komt dat allemaal aan de winnaar toe? over de 10.000-2500quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen heeft nu al ruim 1300 euro opgeleverd
Als het goed is wel ja, de pot is al een stukje hoger dan zij denken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:25 schreef blomst het volgende:
[..]
komt dat allemaal aan de winnaar toe? over de 10.000-2500
Volgens mij ging er 1 (of 10) cent van elke credit naar de prijzenpot, dus dat bedrag zal aanzienlijk lager uitvallen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, de pot is al een stukje hoger dan zij denken.
Ik dacht dat het een klein percentage was wat naar de prijzenpot zou gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:27 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij ging er 1 (of 10) cent van elke credit naar de prijzenpot, dus dat bedrag zal aanzienlijk lager uitvallen.
Waterboarding is toch met een doek over je gezicht en grote scheuten water?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me een prima dagduel, een goed uitgevoerde waterboarding waterdruppeltjesdinges.Onregelmatige druppel Vastgebonden IJskoud water
Toen ik inschakelde dacht ik al dat het een opdracht van de redactie was, maar ik heb inmiddels door dat het is ontstaan uit de creativiteit van de bewoners zelf.
Nope, 1 cent per uitgebrachte stem volgens mij. Zet niet echt zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:25 schreef blomst het volgende:
komt dat allemaal aan de winnaar toe? over de 10.000-2500
Oh ok, verkeerd begrepen dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij ging er 1 (of 10) cent van elke credit naar de prijzenpot, dus dat bedrag zal aanzienlijk lager uitvallen.
Dat is heel wat minder. die 1 cent bedoel ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, 1 cent per uitgebrachte stem volgens mij. Zet niet echt zoden aan de dijk.
Calimero is overgegaan van Calimero naar De stervende zwaan.
Waterboarding, in het Nederlands soms als gesimuleerd verdrinken of schijnverdrinking omschreven, is een verhoortechniek waarbij de vastgebonden verhoorde een natte doek over het gezicht krijgt gelegd waarover telkens water wordt uitgegoten. Hierdoor krijgt deze het gevoel te verdrinken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Waterboarding is toch met een doek over je gezicht en grote scheuten water?
Waterboarding is weer net iets anders... Liggend op een achteroverhellend vlak, met een theedoek op je gezicht, terwijl er met intervallen water over die doek gegooid wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me een prima dagduel, een goed uitgevoerde waterboarding.Onregelmatige druppel Vastgebonden IJskoud water
Toen ik inschakelde dacht ik al dat het een opdracht van de redactie was, maar ik heb inmiddels door dat het is ontstaan uit de creativiteit van de bewoners zelf.
Nee idd, ¤500 ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, 1 cent per uitgebrachte stem volgens mij. Zet niet echt zoden aan de dijk.
Ik bedoelde dus dat met die druppels, wat ze net dedenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Waterboarding is toch met een doek over je gezicht en grote scheuten water?
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef blomst het volgende:
Dat is heel wat minder. die 1 cent bedoel ik.
Werkt nog prima hier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef Rica het volgende:
Mijn stream ligt eruit. Ik zie hier geen paniek berichten dus zal momenteel wel de enige zijn?
eet zequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Ik ga in de pannen roeren, smakelijk allemaal.
Dat is de Chinese watermarteling.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat met die druppels, wat ze net deden
die gemiddeld 100 stemmen per poll is wel erg hoog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef BobbyRond het volgende:
Even speculatie over de credits...
Elke credit is 1 cent waard.
Momenteel zijn er 12.771 credits besteed aan de aankomende exit-poll, dat is 127 euro waard.
Voorgaande stemmingen zullen per stuk 150 euro hebben opgebracht (de huidige poll is nog niet afgelopen uiteraard).
Totaal aantal stemmen aan de losse polls, gemiddeld 100 stemmen per poll, 100 polls tot nu toe. Ook zo'n 10.000 credits dus. Weer 100 euro.
Aantal stemmen op dagduels: 1000 bij elkaar? 10 euro
Aantal keer boodschappen: 1000 keer? 10 euro.
grof geschat: 450-500 euro?
Hier werkt alles nog primaquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef Rica het volgende:
Mijn stream ligt eruit. Ik zie hier geen paniek berichten dus zal momenteel wel de enige zijn?
Ik ging uit van de wildcard poll... Misschien niet zo heel slim, nou goed, haal je er 50 euro af, komt het totaal op 400-450 euroquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:37 schreef blomst het volgende:
[..]
die gemiddeld 100 stemmen per poll is wel erg hoog.
]quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef BobbyRond het volgende:
Even speculatie over de credits...
Elke credit is 1 cent waard.
Momenteel zijn er 12.771 credits besteed aan de aankomende exit-poll, dat is 127 euro waard.
Voorgaande stemmingen zullen per stuk 150 euro hebben opgebracht (de huidige poll is nog niet afgelopen uiteraard).
Totaal aantal stemmen aan de losse polls, gemiddeld 100 stemmen per poll, 100 polls tot nu toe. Ook zo'n 10.000 credits dus. Weer 100 euro.
Aantal stemmen op dagduels: 1000 bij elkaar? 10 euro
Aantal keer boodschappen: 1000 keer? 10 euro.
grof geschat: 450-500 euro?
nu niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef Tessio het volgende:
En Jeroen staat inmiddels weer op de vierde plaats!![]()
![]()
das minderquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef Tessio het volgende:
En Jeroen staat inmiddels weer op de vierde plaats!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef bamby het volgende:
[..]
das mindervind niet dat er gekloot moet worden met de stemmen maar van mij mag die weg
Best makkelijk: een credit kost:quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
]
Wil je dit rekensommetje ook even maken voor de totale inkomsten van Bram en Bart so far?
Dat speculeert nog lekkerder
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:46 schreef blomst het volgende:
Kom Pim gooi een emmer water over Jeroen heen, hij heeft toch de ogen dicht
Nee, dat is inderdaad geen vetpot. En ik denk dat het aantal betalende streamers ook nog wel eens ruim onder die 10K kan liggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Best makkelijk: een credit kost:
10 credits: 0,30 per stuk
20 credits: 0,27 per stuk
30 credits: 0,255 per stuk
50 credits: 0,225 per stuk
100 credits: 0,1995 per stuk
250 credits: 0,1798 per stuk
500 credits: 0,1499 per stuk
1000 credits: 0,16995 per stuk (incl. vip arrangement)
Gemiddelde van 0,2186 (ik neem maar gewoon het gemiddelde, omdat elk pakket even vaak zal worden aangeschaft... Ja dit is een aanname)
Grof geschat dus net gekomen tot 40.000 - 45.000 stemmen
8.745 euro - 9.839 euro aan stemmen, geen vetpot dus.
Geen idee hoeveel streamers er zijn (7,95 per stuk):
in geval van 10.000 streamers: 79.500 euro
in geval van 20.000 streamers: 159.000 euro
in geval van 30.000 streamers: 238.500 euro
in geval van 40.000 streamers: 318.000 euro
Kortom, de stemmen verdienen ze niet aan denk ik, de streams zijn de inkomsten
Binnen 2 minuten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, de meiden gaan luchten..
Kunnen we weer een kwartiertje naar slap gelul over peuken gaan luisteren..
Komt voort uit onzekerheid en een gigagroot minderwaardigheidscomplex. Ik krijg bij haar altijd deja vue gevoelens: Ingrind BB 5.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef blomst het volgende:
Hee, geen peuken, maar het vriendje die ws niet boven zal staan als ze eruit gaat.
Wat is ze altijd negatief, die Marielin.
Ja, zou best kunnen. Is ook niet zo vreemd he, na dat lange wakker blijven. De één trekt dat beter dan de ander. Maar ze mekkert er niet over, en dat vind ik stoerquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef bamby het volgende:
[..]
vind het wel mee vallen denk dat het meer vermoeidheid is
Ah, jij hebt vanmiddag niet geluisterdquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen. Is ook niet zo vreemd he, na dat lange wakker blijven. De één trekt dat beter dan de ander. Maar ze mekkert er niet over, en dat vind ik stoer
Met het verschil dat Ingrid zich (na verloop van tijd) af en toe kwetsbaar opstelde, hetgeen mooie beelden opleverde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt voort uit onzekerheid en een gigagroot minderwaardigheidscomplex. Ik krijg bij haar altijd deja vue gevoelens: Ingrind BB 5.
Ik vraag me af of ze wel kostendekkend draaien dan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad geen vetpot. En ik denk dat het aantal betalende streamers ook nog wel eens ruim onder die 10K kan liggen.
Marilyn niet mekkeren, wat voor streams kijk jij. Ze mekkert echt de hele dag al om sigaretten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen. Is ook niet zo vreemd he, na dat lange wakker blijven. De één trekt dat beter dan de ander. Maar ze mekkert er niet over, en dat vind ik stoer
ja, leuke opdrachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=257
dit ging over Elinequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Marilyn niet mekkeren, wat voor streams kijk jij. Ze mekkert echt de hele dag al om sigaretten.
Het is maar goed dat Marielin niet hoeft te kiezen tussen sigaretten of haar vriendquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef blomst het volgende:
Hee, geen peuken, maar het vriendje die ws niet boven zal staan als ze eruit gaat.
Wat is ze altijd negatief, die Marielin.
Nou alles toch is gemaakt kunnen ze net zo goed doorblijven gaan met Bunkers totdat ze uit de rode cijfers zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze wel kostendekkend draaien dan...
Ik blijf het echt een gewaagd project vinden hoor!
Ik bedoel, wat betaal je voor 35 camera's (koop of huur?) Ik hoorde 5.000 euro per camera, dus bij koop is het 175.000 euro aan camera's.
Verbouwingskosten aan de atoomschuilkelder: 50.000 euro? Alles is op afstand bestuurbaar, alles is opnieuw betegeld, hout tegen de muren, alles verven, gas water en licht aanleggen.
Danny sponsort dubbel, in de vorm van FOK! als main forum betitelen en in de vorm van exorbitant veel stemmen.
Dan hangen er nog sponsors aan de muren, weet niet wat dat kost om te mogen sponsoren. Misschien is het leveren van de hometrainers, de rolluiken of de grafkist de enige vereiste om aan de muur te komen te hangen.
Aanleggen streams met KPN lijkt me ook peperduur.
Zal dit 3 ton hebben gekost qua opzet? Na aftrek van sponsors en na alle kosten.
Toppunt van natte vinger werk dus
Ik had het over Elinequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Marilyn niet mekkeren, wat voor streams kijk jij. Ze mekkert echt de hele dag al om sigaretten.
somsquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
ben ik de enige waarbij de streams haperen
Poll: haperende stream, hele dag?ja nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe vaak gaat Danny nog kijken dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
Nou alles toch is gemaakt kunnen ze net zo goed doorblijven gaan met Bunkers totdat ze uit de rode cijfers zijn
maar ook die heeft wel ff zitten zeuren dat ze niet tegen zo'n slaaponderbreking kan. Maar ze zeikt niet zo erg als Marielin, maar toch, tis ook niet waar dat ze helemaal niet zit te zeuren.quote:
Verkeerd gestemd, ik las de pollvraag niet maar de vraag: ben ik de enige waarbij de streams haperenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
ben ik de enige waarbij de streams haperen
Poll: haperende stream, hele dag?ja nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
Toch nogquote:
Sorry dan heb ik niks gezegd. Maar erger me de hele dag al zo aan Marilyn dat ik dacht dat het over haar ging.quote:
dan moet ik hier thuis de rotzooi maar eens (nogmaals) opnieuw gaan doen, want ik hoor alleen het geluidquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Verkeerd gestemd, ik las de pollvraag niet maar de vraag: ben ik de enige waarbij de streams haperen
Bij mij haperen ze dus nooit. Het is in al die tijd 1 keer gebeurd dat ze eruit klapte, wat waarschijnlijk een lokaal probleem hier was.
Mee eens dat de een er beter tegen kan als de ander. Maar ik heb bij eline ook het idee dat ze met een toneel stukje bezig is van het kleine zielige meisje sorriequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha, maakt mij niet uit hoor, ik heb zelf het volgende favorieten lijstje denk ik:quote:
Nee, nooit. 300.000 lijkt me echt te veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze wel kostendekkend draaien dan...
Ik blijf het echt een gewaagd project vinden hoor!
Ik bedoel, wat betaal je voor 35 camera's (koop of huur?) Ik hoorde 5.000 euro per camera, dus bij koop is het 175.000 euro aan camera's.
Verbouwingskosten aan de atoomschuilkelder: 50.000 euro? Alles is op afstand bestuurbaar, alles is opnieuw betegeld, hout tegen de muren, alles verven, gas water en licht aanleggen.
Danny sponsort dubbel, in de vorm van FOK! als main forum betitelen en in de vorm van exorbitant veel stemmen.
Dan hangen er nog sponsors aan de muren, weet niet wat dat kost om te mogen sponsoren. Misschien is het leveren van de hometrainers, de rolluiken of de grafkist de enige vereiste om aan de muur te komen te hangen.
Aanleggen streams met KPN lijkt me ook peperduur.
Zal dit 3 ton hebben gekost qua opzet? Na aftrek van sponsors en na alle kosten.
Toppunt van natte vinger werk dus
leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
En het hoeft niet in 1 keer terugverdiend te worden. TBO 2 en 3 en dan zijn ze wellicht uit de kosten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, nooit. 300.000 lijkt me echt te veel.
Accommodatie zou wel eens gratis kunnen zijn, gezien de banden met Vlemmix;
Waarschijnlijk zijn de camera's gehuurd, idem voor de plasmaschermen (mogelijk zelfs uit een 'erfenis' van DGK, aangezien er ook oud-DGK-redactieleden rondlopen);
De verbouwing van de kelder schat ik op max. 10K en vooral veel (onbetaalde) manuren, voorbereidingen voor GWL zullen er al zijn geweest, gezien de bestaande bar;
Streampakket van KPN zal ook wel wat kosten, maar niet per se qua aanleggen van infrastructuur; 7500/10000 voor 25 dagen?;
Verder wat extra inkomsten en aanleveren huisraad door de sponsoren (geen noemenswaardige factor, lijkt me);
Salarissen van een paar professionals, dat zal ook wel het e.e.a. kosten.
Nee,ik denk dat een maximale investering van 75.000 eerder in de buurt komt, maar het is inderdaad moeilijk in te schatten.
Ze is jaloers (ze wil ook sigaretten). Maar ze staat voor in de poll voor de volgende geheime missie. Ik lig alleen in een deuk als ze hem verknalt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin lijkt ook een heel klein beetje door te draaien, door zo vaak over geheime opdrachten te beginnen.
Ja ik zal dan ook wel gniffelen, maar ik gun het haar wel. You go girl!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ze is jaloers (ze wil ook sigaretten). Maar ze staat voor in de poll voor de volgende geheime missie. Ik lig alleen in een deuk als ze hem verknalt.
Dat denk ik dus niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef bamby het volgende:
[..]
Mee eens dat de een er beter tegen kan als de ander. Maar ik heb bij eline ook het idee dat ze met een toneel stukje bezig is van het kleine zielige meisje sorrie
Gun het haar ook maar vind dat ze wel erg blijf zeuren oke ontwenning is moeilijk maar als je er zo in blijft hangen is minder.Hoop dat ze haar kracht weer terug vindquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja ik zal dan ook wel gniffelen, maar ik gun het haar wel. You go girl!
Ieder zijn of haar mening vind ik niks mis meequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
Eline is meestal vrolijk en positief, dus wat dat betreft kunnen zelfs de mannen soms nog een voorbeeld aan haar nemen.
das een quotje waardquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer komt de boodschap dat ze de eiffeltoren mogen bouwen ?
Je bedoelt Peter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
Eline is meestal vrolijk en positief, dus wat dat betreft kunnen zelfs de mannen soms nog een voorbeeld aan haar nemen.
Denk niet dat ze de meest succesvolle geheim agent zal zijn maar wel een grappigequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja ik zal dan ook wel gniffelen, maar ik gun het haar wel. You go girl!
Heb ik even gemist is dat de nieuwe opdracht die ze krijgen als het zo is harstikke leuk danquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer komt de boodschap dat ze de eiffeltoren mogen bouwen ?
Idd, Jeroen en Peterim zijn nog niet klagerig/sjaggie geweest. Zou het dan toch: niet-rokers leven vrolijker. zijn?quote:
Peter niet chagrijnig geweest?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Idd, Jeroen en Peter zijn nog niet klagerig/sjaggie geweest. Zou het dan toch: niet-rokers leven vrolijker. zijn?
Ik blijf het een idee vinden om haar alle glimmende objecten op te laten schuren of schilderen. Weg met de spiegelsquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de meest succesvolle geheim agent zal zijn maar wel een grappige
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter niet chagrijnig geweest?
Je bedoelt PIm?
Ik denk iig dat ze zich niet buitengesloten meer zal voelen, zoals nu.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de meest succesvolle geheim agent zal zijn maar wel een grappige
Alweer een bug in het credit gebeuren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef isa2006 het volgende:
Nu alles weer goed is heb ik weer credits gekocht kreeg meteen 50 te veel.
Heb we zo netjes even vermeld hoor.![]()
ik vind het moeilijk een keuze te maken. Wil alleen niet dat Jeroen eruit gaat maakt mij niet zoveel uit wie er wint.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Haha, maakt mij niet uit hoor, ik heb zelf het volgende favorieten lijstje denk ik:
Jeroen (de enige die echt een spel ervan heeft gemaakt)
Eline (is me bijzonder opgevallen, je zou zeggen dat ze na 2 dagen in zou storten door gebrek aan luxe, maar ze houdt zich heel sterk)
Peter (ik gun hem de prijs gewoon, omdat hij me een kei van een gast lijkt, ik had me heel erg vergist in hem toen ik hem bij het contracten tekenen zag)
Pim (relexte gozer, maar heeft bijzonder weinig inbreng)
Marielin (vond haar altijd sympathiek maar heb nu al 48 uur geklaag gehoord eigenlijk...)
Voor het programma lijkt me het veruit het beste dat Pim eruit gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:26 schreef evaxsis het volgende:
ik vind het moeilijk een keuze te maken. Wil alleen niet dat Jeroen eruit gaat maakt mij niet zoveel uit wie er wint.
have funquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:24 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens de streamlogs lezen
hoi trouwens
Ze is nog niet kwaad naar de regie gestapt en er is nog geen voorstel geweest om haar staart kort te knippen voor 7 dagen peuken die ze niet mag delen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik heb er niet zoveel last van dat ik niet kan roken.
Ze heeft het over nog niks anders gehad vandaag
heb wel een redactie gemailt hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer een bug in het credit gebeuren?
Kan de redactie een peuk voor de rest van het programma in Marielin's muil duwen?![]()
Ik denk dat het programma te kort is voor Mip. Hij is meer van de lange adem denk ik. Al is ie natuurlijk wel ex-marinier, dus hij weet wat lijden is, maar zijn conditie hoeft ook niet veel te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor het programma lijkt me het veruit het beste dat Pim eruit gaat.
Wie er wint maakt me niet uit verder, heb nog geen parasociale relatie met iemand weten op te bouwen.
ja dat is een mooie opdracht, Marielin moet als ze wakker is steeds roken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan de redactie een peuk voor de rest van het programma in Marielin's muil duwen?![]()
Jimquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:24 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens de streamlogs lezen
hoi trouwens
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze is nog niet kwaad naar de regie gestapt en er is nog geen voorstel geweest om haar staart kort te knippen voor 7 dagen peuken die ze niet mag delen.
Nee joh, nog belonen ook, dat gedrag?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet haar vriendje niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik heb er niet zoveel last van dat ik niet kan roken.
Ze heeft het over nog niks anders gehad vandaag
Pim is voor mij geen storende factor, eigenlijk heb je wel gelijk want hij presteert niks. Toch ik zie liever iemand vertrekken die de sfeer verpest op de stream.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor het programma lijkt me het veruit het beste dat Pim eruit gaat.
Wie er wint maakt me niet uit verder, heb nog geen parasociale relatie met iemand weten op te bouwen.
Dat vindt Marielin geen straf hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat is een mooie opdracht, Marielin moet als ze wakker is steeds roken.
Hij heeft dan wel een hele lange adem, maar het is geen nare goser, absoluut niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat het programma te kort is voor Mip. Hij is meer van de lange adem denk ik. Al is ie natuurlijk wel ex-marinier, dus hij weet wat lijden is, maar zijn conditie hoeft ook niet veel te zijn.
Nee precies.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, nog belonen ook, dat gedrag?
whyquote:
Ik hoop dat ze meelezen en je mail aankomt. Vreemd, iedere zo keer vlak voor de eliminatie gebeuren dit soort dingen.quote:
ik heb liever dat ze boven voor elk woordje sigaretten of peuk wat ze uitspreekt telkens 1 mm van haar rantsoen sigaretten afknippenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat is een mooie opdracht, Marielin moet als ze wakker is steeds roken.
Dan heeft zij geen sigaret meer overquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze boven voor elk woordje sigaretten of peuk wat ze uitspreekt telkens 1 mm van haar rantsoen sigaretten afknippen
Kun je dit soort postings achterwege laten in de COS? Dank je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zit gereed bij de stream!!! LET OP allemaal ..
komen er bij de boodschappen 3 stompjes binnen ...quote:
Tja vind je het gek?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef Tessio het volgende:
Volgens mij is Eline ook volledig afgeknapt op Peter.
Staat het er 2 keer, hebben we misschien kans dat we antwoord krijgenquote:
zit je nog daar ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zit gereed bij de stream!!! LET OP allemaal ..
Zie je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Staat het er 2 keer, hebben we misschien kans dat we antwoord krijgen
als zij geluk heeft krijgt ze dan alleen nog de filters, dat ze nog in de mond kan nemen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef snetje het volgende:
[..]
komen er bij de boodschappen 3 stompjes binnen ...
Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat het geen huur of lease is. Mijn gok is ook dat deze Bunker niet kosten dekkend zal zijn. Met geluk misschien quitte. Maar ik krijg zo'n idee dat de heren B&B dit niet als eenmalig experiment zien. Met meerdere series kan het dan best lucratief worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Copycat het volgende:
Camera's en schermen zijn naar mijn weten gloednieuw.
Ik zie dat niet zo, zie het meer als een project voor een paar 1000 liefhebbers, en een paar 100 die-hard streamers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:45 schreef Eg_Wel het volgende:
Met meerdere series kan het dan best lucratief worden.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tja vind je het gek?
Dat is toch ook geen vent, hoe noemde Eline het ook alweer de Houthakker type's.
Peter huilt om dingen voor elkaar te krijgen denk niet dat het een type is waar Eine nou blind voor gaat.
Pulliken... Is dat punniken met een hazelip?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef Dottey het volgende:
19.44 De overlevers pulliken aan de folie van de lucifersdoosjes.
Eline: " Het is eigenlijk een opdracht voor 1 persoon"
Jeroen: "Ik ben nu al moe!"
Al die moeite voor 1 maand? Eg nie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:45 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat het geen huur of lease is. Mijn gok is ook dat deze Bunker niet kosten dekkend zal zijn. Met geluk misschien quitte. Maar ik krijg zo'n idee dat de heren B&B dit niet als eenmalig experiment zien. Met meerdere series kan het dan best lucratief worden.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:45 schreef swarmahoer het volgende:
en nu alsnog de geheime missie alle lucifers en aanstekers de bunker uit
of als er een halve eifeltoren staat de onderste lucifertje daar van aanstekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:45 schreef swarmahoer het volgende:
en nu alsnog de geheime missie alle lucifers en aanstekers de bunker uit
De zin "ze moeten even aan zijn geweest" heb ik gemist.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef Dottey het volgende:
19.42 De bewoners zitten aan tafel te kletsen en er zijn weer een beetje lachende gezichten te zien.
Er wordt een opdracht in het voorraad hok gelegd. De sirene klinkt in de bunker. Peter en Marielin lopen naar de Bkast.
De streamers hebben gekozen via de poll, waar zij jullie mee bezig willen houden.
De bewoners moeten een eiffeltoren bouwen van luciferhoutjes. Deze moeten even aan zijn geweest en dan worden vastgelijmd. Zij hebben een voorbeeld gehad van de eiffeltoren.
De grootte mogen zij zelf bepalen. De bewoners zijn enthousiast en roepen allemaal : " Dit vinden wij leuk!"
Ze gaan gelijk beginnen met een plan uitdenken hoe zijn beginnen met de opbouw.
het is in iedergeval beter dan niks doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:48 schreef ditisHuub het volgende:
lijkt mij een pokkewerk, zo een maquette inelkaar zetten, leuk voor het eerste halfuur,
na 1423 luciferhoutjes ben je echt dood en dood ziek van die houtjes
Lijkt me idd leuk. Laat ze maar met gasmaskers bouwen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De zin "ze moeten even aan zijn geweest" heb ik gemist.
Dat lukt nooit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Zó moet ie worden dus......![]()
[ afbeelding ]
Jawel, dat zie je toch....quote:
Als die bijna klaar is, steek het onderste lucifertje aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:52 schreef tjeez3 het volgende:
leuke 007 opdracht, mol de toren!! ruzie gegarandeerd
Ik heb dat feestje jammer genoeg niet meegemaakt, anders had ik nog wel een mening kunnen geven. want korte filmpjes is toch niet hetzelfde als mee kijken met de stream. ik had eerder verwacht dat ze dan met Pim in dronken staat was gaan zoenen dan met Peter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:48 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks, ik had meteen al zo iets, toen met dat feestje op vrijdag, Eline meent er geen moer van, die had gewoon te veel gedronken.
jawel.. tot en met vrijdag sowieso.. dus ik manusje van alles hierquote:
Paar 1000 liefhebbers die credits kopen en een paar 100 (lijkt me al schromelijk veel) die-hards die internet "aan de gang" houden lijkt me meer dan genoeg om de kosten te dekken in een serie of 3.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo, zie het meer als een project voor een paar 1000 liefhebbers, en een paar 100 die-hard streamers.
Maar ik hoop het uiteraard wel, in vele varianten.
Ze hebben je plaatje geprint en als voorbeeld gegevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet. Nu ze zo met lucifers in de weer gaan (wat overigens leuk is hoor), kijk ik gewoon weer naar BB, dit keer zonder hummie en op een andere locatie...quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:54 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Paar 1000 liefhebbers die credits kopen en een paar 100 (lijkt me al schromelijk veel) die-hards die internet "aan de gang" houden lijkt me meer dan genoeg om de kosten te dekken in een serie of 3.
Er rijk van worden zullen ze zeker niet, maar stel het wordt ook nog eens opgepikt door een commercieel TV station en externe sponsors waar een deal mee gemaakt kan worden....
Maar het blijft een gok..
ze hebben net dit zelfde plaatje binnen gekregen, denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze hebben je plaatje geprint en als voorbeeld gegeven
Er was vanmiddag wel een beeldkrant op de stream dat je tot morgen 19.55 kon stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tot vrijdag 14:00 uur. Dus de eliminatie zal dan wel op zaterdag zijn.
leuk dat je het nu van die kant ook mee kunt maken!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
jawel.. tot en met vrijdag sowieso.. dus ik manusje van alles hier
Lijk jij op de Eiffeltoren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Heuh, was dat mijn foto die ze in de bunker gebracht hebben ????
Ik meende vandaag ergens te lezen dat Bart het over donderdag had.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, die, maar hoeveel lucifers hebben ze daar in de bunker ?quote:
op de poll wanneer de eliminatie moet zijn, staat donderdag bovenaan met 42 en zaterdag 31 als het zo blijft is de eliminatie dus morgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
perfect plaatje! die gaat erin!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
[ afbeelding ]
Poll loopt nog, maar het lijkt wel die kant op te gaan ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meende vandaag ergens te lezen dat Bart het over donderdag had.
Dat ze daar niet blij mee waren, maar dat de kijker dat heeft bepaald.
Some parts...quote:
terwijl ik daarna nog gewoon kon stemmen ....quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meende vandaag ergens te lezen dat Bart het over donderdag had.
Dat ze daar niet blij mee waren, maar dat de kijker dat heeft bepaald.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Er was vanmiddag wel een beeldkrant op de stream dat je tot morgen 19.55 kon stemmen.
Gaaf.... Alléén is het een anachronisme, want het plaatje is al in de bunker......quote:
Danny heeft vanmiddag net zoveel +stemmen gegeven als hij -stemmen had gegeven, om het weer recht te trekken, op de uitleg waarom wachten we nogquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:01 schreef siep86 het volgende:
k heb duidelijk gemist zie dat jeroen er 2000 + stemmen bij heeft, waar is danny? :p
Thanx mate!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaaf.... Alléén is het een anachronisme, want het plaatje is al in de bunker......
En waarom zat jij de streamverslaglezers lekker te maken met gevechten en lesbische sex vannacht?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef Dottey het volgende:
excusses.. ik was te enthousiast![]()
de lucifertjes hoeven niet aan te zijn geweest![]()
hoewel vlammende toren ook vet is natuurlijk..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:16 schreef Dottey het volgende:
peter wordt wakker en denkt dat jeroen tegen het bed aan het tikken is, de 2e hebben een woordenwisseling
peter ramt jeroen op zn bek de lichten gaan aan en bart en bram stormen naar beneden
ondertussen liggen eline en marilin bij elkaar in bed, en de dekens vallen er bijna af, ze zijn iets spannends aan het doen
http://englishrussia.com/?p=552 heb je nog wat duidelijker foto'squote:Op woensdag 13 mei 2009 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
perfect plaatje! die gaat erin!
Bart was alleen net te laat om nog even je naam erbiji te zetten!
dus MET DANK AAN NOSTALGIST!
True. Maar blijkbaar is het ook voor jou toch interessant genoeg om te kijken en te reageren. Vergeet niet, "zeikerds" met commentaar maken een groot deel van het publiek uit hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Nu ze zo met lucifers in de weer gaan (wat overigens leuk is hoor), kijk ik gewoon weer naar BB, dit keer zonder hummie en op een andere locatie...
Top! Thanks...!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
YW, Dudequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
En waarom zat jij de streamverslaglezers lekker te maken met gevechten en lesbische sex vannacht?
[..]
Ik ben geen zeikerd, en ja ik heb betaald voor streams en zelfs credits gekocht. Dat heb ik overigens vanmorgen gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:04 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
True. Maar blijkbaar is het ook voor jou toch interessant genoeg om te kijken en te reageren. Vergeet niet, "zeikerds" met commentaar maken een groot deel van het publiek uit hoor
Jij al betaald voor streams of stemmen?
Zoals ze nu beginnen gaat de opdracht dus niet lukken omdat ze nu gelijk beginnen met de 4 poten. Volgens het plaatje is de gehele fundering met lucifers gemaakt (totale opervlakte van het papier)quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
goedkope zwart-wit kopie volgens mij?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Zoals ze nu beginnen gaat de opdracht dus niet lukken omdat ze nu gelijk beginnen met de 4 poten. Volgens het plaatje is de gehele fundering met lucifers gemaakt (totale opervlakte van het papier)
Ze hebben ook minder lucifers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Zoals ze nu beginnen gaat de opdracht dus niet lukken omdat ze nu gelijk beginnen met de 4 poten. Volgens het plaatje is de gehele fundering met lucifers gemaakt (totale opervlakte van het papier)
dat was mijn postquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
En waarom zat jij de streamverslaglezers lekker te maken met gevechten en lesbische sex vannacht?
[..]
Ben dus toch niet de enige. Hier ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef Espabilado het volgende:
En weer valt de stream weg.... goede reclame voor KPN zo
Via der telefoon is gezegd "volgens de tekening"quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben ook minder lucifers.
Sowieso. Als ze iets kunnen maken wat op de Eiffeltoren lijkt is het al een hele prestatie.
Ik weet het, maar ik doe het ook nog op de ouderwetse moeilijke manier ;xquote:
geen enkel probleem hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Ben dus toch niet de enige. Hier ook.
En steeds bufferen.
afdeling transploft?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Rica het volgende:
[..]
En steeds bufferen.
Heb werkelijk vanaf de kick-off nog geen problemen met de streams gehad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef Espabilado het volgende:
Nog geen 1 keer last van gehad tbh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Voorspelling:Eline en Marielin gaan beide zeggen, dat de ander gaat winnen, en dit minimaal 3 keer herhalen.
Vanaf het begin geen buffertje gehad. Alleen Fok! heeft het af en toe moeilijk. (maar niet nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Rica het volgende:
[..]
En steeds bufferen.
Dan moet je je screen kleiner zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik doe het ook nog op de ouderwetse moeilijke manier ;x
Printscreen, plakken in paint, opslaan, uploaden
Ik cap ook voornamelijk als ik het idee heb dat op dat moment niemand anders het doet
Die op de tekening is een meter hoog, dus als ze geen 7500 lucifers hebben zal iets minder hoog ook wel goed zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Via der telefoon is gezegd "volgens de tekening"
Kutje Keukenrol voelt zich weer benadeeld.quote:
Snetje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:16 schreef snetje het volgende:
klaag klaag klaag klaag klaag <-- ra ra wie ben ik ?
Op Fok of in de bunker?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:16 schreef snetje het volgende:
klaag klaag klaag klaag klaag <-- ra ra wie ben ik ?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kutje Keukenrol voelt zich weer benadeeld.
Als ik Bart was had ik haar de hele Matthäuspassion laten zingen..
Of Informer, of Scattmanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
zoveel mogelijk van het plaatje, dus hij moet lijken, maar ze mogen wel afwijken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die op de tekening is een meter hoog, dus als ze geen 7500 lucifers hebben zal iets minder hoog ook wel goed zijn.
Er is ook gezegd "als de lucifers op zijn kunnen ze meer krijgen"quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die op de tekening is een meter hoog, dus als ze geen 7500 lucifers hebben zal iets minder hoog ook wel goed zijn.
Ze zei groep 4quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
Eline: Dit nummer heb ik gezongen op de middelbare school. Dat ken ik nog wel.
lang geleden dat ik heb gelachen om een post van jouquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had er hier ook geen last van maar vandaag is het pet. Wil niet gelijk KPN de schuld geven trouwens, UPC is bezig met nieuwe glasvezels leggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanaf het begin geen buffertje gehad. Alleen Fok! heeft het af en toe moeilijk. (maar niet nu)
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Das nog een extra handelingquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef Dottey het volgende:
tipje..
cntr + W = verklein optie in paint
Goh.... toevalligquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
Eline: Dit nummer heb ik gezongen op de middelbare school. Dat ken ik nog wel.
quote:
ff je modem laten herstarten, maareh als je speedtouch hebt - succes. Die zorgen graag voor buffers!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Rica het volgende:
[..]
En steeds bufferen.
YMCA niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef Espabilado het volgende:
Jezus Eline heeft Marco Borsato - Dromen zijn bedrog![]()
Makkelijker liedje kan haast niet... dat is helemaal doodgedraait
Daar heb je helemaal geen serial voor nodig hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Das nog een extra handeling![]()
Iemand kan mij ook gewoon een serial voor dat cap programma pmmen natuurlijk
ook ik heb er nog helemaal geen last van gehad ,vandaag pas is het echt pet,al een paar keer dat de streams wegvallen,en ik heb geen UPC.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik had er hier ook geen last van maar vandaag is het pet. Wil niet gelijk KPN de schuld geven trouwens, UPC is bezig met nieuwe glasvezels leggen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |