liedjes zingen, laten dat nu voor haar de harde duels zijn, ze bakt er niks van.
Nee, komt een groep sanctie, alleen is niet vertelt wat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef K_L het volgende:
[..]
Nog maar een nachtje buiten slapen dan maar?
Dat was overdrijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:31 schreef snetje het volgende:
[..]
en een nacht buiten slapen vind ze geen uitdaging
Nu even afwachten wat deze week gaat brengen, Marielin mag dan wel weg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
En laten we wel wezen, iemand die al 2 keer gedreiigd heeft op te stappen en daarvan terugkwam, met de intentie de boel te manipuleren en chanteren die moet je, als je de kans krijgt, toch een duwtje in de rug geven richting exit.
Nu de volgende...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |